A to je jako normální že po každým nárazu auto začne hořet a jeho osud jen potvrdí to že ho pak utopí?
To je rozumný tohle vyrábět no :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektromobilita
prohledat
1545 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 04.09.2021 do 10.05.2025, založil/a Jirik_Tuňák1983
V uterý si dala KIA EV6 v Bratislave nehodu boční náraz do sloupu na ridiciho dveře, taky to začlo hořet, ale normalen to "uhasili" chlazenim baterie, pak šla do kontejneru. Na druhou stranu lze řici, že kdyby tam nebyla baterie, tak by ten slou skončil buhvi kde...
U toho krematoria od Skodovky, by me zajimalo jak to auto vypadalo, jelikoz k tomu nejsou nikde fotky, tak to musela bejt strastná rána...
U toho krematoria od Skodovky, by me zajimalo jak to auto vypadalo, jelikoz k tomu nejsou nikde fotky, tak to musela bejt strastná rána...
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.24 18:42:42: Hlavně je to vyplachování hořící baterie strašně ekologické 

Já myslel, že se to musí namočit do nějaké kádě. Ale asi jak v jaké fázi zahoření.
www.echo24.cz/a/.../svet- zpravy-desiva-nehoda-elekt romobilu-skoda-po-narazu-d o-stromu-auto-vzplalo-cest ujici-se-uskvarili
www.echo24.cz/a/.../svet- zpravy-desiva-nehoda-elekt romobilu-skoda-po-narazu-d o-stromu-auto-vzplalo-cest ujici-se-uskvarili
-> Jarda/felda 06.10.24 15:32:33:
Jj, teď máme "novej" motorovej vůz s novým turbovaným motorem LIAZ/Tedom.. a po 5000 km je odstaven na vodu v oleji.
A v 10 let starém Caterpillaru funguje jen jedno turbo.. Prý nejde sehnat.
Jj, teď máme "novej" motorovej vůz s novým turbovaným motorem LIAZ/Tedom.. a po 5000 km je odstaven na vodu v oleji.

A v 10 let starém Caterpillaru funguje jen jedno turbo.. Prý nejde sehnat.
-> Milan 136 08.10.24 12:27:39: je to useknuty, takze ne, ale v plnym zneni verim, ze ho k tomu vyprovokovala :D
Komedie s autíčkama na baterky .. to chceš.
-> Jirik_Tuňák1983 08.10.24 11:20:22: Raději si to pouštět nebudu. Proběhla alespoň hajlovačka? 

-> Jirik_Tuňák1983: Kdo z nich je větší pako?

-> Jarda/felda 06.10.24 18:56:36: Když jsi mohl potkat C5, která je v tu dobu už minimálně dva až tři roky měla?
A kdypak VW přikvačilo s Common railem? Ale prosím tebe....

-> Milan 136 06.10.24 14:53:29: Zalezi, v jakym stavu to dpf je a proc je zaneseny, jestli spatnym pouzivanim, tekoucim vstrikem...
Dale jakej to ma system vypalovani. Bud se vstrikuje nafta primo pred dpf solo vstrikovacem nebo se zvysi davka pro vstriky motoru (negativni efekt degradace oleje diky premire nafty).
No a regeneraci je vice typu a probihaji za ruznych teplot - proto je nekdy potreba pouzit diagnostiku.
Dale jakej to ma system vypalovani. Bud se vstrikuje nafta primo pred dpf solo vstrikovacem nebo se zvysi davka pro vstriky motoru (negativni efekt degradace oleje diky premire nafty).
No a regeneraci je vice typu a probihaji za ruznych teplot - proto je nekdy potreba pouzit diagnostiku.
-> Jirik_Tuňák1983 06.10.24 12:32:49: 2005 už je měl i VW
takže takový extra průkopníci nebudou
btw mám passata 2004 a navaru 2007 obojí bez dpf



