skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
autolak 2
13:37:42
19.08.2010
19.08.2010
StepaNoFUN
-> Mr.Mnich: Jestli myslíš originál syntetiku a do ní vypalovací lak, tak to už dneska asi těžko seženeš... Nech si to namíchat v akrylátu. Lidsky se s tím dělá a alespoň něco ten lak vydrží. ;-)
12:21:48
19.08.2010
19.08.2010
Mr.Mnich
Ahoj mam dotaz, nevíte někdo kde sehnat originál barvu červenou základní 8161 co byla na favoritech. ne ve sprejích. Díky za odpověd
22:38:39
12.08.2010
12.08.2010
Esso
-> Larini: nevím jak na co funguje mě to dělalo i při největší snaze zabránit proto ho teď používám při každém stříkání.Jinak mám odlučovač na vodu odlučovač na olej a hadici kterou používám pouze na lakování sice se s tím antisiliconem člověk musí naučit stříkat ale lepší než nadávat nad zničeným lakem rybímy očky.
22:33:34
12.08.2010
12.08.2010
StepaNoFUN
-> Larini: Antisil je proti silikonu a jiný mastnotě... Ale proti vodě Ti pomůže jenom dobrej fitr... Já osobně používám za sestavu odlučovač -> nádoba s dřevěným uhlím -> odlučovač a nemám problém...
20:41:02
12.08.2010
12.08.2010
Larini
-> Esso: Stejně mám podezření, že to dělá kondenzující voda. Když lakuju a je chladněji (kolem 20°C) nic mi nejde, jakmile je víc než 25 mám problém s kráterama. Odkalovače už mám dva a stejně je to naprd. Funguje ten antisil i na vodu ?
19:22:30
12.08.2010
12.08.2010
Esso
-> Larini: tak to nevím jestli se to dá použít to co mám já je jiné než klasické odmašťovadlo ale pokud pujdeě někam kde se zabívají přímo autolaky tak ti asi řeknou já na to dostal doporučení od známého který si nepamatoval jak se to jmenuje a řekl mě že mám schánět kouzelné kapky :-)
19:01:40
12.08.2010
12.08.2010
Larini
-> Joki: Já bych bral spíš ten PUR. Alkyton taky křídovatí navíc neskutečně mizerně kreje, je to spíš pro aplikaci štetcem, když se to rozředí tak to kreje o to hůř. Navíc je ten Alkáč furt měkkej co při případným přestříkání bude opruz to brousit
13:40:04
12.08.2010
12.08.2010
Joki
Měl bych dotaz ohledně laku na auto... Pro celolak na auto, co bude převážně jezdit závody ( Mazda 323)
Litr Alkytonu mě vyjde i s ředidlem na cca 350,-
Litr polyuretanu na na cca 500,-
Pokud bych tím lakoval jen samotné venkovní části, tak rozdíl by nebyl tak velký - což jsou cca 2 litry a cenový rozdíl jsou zhruba 3 stovky. Vnitřky dveří, interiér, podvozek a možná motorák ( ten by byl radši tím PUR) by byly dělané Alkytonem.
Která barva bude podle Vás lepší? Nejraději od lidí, co mají s laky zkušenosti. Cenový rozdíl je zanedbatelný, spíš co bude kvalitou lepší volba? PUR časem prý hodně křídovatí, zatímco Alkyton má svou stálost, ale zase mám strach, aby to i po naředění a proschnutí nebylo jak žvýkačka
Co se líp stříká?
Za rady díky, nevím, co raději vybrat, co na mé potřeby bude lepší. Počítám s tím, že se budou díly sem tam lakovat, sem tam se auto škrábne atd., takže aby byla oprava co nejlevnější s přijatelným výsledkem. Chci, aby se to nějak lesklo, aby se to dalo bez problémů umývat + aby se to dalo navoskovat ( auto bude jezdit i v zimě, tak kvůli tomu) a aby se to dalo bez problému rozbrousit a udělat rozstřik
Díky
Litr Alkytonu mě vyjde i s ředidlem na cca 350,-
Litr polyuretanu na na cca 500,-
Pokud bych tím lakoval jen samotné venkovní části, tak rozdíl by nebyl tak velký - což jsou cca 2 litry a cenový rozdíl jsou zhruba 3 stovky. Vnitřky dveří, interiér, podvozek a možná motorák ( ten by byl radši tím PUR) by byly dělané Alkytonem.
