Výroba brzdových trubiček - felda pickup

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.08.2018 do 04.09.2018, založil/a Herman
řadit dle data
21:42:56
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
u toho favorita tam nic takoveho mosazneho nebylo, jen plastova trubka a na ni hadice se sponou a nebortilo se to4
21:27:40
04.09.2018
ondie
-> Jarda/felda: Ty jo,super ! 4 Dík moc.
Třeba tenhle típek si na tom udělal celkem slušnej byznysplán 1

auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Felicia-Favorit-pal ivove-potrubi-trubky.php
21:20:18
04.09.2018
Jarda/felda
-> ondie 04.09.18 21:04:36: jo to se dává když máš upevnění takovým převlečným válečkem běžně k sehnání tam kde maji trubky tbtshop.cz/3019-vlozka-8- pa-trubky-d-8-6x15.html
21:04:36
04.09.2018
ondie
-> Jarda/felda: Hezký,to je zase kus peněz dolu. Jen teda v tom mým odkazu maj to upevnění řešený přes nějaký "mosazný" průchodky,muselo by se vidět.
Předpokládám,že je to tam kvůli borcení toho plastu,když se utahuje gumová hadička na tuhle plastovou.
zvětšit Výroba brzdových trubiček - felda pickup - obrázek od ondie vložen 04.09.2018 21:04:36
19:51:03
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 04.09.18 19:43:34: to by nebylo spatny na strikani dutin, jestli teda neni moc ohebna
sorry za off
19:43:34
04.09.2018
Jarda/felda
19:08:57
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 04.09.18 18:55:04: jestli to je ten samej, co byl na tom favu, tak by to melo byt OK4
18:55:04
04.09.2018
ondie
-> Jarda: Proti kovovejm je ten plast právě i dost levnej a moh by bejt dlouhověkej,pokud to teda nezkřehne a nějak nepopraská.
Upřímně,dělat vedení brzd,tohle už udělám vždycky při jednom. Vzpomínám si před hodně rokama jak mi palivový shnily na Formanovi někdy v zimě,vím že sem to opravoval venku bez zdviže a v tý zimě,ne-li ve sněhu,sem se pod tim musel válet jak vocas,nepěknej zážitek :-)
upraveno 1x, naposled 04.09.2018 18:57:56
18:39:14
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 04.09.18 11:20:34: to jsem vybral z jednoho favorita BMM, ze si to dam na MTX, ale zatim jsem se k tomu nedostal, tak doufam, ze je jeste nekdy najdu :) u toho fava s tim nebyl problem, tak pocitam, ze i na feldu je dam, ale palivovky jsou jeste na te 1.6 dobre, brzdove jsou vyhnile u zadni napravy, pristi STK to uz neprojde - tu mam do jara, ale chtelo by to udelat ted, aby nepraskly v zime
11:20:34
04.09.2018
ondie
A když jsme u toho,co si myslíte o tomto ?

www.autodily-stancl.cz/fe licie/.../sada-benzinovych -trubek-plastova-felicia-1 6-mpi-cz.html

