![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skodoukolemsveta.cz
prohledat
385 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 09.08.2014 do 10.01.2016, založil/a skodoukolemsveta.cz
-> skodoukolemsveta.cz: koukám, že už jsi v Mongolsku![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> skodoukolemsveta.cz: v Uzbekistanu neni ani benzin?
to tam neni nic, LPG asi taky ne? deasel? resi to teda jen tim zemnim plynem?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> sep: jj lista tam je jina, tu palackou, ani elektrika nebere, presto, ze ma stejny konektor
takhle se mi povedlo zablokovat RJ
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jarda: :tohle bylo bez rozlišení emisí,PAL mají i E2,jediné co se párovalo tak lišta,altík,pokud byla lišta champion,byl alt bosch,pokud lišta naše tak i alternátor.
Jinak PAL dělal i tu 90ku do felicií.
Jinak PAL dělal i tu 90ku do felicií.
-> skodoukolemsveta.cz: Nevím, kolega nedokázal projet Albánii octavkou, že to auto nedalo ten terén, hlavne mu je líto, ze neprojel NP Komani.
Závad máš teda už jako já asi za 100tis. km :) ale co, hlavně, že si dokážeš poradit, po té cestě alespoň už auto bude vychytané... ja osobně jezdím vychytat auto jen do Chorvatska teda, toto bych si nelajznul... ale rapidem, tím mojím žlutým bych se nebal, ale jak jsem psal upravil bych předtím motor - downgrade, aby schroupnul i nizkooktanové palivo a dal do kupy karbec, LPG bych tam jako alternativu nechal ikdyz s nizsim k.p. by to nebylo nic moc
Felda s klimou mela 90A altík, ale nevím jestli to nebyl uz taky bosch
Toho LPG v Kazachstanu sis nevšimnul? V Rusku by LPG asi byt mělo...
-> sep: pritelkyne ma v 1.4mpi bosch, ale to je uz ta poslední s euro 3 nebo 4, ted nevim, kod motoru je stejny prave s tou jednou octavkou
Závad máš teda už jako já asi za 100tis. km :) ale co, hlavně, že si dokážeš poradit, po té cestě alespoň už auto bude vychytané... ja osobně jezdím vychytat auto jen do Chorvatska teda, toto bych si nelajznul... ale rapidem, tím mojím žlutým bych se nebal, ale jak jsem psal upravil bych předtím motor - downgrade, aby schroupnul i nizkooktanové palivo a dal do kupy karbec, LPG bych tam jako alternativu nechal ikdyz s nizsim k.p. by to nebylo nic moc
Felda s klimou mela 90A altík, ale nevím jestli to nebyl uz taky bosch
Toho LPG v Kazachstanu sis nevšimnul? V Rusku by LPG asi byt mělo...
-> sep: pritelkyne ma v 1.4mpi bosch, ale to je uz ta poslední s euro 3 nebo 4, ted nevim, kod motoru je stejny prave s tou jednou octavkou
Jinak myslím že Albánie je proti tomu co tady prožívám, rakouský národní park... Vím o čem mluvím, projel jsem jí z půlky loni stopem- když mi nějak vždycky nejel autobus k nějaké památce či přírodní zajímavosti, tak jsem mával..:-). Jen ta domluva s nima vždycky...
Tady jsem si tak zlepšil ruštinu, že se mě ptají jen z které části ruska jsem..:-)).
Je ale fakt, že před odjezdem jsem přečetl knížku v ruštině o 400 stránkách a teď už skoro měsíc musím mluvit a mluvit...
Tady jsem si tak zlepšil ruštinu, že se mě ptají jen z které části ruska jsem..:-)).
Je ale fakt, že před odjezdem jsem přečetl knížku v ruštině o 400 stránkách a teď už skoro měsíc musím mluvit a mluvit...
