Poplatky svazu pojistitelů po Eko likvidaci

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 08.01.2009 do 18.08.2012, založil/a lubor
řadit dle data
23:00:05
18.08.2012
Pavel P..
-> Jarda/felda: ono je to spíš když tě někdo nabourá a ujede, třeba zloděj nebo podobně.... tobě to zaplatí právě ČKP a po viníkovy to vymáhá a většinou vymůže hovno.... takže aby nepřišli ouředníčci na buben tak musej zase někde rejžovat.
20:07:53
18.08.2012
Jarda/felda
Pavel P.. 10.08.12 23:00:41 napsal:

→ King: to asi všem rozumnejm lidem… proč máme

doplácet na ty kteří jezdí a bourají nepojištěni že?… ale blbost toho

který jim to dá aniž by se snažil s nima vyjebat


ano, a když někdo bourá nepojištěnej tak to stejně zacvaká ze svý kapsy tak na co to čkp vymáhá 8
09:25:27
17.08.2012
King
-> Gryzly: Jasne, ale tady jde o to, ze je k mani peknej kousek s vadou motoru za cenu 4 alu kol a clovek musi jak debil hledat skuliny a obchazet zakony. Pak zas prijde nejakej uzitecnej idiot se service packem stavajiciho zakona a bude se vymejslet jina finta - zacarovanej kruh pricemz chyba neni v lidech, ktery ty ******** vejmysly obchazej. (ty hvezdicky proto, abychom neurazili presvedceni nekterych clenu :-)
07:43:35
17.08.2012
Gryzly
-> King: Nejjednodušší a asi nejlevnější pořízení auta na díly je dovézt ho z ciziny.

A třeba auta z Anglie jsou skoro za hubičku. Akorát nepoužiješ pár dílů které jsou pravostranné.
20:50:55
16.08.2012
King
-> Jozka: Nechat si "ukrast" auto - jak hluboko jsme klesli :-)
13:52:13
16.08.2012
Jozka
-> King: Odcizit..4

Už dlouho dumám, kterej odstavec u tohohle vyvlastňovacího výmyslu aplikovali:



(2) Zákon stanoví, který majetek nezbytný k zabezpečování potřeb celé společnosti, rozvoje národního hospodářství a veřejného zájmu smí být jen ve vlastnictví státu, obce nebo určených právnických osob; zákon může také stanovit, že určité věci mohou být pouze ve vlastnictví občanů nebo právnických osob se sídlem v České a Slovenské Federativní Republice.

nebo

(4) Vyvlastnění nebo nucené omezení vlastnického práva je možné ve veřejném zájmu, a to na základě zákona a za náhradu.

zřejmě (2), neb náhradu neposkytujou..



(z USNESENÍ předsednictva České národní rady 2/1993 Sb. ze dne 16. prosince 1992 o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky)
12:38:54
16.08.2012
King
-> Domajz2: A prave to procento (nekdy spis promile) tech "nenormalnich" nemize ospravedlnit sikanu vetsiny. Zajimalo by me kolik lidi ze 100 000 je schopny shodit svuj vrak auta ze skaly do rybnika nebo ho rozebrat, plasty hodit do lesa, naplne vylejt do kanalu a zbytek do sberny? Je to dost na to, aby me nekdo nutil muj doslouzivsi majetek venovat jakysi odborny firme na likvidaci? A takhle po kousickach si nechavame srat na palici a jednoho dne zjistime, ze uz ani nebude mozny neztrestne rict "Nasrat!". Chci napr. Koupit za par tisic druhy kupatko jako zdroj ND pro cougiho. V relativne svobodnych casech myho mladi bych si ten vehikl koupil, odmontoval spz, vyradil z evidence a bylo by vymalovano.Dneska musim vyjebani se zmrdskou ekodani (nebo ji zaplatit), resit jak si to auto legalne zaparkovat do garaze a postupne ho kanibalizovat - tj. dat do depozitu a nebo vyradit z evidence na zakl. Falesnyho potvrzemi o ekolikvidaci

8 Nebo ma nekdo lepsi napad, jak se v prostredi tohodle zmrdisystemu da poridit auto na nd?
07:10:37
16.08.2012
Gryzly
-> Domajz2: případ který jsem řešil loni: Auto stálo od ledna v bazaru a bylo napsané na původního majitele. Kamarádka ho koupila v květnu a pojistila a přihlásila. Tzn v registru vozidel bylo vozidlo od května. Po třech letech přišel dopis ČKP, že chcou aby zaplatila pojistku od ledna do května. Tzn že oni věděli o změně vregistru od května, tak dle mě měli jít po původním majiteli a ten měl doložit že pojistku měl, nebo že to platil bazar. Třebase to ted s novým centrálním registrem zlepší.
06:55:32
16.08.2012
Domajz2
-> King: Ano souhlasím, jen vidím problém v tomto: "Normalni clovek se v souladu se zdravym rozumem..." - Myslím, že se najde dost nenormálních lidí, kteří zdravý rozum zcela opomíjejí. Což vzhledem k tomu, že to může mít pro ostatní účastníky silničního provozu fatální následky je velké riziko. Prostě každá dobrá myšlenka, která je závislá na lidském faktoru je značně těžko realizovatelná.