Cenově je to lepší a nemuselo by to shnít,jen aby to nebyly vyhozený peníze.
Navíc ještě otázka ohebnosti,na autě je pár míst kde ta trubka musí držet ohnutá v úhlu,tak nevim jestli je toho ten plast schopnej.
upraveno 2x, naposled 04.09.2018 16:44:15
11:16:00
04.09.2018
ondie
-> Jarda: Dík,To by šlo 4
upraveno 1x, naposled 04.09.2018 11:16:15
10:44:53
04.09.2018
suri
-> Jarda: mne chýba jedna dlhá len neviem ktorá , ostatné som ešte stihol , možno by som sadu zobral , čo to stojí?
10:44:36
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 04.09.18 10:36:44: aktualne nevim, ale kdysi mi psali 750 kc na celou feldu, kdyz vemu, ze jedna origo stala treba 500, tak to myslim jde...
10:36:44
04.09.2018
ondie
-> Jarda: Bereš ten Karbaní 2plášť ? Na kolik vyjde celá ABS Felda ?
10:21:57
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
Re: dotaz na brzdové trubky
Děkujeme,
Felicii máme s ABS.
Těšíme se na Vaší objednávku.
S pozdravem
Sylvie Chroboková, Karban
Tak je tam objednam...
01:16:54
29.08.2018
Jozka
-> Jarda: Když se dva lidi střídají při instalaci motoru, jeden se spolehne na druhýho a ani jeden tím pádem nenamontuje zemnící pásek, jsou k vidění věci..3
21:34:02
28.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jozka 28.08.18 13:57:52: ja mam tak 3 cm a rozzhavene jsem to nikdy nevidel9
13:57:52
28.08.2018
Jozka
-> Bukaj: Ty ale ten pohled, kdy je (už posledních 10 cm holá) spirála bowdenu vybarvená hezky do třešňova - k nezaplacení 3
13:20:19
28.08.2018
Bukaj
-> Jarda: Tak nejen motor musí mít dobrou kostru, ale i zbytek karoserie - jestli máš baterku vzadu a dobře ukostřenej motor, tak naopak může být špatně ukostřená karoserie k motoru...
...nad tímhle jsem dumal před dovolenou, když jsem měl agregát venku a lakoval jsem příčku, držáky a měnil silentbloky - nakonec jsem jeden ze dvou kostřicích vodičů od baterky připojil pod šroub příčky a druhej na blok motoru - předtím jsem měl jeden na blok a druhej pod šroub silentbloku, takže de facto přes příčku také na blok...
19:02:43
27.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 27.08.18 16:30:07: to mi chce rict, ze u rapida se mi otavil bovden sytice, ze se to kostrilo, ja myslel, ze to bylo vysokou teplotou a pasek k drzaku altiku tam urco mam a i od baterky na motor mam kabel...
16:30:07
27.08.2018
Bukaj
-> vhml 27.08.18 09:31:51: No, roztavenej bowden sytiče, přes kterej se kostřil motor už jsem viděl, ale co má brzdový potrubí společného s motorem? Vždyť už z principu se to vzájemně nesmí dotýkat...4
14:51:58
27.08.2018
Jarda/felda
-> vhml 27.08.18 14:03:09: slitina cunifer 4
14:48:20
27.08.2018
Jozka
-> vhml: Víceméně - třeba to, co tady nahmatal -> Bukaj 26.08.18 17:44:50: vypadá, že má hlavu a patu..
Ale jinak to chce prověřit, informace prodejců často nemívaj valnou cenu, takže vyzvědět, co to je přímo za matroš a vylustrovat si ho.
14:03:09
27.08.2018
vhml
-> Jozka 27.08.18 13:53:15: takže měděný trubky jsou nějaká k tomu určená slitina? U nás v dílech mají jak ,,měděný", tak za 2x tolik ,,niklový".
upraveno 1x, naposled 27.08.2018 14:03:34
13:53:15
27.08.2018
Jozka
-> Jarda/felda: No, ono je vlastně úplně zbytečný v týhle souvislosti čistou měď zmiňovat nebo s ní argumentovat - nikdo normální to z čistý mědi nedělal a nedělá - za prvý kvůli vysoký ceně, za druhý kvůli pracnosti (musí na to být ohýbačka, ty trubky se okamžitě "placatěj").

Ale potrubí "v mědi", to je holt takovej "elektrón" nebo "embéčka" = matoucí nesmysl.
09:31:51
27.08.2018
vhml
Já četl nějaký pojednání o tom, že snad v případě špatný kostry motory, by se to mohlo kostřit přes ty měděný trubky, který tím časem zdegradujou. Ale co je na tom pravdy nevím. Na škodovkách jsme jezdily měděný trubičky vždycky. Na Sharanu už mám taky asi dvě, lepší než děravá původní. Preventivně jsem to kvůli stk potáhl smršťovačkou.
09:27:08
27.08.2018
Jarda/felda
-> Jozka 27.08.18 01:01:56: slitiny jsou v pořádku tam ta pevnost bude ale u čistý mědi těžko 4
01:01:56
27.08.2018
Jozka
-> Jarda/felda 26.08.18 17:34:39: Nesmysl - pevnost (odolnost proti vnitřnímu přetlaku) trubek ze slitiny mědi, který se běžně používají v průmyslových aplikacích, několikanásobně převyšuje požadavek zkušebního přetlaku hydraulických brzdových systémů.
-> Bukaj: Tomu se divíš ? Jsem ani nikdy trubku z čistý mědi v ruce neměl.. ty se používají leda na spešl aplikace - třeba medicinální plyny a některý chladiva (a stejně snesou jistě nejmíň 120 barů) 4
17:44:50
26.08.2018
Bukaj
Tady je k tomu zajímavý článek včetně tabulky odolnosti materiálů používaných pro brzdové potrubí. Takže to, co je v autech z výroby, není čistá měď, ale Cu/Ni v poměru 90/10...4

