skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor z favorita do 120cky
22:59:19
22.08.2013
22.08.2013
afro100
Zalezi na koho trafi a ako je ten motor v tom aute spraveny. Nejaka vylozena obludnost typu 3x prevarany vyfuk z toho bude jasne kricat, ze tam nieco nepatri..
21:00:31
22.08.2013
22.08.2013
castrol
-> Sami: obejde to obalka
10:48:56
22.08.2013
22.08.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Sami: Ne to víš že nebudou. Poplácají tě po rameni a řeknou das is gut.
To je otázka.
To je otázka.
10:38:12
22.08.2013
22.08.2013
Sami
Zdravím, mám před technickou, ale v Rapidu mám daný motor z favorita. Budou s tím nějaké problémy, popřípadě lze to nějak obejít? Díky
21:08:22
14.08.2013
14.08.2013
rsvancara
Vás nepotěším pane Komtr, klepe to. To víte, nemažete, klepe to
14:33:04
12.08.2013
12.08.2013
Jozka
-> Hurdis:
21:07:22
11.08.2013
11.08.2013
MATTESS
-> Hurdis: tak nějak
20:10:53
11.08.2013
11.08.2013
Hurdis
-> MATTESS: Tak nějak, dle automobilky je přeci konstrukční problém s mazáním:-) Což se projevilo v nejasnostech v tom, koho a kde podmazat.
00:00:35
10.08.2013
10.08.2013
MATTESS
-> Kmotr777: zástavbu Favo motoru nedoporučovala Škoda už někdy v roce 2004
20:47:39
09.08.2013
09.08.2013
Kmotr777
Zdravím.
Co jsem to tu prolezl, tak od roku 2007 již nejde legálně přepsat motor z favorita místo 120. Předtím to tedy šlo s tím, že se vyměnily brzdy za 4pístky a použilo se část palivového vedení ze 130L ? a podobný drobnosti.
Jen bych se rád přeptal, jestli se to někomu od té doby povedlo, nebo je to konec.
Dík
Co jsem to tu prolezl, tak od roku 2007 již nejde legálně přepsat motor z favorita místo 120. Předtím to tedy šlo s tím, že se vyměnily brzdy za 4pístky a použilo se část palivového vedení ze 130L ? a podobný drobnosti.
Jen bych se rád přeptal, jestli se to někomu od té doby povedlo, nebo je to konec.
Dík