Nevím, já tam mám PAL, původně měl ale plocháč, tak se předělávala řemenice. CHtěl jsem co nejvíce české věci. Nevím ještě , zda PAL dělá i více než 70ku a jestli by tam šel použít? Ten adrenalin je jinak samozřejmě právě v tom, že jedeš autem, které se na to vůbec nehodí a ještě je starý, takže stále něco řešíš. Nicméně se přiznám, že už toho mám tak akorát... Novým autem už bych byl ve Vladivostoku jedna radost... Ale nebylo by to vonooo..:-)
-> Jarda: :MPIčka ve fabii mívaly i PALy a docela fungovaly proti typům ve feliciích.
-> skodoukolemsveta.cz: ja mam 70A altik z felicie, to je jeste klasika pal, ale uz ma plochy remen, fabie ma myslim uz jen bosch a ten je kvalitnejsi nez pal, ale kdyz ja tech altiku pal mam tolik...
koukal jsem, ze jsi nekde u novosibirsku, ja bych nekdy rad do Kazachstanu k Aralskymu jezeru, ale nevim jestli rapidem, uvazuji o Lade Niva, laka me jeste Komani NP v Albanii a Island a to je na rapida trochu moc... Ono to Turecko jardaj.rajce.idnes.cz/Tur ecko_Rapidem_2014_-_temer_ 9000_km , rozestaveny cesty a objizdky (jak pises) daly rapidu poradne zabrat. No to jsou takove jeste realne cesty, jinak bych rad do Vladivostoku, ale nekoncit tam, ale mrknout do Jizni Korey a do Japonska, ale na to mit cas je nerealny :(.
S karbem Ti neporadim, tomu nerozumim, auto mam na LPG a benzin beru jen jako nouzovku. Za cele Turecko jsem na benzin najel cca 12km, kdyz mi LPG nevyslo k benzince. Je v Kazachstanu rozsirene LPG? Me se to na benzin chova tak, ze volnobeh drzi, ale jak seslapnu plyn, tak se zacne dusit (akceleracni pumpicka funguje) musim velmi lehce slapat na plyn, aby se to rozjelo, ted jsem si pomohl povytazenym syticem, to uz to fungovalo celkem normalne az na ty vyssi otacky.
koukal jsem, ze jsi nekde u novosibirsku, ja bych nekdy rad do Kazachstanu k Aralskymu jezeru, ale nevim jestli rapidem, uvazuji o Lade Niva, laka me jeste Komani NP v Albanii a Island a to je na rapida trochu moc... Ono to Turecko jardaj.rajce.idnes.cz/Tur ecko_Rapidem_2014_-_temer_ 9000_km , rozestaveny cesty a objizdky (jak pises) daly rapidu poradne zabrat. No to jsou takove jeste realne cesty, jinak bych rad do Vladivostoku, ale nekoncit tam, ale mrknout do Jizni Korey a do Japonska, ale na to mit cas je nerealny :(.
S karbem Ti neporadim, tomu nerozumim, auto mam na LPG a benzin beru jen jako nouzovku. Za cele Turecko jsem na benzin najel cca 12km, kdyz mi LPG nevyslo k benzince. Je v Kazachstanu rozsirene LPG? Me se to na benzin chova tak, ze volnobeh drzi, ale jak seslapnu plyn, tak se zacne dusit (akceleracni pumpicka funguje) musim velmi lehce slapat na plyn, aby se to rozjelo, ted jsem si pomohl povytazenym syticem, to uz to fungovalo celkem normalne az na ty vyssi otacky.
Tak to já mám také tak asi, běží to klidně i minuty po vypnutí klíčku. Baterku to ale jen tak nevybije- před tímhle podnikem, jsme ještě originálnímu kaslíku zarovnali rohy do roviny a nacpala se tam Bannerka profesional, 63Amh-600startovací proud, občas se to auto dá používat jako trolejbus..:-). Alternátor mám 70Ah, asi z Fábie, nevím, ale předělávala se tam řemenice na řemen.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ventilator neni origo pres rele, ale dik za dobrej napad, nevim jestli ho vyuziju, protoze mam spinac ktery spina rele a to potom ventilator, ale na chladici mam termospinac (origo na primo a neni to ani pres klicek, pry aby se to po jizde dochladilo), kterej funguje na heslo a je schopnej vybit baterku (nekdy a jindy zas nesepne vubec)
Jo. jó už jsem s tím točil asi 10krát, pro dnešek jsem toho mám dost, tady je o 5hodin více, tak pujdu spát. Ale díky, zítra s tím zas trochu zahejbu protože otáčky mám krásně 800 ale furt to trochu škube, což předtím nedělalo. Těsnění jsem dával na sání nové a mezi karburátor-sání jsem nešahal. Vše jsem měl položené opatrně tak, aby tam snad nic nespadlo, jenže stát se samozřejmě může cokoli. I tak to ale teď jede docela dobře a voda "drží". Ujel jsem ale jen tak 40km, tak uvidíme...
