autolak 2

prohledat
344 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 22.07.2009 do 14.08.2016, založil/a JoseA
řadit dle data
00:42:44
27.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 27.04.11 00:21:53: Řešíme to se Štěpánem na FB, je potřeba se nebát říct už na začátku reálnou cenu a eventuelně co je možné, že se vyvrbí a přidraží. Je to na delší debatu, už jsem to Štěpánovi psal 4
00:30:47
27.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Stepan FUN: jj, a nejen to, to je prostě realita, at si to každej zkusí
00:24:46
27.04.2011
StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi před 5ti minutama jsem něco v tom smyslu psal jako SZ na FB...



Edit: Myslíš to auto "bez přípravy", co na něm nebyl nakonec jedinej rovnej díl a před lakem hromada karosařiny?
upraveno 1x, naposled 27.04.2011 00:26:44
00:21:53
27.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: tebe bych chtěl mít a šéfa, to by se kšefty hrnuly, mi tady se štěpánem nespíme z toho , jestli se nám majitel jednoho pickupu neskácí až mu řeknem cenu....

a kolik lidu ti dá za lak škochtle byt sebelepší 70? Bo..n se kácel ze 23ti atd , tech škudlilů co tady maj hogo fogo kydy a pak je z dilny málem vynášej , je tu dosti
00:14:52
27.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 27.04.11 00:04:00: NJ musíte jít na vyšší level. Je tady eRko co má obyč pastelový lak, ale je dělané komplet s vnitřkama a vše zvlášť a cena byla cca. 70tKč. Výsledek ale stojí za to a lak a kola dělají auto...
00:04:47
27.04.2011
Nwkt
-> Stepan FUN: 3 3 3
00:04:00
27.04.2011
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Ono i pastelový barvy můžou bejt v bázi (jako metalíza)... Nicméně pokud říkáš, že u libovky je cena až na poseldním místě... Já mám většinou opačnou zkušenost. :-/

-> Nwkt: no to se máme na co těšit... :-D
23:57:08
26.04.2011
Nwkt
-> Stepan FUN: Proč ne, v tom autě se to stejně ztratí a když už tak proč ne pořádně 1
23:56:20
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 26.04.11 23:46:45: Tak to nevím, ani nevím jaký v tom je rozdíl, prostě beru to, že to je normal barva a ne metla. Já taky přelakoval normal barvu a "zvedlo se to" o dost. Cenu u libovky řeším až na posledním místě, když to bude špičkově udělaný bez prachu a jiných vad proč ne?
23:51:03
26.04.2011
StepaNoFUN
-> Tuner#2 26.04.11 23:45:16: Zaplatil bys 1,3 - 1,5x tolik za lak? No nevím. Už takhle lidi "brečej" jak je to drahý a co je to za zlodějinu si říct 2 - 2,5tis za díl... Jenom víc takovejch lidí. :-D
23:46:45
26.04.2011
StepaNoFUN
-> Tuner#2: A jsi si jistej, že na tý feldě je to přelakovanej akrylát a ne mockrát přelakovaná pastelová báze?

