1000mb - detaily, spoje

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 10.11.2018 do 12.11.2018, založil/a krtecek
řadit dle data
22:36:05
12.11.2018
Eidy
-> Tomaso435: Nebo sodou (na barvu), případně jemným pískem (na korozi a vůbec všechno). Kastli na Kóču mi dělali obojím a neponičili nic. 4
19:25:20
12.11.2018
SO545
-> krtecek 11.11.18 16:15:44: suchy lad je fajn ale da dole len bordel ktory sa na aute usadil casom.
Samotne farbu , hrdzu atd dole neda.4
16:15:44
11.11.2018
krtecek
-> Tomaso435: čéče...řekl bych, že říkal suchej led...ale hlavu teď za to nedám7
14:38:01
11.11.2018
hans1
-> krtecek 11.11.18 11:13:12: zkus,uvidíš,nejde o díry po abrazivu ale o tlak kterým to pere na tenký plech...ten se natáne a zvlní
-> krtecek 11.11.18 11:09:37: zvenku to může být OK ale plech hnije zevnitř takže to může vykvést i za pár let s novým lakem,jasně vyvoskování atd.tu šanci zmenší-> Bukaj 11.11.18 09:07:54: Těsnění patří pouze svisle a s namontovaným blatníkem stejně nejde vidět ne?5
upraveno 1x, naposled 11.11.2018 14:38:56
12:05:25
11.11.2018
Bukaj
-> krtecek 11.11.18 11:09:37: Podle toho detailu rohu už to bylo tmelené - uvidíš, co tam najdeš, až sundáš barvu a očistíš to na plech. Jinak pokud máš zdravou kapotu, tak nesvařovat, ale po nalakování pořádně prolít přípravkem na dutiny (Resistin ML, nebo něco lepšího) a nechat zatéct do spoje plechů tak, že ihned po aplikaci zavřeš kapotu...4
11:31:30
11.11.2018
Tomaso435
-> krtecek: brokama ? obecně plechy na auto když už pískovat tak z hodně velký vzdálenosti. pokurví to šíleně.
11:13:12
11.11.2018
krtecek
-> hans1: no já to tryskání řešil...byl jsem upozorněný, že ten kdo to neumí to poničí...ale teď nevím čím přesně mi to ten borec říkal, že se to dělá...ale, že někde v Napajedlích je firma co se na to specializuje a netryská šutrem, ale.....no to kdybych si teď vzpomněl8 a že právě proto ty díly neponičí a nejsou v nich díry po abrazivu...
11:09:37
11.11.2018
krtecek
No rohy kapoty jsou v pohodě...paradoxně6 ..já bych právě tu rez z tama vyšpáral...odstranil...a buď teda svařil nebo vyplnil něčím, aby to dál nerezlo..
zvětšit 1000mb - detaily, spoje - obrázek od krtecek vložen 11.11.2018 11:09:37
upraveno 1x, naposled 11.11.2018 11:10:10
11:09:05
11.11.2018
krtecek
-> Bukaj: ad1 ...no dyť říkám...sice jsem netušil jak to má být správně, ale instinkt mi velil, že je tam něco špatně...takže tam chybí těsnění...to, že mezi blatníkem a kastlí je těsnění z kila mě asi ani nepřekvapuje.. takových věcí podle mě najdu na tom autě ještě hromady. Jak už jsem x krát psal..strýc to látal z toho co mu kdo dal nebo našel..já se spíš zaměřoval a to byl můj dotaz...na tu mezeru co je mezi.....jak to popsat....koncem Al lišty, gumovým těsněním a hranou blatníku...na fotka tím, že je malá tak to na ní nejde moc vidět..v originální kvalitě a velikosti to je zřetelnější..
09:07:54
11.11.2018
Bukaj
-> krtecek 10.11.18 18:52:24: Tady v tom místě by jen mezi blatníkem a sloupkem neměla být škvíra, respektive škvíra by měla být vyplněna těsnicím pěnogumovým profilem, který je mezi čílkem blatníku a sloupkem/podběhem. Jinak těsnicí profil horní hrany blatníku na fotce je ze škody 100, tisícovka původně měla profil utopený gumový, ne vystouplý plastový4

