
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lidl a jiné akční nabídky
prohledat
3590 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 06.12.2013 do 05.06.2025, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: vzruso pred odchodom do prace 

-> vhml: asi tak

-> vhml: nic takovyho se nedeje :D
-> minno: vsak. Proc neco platit co platit nemusim :))
-> minno: vsak. Proc neco platit co platit nemusim :))
-> vhml:
asi tak....
-> Tomaso435: Nejde len o baterky, ale o všetko :) Ale ak ti to stojí za to, tak prečo nie že :)

-> Tomaso435: Nejde len o baterky, ale o všetko :) Ale ak ti to stojí za to, tak prečo nie že :)
Určitě by mě bavilo si každý ráno házet korunou, na kterou baterku to asi dneska nastartuje 

-> Tomaso435: Chtěl jsem zkusit tvůj postup .. ale u nás na vrakáči jsou v autech jen a pouze totálně mrtvý baterky .. takže teď v krutých mrazech jsem do spotřebáka musel dát Silver Dynamic z Rapida .. a na jaře tam zase vrátím tu původní mrdku a do podzimu vydrží .. pak koupím novou .. taky SilverDynamic .. at se spotrebák poměje ..
-> palinator: -> StepaNoFUN: -> minno: proč to kupovat za peníze, když to můžeš mít téměř nebo někdy i uplně zadarmo :) kolikrát je to baterka 4 roky stará, takže ty 2 roky má tak nějak jistý, ale ta moje se drží už nějak podezřele dlouho...
-> minno 25.01.17 15:15:55: no na 2 roky ho pronajem baterky vyjde na 87,-kc a to je pekne

-> Tomaso435: Ja mám dosť z toho, čo tu od teba posledné obdobie čítam



-> vhml 22.01.17 20:58:21: neee benzin jsem mel, jen jsem to chtel zkusit, jestli se to podari a nebejt toho nakladaku, tak to vyslo

-> StepaNoFUN:
Tak já najedu max. 20 tkm ročně, takže žádná přezouvací trága se nekoná. Co se týče disků, tak hodně lidí furt nemá 2 sady a přezouvá furt, takže vědu na spotřebáku bych z toho taky nedělal. Možná kdybych měl nový nebo jak říkáš repasovaný kola, tak by mi toho bylo líto, ale na nakopanejch hliníkáčích, byť jsou na pohled pěkný, mně to fakt žíly netrhá.
Navíc na autě, u kterýho bych rád odjezdil ještě jednu technickou, abych zůstal motorizovanej do doby pořízení nějaký jiný lundry kolem 100 táců a pak se to pokusil prodat na dojetí.
Tak já najedu max. 20 tkm ročně, takže žádná přezouvací trága se nekoná. Co se týče disků, tak hodně lidí furt nemá 2 sady a přezouvá furt, takže vědu na spotřebáku bych z toho taky nedělal. Možná kdybych měl nový nebo jak říkáš repasovaný kola, tak by mi toho bylo líto, ale na nakopanejch hliníkáčích, byť jsou na pohled pěkný, mně to fakt žíly netrhá.
Navíc na autě, u kterýho bych rád odjezdil ještě jednu technickou, abych zůstal motorizovanej do doby pořízení nějaký jiný lundry kolem 100 táců a pak se to pokusil prodat na dojetí.
-> palinator: Přezouvání mám za cenu toho, že dojedu na dílnu, uvařím a vypiju kafe a přezuju si to. Mám tu připravený gumy (cca 70% vzorku) na ráfky co renovuju, nicméně přemejšlím o tom, že než to budu obouvat, tak koupím funglovky... Minimálně proto, že každým přezouváním se ty ráfky mrvěj.
Ale jako jezdit plecháče, tak to taky nehrotím a nabuju co mám. Nicméně z přezouvání 4x do roka by mě jeblo. Na to nemám ani náladu, ani čas...
Ale jako jezdit plecháče, tak to taky nehrotím a nabuju co mám. Nicméně z přezouvání 4x do roka by mě jeblo. Na to nemám ani náladu, ani čas...
-> StepaNoFUN 22.01.17 21:01:44: podle toho co tu pise,tak z nich ma cednik