btw mám passata 2004 a navaru 2007 obojí bez dpf



-> King 06.10.24 12:28:51: Tak já chcanky taky neměl, ale je fakt, že regenace jsem si hlídal a když se zapla, tak jsem ji nepřerušoval a jel se projet aby doběhla :)
Nebylo by lepší na takovej provoz pořídit něco jinýho tedy?
Nebylo by lepší na takovej provoz pořídit něco jinýho tedy?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.24 10:52:28: A to se jako vypálí nějak jinak, než když si tu regeneraci pustí jednotka?
-> SO545: Nebavím se o projede/neprojde, ale smrad/normální stav.
Když neprojde diesel, který nijak nesmrdí (a nesere okolí), tak je to zbytečný
Když neprojde diesel, který nijak nesmrdí (a nesere okolí), tak je to zbytečný
-> King 06.10.24 12:39:34: To jsem u žádné nafty absolutně čisté neměl a stejně to emise dělalo normálně. 1x EURO 4 a 1x EURO 5 s Eolys (to je aditivum).
-> Jirik_Tuňák1983 06.10.24 12:32:49: Jo, E60 tenkrat nafasovaly DPF kurvitko, bejt to o par mesicu starsi, moh jsem to mit bez problemu a s 10kW navic jako bonus. Ale zase ta ovalna nerezova koncovka vejfuku, ktera se da "vyprstit " aniz by si clovek zaspimil ruku, je frajerinka

-> King 06.10.24 12:28:51: Ty máš taky nějaký rok 2006? Jak jsem měl Cromaňonce, tak ten měl taky DPF (rok 2006), měl je od 2006. Někteří Francouzi je měli od 2003, 2004. Takže celkem průkopníci. 

-> David29 06.10.24 10:57:23: Viz SO42.
-> Syny 06.10.24 09:52:43: Tak, srovnavejme srovnatelne. Tohle je jeden z prvnich DPF systemu, kterej ani nepouziva chcanky. Navic uchylna logika pro spusteni regenerace a k tomu zenska za volantem, ktera jezdi max. 15km trasy a stylem, kterej vyhaneni pavouku moc nenahrava. Je to proste dalnicni polykac km a ne "druhy auto do rodiny ".
[p#4109619Keby si robil v servise to by si videl kolko novych benzinov neprejde....ajajaj.
Casto pomoze novy benzin , olej ...obcas sviecky.
Ale stava sa ze to chce kat za 3....3000E....a to uz prestava sranda pri 6rocnom aute.
Moja rotacka ma cez 400 na konte a emisie v tazkej pohode ceny dielov za daco...a preto si ju drzim .
A ano vozit s v dymiacej popolnici tiez nieje nic pre mna.
Casto pomoze novy benzin , olej ...obcas sviecky.
Ale stava sa ze to chce kat za 3....3000E....a to uz prestava sranda pri 6rocnom aute.
Moja rotacka ma cez 400 na konte a emisie v tazkej pohode ceny dielov za daco...a preto si ju drzim .
A ano vozit s v dymiacej popolnici tiez nieje nic pre mna.
-> King: Jako sorry, ale že ty dehtový smrady řešej je jen dobře. Nebaví mě to čuchat.
Pokud někdo nemá peníze na vstřiky a mít to v cajku - jeho boj. Může si koupit benzin
Pokud někdo nemá peníze na vstřiky a mít to v cajku - jeho boj. Může si koupit benzin
-> Syny: Kratky trasy, studenej motor... Vypalit jizdou po dalnici nebo pres diagnostiku.
-> King 06.10.24 09:22:11: Jak se da poresit "klasicky ucpanej DPF"? A proc je vubec "klasicky ucpanej"? Sice jsem mel na Golfu o 100 tkm min, ale DPF byla zrovna jedna z mala veci, co fungovalo bez problemu 

