-> Rabbit: zamenny ty dvere sou, ale maj jinak tu vnitrni stranu - eMko ma bud kratsi nebo delsi (ted nevim) ten delici sloupek stahvoaciho okna a trojuhelniku. A ten sloupek ma i jinej tvar, takze tam ten plast jde v poho, ja to musel trochu upravit... A skla sou jiny... Kazdopadne dvere zamenny jsou, jen maj jinak tu vnitrni plecovou stranu a msusi se podle toho zaridit...
No a haupna jen vyztuhou - pavouk a podelne... Ta uzovkova je s tim pavoukem mnohem tezsi, ale zase se neprici takze ji zvednes za roh a nezaprici se te v zamku...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovka vs emko
prohledat
126 příspěvků (zobrazeno 79 až 126) od 06.03.2009 do 26.05.2017, založil/a Johny Crash
23:23:04
22.04.2009
22.04.2009

Syny
23:03:18
22.04.2009
22.04.2009

VeTeV
-> Rabbit: haupna u uzovky ma naspodku kriz jako vyztuhu kdezto emko tam ma takovy Hacko... je to udajne kvuli deformacnim zonam...
tak ona je tloustka skel emko vs uzovka take jine - uzka je ma silnejsi
tak ona je tloustka skel emko vs uzovka take jine - uzka je ma silnejsi
16:19:52
22.04.2009
22.04.2009

Rabbit
Syny, Havlik:
Aha, tak o dveřích tu řeč byla, ale je zajímavý že Andrt tvdí že jsou stejný (záměný kus za kus) po celou dobu výroby.
Aha, tak o dveřích tu řeč byla, ale je zajímavý že Andrt tvdí že jsou stejný (záměný kus za kus) po celou dobu výroby.
16:18:14
22.04.2009
22.04.2009

Rabbit
Syny:
Sice budu za blbečka, ale v čem sou jiný dveře a haupna z užovky a z eMka? Dveře sou podle mě naprosto stejný. Ukapota je fakt, že sou jiný výstuže (podélný/kříž). Ale křížovou výstuž sem viděl i na eMku.
Sice budu za blbečka, ale v čem sou jiný dveře a haupna z užovky a z eMka? Dveře sou podle mě naprosto stejný. Ukapota je fakt, že sou jiný výstuže (podélný/kříž). Ale křížovou výstuž sem viděl i na eMku.
22:06:58
21.04.2009
21.04.2009

Syny
Ale byla sranda na uzofku dat ty emkovy gumy i s tema plastam pod delicim sloupkem... Jelikoz uza a emko maj jiny dvere a i ty delici sloupky...
22:01:12
21.04.2009
21.04.2009

Syny
-> roman7: Tesneni oken je uplne jiny...
17:39:27
21.04.2009
21.04.2009

havlik
-> roman7: jestli ti připadaj stejný tesnění na dveřích tak si kup brejle:) a okapničky prostě Mko má po celý délce lišty a užovka ne
16:36:55
21.04.2009
21.04.2009

roman7
Kluci jak je to s těma okapničkama?? Mužete někdo přihodit foto těch krátkejch a dlouhejch žlábků? A ty dveře a těsnění mi pripadaji stejné. Matě někdo detailnější fotky?
21:42:24
12.03.2009
12.03.2009

Syny
-> MOLSO: Tak to jo... Ja uz myslel do provozu...
11:45:41
12.03.2009
12.03.2009

Johny Crash
8.2 Typ 100 - 120 (úzká)
8.2.1 Používány budou originální bloky motorů.
8.2.2 Lze použít typ Š 136 (Favorit, Felicia) s hliníkovou hlavou a s maximálním objemem 1298 ccm.
8.2.3 Zařazení do třídy H2 (do 1200ccm) nebo H3 (do 1300ccm) dle objemu motoru.
Dále dle všeobecných podmínek (viz. Ods. 7)
To je kus z těch pravidel
8.2.1 Používány budou originální bloky motorů.
8.2.2 Lze použít typ Š 136 (Favorit, Felicia) s hliníkovou hlavou a s maximálním objemem 1298 ccm.
8.2.3 Zařazení do třídy H2 (do 1200ccm) nebo H3 (do 1300ccm) dle objemu motoru.
Dále dle všeobecných podmínek (viz. Ods. 7)
To je kus z těch pravidel
07:22:39
12.03.2009
12.03.2009

