skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tahání podvalu
12:10:21
10.05.2019
10.05.2019
Jumbo
Tak B96 dnes hotovo, investice 3200 Kč (2500 autoškola + 700 zkouška), časově necelé 4 hodiny i s cestama. V pondělí 2 hoďky motání s vlekem, já dohromady asi 30 minut, bylo nás tam víc, jenom aby se ujistil, že s vlekem umím, dneska slabá hodina zkouška i s čekáním na komisaře, já zase asi 30 minut aktivně, jinak čekání. Zkouška pohoda: odpojit vlek, couvnout s autem vedle, pak couvnout k vleku podle pokynů instruktora a vlek znovu zapojit, pak "podélné parkování", tedy na plácku zastavit pravou stranou vleku a auta na čáru a couváním si čáru dostat na levou stranu soupravy, pak jízda po Brně a nakonec couvání s vlekem kolmo na místo, kde parkuje, žádné velké stresy. Teď už jenom nechat zapsat do řidičáku a můžu za Yetiho vesele vlek s papírovou maximálkou až 2150 kg... Víc nikdy potřebovat nebudu...
22:21:22
12.03.2019
12.03.2019
Jarda/felda
-> Mr._Nosferatu 12.03.19 13:39:36: ano něco takovýho, hlavní podmínkou je aktivní brždění vleku (vzduch)
19:22:32
12.03.2019
12.03.2019
saskyn2
-> hans1: Píčoviny to jsou všechno. Když si představím že bych mohl sednout do 40 tunovýho kamionu a jet do Chorvatska tak se musím smát, to by asi dopadlo hůř než v tý Plzni jak tu někdo dával fotky
18:38:52
12.03.2019
12.03.2019
hans1
-> Mr._Nosferatu 11.03.19 14:08:19: No C jsem měl a dělal jsem B+E protože jsem nevěděl jaký je tam cenový rozdíl Stejně je to totální pičovina že můžeš řídit 24tunovou tatru s 750kg přívěsem a nemůžeš řídit 3,5t dodávku a 3,5t vlek
14:17:40
12.03.2019
12.03.2019
Jumbo
-> bouchy: To na co odkazuješ je nějaké historické vyjádření ze dne 16.10.2006, ty paragrafy už v zákoně ani nejsou...
14:08:13
12.03.2019
12.03.2019
bouchy
-> StepaNoFUN 11.03.19 15:19:07: Já měl za to, že čím kratší přesah, tím míň - viz "aférka" s citigem, který nemohlo mít tažný, i když by to nějakejch 400 utáhlo.
-> Jumbo: "Hypoteticky si tedy lze představit, že s řidičským oprávněním skupiny B+E lze řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost je 12 250 kg, jestliže je konstrukční rychlost tažného vozidla nejvýše 40 km.h-1. " zdroj: ridicske-prukazy.info/rid icske-opravneni-skupin-B-F -rizeni-jizdnich-souprav.h tml To čumim...ačkoli max hmotnosr přívěsu samotnýho se u BE málokdy uvádí (se ví, že ne 10 tun a víc...) - všeude píšou minimum "nad".
-> Jumbo: "Hypoteticky si tedy lze představit, že s řidičským oprávněním skupiny B+E lze řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost je 12 250 kg, jestliže je konstrukční rychlost tažného vozidla nejvýše 40 km.h-1. " zdroj: ridicske-prukazy.info/rid icske-opravneni-skupin-B-F -rizeni-jizdnich-souprav.h tml To čumim...ačkoli max hmotnosr přívěsu samotnýho se u BE málokdy uvádí (se ví, že ne 10 tun a víc...) - všeude píšou minimum "nad".
14:07:51
12.03.2019
12.03.2019
Jumbo
-> Mr._Nosferatu: 361/2000
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
1. nepřevyšující 750 kg,
2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo
3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,
k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3500 kg,
l) C1+E jsou zařazeny jízdní soupravy, jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 12000 kg, složené
1. z vozidla uvedeného v písmeni g) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti vyšší než 750 kg, nebo
2. z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti vyšší než 3500 kg,
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
1. nepřevyšující 750 kg,
2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo
3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,
k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3500 kg,
l) C1+E jsou zařazeny jízdní soupravy, jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 12000 kg, složené
1. z vozidla uvedeného v písmeni g) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti vyšší než 750 kg, nebo
2. z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti vyšší než 3500 kg,
14:02:48
12.03.2019
12.03.2019
Mr._Nosferatu
-> Jumbo: Proč ? když je celková auta 3500kg furt platí B
13:51:28
12.03.2019
12.03.2019
Jumbo
-> Mr._Nosferatu: To co popisuješ je C1+E, ne?