Která barva bude podle Vás lepší? Nejraději od lidí, co mají s laky zkušenosti. Cenový rozdíl je zanedbatelný, spíš co bude kvalitou lepší volba? PUR časem prý hodně křídovatí, zatímco Alkyton má svou stálost, ale zase mám strach, aby to i po naředění a proschnutí nebylo jak žvýkačka
Co se líp stříká?
Za rady díky, nevím, co raději vybrat, co na mé potřeby bude lepší. Počítám s tím, že se budou díly sem tam lakovat, sem tam se auto škrábne atd., takže aby byla oprava co nejlevnější s přijatelným výsledkem. Chci, aby se to nějak lesklo, aby se to dalo bez problémů umývat + aby se to dalo navoskovat ( auto bude jezdit i v zimě, tak kvůli tomu) a aby se to dalo bez problému rozbrousit a udělat rozstřik
Díky
10:52:23
12.08.2010
12.08.2010
petr s
-> Larini: Máš novou hadici na stříkání ? Mohou tam být zbytky oleje
10:43:46
12.08.2010
12.08.2010
Larini
-> Esso: Krátký nebo dlouhý, oni to mají podle teploty a je to to prostřední pro teplotu 18-28, pak je 5-18 a 28-35. Je fakt, že to bylo na hranici tý horní teploty. Anitisilikon mám Body 770, to se asi do laku lejt nedá, nevím.
21:46:37
11.08.2010
11.08.2010
Esso
-> Larini: Mobihel Taky používám a při krátkym tužidlu je doporučováno 5:1 dlouhý nepoužívám tak netuším.Jo a na ty rybí očka kup si Deltron D899(antisilicon) co se přidává do barvy a budeš mít po problému jedinné co mě 100% pomáhá podle doporučení brousím pod vodou s jarem pak odmastím odmašťovačem co u nás prodává spektrum fraňek otřu ještě antistatickou utěrkou a do barvy už teď vždy přidávám vždy ten antisilicon
19:07:53
11.08.2010
11.08.2010
Larini
Takže dneska výraznej posun vpřed. Dělal jsem s Mobihelem 2:1 barva tužidlo 15 % ředidla. Povrch mám už krásně slitej a hladkej. Poznatek, byl jsem pistolí moc blízko plechu a jel zbytečně rychle. Lepší je z větší dálky a pomaleji a koukat jestli je to mokrý. Tužidlo bylo pro teplotu 18-28 °C a bylo to jen tak tak druhou vrstvu jsem jel bezprostředně po tý první. Po 10 min. už díl nelepil. Mám tam ale zase rybí očka, z kompresoru nejde ani ň,když stříkám na bílej papír je čistej a suchej. Díly jsem utřel antisilikonem, tak nevím.
06:43:15
04.08.2010
04.08.2010
Larini
-> James1991: Kašli na ty spreje, sprej v sobě nemá tužidlo a když pak chceš dát lak tak to nejde ani brousit,je to furt měkký. Dá se to jenom umejt ředidlem. Pro plnič ve spreji to platí taky. Jak to začneš patlat sprejema tak pak už je to přímá cesta na šroťák. Nech si namíchat trochu barvy, pujč si pistoli a kompresor a nakonec to vyjde ještě levněji. A kdybys někdy chtěl dát lak nebude to porod s odstraňováním sprejeřiny.
17:22:47
03.08.2010
03.08.2010
James1991
Co byste poradili? Mám v plánu dát trochu do kupy lak a přemýšlím nad dvěma variantama. Za 1: Bu´d nechat si namíchat do sprejů akrylovou barvu Za 2. mám doma leštěnku od Turtle wax s nějakýma nano částicema, nějaká novinka nebo co. No jenže když bych to chtěl přeleštit elektrickou leštičkou, tak mám místama na laku fleky nastříkaný sprejem, kde sem zakrejval nějaký vady, no jenže pod tim sprejem mám plnič a když to vezmu tou leštěnkou+el.leštičkou, tak mi vyleze ten plnič.
21:42:33
23.07.2010
23.07.2010
JoseA
-> Larini: Ta sata by mě taky zajímala, pokud je tak dobrá jak se o ní říká
20:07:52
23.07.2010
23.07.2010
Larini
OK Zajímala by mě ta SATA 100B RP. Popravdě když jsem teď viděl finální sumu za lak tak jsem se měl vyprdnout na celej EST a vzít SATU.