-> skodoukolemsveta.cz: Na sedru jsem vždy nastavil požadovaný otáčky tím větším šroubem a tím menším jsem kroutil tak dlouho, dokud jsem nenašel "špičku" (maximální otáčky) - dotáhneš ten menší šroub tak, že skoro motor zhasne a velmi pomalu povoluješ a posloucháš. Neustále maj otáčky snahu se zvyšovat až najednou se začnou pomalu snižovat. Pak je to správná bohatost. Nicméně pravděpodobně Ti nevyjde tohle nastavení na první pokus, takže musíš znovu doladit volnoběh a znovu zkusit tu bohatost (stačí pak třeba o 2 otáčky utáhnout a znovu povolovat , dokud se otáčky zvyšujou).
-> skodoukolemsveta.cz: U SEDRu je to 2 celé otáčky na šroubu bohatosti, jedna celá na šroubu přídavnýho vzduchu - teď si nejsem jistej, ale mám pocit že přídavnej vzduch je ten větší a bohatost ten menší "utopenej".
A jak píše -> Matthes, záškodník z TechWebu: , je to jen základní nastavení a je třeba ho doladit podle konkrétního motoru - ale celkem se od něj většinou dá "odpíchnout" - nejčastěji jsou s ním otáčky moc vysoké, takže vždycky trochu ubereš otáčky šroubem přídavného vzduchu a pak šroubem bohatosti doladíš aby motor běžel "hezky" - a opakuješ dokud nemáš otáčky tak nízko jak chceš.
Na nalezení "správné" bohatosti tu myslím Vrba doporučoval šroub pomalu přitahovat a od místa kde už to začne lehce škubat ho vrátit tuším o čtvrt nebo půl otáčky. Ale sto lidí sto postupů.
A jak píše -> Matthes, záškodník z TechWebu: , je to jen základní nastavení a je třeba ho doladit podle konkrétního motoru - ale celkem se od něj většinou dá "odpíchnout" - nejčastěji jsou s ním otáčky moc vysoké, takže vždycky trochu ubereš otáčky šroubem přídavného vzduchu a pak šroubem bohatosti doladíš aby motor běžel "hezky" - a opakuješ dokud nemáš otáčky tak nízko jak chceš.
Na nalezení "správné" bohatosti tu myslím Vrba doporučoval šroub pomalu přitahovat a od místa kde už to začne lehce škubat ho vrátit tuším o čtvrt nebo půl otáčky. Ale sto lidí sto postupů.
-> skodoukolemsveta.cz: Spory neres, to je takovy mistni folklor :-)
Se sroubkama jsem vzdy tocil tak aby to melo dobry volnobeh a dobre se to z volnobehu roztacelo. To se musi naladit primo na motoru metodou pokus omyl. Jinak pri sundani saciho potrubi s karbem se mohl do karbu dostat bordel a pricpat nejaky kanal nebo trysku (clovek to sunda, toci s tim, dava na zem...). Jinak saci potrubi a hlava tesni dobre? To same karbec na potrubi... Jinak ty 4 matky co drzi karbec se nesmi prilis dotahovat, jinak se karburator zkrouti.