13:39:36
12.03.2019
12.03.2019
Mr._Nosferatu
-> Jarda/felda: Myslíš tyto ? Auto 3,5t a tažný 5t ? Nebo klasický dodávkový tahač návěsu ?
www.autoscout24.cz/nabidk y/-471cf249-d6d9-49b0-a799 -ed82b26c66a6?utm_medium.. .
www.autoscout24.cz/nabidk y/-471cf249-d6d9-49b0-a799 -ed82b26c66a6?utm_medium.. .
12:45:06
12.03.2019
12.03.2019
Jumbo
-> Jarda/felda: Jak to myslíš?
12:44:02
12.03.2019
12.03.2019
Jarda/felda
-> Jumbo 11.03.19 14:20:16: na B+E můžeš jít teoreticky i výš pokud splníš určitý podmínky
08:44:10
12.03.2019
12.03.2019
Jumbo
-> MB_CML: Právě že B96 je platné v celé EU, takže pohoda... A pro mě bude asi nakonec stačit a bude to levněji a bez nervů...
22:39:15
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> George88: Karosa jede 100. Furt. :-D Ale já jsem posranej, takže po II-III třídách jedu pomalu. Leoš už je zvyklej a valí ho i tam...
Ono s karavanem to taky není žádnej hit. Povolenejch 80 mě nezajímá, ale jak je silnice trochu rozbitá, tak si vevnitř při vyšší rychlosti uděláš takový slosování, že to opravdu nechceš...
Ten Custom stál 550tis. bez DPH... Osobní verze(v rozumný výbavě) počítej o 100k vejš.
Ono s karavanem to taky není žádnej hit. Povolenejch 80 mě nezajímá, ale jak je silnice trochu rozbitá, tak si vevnitř při vyšší rychlosti uděláš takový slosování, že to opravdu nechceš...
Ten Custom stál 550tis. bez DPH... Osobní verze(v rozumný výbavě) počítej o 100k vejš.
22:34:18
11.03.2019
11.03.2019
George88
-> StepaNoFUN: osobák, nebo i ta dodávka je taky rychlejší. já to teď mazal Brno-Plzeň a z5 s autem na podvalu po dálnici 110-120km/h, což bys s busem nemohl. i to manévrování někde po dvojkách, trojkách musí být s busem vcelku nepříjemný..
edit: to máš pravdu. nikdo neprodává hezkej bus za pár korun :)
za mě, než vrazit 800K+ do nový octy/supa v combi, bych šel do toho sharana, vita, 8007 jak radil vhml
edit: to máš pravdu. nikdo neprodává hezkej bus za pár korun :)
za mě, než vrazit 800K+ do nový octy/supa v combi, bych šel do toho sharana, vita, 8007 jak radil vhml
22:33:39
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> George88: Navíc pokud koupíš nějakou karosu (byť přetypovanou a upravenou, tak počítej s tím, že do ní dalších 200 (pokud máš kamarády, který to nekdy dělali, pokud ne tak i víc) zahučíš, protože zjistíš, že je to za poločasem rozpadu. A i když si to vyřežeš a vyvaříš sám, tak natáhnout na to ten plech není úplně p*del.... ;-)
22:26:47
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> George88: Tak to je pravda... Nicméně ten Transit mi v 3místný verzi (ale zase servisní auto s plným vybavením) stojí na dvoře, proto vím, o čem mluvím. ;-)
Teď jsme řešili, že asi pojedem v létě do kopřivnice na závody. Když jsme spočítali náklady na Karosu 7XX která je jako obytňák i přepravník auta, tak jsmem prohlásil, že radši vezmem servisí dodávku a karavan a octávku s podvalem. Na naftu jsme na tom pořád líp a komfort prakticky stejnej.
