skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El. pumpa a odbublinkovač - mé prokletí
VYŘEŠENO: Kdo mohl tušit, že nově zakoupený odbublinkovač je šmejd a po výměně bude fungovat jiný starý, omšelý a použitý. Hurá.
-> vlasmi: OK

-> Peca: Máš to v mailu.
-> Tuner#2: Tak co, zadařilo se?
-> jate-line: Tak další fotka, je to sice blbě vidět, ale je tam:
Jsou to fotky od oficiálního výrobce, takže žádná dodělávka.
Kromě toho když jsem vymontovával na vrakovišti z jedné 1203 toho nízkotlakýho Pierburga co má Peca, tak ta měla odbublinkovávač taky a na tom stejným místě.
Jsou to fotky od oficiálního výrobce, takže žádná dodělávka.
Kromě toho když jsem vymontovával na vrakovišti z jedné 1203 toho nízkotlakýho Pierburga co má Peca, tak ta měla odbublinkovávač taky a na tom stejným místě.
-> vlasmi: Jj jestli je tam takhle origo, nebo jen dodělávka...
-> Peca: Večer to vyfotím, pokud nezapomenu.

-> Peca: jj sou tam dva sou i vidět na fotce

-> Tuner#2: Ten filtr, to je jasny, myslim ze Havlik (na obrazku dole) rikal ze tam ma dva - pred cerpadlem a jeste pred karbecem...
A co se tyce toho nakresu pro Faceta, kde neni prepad, nebyl by k dispozici nekde?
A co se tyce toho nakresu pro Faceta, kde neni prepad, nebyl by k dispozici nekde?

V nákresu na facet myslím taky přepad není, ale filtr určitě mezi nádrž a pumpu ne až za ní, je právě kvůli bordelu aby nepoškodil pumpu a nebo neznečistil karbec. Na mechanické je taky před pokud se nepletu, už jsem jí dlouho neviděl 

jate-line 19.05.08 12:42:13 napsal:
-> Peca:
Nechci kecat, ale 1203 žádný přepad nemá
Ja bych prave rekl ze ma. V motoru na nejvyssim miste nad karbecem.
-> Peca:
Nechci kecat, ale 1203 žádný přepad nemá

-> Peca: Ne je tak zkonstruovaná, u nich se jen doporučuje přepad. To samé Facet-válcový to je rachot!...ještě větší a nikdo neřeší, nic se nepřeplavuje....
Nechci kecat, ale 1203 žádný přepad nemá
Nechci kecat, ale 1203 žádný přepad nemá

-> Peca: Odpoj přepad a vyzkoušej
jate-line 19.05.08 12:31:55 napsal:
-> Peca: Prostě pumpa pořád běží ale "na prazdno". A nenici se tim nejak, kdyz pumpuje pres odpor a nema kam?
-> Peca: Prostě pumpa pořád běží ale "na prazdno". A nenici se tim nejak, kdyz pumpuje pres odpor a nema kam?
-> Peca: Jsem myslel že je to tvoje auto
-> petr s: Toto je ilustracni fotka Havlika, kterymu to fuguje. Ja tam ten filtr nemam, mam ho pred cerpadlem u nadrze, pak uz ne. Ale mu to funguje a me ne 

Jeste by mohl napsat Havlik, kterymu ta fotka patri, jestli ma tedy nejak brzdeny odtok prepadu, mensi hadicku atp.. kdyz mu to funguje...

