-> Milan 136:
Má to menší přední kola ne?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
12:38:03
22.07.2022
22.07.2022
palinator
12:33:04
22.07.2022
22.07.2022
Milan 136
-> dragon_cb_cz 22.07.22 10:27:08: No že nemá výkon. Schválně kdo si toho z fotky všimne
10:27:08
22.07.2022
22.07.2022
dragon_cb_cz
-> Milan 136 21.07.22 17:24:09: Přijelo že nejede?
08:28:30
08.06.2022
08.06.2022
Tomaso435
-> Borderer 08.06.22 08:07:33: ubrat z krypl módu na rs a po piči
08:21:17
08.06.2022
08.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 08.06.22 08:07:33: Mně to Volvo přijde v pohodě, nevím, jestli to ještě nějak postupem let ladili, ale proti elektru je to fakt takový divný. Žádný progresivní účinek, v celém rozsahu je to takový jak říkám hovnový řízení.
08:07:33
08.06.2022
08.06.2022
Borderer
Já bych stejně řekl, že je to jen a pouze o tom, na co je člověk zvyklej. Protože po 150 tisících kilometrech ve Felicii s posilovačem poznám na volantu snad všecko, tak po přesedlání do Volva s hydrem nebo služební Fóbie s elektrikou nepoznám ani prd, jen na mne řve kontrola trakce. Nehledě na to, že jsou všechny tyhle auta nechutně přeposilovaný.
21:29:49
07.06.2022
07.06.2022
Bukaj
-> saskyn2: Je to o zvyku. Stejně, jako pro většinu řidičů je dnes nezvyk sednout do škodovky, tak pro mne je nezvyk řídit něco moderního. Koneckonců - i když přesednu z jedné mé 130 do druhé, tak je to auto, které se jinak ovládá, jinak se chová za různých situací, jinak brzdí atd, jen to, že to nejede, mají obě společné
A není to tím, že by jedna stotříca byla zánovní a druhá vrak, ale třeba tím, že jedna má furt plný kufr a vzadu plynovou nádrž (o 150-200 Kg víc), pneu 165/80 R13 na plecháčích 4,5 J, přítlačák z Feldy 1,3 a druhá je lépe odhlučněná, na litých diskách 5Jx13 má gumy 185/70 a přítlačák z 1,6 a je to fakt úplně jiné auto...
...ale to už jsme hodně mimo téma
A není to tím, že by jedna stotříca byla zánovní a druhá vrak, ale třeba tím, že jedna má furt plný kufr a vzadu plynovou nádrž (o 150-200 Kg víc), pneu 165/80 R13 na plecháčích 4,5 J, přítlačák z Feldy 1,3 a druhá je lépe odhlučněná, na litých diskách 5Jx13 má gumy 185/70 a přítlačák z 1,6 a je to fakt úplně jiné auto...
...ale to už jsme hodně mimo téma
20:58:26
07.06.2022
07.06.2022
saskyn2
-> Bukaj: no hele 120 bez vůlí jo:) jako u hřebenu je obrovský pokrok oproti šneku, přesto si dovolím tvrdit že Markéty Oktávka má po 330tkm menší vůle než měla ta nejlepší 120 která se kdy soudruhům povedla, už když vyjížděla z továrny Nevim, to co píšeš nikde nepozoruji, mám to tak jako píše-> Syny 07.06.22 11:41:32: a myslím že těch aut vystřídám o dost víc než běžný smrtelník.
17:36:14
07.06.2022
07.06.2022
Jirik_Tuňák1983
Tak já musím za sebe prohlásit, že aut střídám fakt hodně a nějak ty věci, které se dole popisují, jako řidič nevnímám. Minimálně to není takové, že by mi to přišlo jako záležitost k řešení.
Když ale vezmu naše dvě poslední auta, která máme doma (teď nevím, jestli už to jsou moderní vozy), tak Bravo II má řízení skvělé. A to jak účinkem závislým od rychlosti jízdy, tak přesností, citem v řízení a netahá tě to jak debila doleva doprava po přejetí fazole. Čirou náhodou to má elektromechanické řízení. Volvo má klasickou hydrauliku a je to z mého pohledu takové hovnové řízení. Není moc přesné, odpor na místě je větší než by se mi líbilo a mnohem více to přenáší do volantu různé rušivé vnější elementy. Jediná hydraulika, která fungovala dobře, tak byla v historické Xantii, kde na tom hydru jelo celé auto. Jinak za mne hydraulika eeee, elektrika nebo elektromechanika palec nahoru.