-> saskyn2 04.10.24 12:09:18: Zrovna minulej tejden nejak Dajana browsovala vecer mezi "televiznima novinama " na ruznejch tv kanalech a 2x tam zaznelo, kterak se na emisich caruje, aby prosly ruzny "dymovnice ", takze bych to videl jako palebnou pripravu na dalsi srouboutahovani. Prece neni mozny aby muj 18-letej dehtovej mnichovskej vrak s 360tkm na hrbu prosel emisema s prstem v nose a na STK s vysledkem 0-0-0!
Ale stalo me to 1500 navrch za "pripravu a procedeni STK" v servisu. Ta priprava spocivala v tom, ze jsem si sam udelal komplet zadni brzdy vc. rucky, vymenil zadni měchy a poresil klasicky ucpanej DPF, servis ma vlastni emisku, a na STK s tim jezdi doochodce-brigadnik. Ale outsorcing je jistota


-> Sita: Souhlasím, až na to že tu statistiku podle známejch tu dělal právě palinátor, já tu hned na začátku psal tohle-> saskyn2 03.10.24 17:42:36: Lidi do kolbenky asi částečně ano, ale víš o těch lidech prd, jestli z tý kolbenky jedou nakupovat do Makra, vyzvedávat děcko, nebo nebo za dědkem do důchodáku vezou nákup. To platí i pro -> palinator 03.10.24 12:44:35: soudit někoho a tvrdit že stání v koloně je důkazem společenského postavení je píčovina na ntou a jen důkaz jaký máš malý rozhled, ty lidi vůbec neznáš a nevíš jejich důvody
jako s tou statistikou ma Palinator pravdu, to fakt nejde extrapolovat podle par svejch znamejch :D
Ale jinak souhlasim ted s Bordererem ohledne STK a ja bych to jeste rozsiril na autoskoly. Syn ted dela autoskolu a reknu vam: nenauci ho tam poradne nic, drahy je to jak blazen a jeste trva roky nez se mistri uraci mu dat termin na jizdy... Chybi mi moznost si kluka pripravit sam a poslat ho rovnou na zaverecky :D
Ale jinak souhlasim ted s Bordererem ohledne STK a ja bych to jeste rozsiril na autoskoly. Syn ted dela autoskolu a reknu vam: nenauci ho tam poradne nic, drahy je to jak blazen a jeste trva roky nez se mistri uraci mu dat termin na jizdy... Chybi mi moznost si kluka pripravit sam a poslat ho rovnou na zaverecky :D
-> saskyn2: Jak se rozpalinátoroval, což? 
Předpokládám, že mi napíše něco ve smyslu "a ty jdi taky do prdele".

Předpokládám, že mi napíše něco ve smyslu "a ty jdi taky do prdele".

