Lidl a jiné akční nabídky

prohledat
3133 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 06.12.2013 do 16.04.2024, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
23:00:37
13.12.2015
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je sice pravda, ale plati to pro FET s malou kapacitou hradla a bez ochran. Bezne pouzivany vykonovy FETy maji kapacity hradel v radu nF a tam uz je potreba docela slusnej naboj na nabiti na napeti, ktery by G-S prorazilo. Za poslednich 25 let mi prosla rukama spousta soucastek rizenejch polem, vsechny jsem pajel osklivou zlou trafopajkou s nejtupejsi triakovou regulaci a nikdy zadnej problem. Muj ex-sef ze me bejval zoufalej, protoze kombinace trafopajecky, oloveny pajky a kalafuny je ve firme s ISO neco jako pouziti vyrazu "cernoch" na CNN :-)
Problem pajeni v aute (potazmo jakyhokoliv pajeni) je v tom, ze pajet se musi umet...
21:19:58
13.12.2015
StepaNoFUN
Většinou se v autech snažím vše lisovat (jak již bylo řečeno letování v dopravních prostředcích nám tvrdili že je zakázaný už na škole před víc jak 15ti lety)... Vybavení pro lisovaný spoje mám docela slušný včetně "bižuterie" v podobě spojek, oček a dutinek, tak to docela jde.
Případně mám vyzkoušeno, že "motákův spoj" zataženej do smršťovačky (s lepidlem - obyčejný už skoro nepoužívám) vydrží o dost víc, než letovanej spoj, (navíc není problém s oxidací a správným pocínováním drátu) takže kde je prostor, tak často jenom zamotat, zatáhnout do smršťovačky a funguje to pár let. :-)
Nicméně není to tak dlouho, co jsem napojoval kolegovi na autě svazek v 5tejch dveřích a tam jsem prostě letovat musel (když jsem nechtěl rozebrat půl auta - nechtěl), protože nic jinýho by se do tý průchodky nevešlo. Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží...
Ad odpálení elektorniky - na 100% to byla trafopájka. Nemusí ani prasknout očko, stačí ji zapnout/vypnout v blízkosti toho mosfetu a je vymalováno... Vše letuju buď plynem, nebo mikropájkou. Trafo až na kabely 4mm2+ a to ještě dost nerad...
16:44:43
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: Tak fetovy soucastky z principu nejsou vybojum odolny...
16:36:26
13.12.2015
Jarda/felda
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: tipnul bych trafopájku a přepálenej drát hodil výboj 4
14:38:33
13.12.2015
Jozka
-> Milan 136: Zprasit se dá všechno.. ono jak tu už níže padlo, problém u novější produkce není letování vs. lisování, bude spíš v kvalitě provedení a v těch několika nitích neurčité barvy a původu, který se dneska skrývají pod izolací tam, kde byly dřív k vidění lanka z mědi..4
14:10:28
13.12.2015
Milan 136
-> Jozka 13.12.15 13:18:36: bohuzel i to jsem videl. Nezalisovany, jen prolity cinem. Ke mne se to dostalo az ve fazi nefunkcnosti1
13:46:34
13.12.2015
Jozka
-> Bukaj 13.12.15 13:23:16: Že by? Já ti už ani nevím - mám dost dlouho všechno povyměňovaný (většinou v rámci montáže odpojovače baterie) za nový měděný lana s "průmyslově" lisovanejma koncovkama.

A za chvíli budu muset vyrazit přeletovat kablík v předním blinkru, původní lisovanej spoj ve čtvrtek zemřel..8
13:34:45
13.12.2015
Bukaj
-> vhml: Jsem si představil, jak beru svářečku, jedničku elektrodu a ju měnit kondenzátory na MB... 3
13:31:39
13.12.2015
vhml
-> Bukaj 13.12.15 13:27:58: to není. To já jen, že i svářečkou se nechá ,,pájet" :-)
13:27:58
13.12.2015
Bukaj
-> vhml: 3
Ale tam není žádná elektronika, to je čistá mechanika.
13:24:25
13.12.2015
vhml
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: hele mě jednou upadnul konektor z jackový rozdvojky. Jelikož mi první strojařské pravidlo říká: ,,Soustruž, frézuj, ale nikdy nepájej" tak jsem vzal COčko, dal je na nejmíň a jakpa to dodnes funguje :-D
13:23:16
13.12.2015
Bukaj
-> Jozka: No, kabely k baterii a startéru jsou také proletované už z fabriky, ne?3
Jinak souhlas.
A k té bateriové páječce asi tolik: fungovat to bude, otázkou je spíš výdrž baterií, ovšem když je to na klasické tužkovky, tak není problém jich mít pár s sebou v rezervě pro případ, že by bylo potřeba letovat druhý spoj...4
13:19:14
13.12.2015
Bukaj
-> Nwkt: To je možný, ale překvapilo mne i to, co psal -> Milan 136: , že si někdo odpálil elektroniku pájením zásuvky tažného - v nedávných dobách jsem běžně trafopáječkou pájel na základních eskách počítačů a nikdy se mi nepodařilo je odpálit. A že by v dnešních vozech byla tak málo odolná elektronika, to pochybuji, spíš naopak. Tedy pokud to dotyčný nepájel svářečkou... 3
13:18:36
13.12.2015
Jozka
-> Milan 136: Kabely od baterie a startéru do toho netahat, ty letuje proboha kdo ? 3