Teď jsme řešili, že asi pojedem v létě do kopřivnice na závody. Když jsme spočítali náklady na Karosu 7XX která je jako obytňák i přepravník auta, tak jsmem prohlásil, že radši vezmem servisí dodávku a karavan a octávku s podvalem. Na naftu jsme na tom pořád líp a komfort prakticky stejnej.
22:20:04
11.03.2019
11.03.2019
George88
-> StepaNoFUN: ve finále za ty prachy, se už nechá koupit obytnej bus.. :D sice servis a veškerý náklady(nafta,dálnice,gum
y..) jsou už jinde, ale když už, tak už.. :D
22:14:37
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> George88: Transit Custom L2H1 (2.0 EcoBlue) má na tažný 2650 kg...
Teda pokud nechceš automat... Tam je to bída s nouzí....
Vejška je 2m, se sklopnou zahrádkou 2,04, se zvednutou sklopnou zahrádkou 2,13... Takže to i do obchoďáku zajede...
Teda pokud nechceš automat... Tam je to bída s nouzí....
Vejška je 2m, se sklopnou zahrádkou 2,04, se zvednutou sklopnou zahrádkou 2,13... Takže to i do obchoďáku zajede...
22:10:36
11.03.2019
11.03.2019
George88
-> StepaNoFUN: jenže do toho nic nedám.. :D
tady píšou 1600kg, tak já nevím.. autonoto.cz/katalog/.../s koda-octavia-combi-1-8-tsi -4x4-greentech-scout
zatim si vystačíme s L1H1 kde máme všechny věci a druhý auto tahám za E39..
darabos: my začínaly s omegou v combiku. jako dá se, ale pak dáváš věci do závoďáka, a to prostě nechceš..
tady píšou 1600kg, tak já nevím.. autonoto.cz/katalog/.../s koda-octavia-combi-1-8-tsi -4x4-greentech-scout
zatim si vystačíme s L1H1 kde máme všechny věci a druhý auto tahám za E39..
darabos: my začínaly s omegou v combiku. jako dá se, ale pak dáváš věci do závoďáka, a to prostě nechceš..
22:09:21
11.03.2019
11.03.2019
darabos
-> vhml: tak az tak vazne to pretekanie neberem, teraz mam passata a zmestili sme sa vzdy a kamos, s ktorym jazdime 90% spolu ma prerobeny VW transporter na servisny vuz
22:06:29
11.03.2019
11.03.2019
vhml
-> darabos 11.03.19 21:58:31: doporučuju Sharana, protože s těmahle kombíkama sice odtáhneš auto, ale nic jinýho. Kam dáš dalších 10 kol, stany, bedny....
21:58:31
11.03.2019
11.03.2019
darabos
-> George88: teraz hladam prave auto, aj na tahanie zavodaka, a Octavia III combi 4x4 tdi 110kw+ ma 2000kg do 12%, Suberb III combi Tdi 2000kg, 4x4 2200kg
Edit: Passat Variant B8 tdi tiez 2000kg, 4x4 / alltrack 2200kg
Edit: Passat Variant B8 tdi tiez 2000kg, 4x4 / alltrack 2200kg
21:57:18
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> George88: Kia Sorento automat 3500kg na tažný. ;-)
Tak OIII Scout 2000Kg. Už si kulový pamatuju. Ale vím, že jsem říkal, že to je na dlouhou prdel docela dost. ;-) eshop.skoda-auto.com/cz/. ../tazne-zarizeni-octavia- iii-scout-5e9092155x
Tak OIII Scout 2000Kg. Už si kulový pamatuju. Ale vím, že jsem říkal, že to je na dlouhou prdel docela dost. ;-) eshop.skoda-auto.com/cz/. ../tazne-zarizeni-octavia- iii-scout-5e9092155x
21:55:07
11.03.2019
11.03.2019
vhml
-> George88 11.03.19 21:51:10: tiguan ve 4kole má taky 2500.
