tvrde struny na ventili

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.05.2009 do 28.05.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
řadit dle data
21:36:38
28.05.2009
Ultim
-> petr s: ja mel to co jsem mel zrovna po ruce. Kuzel z Fabie a valce z favo 136...

Co je jinak na tom pravda ze krom legendarni dvojice Mini a Bmw by se dala pouzit tvrdci pruzina z Felicie/Octavie 1.6 ?
upraveno 1x, naposled 28.05.2009 21:38:59
21:35:16
28.05.2009
Ultim
tak jsem si to zkusil prepocitat a porovnat s tim co je napsano v knihach a moc to nepasuje... spis to berte jako orientacni mereni. Proste dvoj pruzina je huzsi nez kuzelova...
20:45:04
28.05.2009
petr s
-> Ultim: A ještě je rozdíl v síle drátu u kuželových pružin 135 je jiná jako 136
20:38:16
28.05.2009
Ultim
-> vhml: Tak jsem provedl takove domaci mereni pomoci klasicke vahy a sloupove vrtacky... Meril jsem ve trech vzdalenostech 33, 27, 21mm. 33 by mel byt rozmer kdy je ventil zavreny a jelikoz mam 7.5 vacku a pakovy prevod va vahadle je 1.6 tak vysledny zdvih je 12 tj. 33-12=21. Rozmer 27 je prostredni hodnota.

Valcova velka 21 34 51-ale uz asi dosedla na sebe

Valcova mala 6 12.5 17 *tyto hodnoty jsou ogientacni

Kuzelova 21 37 53

vsechny namerene hodnoty jsou v KiloGramech,tak pokud chtece,tak si to vynasobte gravitacni konstantou a melo by z toho vyjit Newtony 4

Z toho co jsem nameril plyne ze valcova velka a kuzelova jsou priblizne na stejne urovni,ale k valcove se pripocitava jeste vnitrni. *Orientacni pisu proto ze jsem ju meril stejne jako velke,ale ona je v hlave ulozena v mensich rozmerech, asi o tech 3+3mm min takze pokud by jste chteli pocitat i s ni,tak pro zavreny ventil by to bylo 12kg,pro polovicni zdvih 17kg,pro plny zdvih - nezjisteno ...
17:44:41
27.05.2009
m8rinek
-> Tuner#2: ty mi nerozumíš, mam vačku 275/267 broušenou ze serie a doporučil mi tvrdší pružiny!
14:27:42
27.05.2009
vhml
-> Ultim: umí teda někdo říctz číselně jak si na tom stojí kuželová proti klasice. Klidně v procentech, v komplexních číslech či v čemkoliv jiným...
13:30:49
27.05.2009
Ultim
-> vhml: to jo,ale neni to tuhost ...
11:08:49
27.05.2009
vhml
-> Ultim: ale jde vyjádřit síla potřebná ke stlačení o určitou vzdálenost...
10:13:26
27.05.2009
Ultim
-> vhml: to se nade vyjadrit ciselne,protoze jsou progresivni... tak graf by to chtelo
09:16:02
27.05.2009
vhml
Ví někdo tu tuhost kuželových pružin číselně?
00:14:09
27.05.2009
Ultim
Kde a za kolik se daji sehnat tvrde pruziny? Vim ze tady bylo psane ze od kazdeho poradneho motorare,ale krom p. Cepka tady nepadlo nic jineho. Mam 295 vacku se zdvihem 7.5mm a obavam se ze uz bubu muset pouzit taky ty tvrdci, kdyz jsou kuzelove jeste mekci jak normalni ...
upraveno 1x, naposled 27.05.2009 08:06:14
00:04:09
27.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Jenže Čepek tyhle vačky dělá nově z polotovaru, mají ještě větší zdvih než má Chovanec na té "větší" vačce a tam už je to potřeba. Pro mou 265tku mě říkal, že stačí sériové a i když jsem řekl, že mám kuželové protože je to MPI, tak nebyl problém.
upraveno 1x, naposled 27.05.2009 00:04:35
10:12:34
26.05.2009
m8rinek
-> petr s: nepotěšil jsi mě, nicméně máš pravdu, moje tvrdší pružiny, těsně vlezou do Fa hlavy, ale do Mpi jsem nezkoušel a tam je nedostanu :(. Takže další úprava :(





-> Tuner#2: mě Čepek pro vačku 275/267 doporučil taky tvrdší pružiny...
12:02:25
23.05.2009
vhml
-> petr s: jakože nedám válcovou na MPi hlavu?



