Přestavba škody 105 na rapida

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 27.01.2014 do 28.01.2014, založil/a marek.latr
řadit dle data
13:15:07
28.01.2014
Jozka
-> Jirik_Tuňák1983: Tak tohle by určitě rarita byla.. alespoň u nás v okrese - někdy po roce 90, nevím přesně kdy, ale bylo to v době, kdy tohle ještě řešily DI PČR, jsem měl nápad přestavby Š110 LS na Š1000 MB a ani za boha nechtěli "z nového (novějšího) staré" - nejde, nesmí se, nelegální, jděte do pr....
09:27:50
28.01.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Kamil Vidlička: To je hovno, tata měl 1000 MB na ND rok výroby 1968 na papírech Š120 rok výroby 1976 (jestli dobře šátrám v paměti). 1 Vyndaly se z ní náhradní díly - motor 1100, skla, nápravy, převody, něco interiéru. Zbytek se rozmlátil sekerou kvůli korozi, odvezl na vleku na šroťák a papíry se tuším pustily do světa. To normálně šlo. Byly i inzeráty s doklady na přestavbu apod.
00:03:13
28.01.2014
Kamil Vidlička
-> MATTESS: To otec měl škodovku 105 s motorem 120 (zapsáno) na papírech 110 L 1 Ve velkém techničáku to bylo zapsaný jako přestavba. Možná ten TP ještě někde mám
23:54:22
27.01.2014
dragon_cb_cz
-> King: 47 47 47
23:29:32
27.01.2014
King
".....po revoluci toho šlo hodně......"



No a dneska spousta lidí týhle poetický době nemůže přijít na jméno! :) Chtělo by to nějakýho plyšáka #2 :)
23:24:59
27.01.2014
Kocvin
To je pravda.. Taky servisuji jednu 105 na papírech z 1000mb dovoz německo..
23:21:50
27.01.2014
Jozka
Jste to tu teda pěkně rozjeli..4
23:06:04
27.01.2014
MATTESS
jak Pise Challi, po revoluci to bylo běžně. Přivezla se Škodovka z ciziny a přihlásila se na nějaký papíry. Třeba na papírech z kamarádovy 1000MB byla prohlášena s120. Podobně nám známý nabizel 105ku. Kamarád ma taky Rapida na papírech ze 105ky:-)
22:31:31
27.01.2014
Chali
-> marek.latr: Známej měl rapida na papírech ze stovky,po revoluci toho šlo hodně.
22:31:13
27.01.2014
m8rinek
-> Bukaj: Při policejní kontrole se jim to moc líbilo :D.
22:30:57
27.01.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Nojo, no, rozdíl, mezi teorií a praxí1
22:27:44
27.01.2014
Bukaj
-> m8rinek: Aha, tak mé přízemní uvažování se drželo Jikovu3

No, dobrá, uznávám, takováto "krmítka" by technik poznal6 otázka je, zda by se to klasifikovalo jako závada při TK? S takto okatou záležitostí zkušenost nemám, ale v rámci škodovek technik vždy řešil, jestli to je krmeno karburátorem nebo vstřikováním a na typ nikdy moc nehleděl (prošla i 120L s LEKRem, i MBG s jedním BSkem)3 Posledních cca 6 let jezdím na STK s víceméně seriovými auty, tak nemohu soudit, zda se něco změnilo...
22:21:22
27.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Viz to co odkazoval m8, jakmile upravuješ motor (tzn používáš nesériové díly), tak bys správně na tu úpravu měl mít papír od zkušebny a individuálně schválenou přestavbu, jinak je to vpodstatě nelegální - a nebo hromadně schválenou přestavbu, což řeší výrobce komponent. Karburátor si rozhodně (legálně) na motor nemůžeš dát jaký chceš - zásah do systému který ovlivňuje emise, atd.