Jinak na kola jsem koukal. Pěkný. ;-) Jenom mi není jasný jak to bude. 2 a 2? Nebo je to jenom pokus a ve finále budou všechny stejný? Stejně bych to ale potřeboval vidět minimálně obutý, ještě lépe na autě. Taky mi alpiny přišly na feldu ošklivý a když jsmě je obuli na jednu stranu, tak už jsem je ani nesundaval. :-D
23:45:16
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 26.04.11 23:37:44: Tak třeba já bych si to i zaplatil po tom co jsem viděl co to udělalo na kolech...
23:42:29
26.04.2011
StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Proč tu nejde dát "lajk". :-D
23:37:44
26.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: ale krom tuňáckejch aut nevidim význam, proč to dělat. Navíc to bytečně zvedá cenu, což ti nikdo jentak pro dobrej pocit nezaplatí
23:12:13
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 26.04.11 23:03:45: To bych tak jistě netvrdil. Špičkové laky byť pastelových barev mají na sobě lak, třeba David Friedman má na své RRS Feldě snad 7 vrstev a je to fakt znát. Já jsem teď jedno kolo co bylo stříkané černou lesklou dvousložkovou epoxidovkou vzal lakem a neskutečně to tu barvu vytáhlo, zvedlo lesk a hloubku... BTW koukals?
23:03:45
26.04.2011
StepaNoFUN
-> palinator: Nestříkal. :-) Akrylátu věřím, takže považuju další vrstvu laku (mimochodem vyrobenýho na stejný bázi jako akrylát) za zbytečně vyhozený peníze... Jenom jednou se mi stalo, že akrylát po cca 4 letech vybledl (střecha a kapota), ale tam je to taky daný tím, že to auto je tu dobu ve svý podstatě děnně v provozu, když náhodou nejede, tak stojí na sluníčku, za tu dobu bylo asi tak 10x umytý a leštěnku nebo vosk nevidělo ani z dálky... Každopádně při dvoubarevným lakování "do pásky" bude stejně i po přelití lakem znát ten přechod. Spíš se ještě zvýrazní. A lakovat to "do mokrýho" v tomhle případě prostě nelze. 2 byrvy bych řešil buď bází a lakem, nebo jenom akrylátem.
22:44:42
26.04.2011
palinator
-> Stepan FUN:

Kámoš má lakovanou Corsu metlou po nehodě a taky se mu to loupe, takže to asi bude tou bází.



Tys ještě nestříkal lak na akrylát? Prej to někteří dělaj kvůli vyššímu lesku a odolnosti... Myslím, že COL to má s lakem.
21:47:10
26.04.2011
alpin
-> Stepan FUN: môže to tak byť aj z výroby , ZX sa šúpu jak bláznivé , poväčšinou práve s bordovou metlou
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:48:25
21:44:19
26.04.2011
StepaNoFUN
-> TC: No lak na akrylát teda vyzkoušenej nemám. Nicméně asi bych se toho v případě toho 2 barevnýho lakování bál. Protože minimálně ta jedna barva bude vytvrdlá a hladká a tudíž se to nespojí. Jedině to zmatovat rohožkou, ale nevím jestli to zase pak pod lakem nebude vidět... :-/
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:44:39
21:40:26
26.04.2011
StepaNoFUN
Ale já nepsal, že to takhle nemůže bejt z výroby... ;-) Jenom jsem dal fotku jak to vypadá, když přeschne báze...
21:36:45
26.04.2011
Larini
Pokud se vrátím k původním problémům, taky mě dost zaráželo, že Jose auta neodstrojuje. Já to svoje odstrojoval a to bych se bejval nenadál co pod těma různejma lištičkama bylo za bordel, navíc mi někdy přijde rychlejší třeba světlo vyndat než ho olepovat. Na druhou stranu když jsem viděl třeba to cabrio, bylo mi ho prostě líto (jako Joseho). Já jsem auto stříkal akrylem (ne báze a lak) a když jsem měl první pokus celomat a druhej samej stejkanec tak jsem to taky chtěl rozlešťovat a byl to takovej omrd, že jsem to nakonec znova obrousil a vzal znova. Smirek jsem měl 2000 pod vodou a pastu Farecla G6 (to číslo nevím jistě)+kotouč co mi k tomu prodali. Metla jde určitě líp, protože pokud je dost laku nemusíš se tolik hlídat, že to proborousíš, ale já bych ty stejkance obrousil a vzal to znova...

Moc nechápu to navážení se do Joseho, už tak mu musí bejt blbě, když mu to nejde.. Zprasil to (stejkance+záprachy) a všichni mu vynadáte, že to neodstrojil, to mi nepřijde moc konstruktivní. Na druhou stranu mi tohle fórum hodně při lakování pomohlo.
15:14:29
26.04.2011
Stepan FUN 26.04.11 14:13:58 napsal: → TC: Jestli je to acryl a ne báze, tak za 2 dny… A lak potom vynech…



