Renovace Š 110l

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 16.04.2018 do 19.04.2018, založil/a Toňas
řadit dle data
08:44:54
19.04.2018
71skoda100
-> Toňas 16.04.18 16:10:09: Urcite to bude krasne auto ked bude hotove, my sme prave dovyvarali moju, ktora pomerne bezne jazdi a bola na tom snad este horsie... tak nestracaj nadej 4

Inak tesnenia mam nove, objednal som z Pragosu "hribek mezi blatniky" a "vlnu pod blatniky", nakoniec sme ale pouzili nieco ine, tak tie gumy mam stale nove, zabalene. Ak by si mal zaujem tak posli spravu 5
16:10:09
16.04.2018
Toňas
-> minno: Ahoj! Co jsem takhle hledal renovace tak na fotkách to vypadalo jako silikon. Určitě to udělám tak jak píšeš a použiju ten Dinitrol.
Kolega z práce dělá vojenskou tehcniku a právě mi doporučil ten Alkyton a ten BOLL. Já nemám kompresor a pistoli, tak hledám možnosti jako štětec a sprej. To Body 989 vypadá dobře, to koupím. Lak na autě bude dělat lakýra, já budu mít škodovku v létě i v zimě v garáži a budu jezdit pro radost. Když najedu za rok 2-3000 km tak to bude hodně. A jen v létě prakticky za sucha. Žádný sníh, žádná sůl. Jde mi o to, že když už v létě zmoknu nebo projedu nějakým sajrajtem na silnici aby to nerezlo, aby to bylo utěsněné.

Ještě se zeptám, lepí se nějak to těsnění co je mezi podběhem a blatníkem? Protože jednak aby se to dobře montovalo a pak aby se tam nedostala voda. Já jsem první kdo po 43 letech sundal blatníky a takto to vypadá. Je pravda, že jsem 5tý majitel a bůhví co předtím zažila.
Vrchní část podběhů mám již doma novou. Vyrábí je pán v Kladně. Dovolím si vložit odkaz:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-100-110-R-horni-lem -predniho-podbehu.php

-> Luky: Pana Svobodu už jsem kontaktoval, super pokec a domluva.
zvětšit Renovace Š 110l - obrázek od Toňas vložen 16.04.2018 16:10:09
15:31:52
16.04.2018
minno
-> Toňas:
1.) špáry sa nesilikónujú (silikón fuj), ale sa "zamazávajú" karosárskym tmelom. Overený je Dinitrol 410UV. Vyrába sa v bielej alebo čiernej farbe, je trvalo pružný, prelakovateľný. Špárovačku by som ale nedával na holý plech. Najskôr to natrieť a až potom špáry. A špárovačku potom ešte môžeš pretrieť, aby to nesvietilo.
2.) Alkyton nie je nijaká zázračná farba. Ak ju už používať, tak s tužidlom Vivehard, ktoré sa ale ťažko zháňa. Potom je to už celkom slušné lakovadlo. A pod Alkyton rozhodne dvojzložkovú základnú farbu. Napríklad Body 989. Čo sa týka dvojzložkového materiálu (farba+tužidlo), to platí o všetkom, čo na auto budeš používať. Jednozložkové farby na auto nepatria.
3.) Toto na linku by som nedával. Použil by som niečo prelakovateľné. Teda záleží hlavne podľa toho, aký od toho očakávaš výsledok. Dnes sa už renovuje na inej úrovni, ako pred 20 rokmi, kedy stačilo spodok auta nagebriť čiernym asfaltom.
upraveno 1x, naposled 16.04.2018 15:35:28
12:15:25
16.04.2018
Luky
11:17:00
16.04.2018
Toňas
Dobrý den,
Započal jsem renovaci své Škody 110L a mám pár dotazů.
1, Až budu mít vybroušeno a vyvařeno, čím silikonujete spáry?
2, Po vyspárování mi byla doporučena barva Alkyton, tím bych natřel podběhy 2x
www.alkyton.cz/
3, Po natření a zaschnutí alkytonem bych to nastříkal přípravkem firmy BOLL
www.auto-francie.cz/p/nas trik-podvozku-sprej-neprel akovatelny-boll-001008

4, Kde se dá sehnat guma která je mezi:
A, čelem a podběhem ta svislá tloušťka asi 0,4mm
B, čelem a vaničkou asi 0,4mm
C, ta co je mezi blatníkem a podběhem asi 0,4mm
D, mezi čílkem blatníku a kastle asi 0,5 mm

Kamarád, co má karavan mi doporučil toto: www.karavan.cz/terostat-t esnici-pas-teroson-25-x-1- 5-mm-role-40-metru-cerny Popř. pásky tomuto podobné.

Že prý by to lépe utěsnilo spoj mezi blatníkem a podběhem. Je pravda, že blatník a podběh kde se tyto dvě části spojují je, vlastně není, zbyla jen zpuchřelá guma. Auto budu mít pro radost, určitě ať tam dám co tam dám, tak mě to přežije, ale rád bych to udělal pořádně a na 100%.
Děkuji za odpovědi, rady a třeba i odkazy s čím máte zkušenosti.
Toňas
Extreme Tyres