20:05:11
23.07.2010
23.07.2010
MOLSO
-> Larini: ja len tak priatelsky rypem nehladaj v tom nič zlé
ja len tak istemu členovi tiež miešali červenu a po otvotrení plechovky na neho vykukla růžová - teda aspon hovoril že to bol omyl pri miešaní a nie zámer
ja len tak istemu členovi tiež miešali červenu a po otvotrení plechovky na neho vykukla růžová - teda aspon hovoril že to bol omyl pri miešaní a nie zámer
19:49:43
23.07.2010
23.07.2010
Larini
Molso: Ne rosso jako červenou. Copak jsem blbej nebo jinak orientovanej
18:55:00
23.07.2010
23.07.2010
MOLSO
-> Larini: rosso ako ružovu ?
17:48:51
23.07.2010
23.07.2010
Larini
Tak jsem dneska nakoupil, 2,5L barvy Mobihel Alfa rosso 130, tužidlo, ředidlo, antisilikon, brusný papíry, piksla špricu Body, piksla plniče Body 3v1 (zbytek mám doma), trocha základu na plasty, kit na plasty a jemnej kit, filtr před pistoli. Celkem 3590 Kč. To je myslím slušný. Jinak tam měl Satu za 5790, byl to typ 100B RP což je plničovka. Prej to ale lakýři berou a s tryskou 1,4 s tím stříkaj i vrchní laky. Co vy na to ?
14:35:17
22.07.2010
22.07.2010
JoseA
-> Stepan FUN: Blbě napsal, já přidám jenom tužidlo do laku, bázi mi nachystali vždycky naředěnou.
22:31:46
21.07.2010
21.07.2010
StepaNoFUN
JoseA 21.07.10 21:57:09 napsal:
→ Stepan FUN: litr stála báze 3dcl i s tužidlem a
ředidlem + lak + tužidlo do laku.
Tužidlo do báze??? :-O To jsi jenom blbě napsal, nebo opravdu mícháš do báze tužidlo???
→ Stepan FUN: litr stála báze 3dcl i s tužidlem a
ředidlem + lak + tužidlo do laku.
Tužidlo do báze??? :-O To jsi jenom blbě napsal, nebo opravdu mícháš do báze tužidlo???
22:07:53
21.07.2010
21.07.2010
Larini
Ten Mobihel opravdu 650 Kč/litr bez tužidla a ředidla. Odstín Alfa rosso 130.
21:57:09
21.07.2010
21.07.2010
JoseA
-> Stepan FUN: litr stála báze 3dcl i s tužidlem a ředidlem + lak + tužidlo do laku. No jo, za agrohel sem platil taky snad kolem 4 stovek za litr, ale jak už sem psal byl sem upozorněn, že červený a žlutý pigment je nejdražší, takže tam to dělá velký rozdíl i od odstínu. Taky jsem si všiml, že mi tam jeden prodejce dává 10% slevu a druhý nic . Ty už hádám odebíráš větší množství a delší dobu, takže asi máš slevu ještě víc %.
21:36:53
21.07.2010
21.07.2010
StepaNoFUN
-> JoseA: Tak to teda nevím, kde jsi ten agrohel kupoval... Já posledně platil za litr barvy s tužidlem cca 350Kč... :-O
Mobihel vychází tam co beru barvy na cca 900 - 1000Kč za litr (jenom barvy) i s tužidlem (takže z toho máš ve finále 1,5l kompozice). Ale přesně to fakt nevím. Většinou si beru tužidla zvlášť a platím pak jenom barvu (a ještě si pro ni většinou někoho posílám)... Ale ten agrohel je fakt průmyslovina se kterou stříkáme maximálně rychlolaky...
A 3deci báze za 1000Kč? :-O To snad nestojí ani perleť v lessonalu... :-O
Edit: Nebo počítáš za 1000kč 3deci báze, ředidlo do báze, lak, tužidlo do laku a ředidlo do laku? To by možná i odpovídalo...
Mobihel vychází tam co beru barvy na cca 900 - 1000Kč za litr (jenom barvy) i s tužidlem (takže z toho máš ve finále 1,5l kompozice). Ale přesně to fakt nevím. Většinou si beru tužidla zvlášť a platím pak jenom barvu (a ještě si pro ni většinou někoho posílám)... Ale ten agrohel je fakt průmyslovina se kterou stříkáme maximálně rychlolaky...
A 3deci báze za 1000Kč? :-O To snad nestojí ani perleť v lessonalu... :-O
Edit: Nebo počítáš za 1000kč 3deci báze, ředidlo do báze, lak, tužidlo do laku a ředidlo do laku? To by možná i odpovídalo...