Ano je to akrylát. Nu tedy dobrá, nejdřív bílou, za dva dny zalepit pruh a nástedně červenou? No s tím lakem, už to tak mám na zbytku, přelité celé lakem. Aby to tvořilo hladký celistvý povrch.
14:31:56
26.04.2011
Shackall
-> JoseA 20.07.10 20:06:54: pracujte podobně, jako když jste nedávno omítali chlívek pro domestic parental pig, prostě se to tam namrdá přes díry a praskliny a hovna a netopýry a prase a jde se na pivo...
14:26:03
26.04.2011
Shackall
-> Stepan FUN: Totéž mám na Buicku - lak na 99% originál od soudruhů z Detroitu, viděl jsem to na celé řadě Amerik, zejména 70-80tky +- pět let. Předtím ani potom tolik ne. Kamarád má to samé na Daewo, prý nebourané (i když těžko říct). Každopádně dost obvyklá závada 8
14:21:34
26.04.2011
zdenike
ak sa nemýlim je to fiat marea weekend, kamarát má lak v rovnakom stave a je pôvodný fabrický
14:16:52
26.04.2011
StepaNoFUN
Jinak takhle to dopadá, když někdo nechá přeschnout bázi a potom teprv lakuje...



Edit: Jinak se omlouvám za kvalitu, ale je to focený mobilem z 1. patra paneláku...
zvětšit autolak 2 - obrázek od StepaNoFUN vložen 26.04.2011 14:16:52
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:41:17
14:13:58
26.04.2011
StepaNoFUN
-> TC: Jestli je to acryl a ne báze, tak za 2 dny... A lak potom vynech...
09:38:39
26.04.2011
zneužiju tohle téma a taky se zeptám na jednu věc...

potřebuju udělat barevnou kombinaci- bílej pruh na červenym blatníku (na moto). Z dřívějšího lakování od lakýrníka mám bílou, červenou, lak. A teď otázka zní: stříknout bílou, ale za jak dlouho zalepit a stříknout červenou? a pak následně lak? nerad bych aby se mi páska přilepila do té bílé a já to pak dělal celé znova. Cca po 20min by to šlo? nebo dřív?

Barva je akryl
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 11:23:29
19:16:13
25.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 23.04.11 23:38:31: Tak mrkni do karty Žlutky, pár fotek tam je 4
upraveno 1x, naposled 25.04.2011 19:16:24
17:52:07
24.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 23.04.11 23:38:31: Metalíza mě řekli 1:1 a měl jsem deci a na jedno kolo se to povedlo, druhý odstín už jsem asi naředil v tom malé množství víc. Naštěstí to šlo fakt krásně rozmejt štětcem a není to poznat. 2:1 byl lak a tužidlo a to jsem musel taky ředit, bylo to moc hustý.
upraveno 2x, naposled 25.04.2011 19:17:35
23:38:31
23.04.2011
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Tak pak dej fotku... ;-) Jenom technická... Jak jsi mohl "moc naředit" bázi? :-O Tam je danej poměr barvy a ředidla 2:1 a není na tom co zkazit...
23:36:18
23.04.2011
StepaNoFUN
-> JoseA: Rozeber nefunkční 115 flexu, použij z ní hřídel a upni ji do normální slušný vrtačky... To Ti pro začátek stačí. Já to takhle používal skoro rok, než byla leštička.

S pastama od 3M nemám zkušenosti. Takže jedině podle doporučení výrobce... Ale ke každý pastě je odpovídající kotouč. A hodně máčet.

Jinak bych začal od 1500 a jemnější jak 2000 nepoužíváme. To vezmou pasty. Pasty mám vyzkoušený jenom G3 (hrubá zabrušovací) a G10 (jemná zalešťovací). A pak Norton. Ale to už je dost dlouho co jsem s tím dělal. Ta Farecla je lepší a hlavně ji mám dostupnější komplet a ihned skladem a ne na objednávku po kouskách (jedna pasta, po tejdnu druhá, pak kotouče... :-/)

Víc máš popsaný v tom návodu. A přeju hodně štěstí...



