3 bodové pásy s homologací a stk

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 16.07.2012 do 21.07.2012, založil/a rakosnicek
řadit dle data
13:33:34
21.07.2012
castrol
-> afro100: asi tak
01:17:18
21.07.2012
afro100
-> haso: viem 4 aj ty vies 3
01:14:27
21.07.2012
haso
-> afro100: vies velmi dobre ako som to myslel 40
01:12:07
21.07.2012
afro100
-> haso: myslim, ze ked v skodovke trafim strom, uz mi bude jedno ci mam moravan nenavyjak ci gurtne ..
01:06:38
21.07.2012
haso
-> Petr Volfik: ale zas, ked by si trafil nejaky strom, tak ta tie gurtne lepsie podrzia, nez klasicke pasy, aspon si teda myslim..
00:35:56
21.07.2012
Petr Volfik
Osobně jsem v "pračce" nikdy neseděl, jen jednou jsem se ve skoro nulový rychlosti jen převalil na boudu. Takže nevim co se při tom děje.

Každopádně v sériovym tříbodovym pásu vidim výhodu toho že:

Když auto jde přes střechu a střecha se hodně prohne- tak tělo se může vychýlit do strany.

(fakt nevim co se děje když se auto třeba 4 krát převrátí...)

Pokud tělo má popruhy přes obě ramena tak si myslim že mu může střecha zatlouct hlavu do hrudníku.

Prostě já osobně bych bez rámu se sportovníma pásama nejezdil. Nebo aspoň s nějakou skořepinou která možná tu střechu nade mnou udrží.

Kdyžtak mě někdo opravte jestli nemam pravdu.
22:45:34
20.07.2012
StepaNoFUN
-> stepan: Jenom mimochodem a trochu OT... Normální sériovej 3bodovej pás o zlomení klíční kosti není?

-> rakosnicek: Sedačky z Rapida a sportovní pásy? Nevím, ale neměly by u pásů přes obě ramena jí ty pásy dírama v sedačce?



každopádně to je samej tuning a ve finále je to na bezpečnost snad ještě horší než série. Já jsem si zkusil instalovat pásy (4bod) a sedačky podle "přílohy J" a konkrétně ve škodovce jako "ohne prdel" a bez velkejch (nevratnejch) zásahů do kastle to nelze.... Každopádně za sebe - do sériovky bych do toho nešel a nechal bych ty pásy na to, na co byly určený - závody.

Omlouvám za OT - kdyžtak prosím smazat. ;-)
20:46:31
19.07.2012
aceboss
stepan 17.07.12 21:08:31 napsal:

→ rakosnicek: To je tak na zlomení klíční kosti.
Přesně toto jsem tušil proto má otázka....8

rakosnicek 18.07.12 20:32:27 napsal:

stepan: uvažuju že to dám kolmo dozadu za zadní sedák ale zase se blbě

poleze za sedadla…
Ale bez vystužení a přeplátování bych do toho nešel , každopádně potom zapomen na zadní sedadla.
20:32:27
18.07.2012
rakosnicek
stepan: uvažuju že to dám kolmo dozadu za zadní sedák ale zase se blbě poleze za sedadla...
21:08:31
17.07.2012
stepan
-> rakosnicek: To je tak na zlomení klíční kosti.
19:13:18
17.07.2012
rakosnicek
aceboss: vzadu na sloupcich jak se ukotvuje horní část zadních pásu
20:54:32
16.07.2012
aceboss
-> rakosnicek: Jen tak pro zajimavost kde vzadu máš pásy ukotvené?4
16:53:08
16.07.2012
haso
sedacky z rapidy a 3b pas a nic mi nepovedali 1
upraveno 1x, naposled 16.07.2012 16:53:18
16:21:07
16.07.2012
rakosnicek
Ahoj čeká mě stk jezdíte někdo s 3 bodovymi pásy?? co vám na to říkaji?? mám dát raději origo?? jedná se o erko, přední sedadla mám z rapida díky
Extreme Tyres