A prosimtě nevíš číselně jaká je tuhost tý kuželový pružiny? O kolik je teda údajně měkčí...
11:20:20
23.05.2009
petr s
-> vhml: ale obráceně to nepasuje
11:01:23
23.05.2009
vhml
-> petr s: ale rozdíl je tam minimální. Jezdím kuželovou normálně na litinový hlavě a pasuje tam krásně
20:43:10
22.05.2009
Ultim
-> petr s: Aha,tak to jsme si nerozumeli...
20:25:55
22.05.2009
petr s
-> Ultim: Jsem myslel kuželová a normální je rozdíl ve spodním uložení pružiny jsou jiný průměr
19:45:03
22.05.2009
Ultim
-> petr s: Opravdu? Ted jsem se na to dival do knizky a L ma drat o sile 3.75 a stredni prumer 26.75. LS ma drat 4 tj. o 0.25 tlusci a stredni prumer 27 coz je zase o 0.25 vic,takze vnitrni prumer je stejny jak pro L i LS. Tak nevim proc by to nemelo sedet? Samozrejmosti je i vymena misky pruziny... Nebo muzes se nejak rozepsat proc by to nemelo pasovat?
18:15:40
22.05.2009
petr s
-> Ultim: Nejsou záměnné je jiné uložení pružiny
18:08:51
22.05.2009
Ultim
-> vhml: Ja jsem chtel jenom podotknout na to ze hlava bude asi stejna,tudis pruziny budou zamene... Zda to bude optimalne fungovat k tvoji vacce,to nevim... Ale tvrdci to bude...
17:18:54
22.05.2009
vhml
-> Ultim: já vím kam se dávali. Zajímá mě spíše jestli to bude fungovat rozumně nebo ne
15:40:50
22.05.2009
Ultim
-> vhml: Ls a L maji stejny prumer pruzin,tedy tech vnejsich. Ona se totis ta silnejsi davala jen do 87-88? resp. do uzovek. Je to stejne i s tema chladicama oleje...
14:55:27
22.05.2009
Bery
problémy s pružinama ted už nemám,baworácký pružiny to už vyřešily,ale bojim se ted aby se to nezaklepávalo...sežen na vrakáči z M3 a poprdeli)
08:21:42
22.05.2009
vhml
-> MOLSO: já myslím že by měla. Průměr mají stejný...
07:48:58
22.05.2009
MOLSO
-> vhml: to asi nepojde do tej LS struny sa ta mala nezmesti pokial dobre viem 4
22:43:18
21.05.2009
vhml
A ještě co použít vnější pružinu ze 120LS (jednopružinová verze) a podpořit jí vnitřní pružinou. Je to dobrej nápad, špatnej nápad, nebo jakej je to nápad?
19:49:03
21.05.2009
vhml
-> petr s: tu právě že nemám. Takže teda ty kužely jsou měkčí říkáš? To si mě nepotěšil. Tak tam zase vrátím origa :-D
14:47:42
21.05.2009
Ultim
-> petr s: A neni to tak trochu nedostatkove zbozi? Jakoze chodit po vrakacich z posuvkou a hledat?
14:13:46
21.05.2009
petr s
-> Ultim: první MPI to měly tak dáš s toho
14:11:46
21.05.2009
Ultim
-> All: a jak se teda potom resi misky pruzin,kdyz chci pouzit 7mm ventily a valcove pruziny?
13:05:28
21.05.2009
petr s
-> vhml: Se podívej do dílenské příručky
13:03:14
21.05.2009
vhml
-> petr s: Já vždycky měl za to, že kuželové pružiny jsou tvrdší než běžné válcové...
12:47:12
21.05.2009
petr s
-> Ultim: Jsou měkší
12:41:38
21.05.2009
Ultim
-> gabo000000: A co pruziny z feldy/fabky ty kuzelove? Jak jsou na tom v porovnani s valcovyma?
14:22:56
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: aha..takze keby som musel nahanat nejaku desatinku tak jedine trozku zbrusit s ulozenia struny hej? alebo aka je este moznost?
14:21:24
11.05.2009
petr s
-> gabo000000: Ta je tam aby se nevymačkal hliník 0,5 je málo
14:18:41