Jinak mám zkušenosti přesně opačný, za posledních 30 let jedinej odvibrovanej letovanej spoj (ovšem byl blbě provedenej už ve stádiu vzniku) a takových 40-50 nefunkčních lisovaných kvůli oxidaci. Když konektor správně proletuju a smáčknu, je uklepání z principu prostě vyloučený.

Je to všechno samozřejmě složitější, tam kde je nějaká elekronika, musí být správný načiní a ne nějaký "kopyto", někde fakt nelze vůbec (ať už díky EU fóbii z olova, nebo konstrukci spoje) - ale pokud se nebavíme o zapouzdřených a nastříbřených přesných konektorech, kleštích za tisíce a podobných fajnovostech, je (správně provedený) letování dlouhodobě funkčně lepší, než běžnejma lisovanejma konektorama, vč. některejch typů podělanejch dutinek. Letování je ale nepopulární hlavně pro pracnost a náročnost na zručnost - i když i lisování má svý úskalí, když spoje lisuje nějakej kretén, co si neumí seřídit nářadí.. (zkušenost z fy, která dodávala I+C systémy).

Ovšem ta Lidl aku pájka se mi zdá trochu pochybná - ale možná pouze předsudek.
13:09:13
13.12.2015
Nwkt
-> Bukaj: Jenže nový auta jsou spíš počítačový sítě. Takže tam bude to pájení vadit, protože může potom docházet ke zkreslení signálů
13:07:42
13.12.2015
Bukaj
-> Milan 136: Co se uklepání letovaných spojů týče, tak dovedu si představit, že některé těžší součástky se uklepou vibracemi, ale spoj na vodiči těžko. Spíš pájené spoje kolabují na vyhřátí, případně kombinaci vyhřátí a vibrací.
Ono jde o to, jak je který celek navržen a zkonstruován, pochopitelně u aut je větší namáhání, než u domácí elektroniky (vibrace, chemikálie, změny teplot) a přesto velká část poruch u domácího elektra má původ právě ve studeňácích v pájených spojích, přes které tečou velké proudy...

U aut moc poruch v důsledku závad v letovaných spojích nebývá (Favorit je vyjímkou)3 -> Matthes, záškodník z TechWebu: No, jediný silový spoj, který si umím představit, že roztaví pájku, je ten startér. Jinak v autě sna nic podobného není, ne? Možná ještě tak u "traktorů" žhavičky...
12:00:26
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.15 08:22:19: Tak ja zrovna rolovatka pouzivam, ale necumim na vsechna temata zejo :-)