-> StepaNoFUN:
Jako já taky jezdim Silver Varty, ale pokud něco slouží, tak proč to šrotovat. Pravda, je to řekněme nekomfortní, měnit baterky řekněme často a mít nějaký v záloze. Imho i já jednu takovou v garáži mám, vyřazenou z kámošova TDI a jako pomocnej zdroj se mi hodí perfektně.
Já mám zas takovej přístup s gumama. Dokud nejsou uplně dojebaný (zpuchřelý/sjetý), tak proč je nesjet na 1,6 mm? Přezouvání mám za cenu závaží.
Jako já taky jezdim Silver Varty, ale pokud něco slouží, tak proč to šrotovat. Pravda, je to řekněme nekomfortní, měnit baterky řekněme často a mít nějaký v záloze. Imho i já jednu takovou v garáži mám, vyřazenou z kámošova TDI a jako pomocnej zdroj se mi hodí perfektně.
Já mám zas takovej přístup s gumama. Dokud nejsou uplně dojebaný (zpuchřelý/sjetý), tak proč je nesjet na 1,6 mm? Přezouvání mám za cenu závaží.
-> Tomaso435: Kolik už máš děr v těch kolenou? :-D
Tak já jsem tu Škoda Economy (Exide) baterku kupoval proto, že mi z ničeho na nic klekla ta co tam byla a v neděli odpoledne u kamaráda na prodejně řešíš jestli má, nebo nemá a ne co to je zač...
Ale s Exide mám z práce dost dobrou zkušenost, tak jsme tuhle vzal bez přemejšlení. Navíc byla za dobře...
Tak já jsem tu Škoda Economy (Exide) baterku kupoval proto, že mi z ničeho na nic klekla ta co tam byla a v neděli odpoledne u kamaráda na prodejně řešíš jestli má, nebo nemá a ne co to je zač...
Ale s Exide mám z práce dost dobrou zkušenost, tak jsme tuhle vzal bez přemejšlení. Navíc byla za dobře...
-> Tomaso435:
Jo, tenhle "levnej" přístup se mi líbí. Nemám rád, když se kupujou levný shity a tím se výrobce těchto shitů na úkor kvalitní výroby drží. Ale proti "dojíždění" věcí do mrtě nemám vůbec nic.
Jo, tenhle "levnej" přístup se mi líbí. Nemám rád, když se kupujou levný shity a tím se výrobce těchto shitů na úkor kvalitní výroby drží. Ale proti "dojíždění" věcí do mrtě nemám vůbec nic.
-> Jarda - zrušená registrace 22.01.17 20:54:19: asi nemá význam se ptát proč v takovým mrazu startuješ na LPG



-> StepaNoFUN 21.01.17 22:20:19: me zacina nejak mavat akuma 55Ah ve felde, kdyz ji hodim do nivy, tak to je tak, ze mam jeden pokus na nastartovani, v patek jsem feldu pri -23 nastartoval na LPG, ujel jsem par set metru a predemnou to zaslapnul nakladak, tak jsem dupnul na brzdu a nejak mi to chciplo, LPG zamrzlo, vse omrzle, i klapka, po 5 pokusech nastartovat na benzin jsem ji vybil :/, tak jsem utikal a vzal si z nivy nejakou, kterou jsem kdysi (3 nebo 4 roky) kupoval v madarsku do MTX, to je ted moje nejlepsi baterka a na tu jsem nastartoval.... znacka power ride tusim
-> krtik: netuším co to je. Baterka prostě.. ono když objedeš benzínky tesca a ruzný jiný krámy kde se ve městě baterie prodávají tak tam nic takovýho značkovýho nemají, potože by to tam stálo 5000,- ... do mototechny pro baterku nechodím protože to stejné co v tom tescu nebo na benzínce tam stojí o cca 600 - 700 víc. a tvrzení kupce si baterku za 2800 místo 1100,- vydrží vám 3x dýl, hele to je stejný jako když si pudu koupit ty 3 levný. :D
Poslední dobou lidi vyhazujou baterky i s autama , takže kupuju za 200 baterky z vrakáčů a jezdíme na to celá rodina. pak ji tam za 113,- za olovo jdeš vrátit za 2 roky a vemeš za 200 další...
Poslední dobou lidi vyhazujou baterky i s autama , takže kupuju za 200 baterky z vrakáčů a jezdíme na to celá rodina. pak ji tam za 113,- za olovo jdeš vrátit za 2 roky a vemeš za 200 další...
-> StepaNoFUN 21.01.17 22:20:19: Já ji mám a spokojenej. Kupovali jsme ji do 105 (asi 6let zpět). Pak jsem si já dal do Feldy, protože byla skoro nová. Před 2 lety jsem ji zas z Feldy vyndal, nasadil už vyřazenou Bennerku, ta už ale nedávala podzimní teploty, tak na zimu šla zpět Varta, která mezitím byla i půjčená kamarádovi snad do Astry. Ale je fakt, že bych rád zkusil i něco jinýho. Bral bych i origo koncernový - to jsou Exide, žejo? Nebo jsem koukal na Akumu, jak ta je na tom s výdrží? netušíš?
-> krtik: Vartu? To je v posledních pár letech nějakej etalon kvality? Moc mi to nepřijde. Jak bejvaly dobrý, tak mám v posledních pár letech o dost lepší zkušennosti s Exide...
Každopádně často dávám taky dobíjet baterku jak odstavuju auto. Je to daný tím, že s Octávkou jezdím spíš nárazově než pravidelně a často kratší trasy (do 20km). Navíc k tomu nezávislý topení, což pro baterku taky není úplně hit...
Každopádně často dávám taky dobíjet baterku jak odstavuju auto. Je to daný tím, že s Octávkou jezdím spíš nárazově než pravidelně a často kratší trasy (do 20km). Navíc k tomu nezávislý topení, což pro baterku taky není úplně hit...
-> Tomaso435 21.01.17 18:02:46: A co máš? Vartu aspoň?
-> minno: od té doby baterka drží právě :-D ještě 2 měsíce a mám ji 2 roky a furt je maximálně ok :D
-> Tomaso435 21.01.17 13:47:35: možno bude chyba v tom, že to každý deň dobíjaš