21:51:10
11.03.2019
11.03.2019
George88
-> StepaNoFUN 11.03.19 15:19:07: at koukám jak koukám, O III combi 4x4 všude píšou brzděnej vlek 1600kg. 2500kg je už sakra dost. já scháněl něco,(ideálně dodávku) co by uvezlo hengr na dvě auta, ale to je potřeba 3.0 L2 ale takovou krabici mít jako jediný auto v rodině nejde :D
21:42:31
11.03.2019
11.03.2019
vhml
-> MB_CML 11.03.19 21:36:20: to záleží jakou čáru myslíš. Vzhledem k tomu, že je to holandskej výmysl kvůli karavanům a v rámci harmonizace předpisů zaveden asi všude v EU
21:36:20
11.03.2019
11.03.2019
MB_CML
-> Jumbo: šel bych do B+E, už jen kvůli tomu, že B96 neplatí za čárou...
15:19:07
11.03.2019
11.03.2019
StepaNoFUN
-> bouchy: Yeti má hodně na tažný, protože má krátkej přesah kastle. ;-) A třeba OIII Scout má buď taky 2000, nebo dokonce 2500. Ale myslím to druhý.
14:31:22
11.03.2019
11.03.2019
Jumbo
-> vhml: Já nemám problém se vejít skoro kamkoliv, nejlepší je couvat z hlavní k nám do vrat o 90° mezi moje a sousedovo zaparkované auto...
14:21:00
11.03.2019
11.03.2019
vhml
-> bouchy 11.03.19 14:16:00: je to o vzdálenosti mezi koulí a kolama. Ideálně ještě když je vlek dvousovej. Kam se s normální kárkou netrefím, nemám problém zacouvat s plaťákem.
14:20:16
11.03.2019
11.03.2019
Jumbo
-> Mr._Nosferatu: Ale k tomu musím mít C, ne?
-> bouchy: Jojo, 2000 Kg ale to je tím že je to 4x4 a 2,0 TDi... Jinak pro posouzení řidičáku je vždycky důležitá maximální hmotnost auta i vleku:
B: maximální hmotnost soupravy 3500 kg
B96: maximální hmotnost soupravy 4250 kg
B+E: osobní auto + vlek do 3500 kg (teoreticky 7000 kg souprava)
-> bouchy: Jojo, 2000 Kg ale to je tím že je to 4x4 a 2,0 TDi... Jinak pro posouzení řidičáku je vždycky důležitá maximální hmotnost auta i vleku:
B: maximální hmotnost soupravy 3500 kg
B96: maximální hmotnost soupravy 4250 kg
B+E: osobní auto + vlek do 3500 kg (teoreticky 7000 kg souprava)
14:16:00
11.03.2019
11.03.2019
bouchy
-> saskyn2: Dobrá volba. Ale mít nejdřív to C (jakože fakt - BE stojí např. 5000, CE stojí 7000...není o čem, pokud má člověk nějakou tu desítku či víc na C...).
Zkoušky i jízdy jsou dvoje. Nejprv na C a pak až CE. Byť se to ve výcviku dá domluvit líp.
-> Jarda: Asi hodně záleží na dýlce oje a velikosti kol vleku...mohl by to někdo potvrdit? U mě couvnout do 3m vrat přes pravý úhel nemožno. Neumim. A chtěl bych vidět to náměstí, když liazka nebo traktor má couvat s 2 vleky (4 nápravy)...i to prej de.
-> Jumbo: Tak to je brutální 2000kg na Yetim. Já mám 1600, mám přesah, brzdy a myslel sem, že víc ani nejde u škodovky. Jinak neumim poradit, mám v tom bordel. Kdy platí jaká hmotnost (okamžitá vs max.), co jde spojit a jakej řidičák je třeba. Už asi vim, že do 3500kg to de i na B, m(max auta) < = m(max vleku) nebo tak nějak.
Zkoušky i jízdy jsou dvoje. Nejprv na C a pak až CE. Byť se to ve výcviku dá domluvit líp.
-> Jarda: Asi hodně záleží na dýlce oje a velikosti kol vleku...mohl by to někdo potvrdit? U mě couvnout do 3m vrat přes pravý úhel nemožno. Neumim. A chtěl bych vidět to náměstí, když liazka nebo traktor má couvat s 2 vleky (4 nápravy)...i to prej de.