21:28:19
21.07.2010
21.07.2010
JoseA
-> Stepan FUN: Teď už si můžu sypat na hlavu, když sem kupoval dvakrát 2L červeného agrohelu za nějakých 640kč/l (včetně tužidla a ředidla) a někdo tady psal o mobihelu za 650/l, takže sem vlastně nic neušetřil. Já totiž kupoval od mobihelu jenom metly a to byly vždycky strašné pálky, naposled tuším na opravu te feldy sem bral 3dcl kolem a cena kolem tisícovky, tak sem myslel, že to bude všechno tak drahé, ale teoreticky by tam zas tak velký rozdíl neměl být. Taky jde o to, že kde míchají mobihel jsou hodně neochotní. Naopak kde beru agrohell mi vždycky vyšli vstříc, namíchali na kdy jsem potřeboval, snažili se poradit, atd....
17:15:57
21.07.2010
21.07.2010
StepaNoFUN
-> JoseA: Tak agrohel jsme tu zkoušeli celkem nedávno... Dá se tužit (podle návodu výrobce) až 5:1 a i potom je šíleně rychlej, takže nemá čas se pořádně slejt. Při teplotě 20° byl během hodiny suchej a auto jsme rozlepovali. Což je u klasickýho akrylátu nereálný. Tak je to po cca 3 hodinách ještě "živý". Je to prostě průmyslovina od který nemůžeš čekat zázraky...
Než laborovat s pistolí, tlakem, atd. tak prostě kup mobihel a snaž se. ;-) Míchání 2:1, normální tužidlo (ideální teplota je cca 20-22°C) a 15-25% ředidla... A musí to jít. ;-)
Než laborovat s pistolí, tlakem, atd. tak prostě kup mobihel a snaž se. ;-) Míchání 2:1, normální tužidlo (ideální teplota je cca 20-22°C) a 15-25% ředidla... A musí to jít. ;-)
15:52:38
21.07.2010
21.07.2010
JoseA
U prvního pokusu jsem to vinil pistoli, vysoké teplotě, vlhkosti (pokropil jsem beton pod autem) a taky jsem v závislosti na vyšší teplotě nepřidal více ředidla, tužidlo dávám podle výrobce 3:1. Barva je PUR agrohel od tessarolu. Pracovní tlak 4,5 baru. Při druhém pokusu jsem stříkal v dílně brzy ráno při teplotě asi 19-20°C, venku žádná rosa, tak vlhkost snad nebyla nijak vysoká a nic jsem nekropil, jenom pod auto natáhl igelit. Zkusil sem o maličko míň tužidla a o hodně víc ředidla (asi 35%). Sice to pak mělo snahu natáhnout se do hladka, ale krycí schopnost skoro nulová, to bych musel dávat minimálně pět vrstev. Tak sem dával asi 20% ředidla, dokud jsem barvu neslil, vypadalo to slibně až na fakt, že byl vidět poprašek barvy. Jakmile jsem barvu slíval pořádně, mělo snahu to pořád dělat ten pomeranč. Nemám tušení čím to je, ale tak bídně jsem ještě nic nenastříkal a od stejného prodejce a stejný typ barvy beru pořád (kromě metalíz - ty beru od mobihelu). Vím, že červená nejhůř kryje, je spolu se žlutou nejdražší barva (pigment), nejdřív vyšisuje od slunka, ale nikdy bych nečekal takový problém se stříkáním.
10:57:49
21.07.2010
21.07.2010
StepaNoFUN
-> Larini: S černenou snad není problém žádnej... O něco hůř kreje... Ale dá se podbarvit plnič. ;-)
A u pomeranče? Maličko přiředit, o něco větší vrstvu... Sám ti ani nevím. Prostě to nějak vychází. :-)
A u pomeranče? Maličko přiředit, o něco větší vrstvu... Sám ti ani nevím. Prostě to nějak vychází. :-)
07:00:59
21.07.2010
21.07.2010
Larini
StepanFUN: No vím, že není nějaká instantní rada, ale když vyloučíme trysku na pistoli, poměr míchání a teplotu (rozpálený plechy) co děláš když Ti to dělá pomeranč. Málo tlaku, barvy nebo jsme moc blízko nebo daleko pistolí od plechu ? Sakra já mám dělat červenou. Co je s ní za problém ?