www.copper.org/applicatio ns/.../brake.html
17:37:11
26.08.2018
Bukaj
-> Jarda/felda 26.08.18 17:34:39: To pochybuji. Když hafo aut to má v mědi z výroby, tuším v USA (nebo kde jsem to vídal) je to poměrně běžný jev...6
17:34:39
26.08.2018
Jarda/felda
-> Bukaj 25.08.18 22:18:46: kvuli pevnosti mědi 4 je prostě měkká na brzdový potrubí
10:46:52
26.08.2018
Karel.
-> StepaNoFUN: vím,že se to už tady řešilo,ale co jsem mluvil s x lidma z STK,tak nikdo neví o tom,že by to nesmělo být (a to nejsou žádní hloupí lidí)navíc my je montujeme přes 9 let a máme k tomu i certifikát,že jsou schváleny k provozu.prijde mi to divný,ale je to o možný,nehadam se4
upraveno 1x, naposled 26.08.2018 10:47:33
10:43:01
26.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 25.08.18 22:18:46: a proc u LPG aut to muze9
22:18:46
25.08.2018
Bukaj
-> StepaNoFUN: Hm7 Ale dráždí mne, když mi někdo řekne, že něco "nesmí bejt", nebo "se nesmí" nebo "musí", nebo "nejde" a nesdělí mi důvod, PROČ...4
21:46:35
25.08.2018
StepaNoFUN
-> Bukaj: Nejednalo se o letovaný spojky. Jednalo se o klasický měděný trubky se šroubeníma. Prostě nesměj bejt. Jedině tlaková bezešvá ocel. Pracovní tlak 30-50mBar... (dle systému). Taky to osobně nechápu, ale beru to jako fakt...
09:21:02
22.08.2018
Bukaj
-> StepaNoFUN 21.08.18 22:25:51: Hele, není to u těch karavanů myšleno jako rozvody plynného PB v měděných trubkách s pájenými spoji? Tam bych pochopil, že to nesmí být - letované spoje nemají rády vibrace, ale kdyby byl rozvod se šroubovanými koncovkami, tak nevím, čemu by to vadilo...
09:17:08
22.08.2018
Bukaj
-> StepaNoFUN 21.08.18 22:25:51: A jakto, že tedy veškeré tlakové rozvody (kapalného) LPG v autech s tímto pohonem jsou z měděných trubek? Spíš bych se přikláněl k verzi-> Jozka 21.08.18 22:17:41: , kdy se to po léta udrželo jako přežitek...

