-> Tomaso435 15.07.19 20:00:19: Použil som pod to tak 3x vrstvu syntetickeho základu,teraz by som asi volil dvoj-zložkovú ale už je neskoro...ale určite lepšie jak nič máš s ním osobnú skúsenosť ?
-> minno 16.07.19 13:26:39: žiaľbohu,je len čierny v plechovici na natieranie,inak prelakovateľný od tejto značky je len na striekanie,a to mne nevyhovovalo inak ty si použil čo na svoju ? Z fotiek je stále zdravučká
Dobrý deň prajem,chcem sa spýtať na skúsenosti z ošetrením podvozkov pomocou Dinitrol-u 479 ? Zaujímalo by ma hlavne ako táto ochrana drží po nejakej dobe (pár rokov)
-> charon: Já mám obyč pistoli na UBS z OBI nebo nějakého takového marketu a funguje od 3,5 bar. Na dutiny k tomu byla tedy jen jedna hadička, ale stejnak používám většinou vosk ve spreji, kde je dost dlouhá hadička přiložena. Jako aplikované materiály používám Dinitrol.
Pánové dovolím si vytáhnout jedno starší téma - přemýšlím co si mám pořídit za pistli a UBS, aby mě to fachalo. Kdysi jsem něco koupil, ale nestříkalo to ani vodu ... Problém je v tom, že můj kompresor aktuálně zvládá max. 4 bary a že by se mi chtělo měnit tlakovej spínač nebo podkládat pružinku, to se mi teda moc nechce. Kompresor je doma dělanej z kompresoru z V3Sky ... Nemáte někdo tip na nějakou rozumnou pistli za rozumné peníze, co by mohla fungovat s mým omezení? Kdyby s tim pak šli fouknout i dutiny voskem, bylo by to jen dobře.
-> Antony: Pasujou na to víčka z některejch kanystrů na olej. ;-) Ale z jakýho konkrétně Ti neřeknu. Vzdycky jsem "nějaký" doma našel.
Jinak parádně se s tímhle materiálem dělá. To je pravda. A docela drží. Kdysi si to brala armáda (konkrétně tenkrát Civilní obrana) několik balení na vyzkoušení, něco s tím nalakovali a po roce objednávali 200l sud, že se to prej osvědčilo (vím od obchoďáka)...
-> Stepan FUN: ta tryska (cca 5mm) je zašroubovaná v druhý (cca 8mm) . Když uberu tlak, tak už si to nenacucne, jedině fakt naředit na konzistenci vody, anebo možná nějak vytunit vlastní injektor. Každopádně nějak to funguje, takže snad ok. Jen ještě jeden dotaz, mám objednaný to samý od Bernera, lze případně ředit též C6000?
Na kartuši je doporučený tlak 5-6 bar, tryska 4-5mm a vubec to nefunguje. Naopak vzduch bublá do nádobky. Po převrtání přisávacího otvoru z 1mm na cca 5mm, naředění C6000 a použití cca 8mm trysky to jakštakš funguje, ale za strašnýho roztřiku a spotřeby. Naopak na vodu to funguje pěkně.
-> Cempyk: ty voe a joo, vždyť bydlí kousek od našich a hlavně že má firemní auto s nápisem jak kráva a mě to netrkne. S tou pistolí se domluvíme, nemáte ji na krámě?
-> Antony: jestli chces tak pistoli mam doma a nebo ti ji objednam. A od bernera muzes brat veci od mysaka ze zajecic. Bydli vpravo skoro na konci vesnice jak se jede na Chrudim :)
-> Antony: Na 4 podběhy je to cca 2, max. 3 kila... Doma toho mám o dost víc... :-D
Buď origo balení po litru přímo na pistoli (pistoli mohu taktéž zapůjčit), nebo prázdnou kartuši a rozlejvaný z "kýble" pro pozdější zředění (několik litrů toho mám ze sudovýho balení) . Ale s tím je o dost víc práce...
-> Sejki: mám to na pick upa. Tlumexem jsem kdysi natíral nápravy a nic moc. Nadruhou stranu mi skorotchán střiknul bodičkem zevnitř blatníky, pak jsem je přetřel a drží to už 7 let.
-> Sejki: potřebuju do podbehů něco co vydrží odlétávající kamínky. Myslel jsem nějaký bodičko. Ale třeba dopadne tebou zmiňovaný Dinitrol. Hlavní je, aby se to dalo nastříkat tou pistolí. .
Jestli ti muzu doporucit a chces aby ti to vydrzelo tak od firmy Dinitrol si sezen na spodky typ 482, pokud to budes chtit prelakovat, treba na prahy tak typ 445 a na dutiny to je typ ML ... vyplati se to. Zaklad je mit dobre omyty, odmasteny spodek auta a hlavne suchy.
Nevíte, pánové, jak se nazývá "sajrajt" co se dává na spoje karosérií? Třeba v interiéru v rohách podlahy u podbehů? Vypadá že je to nanášený štětcem a je to silnější vrstva, dá se přelakovat.
A za další, kde se dá sehnat pistole na kartuše na Bodička na nástřik podvozku?
-> colaczech: Já nemám nic proti epoxidový základovce a 2K vrchu. jenom mě zaráží ten formex mezi. Asi bych ho vynechal a pak bych to pavažoval za cajk. ;-)
Uvidíme na jaře. Je to spíš testování, jak jsem psal na jaře se to udělá znovu a celé. Každopádně ten brunox je přelakovatelný jakoukoli barvou, je to psáno v návodu. Vycházel jsem z toho, že natřít to hned a čímkoliv je lepší než natřít to až na jaře něčím.