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: tak to mi vychadza len tesne..takze ked bude 0.5 ked to zlozim tak to uz je zle hej? a inac 1mm pruzina pod ventilmi ta zelezna je tam aj kôli mekkemu hliniku..chranis edlo pruziny? alebo ma len vymedzovaciu funkciu?
14:07:22
11.05.2009
petr s
-> gabo000000: 0,6
14:02:11
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: podla mna su tie zvuky dost blbe a nemalo by to robit...ja skusim tie tvrde struny a nebudeme zbytocne pomelizovat..potrebujemv ediet akurat kolko je minimalna vôla medzi zavytmi
13:49:04
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Však s touhle vačkou co máš je to normální. Zeptej se snb-fely, ten jí má v MPI motoru, čip od Dedly z MotorExcelu a omezovač má taky v 6200 a nebo 6300 a nad 5500 to nemá cenu točit. Má tu samou vačku co já.
12:33:21
11.05.2009
vhml
Já mam taky absolutní konec motoru na 6200 teď. Jak kdyby sepnul omezovač...
12:14:04
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: Jenže kdyby byli unavené pružiny, tak to zachrastí/zaklepe. To dělalo Berymu když na tu svou vačku taky neměl vhodné pružiny, ale ne že by to přestalo ject. Zkus se ho zeptat jak přesně se to projevilo, ale vím že to sice nešlo víc vytočit, ale dělalo to i nějaké pazvuky.
12:00:33
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: predstih som skusal od -20 po +25stupnov..skusal som 105 aj 120 rozdelovac vsetko co sa len dalo...skusal som ventilove vôle od 0.20 za tepla po 0.50 za tepla..teeraz mam 0.40 a nic nepomohlo..predtym som mal chudobnu zmes..karburator som triskoval asi tyzden kym to ako tak jelo...ale nic nepomohlo k tomu aby som motor vedel vytocit aspon o 2-300 otacok viac...jednoznacne to musia byt unavene spruziny ventilov
11:57:16
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: nejde to pri akomkolvek zapalovani a nastaveni na akukoliv rychlost vytocit viac ako 5500-5800..tam niekde to skape..normalne akoby som mal obmedzovac...a prave to ze to nejde pres tu hranici vôbec...8
11:54:49
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: A co to začne teda dělat? Když říkáš, že to skončí v 5500, to to nejde ani na dvojku víc vytočit? Pokud ne, tak bych hledal chybu v předstihu a zapalování, ale pokud to i přes tuhle hranici jde, jen je tam strměnší pokles, tak to mám i já a začíná to právě někde u 5300 - 400 otáček.
11:50:16
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: sere ma to ze tam kde som dal hrubu ciernu ciaru mi to obmedzuje..proste sa nestihaju zatvarat ventili..nehlad teraz na cisla na otacky ale na priebeh krutaku..proste mi mi to zacina tahat a v tom najlepsom sa to sekne...nemam koneic krutaku..ani vrchol krutaku nie je super a ta cast kde to uz nema zmysel tocit u mna vôbec neexistuje8
zvětšit tvrde struny na ventili - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 11.05.2009 11:50:16
11:46:21
11.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: dobre vediet..zislo by sa trocha...len tu by trebalo ajv ediet o kolko8
11:24:11
11.05.2009
petr s
-> gabo000000 10.05.09 22:45:27: Dosáhneš tím posunutí kroutáku do nižších otáček
11:23:16
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: Přečetl jsem si to celé a opravdu upřímě nevím co máš teda za problém. Zkus mě to vysvětlit znova.
Extreme Tyres