No on se ten výběr zužuje de facto na Rangera, Mazdu B/BT, coz je vlastně převlečenej Ranger, Hiluxe, L200 a Navaru. Občas se objeví nějaký Isuzu, ale to je asi spíš okrajovka. Opely Campo už všechny schnilý na sráč.
To auto bude mít roční nájezd do 15 000 km, provoz bude rozhodně celoroční.
OK, takže po Navarách spíš ani nekoukat? Nicméně pokud bude schnilej rám, tak se zlomí všechno. Chce to něco, čeho se nebude muset hned půlka vyvařovat.
nejni náhodou ta starší generace L200 převlečené Pajero Sport? To má kolega do lesa, řiká mu zelená hyena ale ročně s tím moc nenajede ...
-> Jumbo: Tak z těch zánovních pickupů bych byl taky pro rangera, ale ten se rozhodně nevejde do rozpočtu. Těch 200 000 je fakt strop, takže Amarok nehrozí a americké pick-upy už tuplem ne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pick up 4x4 do 200 000
15:26:35
30.06.2020
30.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 30.06.20 15:21:07: Přesně, viděl jsem ty Navarry zlomené dvě na vlastní oči, ale to jsem nevěděl, co to bylo a nebo o co šlo.
Ještě např. Mazda BT. A L200 taky není špatně.
Ještě např. Mazda BT. A L200 taky není špatně.
15:21:07
30.06.2020
30.06.2020
StepaNoFUN
-> charon: Zkušennosti mám jenom s L200. Sloužila u Městskejch lesů a rybníků a na to co zažila to byl neskutečnej držák. Tam všechno (stáří i kilometry) muselo bejt násobený minimálně 3x. :-D
Jediný co u tý nový (dneska nějakejch 10let starý) stály za hovno byly origo brzdy (2x7500km a hotovo, dal jsem nějaký neorigo a po 13k bylo desek půlka), ale za mě slušný. A teda ceny dílů - Za turbo na tu starší generaci mi tenkrát v Mitsubishi řekli asi 70k. :-O
Tu novější jsem teda servisoval asi 2 roky, takže tam toho moc nevím. Ale ta starší - za mě fakt dobrý, když vezmu v potaz to zacházení.
O Navarách jsem jen slyšel, že se "lámou", ale osobně to potvrdit nemůžu.
Jediný co u tý nový (dneska nějakejch 10let starý) stály za hovno byly origo brzdy (2x7500km a hotovo, dal jsem nějaký neorigo a po 13k bylo desek půlka), ale za mě slušný. A teda ceny dílů - Za turbo na tu starší generaci mi tenkrát v Mitsubishi řekli asi 70k. :-O
Tu novější jsem teda servisoval asi 2 roky, takže tam toho moc nevím. Ale ta starší - za mě fakt dobrý, když vezmu v potaz to zacházení.
O Navarách jsem jen slyšel, že se "lámou", ale osobně to potvrdit nemůžu.
14:51:34
30.06.2020
30.06.2020
Jumbo
-> charon: Znamí mají už dva roky Rangera na farmě od novoty a spokojenost... Vezl jsem se v tom i jsem to řídil a je to překvapivě kultivované i na silnici na to, jak dobře to jede v terénu...
14:43:00
30.06.2020
30.06.2020
palinator
Pokud by ještě trochu přitlačil, tak by moh bejt i Amarok.
14:31:06
30.06.2020
30.06.2020
charon
Pánové, je tu sposta lidí, co bymohli mít zkušenosti s pick-upama do terénu i na silnici. Co byste tak doporučili v rozpočtu do 200 000 Kč? Auto jako takový by mělo sloužít dílem jako pracovní (do lesa pro dřevo, kolem baráku, matroš na stavbu) a dílem i jako náhrada rodinného vozu (ale cesty spíš jako couračky po okolí) pro tatu. Chtěl by něco s rozumnýma jízdníma vlastnostma a základním pohodlím - tzn. měla by bejt klima a eleokna aspoň vepředu a měl by to bejt double-cab - aspoň pro 4 lidi. A ano, lákal by ho Ford F150, Dodge RAM a podobný obludy na LPG, ale na to je rozpočet moc malej ...
Takže otázka vlastně zní - Ranger/Navara/L200? nebo je rozumného i něco jiného? A co vzít (roky výroby? motorizace? ....) a co hledat za vady?
Takže otázka vlastně zní - Ranger/Navara/L200? nebo je rozumného i něco jiného? A co vzít (roky výroby? motorizace? ....) a co hledat za vady?