Jak cínovat sváry?a kde sehnat cín?

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 21.02.2006 do 22.02.2006, založil/a Spirit
řadit dle data
23:03:15
22.02.2006
kekypetra
Kurvapes - Jojo pořád se něco děje....3 jen doufám že si nebudu muset otevřít učiliště.1
22:26:12
22.02.2006
Kurvapes
-> kekypetra: No vidíte to pane mistr a to když jsem byl čerstvě vyučenej tak páni odborníci tak vehementně odmítali cínování (moderní materiály zbytečná pracnost překonáno atd.)že to málem zapoměli úplně a dneska se to znovu učej.:-)))
22:16:42
22.02.2006
Kuba F1
klidně pište sem, rad se taky dozví jiní něco nového...
20:59:33
22.02.2006
kekypetra
Spirit - Tmel se propadne jakýkoliv když má zakrýt díru,dolík nebo rýhu ve které je ostrá hrana, proto se tyto ostré přechody cínují aby se zamezilo propadnutí. Nepomáhá nic pokud se to bud nevycínuje nebo pokud se to pořádně neprovaří COčkem a pak řádně zabrousí, ale i na těchto svárech hrozí propadnutí jelikož je materiál v místě sváru hodně porézní a ten spoj má tendenci pracovat pokud je to na namáhaných místech. Nemáš to ke mně daleko tak jestli chceš tak to přivez vycínuji Ti to , a dáme na to hliníkový tmel což je asi v současné době to nej, alespon co já mám vyzkoušené a funguje to, když tam dáme i stříkací hliníkový tmel tak to bude navěky, cenu domluvíme.

Darkness - Cínování se používá z výše jmenovaných důvodů, je tam jistota že se to nepropadá ale je to zároven trošku dražší , ani ne snad na materiál ale na čas.V podstatě se s tím dá nahradit kytování když na to někdo bude mít financ, nebo jen hrubé kytování a pak už jen soft tmel a plnič což je také velká ůspora, jelikož když se dělá velká díra hrozí že když tam nahustíš ve velké vrstvě kyt tak se to sesychá a pak i když se dá střík. kyt a plnič tak to množství toho kytu "vypije" lesk vrchní barvy jelikož to má tendenci stále nasávat jako houba, takže cínováním se tomu dá zabránit. Snad Ti to bude stačit, když by jsi ještě rád něco věděl tak napiš zprávu at tady nezabíráme místo.
20:11:34
22.02.2006
Spirit
No já to chci na 5vrata feldy jsou zavařené a je tam normál skelnák normal tmel,špric,a plnič a stejně se to propadlo a mě se to nelíbí tak jsem to sundal a znova ale přemejšlím o tom cínu ten se nestahuje ale nevím?????
19:21:28
22.02.2006
Darkness
-> kekypetra: Mě by zajímalo jestli to cínování má nějaký výhody nebo nevýhody oproti tmelení.
22:37:07
21.02.2006
kekypetra
Jo ještě taky jsem to zkoušel obyč . cínem kterého mám doma krabici ale není to to pravé ořechové, loupalo se mi to a nedařilo se zatáhnout póry třeba ve sváru. Takže obyč. cín já bych nedoporučoval.
22:34:08
21.02.2006
kekypetra
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit materiál od pana WURTHa možná je tam přehlasované U ale to není podstatné, mají komplet celou technologii na cínování, počínaje odmaštovacím sprejem, přes zákl. cínovací pastu až po cín který mají v různých stupních s přísadami. Záleží co se na čem bude cínovat a jak velké a hluboké. Já má asi 3 druhy cínu a dá se s tím udělat skoro vše, jinak cínování je hodně ale hodně o praxi. jak říkal jeden soudruh SE UČIT, SE UČIT, SE UČIT....Kdyby jsi nevěděl zavolej napiš co vím poradím, můžu Ti sehnat i ceník ale to asi zvládneš sám přes net nebo jejich zastoupení. Jinak ze začátku je to hodně o ztrátách tzn. pokud děláš svislé plochy hodně to teče, dával jsem si čistý papír pod cínovaný díl a pak to opět sbíral a rozpouštěl a používal dále. Na plocho se to dělá dobře. Obroušení a začištění jsem dělal bez problémů skládaným smirkovým kotoučkem, na flexe ale na malé otáčka jak se to otčí rychleji tak se opět cín rozpouští a zanáší to kotouč.Čím déle se cínuje dá se už poznat podle barvy kdy je " zralý " a ještě neteče ale už se dá roztahovat stěrkou. Pokud Ti to nebude stačit ozvi se kdyby něco.
19:37:09
21.02.2006
Saky
no cin koupis kdekoliv treba ve Ferone a nebo kdekoliv v klempirskejch potrebach .. vic ti neporadim podle me se to uz takhle nedela max jestli delas nejakyho veterana a chces zachovat dobove postupy
19:24:54
21.02.2006
Spirit
Nevíte o tom nikdo něco????3 3 3
Extreme Tyres