Když ale vezmu naše dvě poslední auta, která máme doma (teď nevím, jestli už to jsou moderní vozy), tak Bravo II má řízení skvělé. A to jak účinkem závislým od rychlosti jízdy, tak přesností, citem v řízení a netahá tě to jak debila doleva doprava po přejetí fazole. Čirou náhodou to má elektromechanické řízení. Volvo má klasickou hydrauliku a je to z mého pohledu takové hovnové řízení. Není moc přesné, odpor na místě je větší než by se mi líbilo a mnohem více to přenáší do volantu různé rušivé vnější elementy. Jediná hydraulika, která fungovala dobře, tak byla v historické Xantii, kde na tom hydru jelo celé auto. Jinak za mne hydraulika eeee, elektrika nebo elektromechanika palec nahoru.
15:10:52
07.06.2022
07.06.2022
Bukaj
-> saskyn2: Jsem zvyklý na hřeben 120 (130) bez vůlí a vždy, když jsem sednul do té Caddyny, tak to byla nepříjemná změna, než jsem si zvykl. Vybavuju si, že kdysi se dost podobně chovalo firemní Ducato (2006, první s novou tváří), ale když si občas sednu za volant kolegova Ducata 2006 (ještě starý model), tak to to nedělá.
Jinak moderními vozy moc nejezdím, když jsem byl v 2016 v USA a jezdil jsem tam funglnovým Focusem, tak ten to nedělal. Nejvíc s tím zápasím u té Fabie II a Caddy III...
Jinak moderními vozy moc nejezdím, když jsem byl v 2016 v USA a jezdil jsem tam funglnovým Focusem, tak ten to nedělal. Nejvíc s tím zápasím u té Fabie II a Caddy III...
15:04:02
07.06.2022
07.06.2022
Jarda/felda
-> palinator 07.06.22 11:47:04: a víš že mě to golf dělal taky a to byla komplet nová náprava i silenty motoru, ted u passata se mi zase hýbe řadička dopředu/dozadu při přídání a trochu poklesne spojkový pedál při akceleraci
13:50:50
07.06.2022
07.06.2022
palinator
-> U-Geen:
Tady jsme na vůli nepřišli... Ale je možný že plave uložení celýho řízení.
Tady jsme na vůli nepřišli... Ale je možný že plave uložení celýho řízení.
13:24:50
07.06.2022
07.06.2022
saskyn2
-> Bukaj 07.06.22 12:02:39: to máš nějak pomotaný, tohle je naopak vlastnost hydrauliky u toho el serva to jde právě krásně plynule od začátku do konce, i při prudkém pohybu, zatím co hydrauliky při rychlé reakci jde kousek lehce a jakmile narazíš na její limity, tak ti volant ztuhne, což je pro mě celkem uživatelsky nepříjemný, ale tobě to možná připomíná vůli na 120 tak ti to vyhovuje
A zrovna tebou zminovaná fábie má hydrauliku kterou žene el pumpa, tam není vyloženě elektrický posilovač.
A zrovna tebou zminovaná fábie má hydrauliku kterou žene el pumpa, tam není vyloženě elektrický posilovač.
13:20:02
07.06.2022
07.06.2022
saskyn2
-> palinator 07.06.22 10:40:23: vidíš a mě právě připadá že mám lepší kontakt s vozovkou u elektriky, kde se volant chová přirozeněji než u běžného hydraulického serva, není přeposilovaný na dálnici a není to celkově tak gumové. Jinak to CC nemá el posilovač na volantové tyči jako tebou zminovaný rapid a citigo, ale stejně jako oktávka na hřebenu.
-> Syny 07.06.22 11:41:32: jo mám z toho ten samý pocit
-> Syny 07.06.22 11:41:32: jo mám z toho ten samý pocit
12:37:37
07.06.2022
07.06.2022
U-Geen
-> palinator 07.06.22 11:47:04: tohle mi delaly zadni silentbloky v ramenech k.o.... proste to rameno pri pridani plynu odcestovalo kamsi :)
12:17:16
07.06.2022
07.06.2022
palinator
-> Syny:
Přijde mi že ne v takové míře... I v té zatáčce to prostě má tendenci smazávat odpor volantu. Ale dohadujeme se o píčovinách. Fajn na elektrice je, že jde nastavit, je energeticky míň náročná a nepotřebuješ k tomu tekoucí příslušenství, který překáží na řemeni, apod.