ad 2.: lem kapoty nebyl z výroby nikterak přesný a ničemu to nevadí, neboť jej právě zakrývá ta ozdobná lišta. Na fotce je vcelku zdravý lem, jen v některých místech už je více "nadzvedlý" korozí mezi plechy, ale domnívám se, že to bude v pohodě. Nejkritičtější jsou vždy rohy kapoty, kde je velká plocha, v níž jsou plechy blízko sebe a vlhkost se tam snadno dostane, na rozdíl od protikorozních přípravků...7

ad 3.: to uvidíš, až to očistíš, ale počítej s tím, že se probrousíš skrz, pokud budeš pískovat, tak téměř s jistotou tam bude řešeto...
20:07:58
10.11.2018
hans1
kapotu nepískovat( v lemu stejně rez zůstane)!Stejně tak jako velké plechové díly .Neříkám že to nelze šetrně ale umí to málo kdo.Zinkování kapoty-nesmysl z venku nehnije a zevnitř se přes bordel ve spojích stejně nepozinkuje a elektrolytický zinek ani nejde v uzavřených místech provést nehledě k tomu že zbytky lázně které by zůsteli mezi plechy by korozi ještě zvýšily.A žárový zinek by asi šel kapota by byla 2x těžší +stejně by se kritická místa nepozinkovala.
19:21:02
10.11.2018
krtecek
-> hans1: mě to zas nepřijde tak nutný řezat...já bych to spíš viděl opískovat, zavařit ty díry..a pozink kapotu..8 řezání se mi moc nelíbí..nejsem klempíř a neumím svařovat
19:04:07
10.11.2018
hans1
1,nevidím nic neoriginálního
2,normálka ideálně vyřezat a nahradit novým plechem-bolest všech mbček díky absenci jakékoli ochrany zevnitř-holý plech
3,jestli budeš kastli pískovat tak to má cenu řešit až po pískování
zvětšit 1000mb - detaily, spoje - obrázek od hans1 vložen 10.11.2018 19:04:07
18:56:24
10.11.2018
krtecek
18:56:14
10.11.2018
krtecek
18:56:02
10.11.2018
krtecek
18:55:48
10.11.2018
krtecek
18:55:36
10.11.2018
krtecek
detail 3 ...sada fotek v místě rezervy....tohle je asi největší bolest, kterou jsem zatím objevil (pod autem jsem ještě neležel tak nevím co tam je)...tváří se to jak povrchová rez v kombinaci s červenou základní barvou...půjde to otryskat...je to na výměnu nebo dobrý??7
zvětšit 1000mb - detaily, spoje - obrázek od krtecek vložen 10.11.2018 18:55:36
18:53:49
10.11.2018
krtecek
detail 2 ...místo kde má být na konci přední kapoty chromová lišta. Tu jsem odmontoval..to, že je to rezavé se dalo čekat, ale mezi tím návarkem a plechem kapoty jsou dost velké mezery dle mého..nebo se pletu?7
zvětšit 1000mb - detaily, spoje - obrázek od krtecek vložen 10.11.2018 18:53:49
18:52:24
10.11.2018
krtecek
detail 1 ...spoj karoserie-zadní blatník ...to, že je barva popraskaná je věc jedna..ale ten tvar se mi nějak nelíbí8
zvětšit 1000mb - detaily, spoje - obrázek od krtecek vložen 10.11.2018 18:52:24
18:51:07
10.11.2018
krtecek
Ahoj...je tu někdo nějakej echt detailista a mohl bych mi říct, zda veci, které jsem budu dávat na fotkách jsou nějak ...no...v normě? Zda to tak má být nebo to je nějaké domo robo oprava, aby to bylo? :) Dneska jsem byl na další z krátkých obhlídek a kontrol a narazil jsem a následující
Extreme Tyres