23:17:04
20.07.2010
20.07.2010
StepaNoFUN
-> JoseA: Nevěřím, že tohle je pistolí... To už snad může bejt jenom rukama...
Nebo používáš rychlý tužidlo, případně moc tužidla,málo naředěná barva...
Nevím, ale lepší povrch jsem dělal bez problémů starým RD od Kovofiniše (s tryskou 17!!) a o něco líp (bylo to až na jedno místo naprosto hladký, předtím se na tom "sem tam boulička" nechala najít) než s tou kovofiniškou to dopadlo, když jsem posledně stříkal bázi i lak Honzovou noname pistolí s tryskou 14...
Nebo používáš rychlý tužidlo, případně moc tužidla,málo naředěná barva...
Nevím, ale lepší povrch jsem dělal bez problémů starým RD od Kovofiniše (s tryskou 17!!) a o něco líp (bylo to až na jedno místo naprosto hladký, předtím se na tom "sem tam boulička" nechala najít) než s tou kovofiniškou to dopadlo, když jsem posledně stříkal bázi i lak Honzovou noname pistolí s tryskou 14...
21:39:36
20.07.2010
20.07.2010
Maxx
-> JoseA: co je to za barvu?jaký byl podklad?
21:37:01
20.07.2010
20.07.2010
Mr.Lumpy
-> JoseA: čeče to je pomeranč jako sviňa
21:05:02
20.07.2010
20.07.2010
VeTeV
-> JoseA: červená je hodně oblíbená i u lakýrů :-))
20:06:13
20.07.2010
20.07.2010
JoseA
Ta červená je snad zakletá barva, nahovno kryje, špatně se slívá a výsledek ani na druhý pokus neodpovídá požadavkům
19:39:41
20.07.2010
20.07.2010
JoseA
-> Larini: Já metalízy nechávám míchat taky od mobihelu a dá se říct že jsem spokojen. Na druhou stranu sem nic lepšího nezkusil, tak nemám srovnání. Za ty ceny zřejmě dlouho ani nezkusím.
17:26:57
20.07.2010
20.07.2010
Borin - Král tuzerů
-> Larini: Táta lakuje s Mobihelem a glasuritem a všechno v pohodě...mobihel je o tost levnější než Glasurit, ale kvalitativně jsou na tom dost podobně...
17:17:57
20.07.2010
20.07.2010
Larini
Tak jsem objej shopy a autolakama a mám následující nabídky. Akrylát Mobihel 650 Kč/litr, báze Mobihel 930 Kč/l+clarlak 300 Kč/l, akryl ICI 2290 Kč/l, akryl RM 2400 Kč/l, akryl DeBeer 1500 Kč/l a PUR DeBeer 1100 Kč/l. Tak teď z toho mám řádně zamotanou šišku, láká mě Mobihel, ale maník co dodává DeBeer říká, že není kvalitní, druhej zas rýmuje DeBeer neber sděláš jí džber a dostaněš zánět žeber. ICI a RM je pěkně drahý, zase mi je podezřelý, že akrylát od Mobihelu je levnější než PUR DeBeer. Všechno jsou to ceny za litr čistý barvy, ne směsi, bo každej to míchá malinko jinak a nikdy bych se nedopočítal. Co Mobihel není to sračka co za rok vybledne ?
19:36:11
19.07.2010
19.07.2010
JoseA
-> Larini: Já nechával bázi zaschnout přes hodinu a pak stříkal lak. Klasickou barvu sem nikdy nepřestříkával lakem, ale podle mě by měl zvýšit lesk i odolnost proti vyblednutí.
11:38:39
19.07.2010
19.07.2010
VeTeV
já jedu starou kovofinisckou když mám náladu pořád..jinak baumaxovka je vščná a na základy a špricle stačí
11:27:40
19.07.2010
19.07.2010
Max
já jsem začínal baumaxovkou, až neuvěřitelný kolik jsem toho s ni udělal...pak přes kovofiničku jsem jednou dělal auto a místo půlky penez jsem si vzal satu. V te době pistole za 12tis. Mám ji dodnes a jsem s ni navysost spokojený. nedostatky jsou jen rukama :o)
08:13:17
19.07.2010
19.07.2010
Maxx
-> Larini: na metlu dej větší trysku a bezbarvý lak nastříkat do pul hodky
05:46:51
19.07.2010
19.07.2010
Larini
Jose: Koukám, že máš zkušenosti s metlou. Potřebuju nastříkat auto kde hlavním požadavkem je lesk. Myslíš, že co se týká výslednýho lesku barvy bude lepší stříkat bázi a navrch lak ? Není to metla, cena bude o lak vyšší to je jasný. Jde mi spíš o to jestli ten bezbarvej lak jde víc do lesku než obyč. barva a jestli v domácích podmínkách nebude výsledek spíš horší. Bázi pod metlu necháváš uschnout nebo jenom zavadnout než stříkáš lak ?