Přijde mi že ne v takové míře... I v té zatáčce to prostě má tendenci smazávat odpor volantu. Ale dohadujeme se o píčovinách. Fajn na elektrice je, že jde nastavit, je energeticky míň náročná a nepotřebuješ k tomu tekoucí příslušenství, který překáží na řemeni, apod.
12:12:09
07.06.2022
07.06.2022
Syny
-> palinator 07.06.22 11:47:04: To budou delat spis uz i vyrachtany poloosy, pripadne gumy. Kazdopadne ze jedes po kluzkym jako s el. posilovacem nepoznas? Ja to tedy zatim poznal vzdycky. Nevim no, podle me el. posilovac je vyborna vec a uz bych se vracet zpatky v tomhle ohledu nechtel. Nejak nepozoruju tyhle problemy co tady pisete.
12:10:34
07.06.2022
07.06.2022
růža
-> palinator 07.06.22 09:41:07: Já si neskutečně zvykl na AWD. Frajeřinu s tím člověk udělá stejnou a zároveň se neztrapní při prvním mírném kopečku.
12:07:36
07.06.2022
07.06.2022
palinator
-> Bukaj:
Tak toho jsem si nikdy nevšim.. Možná jsi na to citlivější protože stodvacítka to má přesně obráceně, ve středový poloze jde volant ovládat špičkou malíčku, už jenom než se všude vymezej vůle, později je to už jen a jen horší.
Tak toho jsem si nikdy nevšim.. Možná jsi na to citlivější protože stodvacítka to má přesně obráceně, ve středový poloze jde volant ovládat špičkou malíčku, už jenom než se všude vymezej vůle, později je to už jen a jen horší.
12:02:39
07.06.2022
07.06.2022
Bukaj
Mně na posilovačích moderních vozů vadí především ta nerovnováha (nebo nevím, jak jinak to napsat) mezi silou, potřebnou k počátku pohybu volantem ze středové polohy a silou, potřebnou k následnému pohybu volantem. Ta síla není lineární, ale k počátečnímu otočení je třeba o dost větší moment ("utrhnout" volant ze středové polohy), než k následnému pohybu. Přirovnal bych to asi jako kdyby byl volant držen v středové poloze předepnutými gumicuky...
Výsledkem je, že při jízdě po mírně točité silnici (typicky okresky) furt musím cukat volantem, protože po překonání prvotního odporu, když "zabere" posilovač, tak přetočí volant víc, než potřebuji.
Zajímavé je, že tátova Octavia 1,8 20V (1997) to nedělá, zatímco například mámina Fabia II 1,4 16V (2007), kamarádova OII 2007 nebo jiné novější koncernové vozy ano (v osobním autě jiného výrobce už jsem dlouho za volantem neseděl, tak si to buď nepamatuju, nebo nevím)...
Výsledkem je, že při jízdě po mírně točité silnici (typicky okresky) furt musím cukat volantem, protože po překonání prvotního odporu, když "zabere" posilovač, tak přetočí volant víc, než potřebuji.
Zajímavé je, že tátova Octavia 1,8 20V (1997) to nedělá, zatímco například mámina Fabia II 1,4 16V (2007), kamarádova OII 2007 nebo jiné novější koncernové vozy ano (v osobním autě jiného výrobce už jsem dlouho za volantem neseděl, tak si to buď nepamatuju, nebo nevím)...
11:47:04
07.06.2022
07.06.2022
palinator
-> Syny:
Myslíš že to plavání ve vyjetých kolejích je posilovačem? Toledo taky když jsem přidal plyn, tak jelo prudce doprava, když jsem ubral, tak zase doleva. U Ovce to teda nepozoruju.
Spíš bych řek že je to dobrý v zimě, že člověk pozná že jede po něčem klouzavým.
E: ale já jsem divnej. A holky to dobře vědí.