Se zbytkem naprostý souhlas. ČKP snad na žebříčku bizardností s přehledem předběhla jenom další zmrdí organizace a to OSA.
21:47:55
15.08.2012
King
-> Domajz2: A nebo bychom mohli jit jeste dal a pripustit si, ze koren toho problemu je v tom, ze nekdo ma potrebu strkat rypak do toho v jakym tech. Stavu je auto a jestli je pojisteny. Normalni clovek se v souladu se zdravym rozumem nebude dobrovolne vozit autem, ktery nebrzdi a nebude jezdit s autem, na ktery nema sjednanou pojistku. Pokud si auto na 10 let zaparkuju do stodoly, nevidim zadnej duvod proc bych se mel jebat s nejakym depozitem - proste prestanu platit pojistku. I kdyz pripustim, ze varianta povinnyho ruceni je pro vsechny vyhodnejsi, nevidim duvod, proc by mela existovat nejaka smirobaci organizace, ktera hleda diskontinuity v pojistkach a automaticky generuje nesmyslny penale. Vozidlo, ktery se pohybuje na verejnych komunikacich musi mit z pochopitelnych duvodu pojistku, ale to automaticky neznamena, ze auto musi bejt pojisteny kazdej jedinej den od prodeje v autosalonu do predani vrakovisti.
06:43:53
15.08.2012
Domajz2
-> Gryzly: Ano jsou povinni. Je tady zase jedno ale. Spolubydlící dělají v advokátce, která ty pokuty pro ČKP vymáhá a říkali, že problém není ani tak moc na straně ČKP.



Už před spuštěním toho paskvilu, co teď tak medializovali, existoval jakýsi centrální registr do kterého měly ORP zasílat údaje z "jejich" registru, jenže se tak nedělo. Existovala tudíž jakási dualita registrů vozidel, kdy jeden registr vedly ORP na úrovni svých správních obvodů a druhý byl jakýsi pseudocentrální, se kterým ale ORP po většinou nekomunikovaly a nekomunikují ani s ČKP, když se dotazuje přímo na konkrétní údaje. Takže když nebudeme brát v potaz zrůdnost toho, že jakási asociace sdružující soukr. subjetky má takové veřejnoprávní pravomoci, v podstatě za ty zmatky moc nemůže ona, ale tradičně úřednický šiml. Dále pak když někdo prodá vůz a nový majitel se ho ani neobtěžuje zaregistrovat atd. Proto ten bordel.
14:50:19
12.08.2012
maca
-> Mil@n: již jsem jim poslal kopii kupní smlouvy...uvidím co dají vědět.
13:35:32
12.08.2012
Mil@n
-> exwrcteam: -> maca: To došlo i mě ještě jsem nebyl majitel auta stačí jim kopie kupní smlouvy a napsali že je vše OK a vymahají to po tom kdo byl majitel v té době4
11:29:29
12.08.2012
maca
-> exwrcteam: to mam přesně já,mam zaplatit 6400kč za auto.....které jsem ještě 4 měsíce neměl10
10:09:38
12.08.2012
exwrcteam
CKP sou zmrdi nam poslali ze chtej asi 4 tis za obdobi kdy sme jeste auto ani nevlatnili ani nebylo na nas prihlaseny a ani sme ho jeste fyzicky nekoupili nasrat a rozmazat 1
10:05:37
12.08.2012
Gryzly
Ale hlavně oni jsou ze zákona povinni porovnat seznam pojištěných auta a seznam přihlášených aut. Pokud by to dělali, nemůže se takováto věc stát.
23:00:41
10.08.2012
Pavel P..
-> King: to asi všem rozumnejm lidem... proč máme doplácet na ty kteří jezdí a bourají nepojištěni že?... ale blbost toho který jim to dá aniž by se snažil s nima vyjebat
22:45:37
10.08.2012
King
-> Pavel P..: Mě spíš přijde naprosto úchylná existence a pravomoce takový bandy zmrdů jako je ČKP.
21:27:46
08.08.2012
Pavel P..
a na takový blbce oni čekaj.... dobře mu tak!
21:23:26
08.08.2012
Xhanz
No tak už je to jedno. Ten vůl sklapl krovky a zaplatil to bez jakýhokoliv zjišťování. Holt má asi hodně peněz..
upraveno 1x, naposled 08.08.2012 21:24:11
19:57:22
08.08.2012
Matsoft
-> Xhanz: ano. Toto akceptuji
17:23:41
08.08.2012
Xhanz
Obnovím to tu následným dotazem - Je to tedy pravda, že po ekolikvidaci po mne nemůže ČKP vymáhat peníze?