22:11:19
17.07.2010
17.07.2010
Larini
No já měl nějakou Kovofinišku rv. 67, potom moderní
RD 11 (ne 10 jak jsem psal). Tou třeba plnič dělám doteď a kromě spotřeby barvy byla super. Bohužel mám jenom trysku 22. Chtěl jsem koupit EST 115 za cca. 6400 Kč, ale právě v Ledči mi vnutily tu AS 1001 že prej je to dobrý a levný. Dobrý to je, ale ne super.
RD 11 (ne 10 jak jsem psal). Tou třeba plnič dělám doteď a kromě spotřeby barvy byla super. Bohužel mám jenom trysku 22. Chtěl jsem koupit EST 115 za cca. 6400 Kč, ale právě v Ledči mi vnutily tu AS 1001 že prej je to dobrý a levný. Dobrý to je, ale ne super.
21:58:25
17.07.2010
17.07.2010
JoseA
-> Larini: Já s tou baumaxovou pistolí ze sady za litr taky stříknul docela pěkně felcku a to malým kompresorem bez odlučovače vody. Má trysku 1,5mm. Pak přišlo horší období, kdy jsem uvěřil chvalozpěvům na nízkotlaké pistole a koupil MAGG HVLP s 1,4 tryskou. Někde jsem tu dával i fotky, na krabici made in czech republic, pistole pro profesionální použití. Stála necelou tisícovku a nikdy sem s ní ni pěkného nenastříkal na předepsaný tlak a pří 4,5 atm, na což není stavěná to bylo horší než z tou z baumaxu. Takže než jsem koupil od stodůlky, tak sem stříkal poslední věci rači tou z baumaxu a byla lepší než HVLP, nebo s tím prostě neumím dělat.
21:01:13
17.07.2010
17.07.2010
Larini
Jose: Tohle je výrobce : rongpeng.com/Products/Air
_Spray_Guns-HVLP_Spray_Gun
_1.htm Já mám AS1001 od Estu a ty H827 od Stodůlky...
No ten Schneider stříká stejně jako ty naše, otázka je životnost tryskovejch sad apod. SATU co jsem měl v ruce se mi zdála jiná liga, prostě když jsi paprsek dal na max. tak byl minimálně o třetinu delší než ty naše pistole a mnohem ostřeji ohraničený. Netvrdím, že tím, že je to dělaný v číně tak to je špatný, ale SATA to není. Na druhou stranu ten lakýra co znám má mimo saty nějakej děsnej kopáč z Baumaxu, já s tím nenastříkal pořádně ani radiátor a on tím celkem slušně stříká báze pod metlu. Satou dělá jenom klarlak a fajnovosti.
No ten Schneider stříká stejně jako ty naše, otázka je životnost tryskovejch sad apod. SATU co jsem měl v ruce se mi zdála jiná liga, prostě když jsi paprsek dal na max. tak byl minimálně o třetinu delší než ty naše pistole a mnohem ostřeji ohraničený. Netvrdím, že tím, že je to dělaný v číně tak to je špatný, ale SATA to není. Na druhou stranu ten lakýra co znám má mimo saty nějakej děsnej kopáč z Baumaxu, já s tím nenastříkal pořádně ani radiátor a on tím celkem slušně stříká báze pod metlu. Satou dělá jenom klarlak a fajnovosti.
20:21:01
17.07.2010
17.07.2010
JoseA
-> Larini: a schneider se ti nezdá dobrá pistole? Já o ni chvilku uvažoval, když jsem koupil schneidera kompresor, ale právě prodejce kde beru barvy mi doporučil koupit pistol STfiniš, poptal sem se ve firmě mistra lakýrníků a ten mi potvrdil, že od nich berou pistole a jsou spokojeni a pokud si vyberu objedná ji přes firmu, že majíí nějakou slevu. Tak sem tam volal, pokecal s panem Stodůlkou, doporučil mi pistol, vychválil ji a já objednal. Nečekal bych že si to nechávají dělat v číně a nemá to s profi pistolí nic společného. Jenže co dneska není z číny že