Myslíš že to plavání ve vyjetých kolejích je posilovačem? Toledo taky když jsem přidal plyn, tak jelo prudce doprava, když jsem ubral, tak zase doleva. U Ovce to teda nepozoruju.
Spíš bych řek že je to dobrý v zimě, že člověk pozná že jede po něčem klouzavým.
E: ale já jsem divnej. A holky to dobře vědí.
11:41:32
07.06.2022
07.06.2022
Syny
-> palinator: Tadle hlaska o kontaktu s vozovkou se mi vzdy moc libi :) A co bys od toho chtel? Aby na kazdym sutru te to trhlo volantem? Treba s Cordobou, ktera mela hydraulickej posilovac, me to tahalo za volant v kazdej vyjetej koleji nebo kdyz jsem jel po useku, kde jedes kousek po tramvajovych kolejich. S el. posilovacem tohle z mnoha procent odpadlo a rozhodne se za to nezlobim. A vubec mi neprijde, ze by se s tim divne jezdilo. Naopak se mi s tim jezdi velmi dobre a ta zminena progersivita mi hodne vyhovuje.
10:55:23
07.06.2022
07.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.06.22 09:16:38: Ale Mercedes ne.
10:40:23
07.06.2022
07.06.2022
palinator
-> saskyn2:
Mně přijdou zase divný elektrický posilovače, kde mi přijde že nemám absolutně pocit kontaktu s vozovkou. Typicky Rapid nebo Citigo... prostě zatočíš jak v PC hře..
Mně přijdou zase divný elektrický posilovače, kde mi přijde že nemám absolutně pocit kontaktu s vozovkou. Typicky Rapid nebo Citigo... prostě zatočíš jak v PC hře..
10:18:27
07.06.2022
07.06.2022
saskyn2
-> palinator 07.06.22 09:40:08: celková divnost toho řízení, odezva, gumovost, to že neumí měnit progresivitu, takže na dálnici to máš přeposilovaný, zatim co na místě naopak. S tim servotronikem se jezdí mnohem lépe.
09:41:07
07.06.2022
07.06.2022
palinator
09:40:08
07.06.2022
07.06.2022
palinator
09:16:38
07.06.2022
07.06.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.22 02:09:09: No... v tomhle směru je na tom to BMW asi pořád líp jak AR...
Ale zase problém s přebytkem kreténů mezi majiteli je stejný
Ale zase problém s přebytkem kreténů mezi majiteli je stejný
02:09:09
07.06.2022
07.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 06.06.22 23:22:38: Jako aby mu mělo co hnít pod prdelí, jo?
23:40:15
06.06.2022
06.06.2022
Milan 136
23:39:24
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> saskyn2: Právě, moje porucha osobnosti. Cejtím se už na B7, ale ještě si potřebuji něco dokázat s CC.
23:36:26
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> darklord: Tak opět (stejně jako u AR) něco vytasím z rukávu. Konkrétně 530i v E39. Pro mě perfektní auto. Ale dva, respektive tři důvody, proč ne. Když pominu první, malicherný, že můj bratr má averzi vůči BMW a došlo by k rodinnému neštěstí Tak především zadní náhon a stav těchto aut, mě odrazují. Přeci jen, nějakej manažerskej Superb mladého tupouna moc nepřitahuje, ale Benzínkovej sen je právě R6 v Bávu. Takže dnes už v slušném stavu blbě sehnatelnej, nebo za moc pěnez.
O Mercedesech toho moc nevím, ty znám spíš v naftových pětiválcích a šestiválcích. Ale to jde v tuto chvíli mimo mě.
O Mercedesech toho moc nevím, ty znám spíš v naftových pětiválcích a šestiválcích. Ale to jde v tuto chvíli mimo mě.
23:25:39
06.06.2022
06.06.2022
saskyn2
-> růža: Tak B7/SII je takový páprdovský, to CC je takovej kchár pro nezadaný kocoury
23:22:38
06.06.2022
06.06.2022
darklord
Ja trochu zatrollim. Ked uz tu v teme o superbovi chodia take nezmysly ako AR, preco neskusit naozaj rozumny 6 valec v tej jedinej spravnej konfiguracii R6 = nejaky MB alebo BMW z prelomu tisicroci? To bude od superba na mile daleko, cenovo asi podobne a myslim ze na 20 rocny srac aj dost podbne na servis.