Jinak musím konstatovat, že mi nezbejvá než souhlasit s Honzou... Příště to zkus pořádně... Vím že chybama se člověk učí a když si vzpomenu na svůj první celolak auta akrylátem (v tý době nebylo žádný internetový fórum, kde bych se mohl takhle ptát a sbírat rady, konzultace byly pouze po telefonu a s podobným "samoukem"), tak bych dneska zvracel, ale tohle je fakt moc "zprasený"...
23:10:35
23.04.2011
JoseA
-> Stepan FUN: Takže říkáš šmirgl pod vodou 1200, pak jemnejší a skončit u 2500? Pak pasty. Pokud si dobře pamatuju, tak používáte s applem nějaké G10 apod. Značek nebo výrobců je jistě mraky, ale co bych si měl pro tento postup pořídit jako nezbytně nutné z past? Mám akorát dvě pasty od 3M, perfect it 3 a ultra polish (snad sem to napsal správně), ale zkušenost nemám, tak nevím kterou pastu po zabroušení použít na hrubější zaleštění a kterou na jemnější doleštění. Další pasty jako tempo, leštěnky a vosky od turtle, sonaxu nebo sheronu, co mám doma, počítám na tohle neužiju. Rotační leštičku musím koupit už kvůli tomu, jak sem si to zprasil, jenom ještě vybrat rozumný poměr cena/kvalita.
22:23:55
23.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak já mám kola hotová, pro změnu nám s tátou začla stíkat metalíza na druhém kole, moc jsem to podruhý naředil, naštěstí to šlo štětcem namočeným v ředidle rozehnat a povedlo se to k nepoznání pak přestříkat. Lakem se nakonec vzali i černý místa kola, ta dvousložková vrchní epoxidovka byla pořád nějak měkká i po týdnu a kupoduvu to nic neudělalo. Byl to takový hokus pokus a myslím, že to celkem vyšlo. Jo a samolepka taky přežila, respektive když jsem odjížděl, bylo to ještě OK 1
18:27:42
23.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> JoseA: tak tedy stručně, je sic hezké že jsi vše odmastil, ale jak si to pod klikou , světlama, za nárazníkem a v podobných skulinkách zmatovatěl, je mi velkou záhadou, když jsi takový profík , tak asi víš žě jakákoliv barva na hladkým laku nedrží, a to pod klikama apod je co?nehledě na ten humus co se pod tim skrejvá,,,,,,,,



že je nárazník lakován jen z půlky? to je nějakej problém? viz štěpána forman...



to co jsi zde předvedl, je z profesionálního pohledu absolutní prasečina, (a to gábro sem tehdá radši nekomentoval), takže pokud máš , a chceš mít i nadále silné řeči, a předvádět takovéto prasárny, tak si radši zajdi do knajpy, vylej si mozkovnu a ráno snad dostaneš jiný nápad , než "ráno vztanu a nalakuju auto"...... komu není rady , tomu není pomoci....HOWG
16:04:50
23.04.2011
StepaNoFUN
-> JoseA: Na to rozleštění - jak už jsi psal, že chceš rozleštit stejkance podle našeho návodu, tak úplně stejně rozleštíš tu neslitou barvu... Pasty i postup jsou stejný jako při rozleštění smítek... šmirgl, pasty, leštička...
15:02:58
23.04.2011
JoseA
-> david 136: Cabrio i daewoo byly lakované PUR barvou. To byla asi hlavní a největší prasárna. Bohužel ke zdokonalování patří i používání kvalitních akrylových barev a to je celkem drahé učení. Cabria mi bylo líto, kolegovo daewoo lanos (to černé) dojíždí poslední technickou dle jeho slov. Auto vídám denně v práci a nikde se barva neloupe a stříkal jsem to 24.7.2009, můžu to klidně nafotit. Nabídl jsem ale tomu kolegovi ať si auto odstrojí komplet u mě v dílně, ale neměl čas a spěchal na to. V zimě mu na to spadnul strom, takže na střeše bude lak popraskaný rozhodně.
zvětšit autolak 2 - obrázek od JoseA vložen 23.04.2011 15:02:58
14:43:49
23.04.2011
JoseA
-> Jura_Favorit: Tak já reagoval na tvůj nic neříkající příspěvek:Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4

Dále to se zatěkáním k hraně vysvětlili david 136 a alpin (tys to taky potvrdil) vzal jsem to na vědomí a považuju za vyřešené. Dál jsem napsal proč sem to udělal tak a tak, ale taky uznal že je to prasárna a dokážu s tím žít.