MOLSO
-> Syny: jemu ide iba o pravidla rallye cupu 

02:26:20
12.03.2009
12.03.2009

Syny
-> Johny Crash: A kde si slysel ze eMka muzou mit fabii a uzovky feldu?
-> Turda: Muze bejt, ale vetsian techniku jsou stary chlapi, ktery za svou krieru driv skodvovek delali hafo, tak vetsinou vi co a jak... Ale myslim, ze tohle se moc neresi...
-> Turda: Muze bejt, ale vetsian techniku jsou stary chlapi, ktery za svou krieru driv skodvovek delali hafo, tak vetsinou vi co a jak... Ale myslim, ze tohle se moc neresi...
16:27:03
11.03.2009
11.03.2009

Turda
-> Syny: Sem toho názoru že na STK s širokejma nápravama a 5q problém neni...nehledě na to, že by ten člověk na STK musel být magor kterej by o těch škodovkách věděl všechno, jako dle mě pracovníci ve stanicích TK ve více než třičtvrtě republiky vůbec netušej co a kde má v tý škodovce být, toť můj názor na to, jak se tu pořád řeší že s tim neprojdeš, ono správně projít nemáš, ale tobě to může být jedno, když je ten technik jouda kterej prostě neví co kam patří a co tam má být a co to je za ročník tak bych to neřešil, věřim že někde takový STKáčka být mohou, ale moc jich fakt nebude..nevim no, je to sporný 

17:13:11
10.03.2009
10.03.2009

Johny Crash
hele, v tom autě bude i rám (nehomologovanej) a závodní sedačky a pásy, vnitřek bude odlehčenej od zbytečností, takže to stejně nebude legální, ale pravidla Rally cupu to splňovat bude, ale proč eMka můžou mít motor z Fabie a užkovky můžou mít motor nejvýš z feldy, to mi nejde do hlavy, zvlášť když tam dám široký nápravy a lepší brzdy, tak je to snad jedno, jak to bude vypadat navenek, ne?
14:46:26
10.03.2009
10.03.2009

Martin/125/
Tak ty žlabky na střeše zavař a nikdo nepozná jestli to byla ouža...
10:15:53
10.03.2009
10.03.2009

Syny
-> havlik: Tak to se pletes - takhle jak pises by to melo byt, ale klidne te projde legalne uzovka s eMkovejma napravama (bez dodelani predku na eMko) a s 5q.
10:08:08
10.03.2009
10.03.2009

havlik
ja nejak nechapu o čem tu vůbec špekulujem legálně na technický projde jen to co do auta namontovali ve fabrice případně co povolovalo prohlášení škodovky. Nic víc nic míň.
10:05:43
10.03.2009
10.03.2009

Syny
-> havlik: Tak to je vec druha, ale vsechny uzofky ho maj hlubokej, takze to je teoreticky jasny... Ono nikdo nepozna i kdyz udelas pekne tunel na 5q a das 5q stejne jako hreben a tak dale... Jedna vec je jestli to nekdo pozna a druha vec je jestli to tak byt muze 

10:00:08
10.03.2009
10.03.2009

havlik
-> Syny: ono každej opravdu pozná jestli si uřiznul kus kastliku nebo no když to zasereš tim gumoasfaltem
09:56:54
10.03.2009
10.03.2009