To že to reálně prochází, protože nikdo na technické nesundá filtrbox aby zkontroloval číslo na víku karburátoru (které jak víme stejně prd znamená), je věc jiná. Stejně jako ti nikdo nebude měřit zdvihovej objem a vačku. Na legalitě či ilegalitě úprav to nemění nic.
22:19:07
27.01.2014
m8rinek
-> Bukaj: Jsi si jistý, že to technik nepozná? www.skoda110r.eu/110r/rij en130003.jpg (jen připomenu hlášku ze začátku tématu ,,Doporučuju převrtat, nabrousit vačku, odlehčit setrvák a vhodit lepší krmítka /karburátory/, bude Tě to stát míň nervů při boji s úřady a asi +- stejně peněz...,,).
22:16:36
27.01.2014
Bukaj
-> m8rinek 27.01.14 22:08:32: to máš sice pravdu, ale kde není žalobce, není soudce a upřímně - poznat pohledem rozdíly zmíněných dílů dokážeš možná Ty a pár dalších nadšenců, ale rozhodně ne technik na STK, nebo příslušník PČR při kontrole. A změnu objemu motoru v původním bloku také nebude nikdo řešit, protože to nikdo nepozná...4
22:15:08
27.01.2014
marek.latr
A jak říkám kromě motoru tam je vše rapiďácký.
22:12:38
27.01.2014
m8rinek
-> marek.latr: Tím, že někdo na 105 vyměnil karoserii za dvoudveřovou 100% auto na hodnotě nezískalo, ba naopak...
22:12:18
27.01.2014
Bukaj
-> milan XXL: No, jít by mělo za předpokladu splnění výše popsaných podmínek (m8rinek, Dragon-cb-cz) a dobré vůli úředníka. Bohužel, pokud úředník neví, nebo z jiného důvodu "nechce", tak asi nepůjde... 8

Ale v roce 2004 to zaručeně šlo, neboť tehdy ještě Škoda a.s. pravidelně vydávala "vyjádření" 4
22:10:53
27.01.2014
marek.latr
Tak mě o výkon ani nejde že bych musel mít bezpodmínečně 130 motor(jinak teď pokusně opravuji,upravuji motor 120 ls). Ale jestli to auto bude mít někdy nějakou cenu , popř. veteránské čísla , samozřejmě po budoucí renovaci.1
22:09:32
27.01.2014
m8rinek
-> milan XXL: Evidentně jak komu, někdo to dokáže bez ztráty květinky, jinej bude jen šířit nepravdy...
22:08:40
27.01.2014
milan XXL
-> Bukaj: děkuji, tak nějak jsem se to původně domníval... 4
22:08:32
27.01.2014
m8rinek
-> Bukaj: To není tak uplně pravda...
22:07:37
27.01.2014
milan XXL
-> Kocvin: No, pokud se vrátíme k prapůvodní myšlence marka, tak půjde z toho legálně 130? Zbytek jsem se snažil napsat své zkušenosti, očividně špatné. Hádat se nehodlám.
22:07:35
27.01.2014
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Ok ok tak jinak, přestavba brzd, která nevyužívá standardní zapojení a propojení obou kanálů čtyřpístového brzdiče... Šlo by? Na čelo jsem zapomněl a pokud má kasli rapida, tak předpokládám, že nejde o Garde.



Spíš jsem zapomněl na převodovku, ale ta jde ruku v ruce s výměnou zadní nápravy (jestli je nutný 5q nevím).
22:06:06
27.01.2014
Bukaj
-> Tomaso435: To je tu na Virtu dnes nějaká epidemie, že tu bezdůvodně padají nadávky už v několikátém tématu?

Vačka, karburátor a setrvačník jsou pouze náhradní díly, tak jakápak ilegalita? Pokud se motor po úpravách "vleze" do předesané tolerance na emisní kontrole, tak je vše v naprostém pořádku.
22:04:55
27.01.2014
Kocvin
-> milan XXL: Znáš i jiný argument než "pokračuj..."
22:04:53
27.01.2014
dragon_cb_cz
-> milan XXL: Tak jsi asi v roce 2004 šel na úřad s blbým papírem... Normálně to od škodovky povolené za podmínek které tu m8 uvedl (s malou chybou) bylo...