Jiné typy pump třeba SU, Huco když natlakuje je tam elektronika a přestane jet, tahle jede pořád.
-> Peca: Prostě pumpa pořád běží ale "na prazdno".
-> Peca: Ale tobě to tlačí ještě přes filtr zkus ho dát před pumpu
-> petr s: A nema mmit nahodou ten odbublinkovac pro tyto pripady takovou pojistnou kulicku v hrdle te vypusti? Protoze jak jinak to funguje treba u Favorita, co to ma uz z vyroby, tam to taky vali do karbecu...
-> jate-line: Co ma ta pumpa za "vnitrni obeh"? Jinak ten jehlovy ventil jsem dal novy hned po tom, co mi to zacalo tect po motoru. Vymenil jsem ho a nasadil odbublinkovac...
-> Peca 19.05.08 12:27:29: Jde to cestou nejmenšího odporu
-> Rooney: No jo, jenze proc to chcije zpet do nadrze, misto do karbecu? Kdyz by to jinak melo fungovat?
-> Peca: podle mě, je tam nedostatečný tlak, pro dopravu toho benalu do karbecu, největší část chčije zpět do nadrže, zkus dát místo te přepadové adičky nějako tenší, nebo ji trochu přiucpat, ale ne zase uplně
, pak by to mělo byt v poho

-> Peca: Možná problém v jehlovém ventilu, normalka by měl udržet, ta pumpa moc netlačí, zacpeš to normálně prstem a začne mít vnitřní oběh.
-> jate-line: Mam tam ten pruhledny filtr, ale mezi cerpadlem a nadrzi, jinde uz ne.
Bez odbublinkovace jsem to mel taky chvili zapojeny, ale na volnobeh, kdyz to nebralo tolik paliva, tak mi to zacalo chcat z karbecu vsude po motoru, asi to protlacilo pres ten jehlovy ventil. Tak mam z toho strach, abych pak za jizdy nezacal horet
Radsi bych ten prepad k tomu.
Bez odbublinkovace jsem to mel taky chvili zapojeny, ale na volnobeh, kdyz to nebralo tolik paliva, tak mi to zacalo chcat z karbecu vsude po motoru, asi to protlacilo pres ten jehlovy ventil. Tak mam z toho strach, abych pak za jizdy nezacal horet

Někdy taky dělá bordel ten průhledný filtr, máš ho tam? Jinak odbublinkovač taky nejedem a no problem

-> Peca: Dej to přímo do karbce pokud máš nízkotlaké čerpadlo
Jo a když jsem tam měl původní 136ku s mechanickým čerpadlem a tímto karburátorem, tak to samozřejmě jelo na benzín normálně. Problém mám až teď s tím elektrickým.
Jsem už z toho docela zoufalý, hlavně potřebuju aby to fungovalo a to co nejdřív... Zkrátka mám nízkotlakého Pierburga v kombinaci s odbublinkovačem a karburátorem. Zapojení je úplně stejné jako na přiloženém obrázku, který jsem si půjčil od Havlíka
Přívod uprostřed, karburátor dole a přepad nahoře. Vtip je v tom, že ačkoliv by to mělo fungovat normálně jako každému, kdo to takto zapojí, tak nefunguje. Do 2000 OT/min to na benzin normalne běží, ale běda přidat plyn! U vyšších otáček to pa začně zdechat, jakoby tam nešel benzin. Uberu nohou plyn pod ty 2000 OT/min a hups, zase to fachá. Proč? Proč mi to dělá, proč mi to nefunguje jako jinému zcela běžně?
Na LPG nemám s palivem problém, jezdí to slušně, nezasekává se to, paliva je vždy dost. Přepnu na benzin a hups - běda zkusit se rozjet, leda tak volnoběh. Už fakt nevím, potřebuju aby to jelo i na benzín normálně. Ještě podotknu, že čerpadlo je nový, funguje, benzín v přepadové hadičky zpět do nádrže to hrne slušně...
Poradíte, kde může byt zakopaný pes? Díky za cokoliv.

Na LPG nemám s palivem problém, jezdí to slušně, nezasekává se to, paliva je vždy dost. Přepnu na benzin a hups - běda zkusit se rozjet, leda tak volnoběh. Už fakt nevím, potřebuju aby to jelo i na benzín normálně. Ještě podotknu, že čerpadlo je nový, funguje, benzín v přepadové hadičky zpět do nádrže to hrne slušně...
Poradíte, kde může byt zakopaný pes? Díky za cokoliv.