Syny
-> havlik: Dle me do uzovky vlecku proste nedas - ani z gardecek... Musi se rezat kaslik na baterku a to uz je zasah do karoserie... Ale nevim, nezkoumal sem to nejak zvlast. S hrebenem nevim jak to je... Jestli je dovolenej nebo ne - tam taky musis rezat diru na pruchod volantovy tyce...
06:34:05
10.03.2009
10.03.2009

havlik
-> Syny: by mě zajímalo jak je to s uzkou vlečkou z garde respektive bylo dokud dávali prohlášení
21:55:50
09.03.2009
09.03.2009

Syny
-> Johny Crash: Proc te tam asi nechtej pustit s motorem z fabky - zkus hadat - treba proto ze tam nema ten blok co delat? Do uzofky proste ten motor nesmi... Smi na auto (bavime-li se o bloku 136) s velckou a hrebenem se 4p - jenze to legalne do uzovky nedas... Do uzky skodovky jde dat motor nejvyse 120LS... Muzes tam dat sirokou kyvadlovou napravu, to jo, ale ne vlecku... A kdyz dopredu budes davat sirokou napravu, tka oficialen musis prestavet celej cumak na eMko...
20:20:36
09.03.2009
09.03.2009

Johny Crash
jo, ale to jsou jen optický rozdíly. Co je fakt funkční na jízdní vlastnosti? Proč mě tam nechtěj pustit s tim motorem z fábky a široký jo?
18:29:53
09.03.2009
09.03.2009

Syny
-> MOLSO znova pojazdný: No tka ja vim, ze dvere sou proste jiny a tesneni taky - kdyz to budem brat tak jak rikas, tak i uzovky meli svetla jako eMko 

18:14:45
09.03.2009
09.03.2009

MOLSO
-> Syny: no o dverach neviem ale mozem ti povedat zemoja uzovka - feb - marec 83 ma uz tesnenie okien ako emko 

17:54:16
09.03.2009
09.03.2009

Syny
-> MOLSO znova pojazdný: Od modelu 83 je rozdilny tesneni dveri jako na eMku? Dyt od 83 se prave eMka delali... Do ty doby bylo tesneni kolem bocnich oken jiny....
-> MOLSO znova pojazdný: -> vhml: Dvere maj jinak udelany z vnitrni strany ty plechy na ktery se sroubuje stahovaci mechanismus a sloupek delici trojuhelnik a bocni okno... eMko to ma jinak nez uzofka... eMko ma mnohem delsi ten delici sloupek a zamenny to neni...
-> MOLSO znova pojazdný: -> vhml: Dvere maj jinak udelany z vnitrni strany ty plechy na ktery se sroubuje stahovaci mechanismus a sloupek delici trojuhelnik a bocni okno... eMko to ma jinak nez uzofka... eMko ma mnohem delsi ten delici sloupek a zamenny to neni...
16:03:18
09.03.2009
09.03.2009

vhml
-> Syny: co se v těch dveřích liší? Napadají mě jenom kliky a skla.
16:02:08
09.03.2009
09.03.2009

MOLSO
-> Syny: tesnenie okolo bocnych okien je od modelu 83 rovnake ako na emku a ak mozem vedie v com sa odlisuju dvere prosimta ?
15:17:22
09.03.2009
09.03.2009

Syny
-> MOLSO znova pojazdný: To nevis ze eMko ma uplne jiny dvere nez uzofka? A tesneni kolem bocnich oken taky?
09:22:10
09.03.2009
09.03.2009

Jozka
-> LiMaK: Už vím, co budu dělat odpoledne cestou domů..

13:55:20
08.03.2009
08.03.2009

MOLSO
-> Vojťas: veru tak pravdu mas


12:46:45
08.03.2009
08.03.2009

LiMaK - 742 forever
KID 08.03.09 09:33:53 napsal:
.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy
to je všeobecně známá věc, naprosto normální i bez prestavby v papírech.
naopak to ale nejde..udelat z emka ouža...legálně...
na tohle se tu ale neptá...
.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy

to je všeobecně známá věc, naprosto normální i bez prestavby v papírech.
naopak to ale nejde..udelat z emka ouža...legálně...
na tohle se tu ale neptá...
12:37:14
08.03.2009
08.03.2009