23:17:56
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> dragon_cb_cz 06.06.22 23:05:16: Ty jsi právě světlá vyjímka (možná proto, že to není tvoje jedíné auto)
Právě předfaceliftovou 166 měl za mlada jeden kamarád, akorát 2.4 jtd a od té doby pro ni mám slabost. Ikdyž možná ještě o něco dřív, když jsem jako dítě ujížděl na Lenssen a spol.
Právě předfaceliftovou 166 měl za mlada jeden kamarád, akorát 2.4 jtd a od té doby pro ni mám slabost. Ikdyž možná ještě o něco dřív, když jsem jako dítě ujížděl na Lenssen a spol.
23:12:51
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> saskyn2 06.06.22 23:02:35: Litr mi byl jasnej. Spíš jsem narážel na nějakou tvoji "mladickou" nerozvážnost. Ale tak 2.8 si měl, takže to mi stačí
To CC by mě nenapadlo, kdyby se ho kolega nezbavoval. A protože to není schopen pořád prodat, zároveň už šel s cenou hodně dolů, tak se to pro mě stavá zajímavá alternativa (byť se mi to auto úplně nelíbí a radší bych klasickou B7, nebo Sup 2 facelift), než přijde ten kočárek
To CC by mě nenapadlo, kdyby se ho kolega nezbavoval. A protože to není schopen pořád prodat, zároveň už šel s cenou hodně dolů, tak se to pro mě stavá zajímavá alternativa (byť se mi to auto úplně nelíbí a radší bych klasickou B7, nebo Sup 2 facelift), než přijde ten kočárek
23:05:16
06.06.2022
06.06.2022
dragon_cb_cz
-> růža: Jo, že minimálně dle pohledu do inzerce je mezi majiteli AR koncentrace kokotů nadprůměrná, s tím se polemizuje těžko... říkám jako majitel AR
EDIT: Ale kruci prdel... ta 166 je ufon.
EDIT: Ale kruci prdel... ta 166 je ufon.
23:02:35
06.06.2022
06.06.2022
saskyn2
-> růža 06.06.22 22:32:41: Co znamená zajímavý? Pro mě asi nejzajímavější byl a je litr. Jinak tu 2.8 jsem jednu dobu měl v B5. Mimochodem jak si tady zmínil tu 3.6 v CC tak to je jízdníma vlastnostma naprosto jinej level-dcc, příčný motor, bezrámová okna a hlavně ne hydraulické servo z toho dělá jízdně i pocitově něco jiného než obstarožní S1(který ve své době určitě nebyl špatný auto, jen ta doba je hodně zpět), přesto bych ani CC jako nějakou pecku neoznačil, ale alespon se v tom dá normálně jezdit, když nepotřebuješ do kufru cpát kočárek...
23:00:18
06.06.2022
06.06.2022
Milan 136
-> saskyn2 06.06.22 22:26:28: Jo tak to je jasný. Neláká voňavka málo jetá jako víkendovka, proč ne. Ale provozovat to jako spotřebák, to bych asi fakt nechtěl.
Kolega teď pořídil 300 koňovou Cupru ST a prý to proti předchozí FR 135kW TDI trochu víc žere. Asi tak dvojnásobně
Kolega teď pořídil 300 koňovou Cupru ST a prý to proti předchozí FR 135kW TDI trochu víc žere. Asi tak dvojnásobně
22:49:05
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> dragon_cb_cz: Nebudu ti lhát, už jsem koukal na Bazoš Kažodpádně bych měl menší problém s výběrem modelu. Určitě nic staršího typu 155, 164 (nemám volnou garáž a bylo by mě toho líto na běžné ježdění). 156 mi už dneska přijde trochu fórová, tím samožremě nechci urazit. Takže jedině 166 nebo GT. A je pravda, že pro tu 166 jsem měl vyždycky slabost. Ale to už se dostáváme mimo téma Supu.