-> Borderer 04.10.24 14:03:16: Ač si tím pod sebou podřezávám větev protože se na realizaci stk také občas přiživím, tak musím chca nechca přiznat že v tomhle s tebou musím souhlasit, stk je jen zbytečná buzerace na které se živí obrovský moloch lidí a přínos to má prakticky nulový. Ale ono to bohužel v našem státě takhle funguje všude, účedník vymyslí lejstro k jehož realizaci nabere další dva úředníky. Někde jsem četl že počet státních zaměstnanců se od roku 1990 skoro zdvojnásobil, tak jak asi máme mít na důchody, když odvody stát platí za dvojnásobek lidí.
-> palinator: No a jakej je rozdíl pro tebe, jako nabouranýho, že to do tebe poslal starej, ohnilej pekáč s dírou v podlaze nebo zdravej kus? Auto máš zbořený tak jako tak a výsledný stav majitele pekáče je čistě jeho věc.
-> saskyn2: Když já sem asi zastánce toho, co se nedávno stalo na Ukrajině - STK bylo skrze neukočírovatelnou korupci zrušeno a stav vozu je čistě věcí majitele. Jezdi si v čem chceš, ale jestli uděláš průser, protože ti selžou brzdy, sedřem z tebe kůži a půjdeš si sednout. To samý s emisema, jezdi si, ale jakmile zjistíme, ze neplníš, 30 dní a pak šup na přeměření.
Tvl. každej kolem sebe mává presumpcí neviny, ale v tomhle kolotoči je to přesně naopak a nikoho to nesere....
-> saskyn2: Když já sem asi zastánce toho, co se nedávno stalo na Ukrajině - STK bylo skrze neukočírovatelnou korupci zrušeno a stav vozu je čistě věcí majitele. Jezdi si v čem chceš, ale jestli uděláš průser, protože ti selžou brzdy, sedřem z tebe kůži a půjdeš si sednout. To samý s emisema, jezdi si, ale jakmile zjistíme, ze neplníš, 30 dní a pak šup na přeměření.
Tvl. každej kolem sebe mává presumpcí neviny, ale v tomhle kolotoči je to přesně naopak a nikoho to nesere....
-> palinator: njn bez práce nejsou koláče...a po digitalizaci a nutnosti dalšího papirovani a nedej bože nutnosti pasivních novostaveb bude ještě hůř, mnohem hůř...
-> saskyn2:
Nadávám na dostupnost bydlení, protože i pro mě to není úplně jednoduchý, aby to plnilo nějaký standardy a už vůbec si to nedovedu představit u někoho, kdo bere průměrnej nebo podprůměrnej plat.
Takže i kdybych měl už zrekonstruováno a zaplaceno, tak na to nadávat budu dál, protože to je ta nejklíčovější životní potřeba a přitom je reálně ze všeho nejhůř dostupná. Ať už do vlastnictví nebo nájmu.
Nadávám na dostupnost bydlení, protože i pro mě to není úplně jednoduchý, aby to plnilo nějaký standardy a už vůbec si to nedovedu představit u někoho, kdo bere průměrnej nebo podprůměrnej plat.
Takže i kdybych měl už zrekonstruováno a zaplaceno, tak na to nadávat budu dál, protože to je ta nejklíčovější životní potřeba a přitom je reálně ze všeho nejhůř dostupná. Ať už do vlastnictví nebo nájmu.
-> palinator 04.10.24 12:14:11: Tak to jsme se jen blbě pochopili, že existuje nějaký procento lidí který to fakt kriticky nepotřebujou to nejsme ve při
Ale já mluvil o tom že je docela velký procento který ho kriticky potřebují a fakt nemají na to si koupit ojetý auto za 250 a za 5 let do něj nacpat dalších 250 za baterky.
Nemáš zač děkovat, já myslím že to není úplně detailní rozbor, někdo by zajisté uměl udělat lepší, jen si pamatuju jak nadáváš na nedostupnost bydlení, tak jsem k tomu jen podotknul že problém bude právě v tom pracovním socialismu a vytvořených hodnotách, tak se nezlob


Nemáš zač děkovat, já myslím že to není úplně detailní rozbor, někdo by zajisté uměl udělat lepší, jen si pamatuju jak nadáváš na nedostupnost bydlení, tak jsem k tomu jen podotknul že problém bude právě v tom pracovním socialismu a vytvořených hodnotách, tak se nezlob