-> Jumbo: Tak to je brutální 2000kg na Yetim. Já mám 1600, mám přesah, brzdy a myslel sem, že víc ani nejde u škodovky. Jinak neumim poradit, mám v tom bordel. Kdy platí jaká hmotnost (okamžitá vs max.), co jde spojit a jakej řidičák je třeba. Už asi vim, že do 3500kg to de i na B, m(max auta) < = m(max vleku) nebo tak nějak.
14:08:19
11.03.2019
11.03.2019
Mr._Nosferatu
-> saskyn2: nejsi sám, kord když B+E za 5000 a C+E za 6000
13:34:22
11.03.2019
11.03.2019
saskyn2
Já si kvůli tomu udělal C E
12:16:31
11.03.2019
11.03.2019
Jarda - zrušená registrace
Na B96 se nedelaji ani testy, ne? Jen jizda... Jinak ja na couvani s vlekem potrebuju opravdu hodne mista :)
11:03:45
11.03.2019
11.03.2019
Eidy
-> Jumbo: Po mě snad ani couvat nechtěli. Každopádně nic hroznýho.
10:59:44
11.03.2019
11.03.2019
Bery
-> Jumbo: já jel pár km s vlekem, zastavil, rozjel se, pár otázek od šerifa a dobrý - jinak jako Eidy. Pak ještě jeli 2 jelita s kterýma jsme se báli všichni...a jeli tak děsně že je nepustil.
10:38:53
11.03.2019
11.03.2019
Jumbo
-> Eidy: A jak vypadala zkouška? Jízda, couvání a hotovo?
10:27:43
11.03.2019
11.03.2019
Eidy
-> Jumbo: Já udělal B+E za týden. Stačilo jedno svezení, aby učitel viděl, že s tím umím a za pár dní jsem šel na testy a jízdu s policajtem. Nejdýl trvalo vystavení novýho řidičáku.
10:09:26
11.03.2019
11.03.2019
Jumbo
-> vhml: Vím, taky tu možnost mám, ale pak už je to finančně trochu jinde, než B96, aspoň z nabídky co mám já... Každopádně spíš jde o to, jeslti bych to využil...
10:07:34
11.03.2019
11.03.2019
vhml
-> Jumbo 11.03.19 10:04:08: všechno je to o dohodě. I na B+E se dá jít jen na testy....
10:04:08
11.03.2019
11.03.2019
Jumbo
Pánové, mám na vás dotaz. Co je doma Yeti a není Volvo, začínám přemýšlet o rozšíření řidičáku kvůli vleku. Volvo mělo max 2000 kg a 1600 kg na kuli, takže s 1500 kg podválem (co tu má jeden nejmenovaný čeln) úplně v pohodě na B. Yeti má ale max 2100 kg a na kuli 2000 kg, takže ten podvál už neodtáhnu a vlastně bych mohl mít soupravu až 4100 kg, což by myslím zvládl i Yeti...
A teď ten dotaz. Přemýšlím, jestli mi bude do života stačit B96, nebo jestli mám rovnou dělat B+E. Pro moji soupravu by mi stačilo B96, jediné omezení by bylo, že bych nemohl zakáhnout velký vlek (2150 kg maximální hmotnosti a víc), i když bych ho pak nenaložil na plno...
Jinak nejde ani tak o cenu, nebo o testy, ale o časovou náročnost. B96 se dá udělat za chvilku, B+E je na několik týdnů, otázka jestli kvůli tomu minimu případů, kdy bych měl vlek s větší maximálkou, by to B+E mělo cenu. Nic většího na tahání pravděpodobně doma nebude, toho bych se nebál...
Jinak mě čeká rekonstrukce a budu tahat hodně stavebnin, takže pravděpodobně půjčovna a velký vlek za auto...
Jak to máte vy? Máte někdo B+E respektive B96?
A teď ten dotaz. Přemýšlím, jestli mi bude do života stačit B96, nebo jestli mám rovnou dělat B+E. Pro moji soupravu by mi stačilo B96, jediné omezení by bylo, že bych nemohl zakáhnout velký vlek (2150 kg maximální hmotnosti a víc), i když bych ho pak nenaložil na plno...