Se sroubkama jsem vzdy tocil tak aby to melo dobry volnobeh a dobre se to z volnobehu roztacelo. To se musi naladit primo na motoru metodou pokus omyl. Jinak pri sundani saciho potrubi s karbem se mohl do karbu dostat bordel a pricpat nejaky kanal nebo trysku (clovek to sunda, toci s tim, dava na zem...). Jinak saci potrubi a hlava tesni dobre? To same karbec na potrubi... Jinak ty 4 matky co drzi karbec se nesmi prilis dotahovat, jinak se karburator zkrouti.
Kluci mrzí mě, že jsem předmětem sporu... Myslím že termostat je v pořádku. Každopádně těsnění už jsem si vyměnil, sice jsem neměl měrky na ventily, i ty jsem ale (podle knížky) a s přispěním jednoho místního, který mi je zapujčil, udělal- naposledy jsem to dělal asi před 18lety..:-)). Auto dokonce už normálně jede, zatím jsem tam ale nemrzku nedával, počkám jak to pojede dál...mám ale jiný problém, trochu jsem si hýbnul volnoběhem a teď to nemůžu dát dohromady. Otáčky většinou tak nějak dohoním na 800+ - ale stále mi to lehce nejde pěkně za plynem, přerušuje to... Točím tím horním šroubkem, asi vzdušníkem 2 celé otáčky od konce a dolním 2,5. Je to správně nebo chyba? Mám tam SEDR, teď nevím to číslo ale originál pro 130ku, sehnal jsem si novej...(asi je stejný jako pro 136ku, že?). MOc díky za případnou radu...
-> MVM 14.08.14 17:52:42: S timhle panem je to tezky...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bez komentáře - to mi stačí .. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Bejt v prdeli tak vyhodim termostat uplne pokud by to bylo nutny... Jinak je otazkou proc ty problemy zacaly. Jestli bylo vse ok a treba mu jen vyhorel spinac v chladici, protoze ho nema pres rele, tak je to tezky no
Ja bych na takovou cestu koule nemel no. A kdybych uz jel, tak bych to auto pripravil a otestoval. Ja sem v tomhle priposranej a nemam rad riziko spojeny s autem.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Metoda je možná "k hovnu" když máš zásobu prověřených termostatů, ale když jsi v nějakej středoasijskej prdeli nebo kde, tak bych teda klidně hrncovou metodu zkusil... každá informace dobrá.
-> MVM: Uz jsem psal svou zkusenost, jestli neumis cist, tvuj problem. Pokud chces technickou analyzu co a proc muze byt pricinou, tak na to energii fakt placat nebudu. Jednak sem konstrukci termostatu nezkoumal a druhak me to nezajima. Vim, ze ta metoda k hovnu je, nazdar.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Až dokážeš potvrdit a vysvětlit proč by tomu tak mělo být (že je to k h*vnu) tak o tom začnu přemýšlet. PS: to jen tak mimo téma..
-> Jarda: Tak origo termostat diru s nejtkem ma... Samozrejme bez ni by to bylo naprd, ale nesmi zas byt moc velka.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz pres termostat ten vzduch neprojde, tak Ti je i vyspadovani naprd
samozrejme je to vyspadovani plusem...
ta hadicka preci nenavazuje na malej okruh, ale uz na velkej
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ta hadicka preci nenavazuje na malej okruh, ale uz na velkej
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka: Nj, jak se mi to jednou stalo, tak uz termostaty takhle netestuju no. To 50x vyjde a po 51. ne a budu se hrozne divit... takhle si reknu ze to nema cenu, kdyz vysledek neni spolehlivy a nazdar...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ono možný je všechno a u těch autodílů dneska i to kdysi nemožný.. Mý zkušenosti sice říkaj, že termostaty ze sporáku (10 - 12 ks ?) mě pak v autech vždycky fungovaly, na druhou stranu připouštím, že jsem už dodatečně nikdy nepovařil vadnej termostat, vyhozenej z auta..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka: Nojo, ja jsem zvyklej, ale proste mluvim ze zkusenosti :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zajímavý je, že tuhle tvou oblíbenou teorii nikdo nesdílí..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: myslím tu s nemožností vyzkoušet termostat varem na sporáku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: myslím tu s nemožností vyzkoušet termostat varem na sporáku.
