Na MB a kilo se tyto plechy prodávaly zvlášť jako díl, ale na 742 jsem to ještě samostatně neviděl.
A Pavel P., který je informovanější, tvrdil, že tyto blatníky jsou zmetkové nedodělky, vynesené z fabriky. Ale je mi divné, že spousta těchto blatníků (hlavně M I) byla i v továrním lakování, což bych u zmetků nepředpokládal...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
blatniky
-> Vojťas: No jo vlastně, odvod teplýho vzduchu od brzd 
-> StepaNoFUN: tohle co říkáš, jsem už taky někde slyšel.
-> Nwkt: Tak to je malá šance, že by se pletli.

-> StepaNoFUN: tohle co říkáš, jsem už taky někde slyšel.
-> Nwkt: Tak to je malá šance, že by se pletli.
-> Antony: Pavel P. nebo Bukaj to tu myslím kdysi psal
Na nějaký auto jsem kdysi měl doma blatníky dodaný v kouskách a ten vnitřní plech ke dveřím se tam musel bodovat. Ale už si nepamatuju, jestli to bylo na stovku (tam se určitě dobodovával kaslík na nádrž), nebo na Mko.
-> Antony: hele a vadi to necemu? dyt to tam stejne jenom rezne, das plastovy podbehy aby tam nelital bordel a bude to vetrat od dveri 

-> Nwkt: to radeji ani neříkej 

-> Antony: Vyhozenej zmetek z výroby 

Sehnal jsem přední blatniky na eMko, podle prodejce i barvy by to měly být ještě originaly. Jenže oni nemají plech, kterým se přidělávají ke sloupkům dvěří. Dělalo se to tak, popř. dal nebo dá se ten plech sehnat?
-> minno: Oka. Zůstaly mi dvě tuby a chtěl bych je nějak zužitkovat 

-> Shader: je to možné použiť, veď je to karosárske lepidlo :)
Zdar lidi, oživím tohle hodně staré téma. Lze pod blatníky použit tmel Dinitrol 410 UV? Dík.
mno a nebo je taky moznost misto tmelu tam dat podlozky at je ten blatnik od toho podbehu trosku zvedly at ta voda muze odtekat a ne se pripadne dostat do nejake skulinky v tom tmelu a zacit koroze...
ok, diky moc

karosar ti poradi lepe.. ale hlavne neagresivni, vodu odpuzujici, prelakovatelny.... odolny pocasi
mno a jaky tmel tam teda zpatky napatlat? a jakym tmelem zadelat tu mezeru mezi blatakem a kastli?
takze i stejne tak moje odpoved plati
mno u 120...
nepises u ceho, takze obecna odpoved: pod blatniky se vetsinou na zaklad a barvu cpe jeste nejaky tmel, aby se tam nedrzela voda. ten tmel diky tomu, ze se blatnik priplacne a prisroubuje udela pas...
jeste jsem videl pod blatnikama pasky z gumy.
jeste jsem videl pod blatnikama pasky z gumy.
zdravim vas, po oddelani prednich blataku sem pod nima nasel nejake mastne cosi, vypadalo to jako vazelina a jeste tam bylo i nejake jakoby utesneni, takovy nejaky pas neceho,. mno dotaz zni co to muze byt a jestli se to pri vymene znovu patla...i