-> Milan 136 13.12.15 11:38:36: Presne tak. Nerikam, ze jsem si nic v aute nepajel, ale urcite ne silovy a dulezity spoje...
11:48:07
13.12.2015
suri
-> Milan 136 13.12.15 11:38:36: môžeme si otvorene povedať , že síce aj ja používam wurth dutinky /škoda kufor/ , izolované alebo zmršťovačku s lepidlom samostatne , ale letované spoje by som neodsudzoval , oficiálne sa síce používať nemajú ale skôr je to o tom že polovička ludí nevie urobiť dobrý letovaný spoj , prípadne ho nevedia správne zaizolovať a upevniť aby sa neuklepal ... v interiéry by som sa toho toľko nebál , a niekedy iná možnosť ani nie je ... a posledné školenia čo som počúval tak sa letuje bežne všetko , aj káble k airbagom kde boli vždy zákazy a prísne podmienky sa už opravujú bežne ... dnešná doba 0,35mm vedení v aute , blbom umiestnení a pod. núti opravovať viac a viac , nehovoriac o tom že bežne nový kábel je už zoxidovaný a na zväzkoch nápisy made in poland , made in ukraina ... Taká najväčšia chuťovka boli posledné OII predané u nás ktoré sa vrátili v jeden deň presne po necelom mesiaci od predaja , na oboch prehnité komplet vedenie k snímaču tlaku dole na trubke od turba /potom tam urobili aj opravnú sadu / ...
11:38:36
13.12.2015
Milan 136
-> Jozka: tak ona to až tak pitomost není. Například napříč celým koncernem jsou naprosto přesně dané pokyny pro opravy vodičů a instalace - jen na tohle je celá SSP.
Tam je i popsáno, v jaké vzálenosti od svorkovnice, kolik smí bý spojů na vedení, jak opravit CAN atd. A oprava pájením je výslovně zakázaná. Protože za prvé to není pořádně jak utěsnit a za druhé je to dávno překonané. Uklepání taky není blbost-často předělávám takové opravy provedené kdesi jinde.
Třeba takový oko na startér jen připájet je super. Dýl podržíš startér a máš odletováno hned.
A aby to nebyla jen teorie.
Řešili jsme octavii, kde frajer pájel instalaci na tažný a krásně odpálil všechny řídící jednotky napojené na CAN komfortu...
11:27:16
13.12.2015
Bukaj
-> Tuner#2: Taky když předělávám některé lisované spoje, tak pro sichr zapájim4
11:22:46
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 13.12.15 11:10:53: Asi tak, na Zlutce mam 99% dodelavek letovanych.
11:10:53
13.12.2015
Bukaj
-> Jozka 13.12.15 01:20:52: Neznám auto, ve kterém by nebylo z výroby pájených spojů...4
08:22:19
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.12.15 00:08:45: NJ U-Geen me tady udelal specialni upozorneni a vzdy me prijde sms na mobil abych nic nepropasnul...

...a pritom staci umet pouzivat rolovatka a nevymyslet vymyslene. 40
upraveno 2x, naposled 13.12.2015 08:40:32
06:27:48
13.12.2015
rsvancara
-> Pavell 12.12.15 23:35:06: Já pájel taky kde co a nikdy nic neupadlo. Fastony a konektory se používaj kvůli tomu, aby šel díl co nejjednodušeji vyměnit, než že by něco upadávalo.
01:20:52
13.12.2015
Jozka
Koukám, že ta naprostá pitomost s nutností lisování kvůli otřesům, hlásaná z nejmenovaného časopisu docela zakořenila.. 3 3
00:08:45
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Hele a ted mi rekni, sledujes vsechna temata, jestli te nekdo nekde nahodou neosocil nebo jsi ten muj prispevek videl na hlavni strance? Jinak pokud to neznas, tak google ma takovou funkci, ktera ti na internetu sama sleduje zminky co kde kdo napsal. Jmenuje se to google alert: www.google.cz/alerts Pokud si tam nastavis treba klicový slovo Tuner#2, tak vzdy, kdyz google zaindexuje novou stranku s timhle textem, posle ti email s url dany stranky. Treba by ti to pomohlo a nemusel bys to hlidat rucne... Ty emaily muzes nastavit treba jen 1x denne, abys nemel zaspamovanou schranku atd. Da se s tim docela vyhrat.
00:01:38
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 12.12.15 23:47:57: Dobre to je, kdyz to tady psal i Petr s. To jen ty mas neustalou potrebu rejt a blbnout neznalym hlavy...
23:47:57
12.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Tak JenikZahradkaDva má taky nahovno krátký rozpěrný trubičky a jezdí, žejo, ale to neznamená, že to je dobře :-)
upraveno 1x, naposled 12.12.2015 23:48:07
23:38:34
12.12.2015
Tomaso435
-> Pavell: pájím všechno a nemám jedinej problém už léta.
23:36:41
12.12.2015
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj plinovka je dobra vec 4 -> ZZ__Top: pokukaj sa po spajkovacke na 12v do auto zapalovacu 4
23:35:06
12.12.2015
Pavell
-> ZZ__Top: V autě by se správně nemělo nic pájet kvůli otřesům. Pokud to není pojištěno nějakým lepidlem nebo voskem. Ale někdy hold není zbytí....
23:30:33
12.12.2015
Tomaso435
-> ZZ__Top: uplně se na to vyser. vyndej z vrakáče z dýzláka nějakou žhavičku. přidělej si k ní dřevěnou rukojeť na pilník, připoj plus nahoru a mínus na závit a pájka na 12V je hotová. pájím tak v terénu uplně všechno a funguje to jak svině. jenom je dobrý k tomu přidělat nějakou šlapku - spínač co snese hodně velikej odběr, protož když to přeženeš se žhavením - s teplotou, tak cín se stíhá vypařit a nějak to nechce pájet :D:D:D
23:25:14
12.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZZ__Top: Tak samořezný spojky jsou ještě větší píčovina, správný řešení jsou lisovaný spoje.
23:23:28
12.12.2015
ZZ__Top
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no nevím jestli ty nemáš co pájet, ale já se třeba chystám pořádně připojit DO k centrálu a hlavně vývody na blinkry a samořezné spojky se mi líbí míň než tohle. Pravda jsou levnější
23:21:44
12.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZZ__Top:

a) kundovina
b) v autě nemáš co pájet až na vyjímky
c) kup si plynovou, která funguje
upraveno 1x, naposled 12.12.2015 23:22:01
23:19:02
12.12.2015
ZZ__Top
Nevím jestli zde uspěji s tímto dotazem, ale zkusím to. Nemám garáž, nemůžu dotáhnout elektřinu k autu no a teď jsem viděl v letáku lidlu na příští týden takovouto hračku:
www.lidl.cz/cs/nabidka.ht m?action=sho...
Co myslíte dá se s tím reálně něco spájet nebo je to na ho*no?
20:53:53
27.11.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Tak na vesnici, ve dvoře, alarm v autě i v baráku, kamera, světla na čidlo... Snad to stačí... Jo zapoměl jsem na GPS v případě že by to zmizelo celý...
20:50:00
27.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: Já sem se kolikrát divil, a docela bál, když jsem přivezl pikapa, abych ho nenašel před domem s vysypaným oknem. I když ze začátku bylo vidět, že v něm nic není. Ale běžně se tu vykrádaj dodávky neznámých firem, jsou chopný vykrást i na parkovišti hotelu....
20:45:35
27.11.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Mám Transit Conect. Vykradení se trochu bojím (přece jen hodnota nářadí je tak 3x vyšší, než hodnota auta), ale přes noc parkuju doma u baráku (ve dvoře) pod kamerou a je v tom alarm. A přes den si to při chvilkovým nepravidelným stání ve městě snad nikdo nelajzne. Navíc na zadních sklech jsou bezpečnostní fólie a má to alarm...
20:38:09
27.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: Co to máš za forda ? Nebojíte se že ho vykradou ?
20:36:24
27.11.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Díly se berou dle potřeby (až na univerzální díly jako hadice, spojky na vzduch, nějaký řemeny, pár běžnejch malejch dílů co se serou pravidelně), nicméně nářadí je tam všechno co jsem kdy potřeboval. Včetně sváření (COčko) a podobnejch pikačovin...
20:32:47
27.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: To naozaj tam máš tolko na stálo ? Co jezdí kamarád u autodopravy, tak na stálo tam má jen 50L nafty, rezervu na kamion a špalky, zbytek se bere podle poruchy, takže se kolikrát čeká, až mu jinej kamion převeze díly.
20:26:40
27.11.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: No u služebáka bojuju s každým kilem váhy, když potřebuju něco naložit... Přece jenom je to Ford... :-D
Aneb servisní vůz vybavenej na opravy aut, stavebních strojů, přetrženejch kabelů a hromadu dalších věcí...
19:32:32
27.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Tos mi připoměl kamaráda, co vozil náhradní motor v autě, s tím že mu neveří, že neví kdy se potká. Ale takhle vybavená jako tvoje fáčko není ani pojízdná dílna většiny kamionový dopravy.
19:32:00
27.11.2015
castrol
-> Stepan FUN: 1
19:26:47
27.11.2015
StepaNoFUN
-> castrol: To víš... Když máš pravidelně servisovaný auto v rozumným stavu, tak mu můžeš věřit a nepotřebuješ druhý auto v kufru. Ale u vraků na odpis se hromada dílů a nářadí převyšující cenu vozu hodí. ;-)
19:11:26
27.11.2015
castrol
-> Tomaso435: toto by som zobral keby idem okolo sveta ale nie motanie okolo kominu 1
15:13:20
27.11.2015
Tomaso435
-> castrol: nooo, já tam mám .... klíče, golu, sikovky, několikatery kleště, rozdělovač, altík, kabely, nějaký díly drobný... čepy silenty klíňák víčko spony šrouby matice podložky... no prostě kdyby náhodou .. :D
15:11:11
27.11.2015
Tomaso435
-> Milan 136: to řešim u fábie do kterej sem si dal i menší rezervu v rámci hmotnosti :-D
u fáva to je jedno tam zbejvá jen do kufru přidělat svěrák a nějakej dobrej měnič 12->220V 2000W abych na to roztočil i flexu 3
15:04:37
27.11.2015
castrol
-> Tomaso435: tak ja mam len náradie co je v sade nist viac
Extreme Tyres