Jinak nejde ani tak o cenu, nebo o testy, ale o časovou náročnost. B96 se dá udělat za chvilku, B+E je na několik týdnů, otázka jestli kvůli tomu minimu případů, kdy bych měl vlek s větší maximálkou, by to B+E mělo cenu. Nic většího na tahání pravděpodobně doma nebude, toho bych se nebál...
Jinak mě čeká rekonstrukce a budu tahat hodně stavebnin, takže pravděpodobně půjčovna a velký vlek za auto...
Jak to máte vy? Máte někdo B+E respektive B96?
08:24:51
05.03.2019
05.03.2019
Jumbo
-> George88: Blbost... www.eu-info.de/europa-pun
kt/.../gespanne-pkw
22:43:21
04.03.2019
04.03.2019
George88
Kluci, doneslo se ke mě info, že prý v německu, rakousku a i dalších státech EU je zakázáno provozovat vlek(přepravník na auta), co má kola vedle ložné plochy. Údajně je daná nějaká maximální šířka. Má k tomu někdo bližší info? Nebo je to blbost?
14:46:11
05.12.2018
05.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jumbo 05.12.18 14:18:55: tak toci se vse stale a na zadek ma jit 10%, kolik mi tam jde ve skutecnosti nevim, ale znat to je...
Dle spotreby, u nivy to je o 2l vic na 4 kola, tady o necelej litr, tak nejak se to tam urcite projevi, ale jak rikam jelo by to vic, spis jsem se bal... 105ka taky jela skoro 140, ale jak jsem se s tim rozjel, tak mi ji to hned pripomelo :)
-> castrol 05.12.18 14:03:38: funku jsem chtel uz hodne dlouho...
Dle spotreby, u nivy to je o 2l vic na 4 kola, tady o necelej litr, tak nejak se to tam urcite projevi, ale jak rikam jelo by to vic, spis jsem se bal... 105ka taky jela skoro 140, ale jak jsem se s tim rozjel, tak mi ji to hned pripomelo :)
-> castrol 05.12.18 14:03:38: funku jsem chtel uz hodne dlouho...
14:18:55
05.12.2018
05.12.2018
Jumbo
-> Jarda: Volvo je předohrab. Ale podle mě u haldexu by ztráta výkonu být neměla, ne? A taky jsem vezl Funa...
14:03:38
05.12.2018
05.12.2018
castrol
-> Jarda - zrušená registrace 04.12.18 21:53:54: tazko zredukujes ked len dokupujes
12:00:37
05.12.2018
05.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jumbo 05.12.18 11:13:55: Jo i hodne pres kilo by to dalo, ale max. jsem jel asi 105, spis jsem se bal... a je to benzin, tak jsem to drzel vic v tockach, spotreba okolo 13l lpg
To volvo je taky 4kola? Protoze vim, jak lita zigul s nivackym motorem a ty prevody navic v nive ten motor total zabijou, proti ovci tam je jen o mezinapravovej diferak vic...
A u ovce, kdyz odpojim zadek, tak pri predjizdeni v 90kmh to zacne hrabat :)
No a fun byl o dost vyssi...
K te 105 ce jsem mel prave dobre prirovnani, 3,5t stopetka 855kg, takze octa 0,04kW/kg a 105 0,039kW/kg :))) plus 105ka ma lepsi aerodynamiku...
To volvo je taky 4kola? Protoze vim, jak lita zigul s nivackym motorem a ty prevody navic v nive ten motor total zabijou, proti ovci tam je jen o mezinapravovej diferak vic...
A u ovce, kdyz odpojim zadek, tak pri predjizdeni v 90kmh to zacne hrabat :)
No a fun byl o dost vyssi...
K te 105 ce jsem mel prave dobre prirovnani, 3,5t stopetka 855kg, takze octa 0,04kW/kg a 105 0,039kW/kg :))) plus 105ka ma lepsi aerodynamiku...
11:13:55
05.12.2018
05.12.2018
Jumbo
-> vhml: A s tím výkonem souhlasím. Volvo V70 2,5 TDi, výkon 103 kW a 290 Nm a zvládal jsem ten stejný vlek i s nákladem bez problémů kilečko a zvládl by i víc, kdybych chtěl. Ani kopce na dálnici nebylo žádné utrpení. A spotřeba naložený max 8/100, ale myslím že to bylo i míň, už si to moc nepamatuju...