-> Jarda: Zajimavy pohled, osobne bych vetsi duraz kladl na tu hadici mezi domkem termostatu a nadobkou. Plno lidi ji ma div ne 3x omotanou okolo vyfuku a pak se divi, ze se to samo neodvzdusni. Clovek se dostane do kolotoce - vzduch -> uvari to -> tesneni v pici -> vari to este vic atd...
-> MVM: Jo, jde samozrejme, jen je ten vysledek k hovnu.
Termostat jde vyzkoušet ve vodě v hrncu normálně..
-> skodoukolemsveta.cz: ale tu dirku bych tam stejne udelal, na funkci to nema vliv a snizuje moznost zavzdusneni
a tudiz i zbytecneho prehrati motoru, ono kdyz mas na termostatu vzduch, tak Ti ani spravne neukazuje budik teploty, protoze je tam vzduch a ne voda, auto muze zacit varit presto, ze indikovana teplota je Ok
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky: Jenze kdyz se rozbije, tak ho tlak muze ovlivnit. Uz jsem to nekolikrat zazil. V hrnci OK a v aute naprd...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale termostat se otevírá podle teploty, né podle tlaku přeci...?
-> skodoukolemsveta.cz: Na vareni termostatu zapomen, to je k nicemu, protoze v hrnci nemas tlak jak v chladicim okruhu.
Díky, jen tady mi to moc nepomůže, zrovna sem asi právě nezavážejí..:-). Samozřejmě, že mám ten Temac, takže volba je jasná, těsnění je fouklý, takže na ráno jsem domluvenej s chlápkem, co mi zkoukne na mašině hlavu a zkusím to zase smontovat, snad mi moc dílů nezbyde...:-). Termostat ještě ponořím do vody a uvidím. Ale auto předtím zvládalo 42-44 v Íránu a Turkmenistánu asi 12 dní, teď jedu na Sibiř, tady se termostat hodí i když je léto. Dnes jsem poprvé po měsíci a 9ti dnech, viděl déšt, něco skvělého!!!!!!!!!
-> Peťa Klíč: elring mi drzi i bez preahu narozdil od temacu
(nejsou teda utopene, jsou zároveň v jedno miste a dalo to Turecko, mel jsem s sebou ještě jeden elring a jeden sedej temac a nebylo treba) v termostatu mam pro jistotu v nejvyssim miste 3mm dirku
-> skodoukolemsveta.cz: 136 má mít 1,0
0,4 je pro motor 130
stejne ještě mrkni na termostat, aby nebyl problém v nem, bez termostatu se da jezdit i se spatnym tesnenim pod hlavou, samozrejme to nesmí byt kriticke, jako když jsem mel trhlinu v tesnicim ocelovym krouzku a sel litr vody do spalovaku na 10km, ale i tak jsem s tim bez termostatu dojel 200 km :) jen jsem musel porad dolivat
tady mas něco lepšího nez Chinu:
www.evv.cz/zbozi/879116-z atka-chladice-pretlakova-0 1mpa
www.evv.cz/zbozi/879117-z atka-chladice-pretlakova-0 04mpa--skodazetor
(nejsou teda utopene, jsou zároveň v jedno miste a dalo to Turecko, mel jsem s sebou ještě jeden elring a jeden sedej temac a nebylo treba) v termostatu mam pro jistotu v nejvyssim miste 3mm dirku
-> skodoukolemsveta.cz: 136 má mít 1,0
0,4 je pro motor 130
stejne ještě mrkni na termostat, aby nebyl problém v nem, bez termostatu se da jezdit i se spatnym tesnenim pod hlavou, samozrejme to nesmí byt kriticke, jako když jsem mel trhlinu v tesnicim ocelovym krouzku a sel litr vody do spalovaku na 10km, ale i tak jsem s tim bez termostatu dojel 200 km :) jen jsem musel porad dolivat
tady mas něco lepšího nez Chinu:
www.evv.cz/zbozi/879116-z atka-chladice-pretlakova-0 1mpa
www.evv.cz/zbozi/879117-z atka-chladice-pretlakova-0 04mpa--skodazetor
-> skodoukolemsveta.cz: tak se hlavně podívej na přesahy,, nebo si rovnou kup tak dvanáct náhradních těsnění
Takže to blblo dál, načež jsem vyměnil víčko- pasuje z Lady jen je na tlak 0,5 místo 0,4 což je asi spíše lepší. Jenže to bralo vodu dál a dál, takže teď měním těsnění pod hlavou, držte palce...:-). Ještě zkusím najít někoho, kdo mi zkoukne hlavu případně, když už to dělám, aby nebyla nějak křivá třeba. Ovšem to nevím jestli se mi podaří teda...