To jen na vysvětlení a uzavření této neshody. Jinak díky za rady i tipy na pasty. Leštička mi pořád vrtá v hlavě, ale zbytečných 7tis na makitu nemám, vše ostatní je v uvozovkách povážováno za šmejd co tak sbírám info. Půjčit si leštičku nemám kde, mám doma akorát excentrickou kdesi z OBI, ale ta je oničem.
14:29:56
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: tak fajn, pokud to jsou pracovni auta, neni co resit, ale i tak bys mel mit nejakou snahu se v lakovani zdokonalovat, a k tomu zdokonalovani patri bouzel i to odstrojeni, coz vetsina lidi opomiji nebo se jim nechce

ale nerikej mi ze i ten peugeot cabrio o par stran driv je pracovni auto, stejne tak to cerny nevim co to je, jak jsi psal ze majitel byl spokojenej, navic kdyz uz to delam pro nekoho tak si dam zalezet, ne z duvodu ze chci byt hodnej ale z duvodu spokojenosti zakaznika i po par letech provozu, na byvale firme lakyra lakoval auta stejnym stylem a lidi mu jezdily na ,,reklamace", zakze lakyra uz si potom nezalakoval
14:22:18
23.04.2011
Jura_Favorit
-> JoseA: přijde mi, že chvilkami ani nevíš, o čem mluvíš... teď tady píšeš, že do tebe furt rýpeme a proč pořád řešíme přípravu, na druhou stranu ty sám jsi napsal, ať to odůvodním, viz. -> JoseA 23.04.11 13:48:24: 71 Jinak že někde být přechod musí... samozřejmě, ale není přechod jako přechod, tuplem v hraně/záhybu/ploše... s něčím se dá dál pracovat, zatímco něco jiné je prostě prasárna...

Pasty... používám už mnoho let pasty od Glasuritu a hlavně Festoolu... ikdyž na ty stékance by byly nejlepší nejprve kamínky a "samolepky" (opět třeba Festool). Ale připrav si peněženku, je to trochu jiná cenová liga. Navrch to pak přeleštím teflonovou 3M... A není špatné si na to půjčit leštičku, dosáhneš lepších výsledků...
14:15:52
23.04.2011
JoseA
Dobře no, prasárna to je. Přesto už jenom nárazník, který je originálně lakovaný jenom vrchní část a není rozebiratelný nejde jinak vymyslet a přechod tam být musí. To, že hrany sem odmastil maximálně důkladně beru jako samozřejmost. Vyhněme se ale prosím debatě dokola o tom jaký jsem prasák, že jsem komplet auto před lakováním nerozebral, protože to je věc, kterou bych neudělal ani kdybych to lakoval znova, protože mi to zato nestojí a je to auto na práci a ne na parádu, a že kolem hran mi lak opadá dřív, než auto doslouží (řekněme 4-5 let) taky nevěřím. Když sem si stříkal favorita, (ještě podotknu pro rýpaly že syntetikou, z čeho odborníkům naskáče jistě husí kůže) tak sem postupoval uplně stejně jako teď, s autem sem jezdil po nalakování další čtyři roky a ještě když ho prodával se lak nikde neloupal. Proto už bych aspoň rád neřešil přípravu, jen vemte na vědomí, že jsem prasák a zprasil sem si svoje auto, nikdo mi za to nic nedal a nikomu sem tím neublížil. Chytrého nedělám, ale nejde mi do hlavy, proč tady někdo musí dokola blít kecy o nesundaných světlech a klikách, když se zeptám jakou použít pastu na rozleštění neslitého poprašku na rovné ploše.
14:03:21
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Jura_Favorit: -> alpin: neni co dodat, napsaly jsme mu uz asi vsechny duvody, naprostej souhlas s vama
13:53:16
23.04.2011
alpin
-> JoseA: pod svetlami sa to začína docela rýchlo olupovať a takisto aj na hranách , ono je pekné keď sú odmastnené ale zhodiť svetlá až taka robota nieje 4 a zhodit tesnenia a okná má byť samozrejmosť , nárazník tiež nieje až taká veda a pritom to má byť pod ním tiež dobre zaliate , tapacír zhodiťniekedy nieje bohviečo ale už keď to má byť...
upraveno 1x, naposled 23.04.2011 13:55:29
13:52:36
23.04.2011
Jura_Favorit
-> JoseA: umíš číst? Už to tady padlo několikrát. Je to lepší, protože takhle jak to máš se ti tam v té hraně udělá ostrý přechod, který začne dělat po nějaké (a ne moc dlouhé) době bordel 71 Ty tady vykládáš, jak to máš bezvadně odmaštěné, barva tam dofoukla a je to paráda... bohužel je to jenom tvůj (zcela lichý) názor.