-> Tomaso435 21.01.17 12:02:08: tiez to tak riesim kedze jadim do prace s jedneho konca dedinky na druhy
-> Mexican: tak vzhledem k tomu že mi baterky držej kolem 2 let max, tak se snažím :D
-> Tomaso435: To děláš blbě, takhle Ti ta baterka vydrží zbytečně moc dlouho 

-> darklord: já dávám nabíjet vždy když přijedu z práce až do doby než s autam ráno zase jedu :-D hrůza co :D
-> minno: já myslím že to tak je, nejdřív baterku, pak napájení nabíječky, teda u te bez dispeje, pri odpojovani nejdriv napajeni atd...
-> Sita: Ja vždy odpájam najskôr prívod 230V a až potom kontakty na baterke :) Nie je to tak písané aj v návode? Teda u nabíjačky bez displeja.
Ja uz mam druhou tu s tim displejem. Ta prvni 2 roky slouzila a pak jsem jednou pri odpojovani nejdriv odpojil privod a pak az kontakty a nabijecka v ten okamzik "umrela". Podotykam, ze predtim bezela v kuse asi 3 dny - nabijel jsem 180Ah v traktoru. Zavada se projevovala tak, ze se nic nedelo kdyz jsem ji dal do zasuvky. Tak jsem koupil dalsi. Ale pak jsem tu prvni jeste parkrat zkousel a obcas najela, no a ted uz zase funguje -)
-> darklord 20.01.17 09:49:22: A predstav si, že to je nová baterka a nie je to akumulátor do auta

-> darklord 20.01.17 09:49:22: a vis, ze dobiji baterku v jednom aute?
-> minno: a nebude lepsie kupit novu baterku ako 2x do tyzdna nabijat? 

Tak ja mám nabíjačku z Lidla tú bez displeja, zatiaľ ju mám asi 4-5 mesiacov, používam ju pravidelne tak 2x do týždňa a zatiaľ funguje OK.
-> Nwkt: Mám nabíječku bez displaye .. první jsem zreklamoval .. dali mi novou .. a u té nové jsem teď minulej týden měnil už podruhé mikrospínač na ovládání (tedy odešel originál, i první měněný) .. vůbec nechápu, proč by ten mikrospínač měl odejít .. jinak i na té první reklamované byl vadnej ten mikrospínač.
-> Nwkt 19.01.17 20:27:43: Tak šup s tím na výměnu
Jinak zrovna tahle nabíječka je na ahc rozšířená už řadu let a nikdo si nestěžoval, naopak je tam i test ze zahraničí, kde byla velmi slušně hodnocena.

Jinak zrovna tahle nabíječka je na ahc rozšířená už řadu let a nikdo si nestěžoval, naopak je tam i test ze zahraničí, kde byla velmi slušně hodnocena.
-> Tuner#2: Vidíš, já koukal na účtenku a ne do manuálu
po připojení k baterce se vypne a zapne, nebo napíše Err. Baterka je nabitá na 12V takže by to mělo fungovat, zkoušeno na čtyřech baterkách

po připojení k baterce se vypne a zapne, nebo napíše Err. Baterka je nabitá na 12V takže by to mělo fungovat, zkoušeno na čtyřech baterkách
-> Nwkt: nic moc... 3 dny navíc, příští várka už bude 1 den po 

-> Nwkt: co dělá? Úplně KO?
-> Nwkt 19.01.17 20:01:42: minulej tejden byla v akci zas 

-> Nwkt 19.01.17 20:01:42: A není na ní 3 roky?
-> Nwkt 19.01.17 19:30:59: Ta s displejem?
-> Nwkt: a to sa vyplati...
Tak lidl nabíječka umřela 3 dny po konci záruky 

-> Borderer 17.01.17 22:58:11: není, měl jsem minulou verzi ale odešla, nemá zpětnou vazbu teploty hrotu takže to žhaví pořád a pořád dokud neshoří 

Nekoukal tam někdo na hu hrotovou páječku? Není 48W málo?
-> RON: Myslím že díky tomu že je baterka na konci to bude do ruky hodně blbé kvůli těžišti. Nejlepsí alternativa je s ohebným hřídelem 