-> myschaak AZNP K.Hora: to bys koukal jaká tu jednou proběhla obří hádka, ve které 82% zdejšího osazenstva tvrdilo že podložky položené NA válci nejsou žádné zvěrstvo a je to ÚPLNĚ normální
-> Jarda: Jo takhle, me nedoslo ze je vejs... Plno lidi to aplikuje na nase podminky, coz je nesmysl.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz to nebude tesnit, tak teplota varu bude podstatne niz nez kdyz je to natlakovany
jestli mu netesni vicko, tak v 3500mn.m. bude varit uz pri necelejch 90°C
kabinet.fyzika.net/studiu m/.../teplota-varu.php
jestli mu netesni vicko, tak v 3500mn.m. bude varit uz pri necelejch 90°C
kabinet.fyzika.net/studiu m/.../teplota-varu.php
-> Matthes, záškodník z TechWebu: náš firemní mechanik to dělal nouzově často
a měděnejch podložkách pod těsnením přímo na válci radši nemluvim
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Bukaj jednou tesneni u 130 nouzove nalepil na silikon
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak proc je problem netesnici vicko?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak proc je problem netesnici vicko?
-> skodoukolemsveta.cz: jestli to bude delat problemy, tak vyhod termostat, jsou to tri sroubky... potom se to nebude tolik zavzdusnovat, ja prave na takoveto cesty uvazoval o bypasu termostatu :)
kdyby to bylo moc spatne, tak budes muset udelat tesneni pod hlavou, jestli se ti ale tim prehratim nezkroutila :( ja to jednou delal u usti nad labem (jen 250km od baraku) cca 3 hodiny v zime, byl jsem rad, ze mi svitilo slunicko na zada, hlava byla prohnuta, tak jsem to po dotazeni ohral, potom dotahnul prostredni srouby, pak zase prohral a dotahnul prostredni srouby, potom jeste behem cesty jsem dotahoval od stredu vic... vim prasecinka, ale co cloveku v takove situaci zbyva, auto pak az do prodeje najelo 12tis. km, tesneni by se mohlo nechat sehnat, je stejne 136, favorit, felicie, fabie 1.4mpi a dokonce i nejaka octavka
jeste mrkni na gumicku vicka expanzky, kdyby netesnila je to problem...
kdyby to bylo moc spatne, tak budes muset udelat tesneni pod hlavou, jestli se ti ale tim prehratim nezkroutila :( ja to jednou delal u usti nad labem (jen 250km od baraku) cca 3 hodiny v zime, byl jsem rad, ze mi svitilo slunicko na zada, hlava byla prohnuta, tak jsem to po dotazeni ohral, potom dotahnul prostredni srouby, pak zase prohral a dotahnul prostredni srouby, potom jeste behem cesty jsem dotahoval od stredu vic... vim prasecinka, ale co cloveku v takove situaci zbyva, auto pak az do prodeje najelo 12tis. km, tesneni by se mohlo nechat sehnat, je stejne 136, favorit, felicie, fabie 1.4mpi a dokonce i nejaka octavka
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jeste mrkni na gumicku vicka expanzky, kdyby netesnila je to problem...
-> skodoukolemsveta.cz: smekam klobuk a respekt ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> skodoukolemsveta.cz: to seš teda borec tohle jet sám ! držím palce ať vše dobře dopadne..
-> skodoukolemsveta.cz: jinak čepec dolů, fakt netušim kde bych na podobnou akci vzal spoustu peněz, pár let času ,, ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)