Kamoš měl mazdu, kterou nechal sešrotovat. Než ji vyřadil, uběhla ale nějaká doba a mezi tím mu skončilo povinne. Ted mu ČKP poslala účet za 4500. Dá se protokolem o ekolikvidaci z toho teda vylhat?
upraveno 1x, naposled 08.08.2012 17:39:58
11:26:45
08.01.2009
Hydron
www.bezpojisteni.cz/clank y/jake-postihy-hrozi-motor istum-za-neplaceni-povinne ho-ruceni-i



Poslední odstavec - protokolem o ekolikvidaci snadno prokážeš, že jsi vozidlo od 1. ledna neprovozoval.
10:59:53
08.01.2009
lubor
-> Hydron: No to je zajímavá informace - díky moc!!Nějaký odkaz, případně alespoň vodítko jak to najít náhodou nemáš?



Tady si musí člověk dávat setsakra bacha aby nezačal někde byť i neprávem dlužit, protože víme co exekutoři dokážou za nebetyčné prasárny.
10:55:03
08.01.2009
Hydron
Podle oficiálního vyjádření nějakého papaláše z ČKP ti sice pokutu pošlou, ale na základě následného předložení dokladu o likvidaci před 1.1.2009, ji po tobě nebudou následně vymáhat, protože vozidlo již prokazatelně neexistovalo a tudíž ani nemohlo způsobit dopr. nehodu.
10:49:35
08.01.2009
lubor
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): No to právě dělat moc nechci, takto na toto sám upozorňovat. Pokud je motivací tohoto sdružení vybrat do toho fondu co nejvíce,pak budou hledět zpoplatnit naprosto vše,co jim bude zákon dovolovat a pochopitelně i to, co jim následně preventivním vyhrožováním exekucemi ve sporných případech (v případě že "dlužník" přesvědčený o logice věci a zdravém rozumu nezaplatí) vystrašený občan sám nakonec raději v předtuše kolosálních problémů zaplatí.



O nějaké logice si vůbec nedělám iluze-i když to pochopitelně je určitě tak jak píšeš - směrodatnější ovšem podle mě pro ně bude, že v registru bylo auto po 1.1.2009 do určitého datumu ( vyřazení) nepojištěné.



Ani na pojišťovně mi toto nebyli schopni sdělit, takže se začínám připravovat na příchod obálek po 1.2.2009 abych se mohl účině bránit.
10:39:53
08.01.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> lubor: no asi najviac informacii by ti poskytli priamo na tej institucii



Zdravy rozum kaze, ze ked predlozis doklady o likvidacii, aj keby si uz mal od nich vyzvu na zaplatenie, mali by ju stiahnut
09:56:14
08.01.2009
lubor
Mělo tam být pochopitelně 5 krát 50Kč + 7 krát 50Kč podle počtu nepojištěných dní u jednoho i druhého auta.



Dohromady tedy 600 Kč.
09:54:07
08.01.2009
lubor
Rád bych se zeptal na váš názor na tuto věc:



5.1 a 7.1.09 jsem postupně po sobě trvale vyřadil z evidence po předložení všech náležitostí 2 vozy škoda 100 které byly na mou osobu v polopřevodu.Tato auta byla ekologicky zlikvidována na podzim roku 2007 - doklady o EKO likvidaci mám v kopiích stále k dispozici.

Otázka zní:Bude po mě svaz pojistitelů vymáhat částku 5*50Kč + 7*50Kč za oba vozy, jež nebyly od 1.1.2009 do dne vyřazení z registru pojištěny ( odhláška proběhla na vypujčně vystavené zelené karty z nejmenované pojišťovny)?



Je možné aby chtěli toto uhradit i přes to, že vozy byly v tomto rozmezí od 1.1 do 7.1. už vlastně více než 1 a 1/4 roky ekologicky zlikvidovány?



Částka to je směšná, ale jedná se o princip-protože osobně toto "výpalné" považuji za skutečnou sviňárnu na slušného občana tohoto státu, kdy se platí často i za něco co už fakticky dávno neexistuje.



Díky za názory případně nějaký odkaz na příslušnou legislativu - nenašel jsem.
Extreme Tyres