Nechápu jednu věc - napřed chceš rady a zkušenosti ostatních a vzápětí tady děláš chytrého, přitom jsi to totálně zprasil...
13:50:48
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: no kdyby zatekalo na holej plech tak je to jeste horsi nez ted, ver mi ze za par let se takhle nalakovany auto zacne oloupavat vsude kde je to nedostrikly, takze kolem klik, kolem svetel, nechapu proc ty svetla nesundals, stejne tak narazniky, kryty dveri nebo co to je, okna by se jeste dali prezit i kdyz to taky lakujes jen k tesneni, pod nim uz ne, tam se to taky zacne loupat

a to ze spary sou odmasteny a hezky zality nic neznamena, ono to na tebe dela dobrej dojem kdyz to polijes, ale za cas je to uplne jinak, ja nevim jak ti to mam vysvetlit, tu kastli musis celou odstrojit aby byl lak uplne vsude slitej, i pod svetlama a naraznikama, jinak je to fakt nahovno

neblabolim ti tady jenom tak pro nic za nic, neco jsem se uz taky nalakoval a taky to zacinalo takovyma fuserinama co ted delas ty, jenze ty auta kdyz sem potkal za rok za dva tak to byl fakt hnus a samotnymu me to prislo blby, takze kliky a svetla a vsechno sundat uz jen pro vlastni lepsi pocit, pokud te teda nezajima co to casem udela pri beznym pouzivani auta
13:48:24
23.04.2011
JoseA
Jura_Favorit 23.04.11 13:42:55 napsal:

JoseA 23.04.11 13:31:48 napsal: Sundávání nemá vůbec

smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude

držet


Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4

Chtělo by to odůvodnit proč pokud obnovuješ řekněme poškozený lak na povrchu auta měl bys lakovat i veškeré vnitřní části.
13:42:55
23.04.2011
Jura_Favorit
JoseA 23.04.11 13:31:48 napsal: Sundávání nemá vůbec smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude držet

Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4
13:31:48
23.04.2011
JoseA
-> david 136: Přečti si to ješte jednou. Nový lak sotva strhne ten původní aby zatěkalo někde na plech?! Píšeš jak kdybych lakoval na holý plech 81 Sundávání nemá vůbec smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude držet a přelakovávat plochy pod světlama má smysl pro koho?
13:24:11
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: tak jestli je pro tebe moc prace sundat kliky a calouneni dveri tak se vyser na cely lakovani, takhle nalakovany auto je prasarna a zacne rezivet kdekoliv kde to neni uplne dostrikly, treba pod prelakovanou klikou, lak ma byt na aute jako jeden celej, jinak se zacne zkraje loupat, zatikat pod to voda a bordel

stejne tak nechapu proc nesundals zadni svetla, a taky zadni naraznik

EDIT: zbytecna prace je cely to lakovani jak ho ted provadis, za dva tri roky to auto bude humus
upraveno 2x, naposled 23.04.2011 13:29:48
13:14:26
23.04.2011
JoseA
-> U-Geen: Dyť sem stříkal stejným odstínem jako byl původní, takže není možné najít pod klikou nějaké chyby kromě toho, že není "táhlo" zalakované zespodu, což ovšem zjistíš akorát tak zrcátkem. A práce je to celkem dost zhodit čalounění a kuchat kliky, hlavně zbytečné práce81
Extreme Tyres