-> saskyn2:
Tyvole od začátku jsem psal, že někdo (bude jich většina) auto prostě potřebuje, do toho nijak nekéruju a je to pro něj kritická věc. Ale taky jsem napsal, že existuje nemalý procento těch, který to fakt kriticky nepotřebujou nebo nepotřebujou mít v rodině auta 3. Takový pak nepotřebujou brečet nad tim, že neseženou auto za 20, ale budou muset koupit něco za kilo.
Tetka a strejc z Prahy jezdili roky po Praze sockou a teď na to serou "protože se jim nechce", takže fakt nejsou všichni Pražáci tak uvědomělý, jak píšeš.
A děkuju za rozbor mé osoby, mé práce a odměny, kterou za ní dostávám. Asi se budeš divit, ale investice do infrastruktury neprobíhají v čase rovnoměrně a naše firma si může dovolit takový socialismus, že neprovozuje styl "v prosinci ho vyhodíme a v březnu zase někoho naberem až bude práce víc". Můžeš mi klidně poradit jinou práci v oboru, za kterou dostanu víc. Ono to totiž zatim bylo vždycky obráceně. Peněz míň za víc práce.
-> Borderer:
Myslíš že v případě nehody se shnilej škopek chová stejně jako zdravej?
Tyvole od začátku jsem psal, že někdo (bude jich většina) auto prostě potřebuje, do toho nijak nekéruju a je to pro něj kritická věc. Ale taky jsem napsal, že existuje nemalý procento těch, který to fakt kriticky nepotřebujou nebo nepotřebujou mít v rodině auta 3. Takový pak nepotřebujou brečet nad tim, že neseženou auto za 20, ale budou muset koupit něco za kilo.
Tetka a strejc z Prahy jezdili roky po Praze sockou a teď na to serou "protože se jim nechce", takže fakt nejsou všichni Pražáci tak uvědomělý, jak píšeš.
A děkuju za rozbor mé osoby, mé práce a odměny, kterou za ní dostávám. Asi se budeš divit, ale investice do infrastruktury neprobíhají v čase rovnoměrně a naše firma si může dovolit takový socialismus, že neprovozuje styl "v prosinci ho vyhodíme a v březnu zase někoho naberem až bude práce víc". Můžeš mi klidně poradit jinou práci v oboru, za kterou dostanu víc. Ono to totiž zatim bylo vždycky obráceně. Peněz míň za víc práce.
-> Borderer:
Myslíš že v případě nehody se shnilej škopek chová stejně jako zdravej?
-> Borderer: To mi připomnělo jak tu Palinátor nadával na ten shnilej autobus. Akorát se teda dodatečně zjistilo, že v článku pro ovce někdo(samozřejmě omylem
) zapomněl dodat že byl na moldavskejch značkách, tj. tady nikdy technickou neabsolvoval