-> m8rinek: Dvouokruh se rozumí jaksi samo sebou ne? :) Ale zapomněl jsi na karoserii typu M a otvory pro chlazeni brzd v předním čele...
22:04:47
27.01.2014
m8rinek
-> milan XXL: Pokud je máš schválené od MDČR dle vyhlášky MDS ČR č. 341/2002 Sb. tak nic...



www.dekra-automobil.cz/do c/.../typove-schvalovana-v ybava.pdf
22:02:33
27.01.2014
milan XXL
-> Tomaso435: prosím pokračuj
21:59:44
27.01.2014
Tomaso435
-> milan XXL: seš tak blbej nebo to jen tak děláš? nelegální na tom bude ta vačka setrvák a karburátor...
21:58:54
27.01.2014
milan XXL
-> m8rinek: co je nelegální na vačce, setrváku a karburátorech? pravda, vrtání už není moc košer... Co se týká přestaveb, jak píšeš o příspěvek níž, tak přestavby 105 na vyšší level mi v roce 2004 nechtěli zaboha povolit... Prosím víc argumentů a míň machrování... díky.
21:58:00
27.01.2014
Tomaso435
¨nechal bych rapid 105.... ale takto :D
zvětšit Přestavba škody 105 na rapida - obrázek od Tomaso435 vložen 27.01.2014 21:58:00
21:53:51
27.01.2014
m8rinek
-> milan XXL: Rozhodně lepší nic nepsat, než plácat něco o výměně vačky a karburátorech na motoru š105.... Navíc tyto úpravy jsou stejně nelegální jako by jsi tam píchnul motor z rapida rovnou...
21:52:00
27.01.2014
m8rinek
-> marek.latr: Jednoduše jde o Škodu 105 s vyměněnou karoserií. Přestavba na 130-136 byla možná při provedení následujících úprav: hřebenové řízení, dvouokruhové brzdy, 4písty, vlečná náprava. Pokud vše máš tak to chce dohledat odpovídající vyhlášku škodovky a zajít se optat na úřad jak se k tomu staví.



Škodovka vydala prohlášení, že se k přestavbám vozů škoda řady XXX již nevyjadřuje a vše je na zlovůli daného úřadu. Otázkou je jestli budou ochotni přestavbu udělat, když dříve povolena byla...
21:51:56
27.01.2014
milan XXL
-> m8rinek: Jen jsem se snažil poradit podle své zkušenosti s přestavbama a úřady, no po pěkném úvodě můžeš pokračovat, třeba něčím oslníš 4
21:48:26
27.01.2014
m8rinek
-> milan XXL: Ty o tom víš, ale velký hov... co?
21:42:40
27.01.2014
milan XXL
Na takovou výměnu kastle koukám s otevřenou pusou, možná bych na Tvém místě neřešil přestavbu na rapida / kterých tu ještě pár jezdí/ ale nechal tento jedinečný kus jako raritku, věřím tomu, že jsi jediný v ČR(minimálně v čr). Pokud trváš na stavbě na čistokrevnou 130, tak Tě nejspíš zklamu. Ještě tak před 10 lety šlo přestavbou udělat výměnu motoru 105 - 120 - 130 - 136, ale tohle stopli. Doporučuju převrtat, nabrousit vačku, odlehčit setrvák a vhodit lepší krmítka /karburátory/, bude Tě to stát míň nervů při boji s úřady a asi +- stejně peněz... A jinak gratuluji ke kuriozitce 1
21:26:39
27.01.2014
marek.latr
Zdravím, nedávno jsem koupil takovou malou kuriozitu a to rapida postaveného ze škody 105.V techničáku je zapsaná výměna karoserie a nového vin. Od origo rapida se liší snad jen motorem a nápravami. Postupně z toho dělám čistokrevného rapida (vlečná náprava , 5q,atd..)Ale co s tím motorem? Půjde s toho auta legálně někdy udělat stotřicítka? To by totiž znamenalo že to auto bude celé uplně jiné než to co bylo na začátku v TP. Je vůbec taková možnost?(ať to stojí co to stojí) :-)
Extreme Tyres