A ještě jedna vsuvka, o které už kdysi byla řeč. Co jsou zač ti lidi, kteří vlastní Alfu? (další krásně napsaný inzerát)
auto.bazos.cz/inzerat/... /30.php
A ještě jedna vsuvka, o které už kdysi byla řeč. Co jsou zač ti lidi, kteří vlastní Alfu? (další krásně napsaný inzerát)
auto.bazos.cz/inzerat/... /30.php
22:42:41
06.06.2022
06.06.2022
dragon_cb_cz
-> růža: No já jen že když mladickou nerozvážnost, tak proč se držet při zemi Zas pokud jde i o ten pocit, tak je potřeba se nedržet úplně totálně při zemi. Čímž neříkám, že máš běžet koupit Busso, jen že když už investovat do blbosti, tak pořádně - protože pak je mimo jiné šance, že nepůjde na ceně zásadně dolů. Kompromisy většinou cenu moc nedrží.
22:35:44
06.06.2022
06.06.2022
11mAjA11
Všechno foukaný pocitově pojede líp...a nelze srovnávat dvoulitrovou 4valec CR naftu v podstatě moderní a archaickou kovadlinu víceválec atmo benzín..mě šlo o celkový koncept vozu, je to vrcholný model z dané doby, komfort, ticho a prostor je pro mě obrovská deviza, mám dvojkového golfa 111kw a s tím je zábavy více než dosti..
22:32:41
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> saskyn2: A vlastnil si v minulosti nějaký " zajímavý" auto, nebo to byly vždycky sázky na jistotu?
22:26:28
06.06.2022
06.06.2022
saskyn2
-> Milan 136 06.06.22 21:47:13: Jo, na běžné ježdění, jak píšeš, ani zadarmo. Na druhou stranu nějaký málo jetý, jako veterána do garáže, kterého jednou za 2r vytáhnu na stk, proč ne....
-> růža 06.06.22 22:09:21: No právě že ten 2.0TDI CR v combi jede líp a žere půlku, chápu že si mladej, mě už je 41 a mám alespon trochu rozum tak hlouposti nevymýšlím
-> růža 06.06.22 22:09:21: No právě že ten 2.0TDI CR v combi jede líp a žere půlku, chápu že si mladej, mě už je 41 a mám alespon trochu rozum tak hlouposti nevymýšlím
22:22:25
06.06.2022
06.06.2022
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Tak srovnávám dobově podobný motory... Nechci se pouštět do debaty o krouťáku posledního vyvinutýho motoru byť maloválce a 20let starý atmosférický pumpy na hovna s 3x takovým objemem.
Jako teď jsem se párkrát svezl s blbným litrovým Kamiqem 110Hp a to auto mně fakt baví... Na okreskách jsem si to i užíval několikrát dostal vynadáno - vyser se na to nebu budu blinkat...
Jako teď jsem se párkrát svezl s blbným litrovým Kamiqem 110Hp a to auto mně fakt baví... Na okreskách jsem si to i užíval několikrát dostal vynadáno - vyser se na to nebu budu blinkat...
22:22:22
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> dragon_cb_cz: Ani nevíš, jaké mám trápení už kvůli výběru koncernového motoru, natož pak Itala Né, že by se mi to nelíbilo, ale přeci jen, VW tady rozumí spousta lidí, ale s Alfou by mě hnali.
22:17:27
06.06.2022
06.06.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 06.06.22 22:12:38: Každý má svoje, vždycky je to něco za něco.... Prostě dle vkusu a použití. Fajn může být i maloobjemová atmoška, však máte doma FIRE, tak to znáš.
-> růža 06.06.22 22:09:21: Jestli chceš pořádnou V6 hloupost, tak si kup Busso
-> růža 06.06.22 22:09:21: Jestli chceš pořádnou V6 hloupost, tak si kup Busso
22:15:17
06.06.2022
06.06.2022
růža
-> 11mAjA11: Děkuji za nabídku , bohužel pro mě trochu z ruky. Ty běžné věci okolo auta by mi nevadily. to bych si zvládl pospravovat. Bohužel motor si doma neudělám, ale nečekám, že by tyhle motory byly zrovna poruchové.
-> StepaNoFUN: Když v tom možná bude ten problém Já už auto, co je potřeba točit neměl řadu let. Navíc mám pokaždé pocit, že když jdu přes 4 tisíce, tak už ho týrám.
-> StepaNoFUN: Když v tom možná bude ten problém Já už auto, co je potřeba točit neměl řadu let. Navíc mám pokaždé pocit, že když jdu přes 4 tisíce, tak už ho týrám.
22:12:44
06.06.2022
06.06.2022
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN 06.06.22 22:12:22: I oproti benzínu.