-> palinator: Přesně tak a pak normálního člověka s tak nějak udržovaným "veteránem" vyhoděj za banalitu, aby plnili kvóty....na druhou stranu co je komu po tom, že někdo chce jezdit v rezatým škopku, pokud je technicky v pořádku? Díra v prahu nikoho zranit nemůže a ze statistik vyplývá, že počet nehod zaviněných stavem vozidla je minimální.
-> palinator 04.10.24 10:45:01: Tak hlavně že si nám tu vnutil sebe, tvoje známý a přítelkyni a pak napíšeš že neuznávám nějaký statistiky a beru všechno podle "takhle to dělám já, tak to tak dělá každej"
Tak se holt smiř s tím že všichni to nemaj jak Ty. Co znám lidi tak fakt nejezdí autem protože chtějí, ale protože to má smysl, ale třeba je to v Praze jinak a tenhle společenský status k nám z Pardubic taky jednou dojde.
A nezlob se trochu si kopnu mimo téma. Fakt bych se chtěl v práci tak nudit, abych si mohl povídat s ChatGPT. Přesně takovýhle lidi pak nejvíc řvou o nedostupnosti bydlení protože holt za takovou práci dostanou odpovídající odměnu...
Tak se holt smiř s tím že všichni to nemaj jak Ty. Co znám lidi tak fakt nejezdí autem protože chtějí, ale protože to má smysl, ale třeba je to v Praze jinak a tenhle společenský status k nám z Pardubic taky jednou dojde.
A nezlob se trochu si kopnu mimo téma. Fakt bych se chtěl v práci tak nudit, abych si mohl povídat s ChatGPT. Přesně takovýhle lidi pak nejvíc řvou o nedostupnosti bydlení protože holt za takovou práci dostanou odpovídající odměnu...
-> Borderer:
Co mi nestačí? Mně stačí vidět jak se auta "do práce" na technickou připravujou. Shnilý hnusný plesnivý škopky, díry se zalepěj sklolaminátem, rez překreje bitumenem, emise se naměřej na jinym autě a jde se od toho. Zaplatí se pětikilo navíc za "správný poplatok" a jeto.
Co mi nestačí? Mně stačí vidět jak se auta "do práce" na technickou připravujou. Shnilý hnusný plesnivý škopky, díry se zalepěj sklolaminátem, rez překreje bitumenem, emise se naměřej na jinym autě a jde se od toho. Zaplatí se pětikilo navíc za "správný poplatok" a jeto.
-> saskyn2 03.10.24 17:42:36:
Jasně, ty známý a příbuzný se kterejma se o tom bavim vůbec neznám. Neznal jsem i svou přítelkyni, která měla pracoviště 7 minut chůze od nádraží, ale já kvůli ní musel jak píčus na koloběžce projet (případně jít pěšky) půl města, protože chtěla jezdit autem. Mnohdy jsem 3 km před cílem vystoupil a jel na koloběžce, protože to po cyklostezce bylo rychlejší než na zacpaný silnici. A že by domu tahala denně rohlíky nebo Primalex jsem si teda za těch 6 let fakt nevšim.
Kolegové kteří se mě ptali proč jezdim vlakem, jestli kvůli prachum nebo čemu, mi asi taky chtěli podprahově vnutit kýbl Primalexu.
Ty absolutně neuznáváš nějaký statistiky a bereš všechno podle "takhle to dělám já, tak to tak dělá každej". Přitom to není pravda a budou desítky procent těch, který jezděj autem úplně k hovnu v rozsahu minimálně pár dní v týdnu. Platí to i pro služební cesty. I tady se na delší vzdálenosti snažim využívat vlak, i když stojí nový auto před barákem. Kolega ne, ten si vezme auto, i když to vlakem vyjde o půl hodiny rychlejc i s cestou na nádr.
E: Pro prdel jsem dal dotaz na ChatGPT a tam mi napsali, že se odhaduje asi 20-30% jízd, které by mohly být nahrazeny veřejnou dopravu bez objektivního snížení komfortu nebo rychlosti přepravy. Platí pro městskou oblast s dobrou dostupností veřejné dopravy.
"Hlavní překážkou je často spíše zvyk, preference pro pohodlí a psychologické faktory, než reálné nevýhody veřejné dopravy."
Jasně, ty známý a příbuzný se kterejma se o tom bavim vůbec neznám. Neznal jsem i svou přítelkyni, která měla pracoviště 7 minut chůze od nádraží, ale já kvůli ní musel jak píčus na koloběžce projet (případně jít pěšky) půl města, protože chtěla jezdit autem. Mnohdy jsem 3 km před cílem vystoupil a jel na koloběžce, protože to po cyklostezce bylo rychlejší než na zacpaný silnici. A že by domu tahala denně rohlíky nebo Primalex jsem si teda za těch 6 let fakt nevšim.
Kolegové kteří se mě ptali proč jezdim vlakem, jestli kvůli prachum nebo čemu, mi asi taky chtěli podprahově vnutit kýbl Primalexu.
Ty absolutně neuznáváš nějaký statistiky a bereš všechno podle "takhle to dělám já, tak to tak dělá každej". Přitom to není pravda a budou desítky procent těch, který jezděj autem úplně k hovnu v rozsahu minimálně pár dní v týdnu. Platí to i pro služební cesty. I tady se na delší vzdálenosti snažim využívat vlak, i když stojí nový auto před barákem. Kolega ne, ten si vezme auto, i když to vlakem vyjde o půl hodiny rychlejc i s cestou na nádr.
E: Pro prdel jsem dal dotaz na ChatGPT a tam mi napsali, že se odhaduje asi 20-30% jízd, které by mohly být nahrazeny veřejnou dopravu bez objektivního snížení komfortu nebo rychlosti přepravy. Platí pro městskou oblast s dobrou dostupností veřejné dopravy.
"Hlavní překážkou je často spíše zvyk, preference pro pohodlí a psychologické faktory, než reálné nevýhody veřejné dopravy."
-> palinator: Ekovýpalný, emisní povolenky pro koncovýho uživatele na veškerej fosil nebo buzerace na STK ti nestačí? Neříkám, že má po silnici jezdit kdejakej šrot, ale ve výsledku je i tohle jen byznys s přidanou hodnotou nula....byť je pravda, že třeba zde modelový vůz jedničková Fabie ekovýpalný neplatí, ale v době zavedení to taky bolelo dost lidí.
-> King: To si myslíš špatně