Vojťas
nechapu co vsichni mate s tim predelavanim uzovek na eMka, uzovky sou preci hezci


09:33:53
08.03.2009
08.03.2009

KID
Když jsem předělával užo na Mko,tak jsem musel dělat díru na řízení a udělat kapsu na 5-ti kvalt.Pak už to byla legrace.Blatníky,světla,p
oloosy a nápravy.Zadní čelo bylo M,tak tam zustalo.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy 

09:28:47
08.03.2009
08.03.2009

LiMaK - 742 forever
-> vhml:
uznávám, že normální člověk to asi tak nesleduje, ale přiznám i svou uchylku...škodovek jezdí címdal tim min a jak na ulici vidim pekny,zachovalý nebo pěkně udělaný kousek, čumím na žlábek...nemám rád ty předělané Mka....to už není ono...
takže já zrovna na to čumím dost...
vono to je totiz dle toho poznat i z 4metrů :-)
je pravda, že když přijedeš s emkem čumákem a nápravou, tak 99,999% lidí vidí eMko....a z toho zbytku ještě málokoho napadně čumět na okap :-)
uznávám, že normální člověk to asi tak nesleduje, ale přiznám i svou uchylku...škodovek jezdí címdal tim min a jak na ulici vidim pekny,zachovalý nebo pěkně udělaný kousek, čumím na žlábek...nemám rád ty předělané Mka....to už není ono...
takže já zrovna na to čumím dost...
vono to je totiz dle toho poznat i z 4metrů :-)
je pravda, že když přijedeš s emkem čumákem a nápravou, tak 99,999% lidí vidí eMko....a z toho zbytku ještě málokoho napadně čumět na okap :-)
20:20:36
07.03.2009
07.03.2009

Johny Crash
Jo, tak tam fakt není nic, co by ovlivnilo jak se auto chová na silnici, tak mi řekněte, proč s tim dělaj takovej humbuk?
16:40:55
07.03.2009
07.03.2009

vhml
-> LiMaK: ale napadlo by tě sledovat žlábek jestli to náhodou někdo nepředělával? Mě ne...
16:29:15
07.03.2009
07.03.2009

MOLSO
-> Syny: jak ine dvere a ine tesnenie ? toto mi vysvetli
12:42:30
07.03.2009
07.03.2009

LiMaK - 742 forever
-> vhml: na první pohled to práve znalec pozná rychle tak, že se podívá na okapničky...
pokud je krátkej žlábek, byla kasle užovka....
pokud je žlab od predu az dozadu strechy, je to Mko....
Muze prestavet klidne svetla jake chce, predni blatniky...zadní čelo dat treba z gls88,ale jak vidí komisař na střese kratkej žlábek...je to užoun a konec. chtel bych videt jak nekdo argumentuje, že převařoval střechu....
je ale pravda, že se musí vedět, kam se podívat....obyčejný pantáta z ulice to opravdu nepozná,ale když někdo ví kam se podívat, což střecha je zrovna dost na ráně, tak je to velice jednouše zjistitelné za cca 3vteřiny
pokud je krátkej žlábek, byla kasle užovka....
pokud je žlab od predu az dozadu strechy, je to Mko....
Muze prestavet klidne svetla jake chce, predni blatniky...zadní čelo dat treba z gls88,ale jak vidí komisař na střese kratkej žlábek...je to užoun a konec. chtel bych videt jak nekdo argumentuje, že převařoval střechu....
je ale pravda, že se musí vedět, kam se podívat....obyčejný pantáta z ulice to opravdu nepozná,ale když někdo ví kam se podívat, což střecha je zrovna dost na ráně, tak je to velice jednouše zjistitelné za cca 3vteřiny
12:16:41
07.03.2009
07.03.2009

vhml
-> Johny Crash: pokud vyměníš přední blatníky, světla a přední spojler tak na první pohled nikdo nepozná, že to není originál eM
18:01:35
06.03.2009
06.03.2009