-> StepaNoFUN 21.08.18 22:30:32: A co poměděné štefty a matice výfukových svodů? Tam jsem tu měď nikdy nepochopil, neboť vlivem změn teplot a vlhkosti to stejně hned sleze a zrezne...
...má to nějaký vliv na usnadnění demontáže? U škodovek se stejně na 90% nějaký šteft utrhl, pokud se to nerozebíralo aspoň jednou za rok...8
08:28:01
22.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 21.08.18 22:25:51: to vubec u toho karavanu nechapu, lpg v aute je taky v medi4
00:13:09
22.08.2018
Jozka
-> StepaNoFUN 21.08.18 22:25:51: Pochybný rituály k těmhle zařízením, pokud jsou umístěný na vozidlech (a který se "na souši" zovou vyhrazená technická), mi nikdy smysl nedávaly..4
23:55:19
21.08.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN 21.08.18 20:45:12: Hmm, hmm. Musíme dát řeč 3 3 3
22:59:26
21.08.2018
Tom Troll
-> StepaNoFUN: Je pravda že tam byla spíš zbytková, když člověk proti sobě šmoulal samce a samičku nebo klidně prst tak to šlo pak setřít, nebylo to tam nějak dobře přichycený, ale účel jsem nevěděl.
22:30:32
21.08.2018
StepaNoFUN
-> Tom Troll: Poměděný - to je jenom výrobní proces - měď pomáhá k mazání průvlaků. Hromada lidí si například myslí, že poměděnej drát do "COčka" je něco super. Není. Ta měď je tam jenom na škodu. Ale to málokomu vysvětlíš.
22:25:51
21.08.2018
StepaNoFUN
-> Jozka: Oblíbený a léta hojně využívaný trestný čin - rozkrádání majetku v socilastickém vlastnictví... :-D
U toho plynu by s pevností taky nebyl problém - vzhledem k tlaku 30mBar tam k roztržení dojít nemůže. Ale argumentujou "dopravním prostředkem" a požadujou ocel. Člověk (majitel) z jedný ze 2 firem v ČR, který směj dělat oficiálně tlakovky na plyn (známej se kterým jezdíme na závody) - první otázka na dotaz, jestli mi udlá na karavan tlakovku - je to v oceli a bez hadic?
22:24:34
21.08.2018
Tom Troll
Co jsme vyráběli naohejbaný trubky tak jsem si to zkoušel z mědi i z oceli, a ikdyž měl člověk naprosto správný přípravky na měď tak se to furt lámalo a vysypávalo když se člověk snažil udělat samičku, bylo to hrozně křehký a strašně brzo to začlo praskat, těžký s tim něco dělat když člověk nemá girf. Ještě k tomu ty ocelový byly stejně všechny zevnitř poměděný, takový ty univerzály zvenku olivově zelený jako maj třeba v kelly.
upraveno 1x, naposled 21.08.2018 22:25:33
22:17:41
21.08.2018
Jozka
-> StepaNoFUN: Schválně se na to příležitostně zeptám, ale použití "mědi" (=slitiny mědi) byla nám dojem postihovaný za bolševika proto, že ses k těm trubkám nemohl dostat jinak, nežli rozkrádáním majetku v socialistickém vlastnictví. Pevnostně není u brzd problém vůbec žádnej (plyn netuším) a používá se běžně na celým světě.
22:11:06
21.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 21.08.18 22:05:15: no to nemuzu vedet, tezko rict, ta kratka byla pro nemecko a ma jednu, ta ve francii mela vsechny, ale je mozny, ze pro rusko (nebo spis nekam jinam) davaji med a tady davali ocelove a jedna nebyla skladem, tak dali Cu, kdyz jsou schopni pri montazi urvat sroub, co drzi napravnici a misto vymeny ho privarit - pri vyrobe noveho auta, tak je asi mozne uplne vsechno :)
22:05:15
21.08.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Jardo mě se na to neptej. Jenom píšu co vím. Měď je zapovězená už roky... Prostě jen ocel.
Píšeš o evropský homologaci - bylo to uto opravdu s měděnejma trubkama na homologaci? A je sem běžně s měděnejma trubkma dodávaný?
22:00:22
21.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 21.08.18 21:46:56: no, tak jakto, ze to auto ma dokonce evropskou homologaci? skodvky maji trubky se silnou stenou, ale ocelovy lada, to je papir, na UA jsem dupnul poradne na brzdu, abych neprejel lisku a ta co sla k pravymu praseti se nafoukla a praskla, sice mam vyhozenej omezovac brzdovyho tlaku na zadni napravu, ale todle mozny neni a v tom miste byla bez koroz, tak jsem tam koupil za cca 20kc nejakou delsi na zigula a doted ji mam namotanou nad diferakem :)
21:46:56
21.08.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Měď je na brzdy zakázaná. To že to někde na STK neřešej, bych neventiloval...
Jako na karavanech jsou zakázaný rozvody plynu v mědi. 10 z 10ti plynařů ti řekne po dotazu na ocelový plynový trubky, že to neznaj a že se to tahá v mědi. Bohužel u dopravních prostředků e to prostě jinak a neprojde to tlakovkou - kterou mimochodem dělaj v ČR 2 firmy, takže si nemůžeš moc vybírat...
21:38:33
21.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 21.08.18 21:32:09: ale pokud mas narezle ocelove, tak jsou na tom casto pevnostne hur a STK to projde4
Extreme Tyres