-> saskyn2: Je jich dost. Nemluvě o tom, že spousta z nich by klidně mohlo mít HO jako za covidu
Pak zde máme většinovej zájem.
Ono kdyby bylo dost rodičů, co jezdí pro dítko po 16h - školky a družiny dřív běžně fungovali i déle, jen se to třeba po 16h sloučilo do jedné třídy, nebo já měl třeba i babičku.
Fakt zlatej covid, to se jezdilo krásně.. Jsem pro mýto do Prahy a složitější parkování všema deseti. A nemusí to být nic platného 24/7, stačí dopolední hodiny všedního dne. Tím by se to vyfiltrovalo a jezdili by autem skutečně jen ti, co to potřebují
Nejhorší to je okolo kancelářských budov - auta na zákazu, na chodníku, ČS v obležení zaparkovaných aut. A pokud jsou kancly někde u sídliště, tak někdo místní je bez šance zaparkovat.
Kdyby MP aspon jezdila a odtahovala ty, co stojej jak nemaj - už to by stačilo a motivovalo by to spousta lidí tím autem prostě nejet


-> saskyn2: Je jich dost. Nemluvě o tom, že spousta z nich by klidně mohlo mít HO jako za covidu
Pak zde máme většinovej zájem.
Ono kdyby bylo dost rodičů, co jezdí pro dítko po 16h - školky a družiny dřív běžně fungovali i déle, jen se to třeba po 16h sloučilo do jedné třídy, nebo já měl třeba i babičku.
Fakt zlatej covid, to se jezdilo krásně.. Jsem pro mýto do Prahy a složitější parkování všema deseti. A nemusí to být nic platného 24/7, stačí dopolední hodiny všedního dne. Tím by se to vyfiltrovalo a jezdili by autem skutečně jen ti, co to potřebují
Nejhorší to je okolo kancelářských budov - auta na zákazu, na chodníku, ČS v obležení zaparkovaných aut. A pokud jsou kancly někde u sídliště, tak někdo místní je bez šance zaparkovat.
Kdyby MP aspon jezdila a odtahovala ty, co stojej jak nemaj - už to by stačilo a motivovalo by to spousta lidí tím autem prostě nejet
No jo kluci, ale to jsme jinde. Ja mkuvim o zamestnaneckym pomeru a 8h pracovni dobe...
-> StepaNoFUN: Dneska jsem dělal 17-17.30 a úplně mi to stačilo

-> Jirik_Tuňák1983 03.10.24 20:13:00: Jo tak to bych taky bral

-> StepaNoFUN 03.10.24 20:10:34: Já bych dělal nejraději od 9:00 do 12:00, ale na to nemám pozici ani společenské postavení. 

Ty woe ja kdybych mohl, tak delam radsi 10-18... Nekolik let jsem tak delal a bylo to pro me super. Bohuzel tady to tak moc nejde. A to i kdyz jsem si vlastne v podstate svym panem.
-> Jirik_Tuňák1983: Dejv je myslim naplava, jako ostatne vetsina Prahajzlu