peti
-> bflm: -> Syny: nj diki za opravu, tak som zase o nieco mudrejší

18:01:29
06.03.2009
06.03.2009

Johny Crash
Dík moc, ale je tam něco, co by mělo velkej vliv na jízdní vlastnosti? Chci totiž na moji užovku dát široký nápravy, teda vzadu už je, a chtěl bych tam dát motor z fabie a jezdit Rally Cup. Jenže v pravidlech Rally Cupu je, že tento motor může být jen v eMkách a když jsem tam psal, že vyměnim nápravy a dám tam rám a lepší brzdy, jestli mě tam pustí s tim motorem, napsali, že ne. Neví někdo proč?
16:22:12
06.03.2009
06.03.2009

Syny
-> peti: Zadna nemela pripravu na 5q... Jenom kastne na ND, jak pise bflm :) Takze zadna GLS ani GL 
-> Johny Crash: Rozdilu je tam plno - jiny dvere, jiny tesneni ve dverich, jiny svetla, jiny cela, jinej system vyndavani rezervy, v kastni nei dira na hreben (u tech starsich ND kastli jo), jina predni kapota, jina strecha, jiny blatniky, jiny lemy, jiny narazniky a uzovky a prvni eMka maj hlubokej kaslik na baterku...

-> Johny Crash: Rozdilu je tam plno - jiny dvere, jiny tesneni ve dverich, jiny svetla, jiny cela, jinej system vyndavani rezervy, v kastni nei dira na hreben (u tech starsich ND kastli jo), jina predni kapota, jina strecha, jiny blatniky, jiny lemy, jiny narazniky a uzovky a prvni eMka maj hlubokej kaslik na baterku...
15:06:53
06.03.2009
06.03.2009

bflm
-> peti: Jenom co byli jako ND po 84 roce
15:00:11
06.03.2009
06.03.2009

peti
-> LiMaK: aj niektore posledne uzovkove kasne mali pripravu pre 5q , GL a GLS urcite , mozno aj ine
12:26:43
06.03.2009
06.03.2009

LiMaK - 742 forever
sporny, lec podstatny detail je kastle jako celek....
uzovka ma vzdy na strese kratsi okapove zlabky, Mko ma okapove zlabky od predniho okna az k zadnimu.
podle tohoto detailu se da dokonale poznat sebedokonaleji prevarena kara z uzouna na Mko...vymenis vse, lemy blatniku, predek zadek, ale malokdo meni strechu... :-)
dalsi detail je ten, ze do uzovky nedas ani sotwarove (papirove) ani hardwarove 5ti kvalt....kastle ma jinej tunel, takze tam ta 5q prevodovka nevleze...
prvni typy Mkastli byly sice to same, ale teoreticky vetsina Mkaroserii uz je pripravena na 5q
uzovka ma vzdy na strese kratsi okapove zlabky, Mko ma okapove zlabky od predniho okna az k zadnimu.
podle tohoto detailu se da dokonale poznat sebedokonaleji prevarena kara z uzouna na Mko...vymenis vse, lemy blatniku, predek zadek, ale malokdo meni strechu... :-)
dalsi detail je ten, ze do uzovky nedas ani sotwarove (papirove) ani hardwarove 5ti kvalt....kastle ma jinej tunel, takze tam ta 5q prevodovka nevleze...
prvni typy Mkastli byly sice to same, ale teoreticky vetsina Mkaroserii uz je pripravena na 5q
10:47:02
06.03.2009
06.03.2009

Majkl
muze byt jine rizeni /hreben vs. snek/. blatniky, blinkry, svetla, drzaky svetel, drzak rezervy, zadni celo, zadni svetla, narazniky
10:40:02
06.03.2009
06.03.2009

Johny Crash
čus, jakej je rozdíl mezi užovkou se širokejma nápravama a normálním emkem? Podle mě je to jenom o jinejch blatníkách a světlech nebo ne?
