skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, teď mi to taky došlo. Ale nebýt toho, tak si fakt nejsem jistý...
-> dragon_cb_cz 26.02.21 20:03:00: S ohledem na název tématu, do kterého to Milan vložil, tipuji Renault Laguna. 

-> Milan 136: A je to Sup nebo Octa? Protože fakt nevím
Ale na těch 19" to je hezké.

-> havlik 26.02.21 18:02:41: Jasně že ne. Však píšu z O2.
Ale kdyby na tom byl správný rozměr 215/60 R16, nebude to o moc lepší.
A taky ET je o 9mm dovnitř
Ale kdyby na tom byl správný rozměr 215/60 R16, nebude to o moc lepší.
A taky ET je o 9mm dovnitř

-> Milan 136 26.02.21 17:43:04: a to je povoleny rozměr?
-> Milan 136 26.02.21 17:43:04: Ale aspoň je nepoškrábeš o obrubník, to si o něj dřív odřeš kotník. 

-> Milan 136 26.02.21 17:43:04: tie ani na zimu niesu pekne 

Kdyby někdo ještě pochyboval o větě kola dělají auto
Jen kvůli převozu ze zvedáku 16" z O2


Jen kvůli převozu ze zvedáku 16" z O2

-> Milan 136: tak asi lepsi nez Windows CE ne? :-)
-> Milan 136: Protože to zase dodává někdo pro koncern, jako VAS dodává actia i+me gmbh
-> Nwkt 31.07.20 15:49:18: No, v ofiko origo regloskopu Maha je android. To už je blízko 

-> Nwkt: Toho, že si to ohackujou vlastníci/uživatelé, toho se bojím ze všeho nejmíň. Ale vzhledem k permanentnímu připojení těch zařízení a tomu, že výrobce logicky po pár letech přestane řešit bezpečnostní podporu (která bude beztak mizerná) to bude ještě srandovní. A vůbec nejlepší to bude, až nějakýho génia napadne, že když to připojení přestane fungovat, že se to zablokuje - v Cisco stylu.
-> dragon_cb_cz: Tak to všichni ví jak to dopadne, bude SW "dieselgate". On už teď existuje hack na MIB infotainment co ti dá heslo roota a můžeš si tam pak dělat co chceš
-> Nwkt: Pro mě jako člověka lehce líznutýho bezpečností je tohle docela zajímavý. Automobilovej a softwarovej průmysl se v tom jak fungují míjejí tak moc, že to snad ani víc nejde. Když vidím, jak málo se řeší bezpečnost i tam, kde k tomu prostor je, tak si nechci představit jak to dopadne v tak sešněrovaným prostředí. Teda... už se to trochu tuší a není to nic hezkého.
Všichni mají strach z moderních aut kvůli vymrdávátkám v motorech atd. Mě teda tohle děsí daleko víc
Všichni mají strach z moderních aut kvůli vymrdávátkám v motorech atd. Mě teda tohle děsí daleko víc

-> dragon_cb_cz: No mám na to stejný názor
No jsem na to zvědavej www.volkswagen-newsroom.c om/en/.../volkswagen-stren gthens-new-software-organi zation-5607
No jsem na to zvědavej www.volkswagen-newsroom.c om/en/.../volkswagen-stren gthens-new-software-organi zation-5607
-> Nwkt 31.07.20 15:49:18: Nevím jestli naštěstí nebo bohužel. Tak trochu asi obojí 

-> Nwkt: Počkej až vás Google koupí. :-D
-> palinator: V autě android nikdy nebude
-> palinator 29.07.20 09:02:51: Přesně. Případně až tě hlasový ovládání nebude chtít poslouchat kvůli nachlazení 

-> StepaNoFUN:
Počkej až to budem jak debilové hledat někde v tom Androidu nebo co to je v novejch autech.
Počkej až to budem jak debilové hledat někde v tom Androidu nebo co to je v novejch autech.

Dneska mě v práci dostal kolega. Je pravda, že už důchodce... Má Superba III v L&K s ventilovanejma sedačkama a zkonstatoval, že mu nejde klima. Jestli to prej opravím. Opravil jsem. Zmáčknul jsem tlačítko na zapnutí. :-D
-> Jumbo: Ale prd. Má to PTC rovnou na vzduch a má asi 3x větší výkon než ty tři žhavky.
-> Pavel P..: Tak tam mělo předehřev ještě všechno od koncernu VW, časem se na to vykašlali... To i moje V70 s 2,5 TDi od VW hrála daleko rychleji, než služební Oct...
-> Jumbo: 97, 1,9tdi AFN
-> Pavel P..:
Rozjedu to, dám pětku a jedu 90-65-90. Po rovině. Pak se to ohřívá pomaličku. Ale nevim jestli mám kvůli tomu jednou nohou stát na brzdě a druhou přidávat, aby se to ohřálo rychlejc.
Rozjedu to, dám pětku a jedu 90-65-90. Po rovině. Pak se to ohřívá pomaličku. Ale nevim jestli mám kvůli tomu jednou nohou stát na brzdě a druhou přidávat, aby se to ohřálo rychlejc.

-> Pavel P..: Ty máš co za modelový rok/motor?
-> Jumbo: nojo tak v passatu to je standart... ve spartaku bohužel asi příplatková výbava. 

-> Pavel P..: Tak poku to mělo předehřev okruhu, jako staré TDi, tak to šlo rychleji, ale to co mám v Oktávce žádný předehřev nemá, pokud se nepletu...
-> palinator 03.03.20 08:36:40: a druhá věc, jestli to šudláš celou dobu než se to ohřeje na 1500ot, tak to taky trvá dýl 

-> palinator 03.03.20 08:36:40: ale zase to nepřekrucuj... já mám po Praze ohřáto na 90st. po cca 6-7km, záleží na okolní teplotě, pokud to ještě zapne příhřev žhavičů v okruhu, je to rychleji.... ale jak tu plno lidí psalo že je to vlastnost dieslu, že se prostě v zimě neohřeje na provozku ani po 15km, to je vinou termostatu.

Co to je zase za řeči s tím topením. Je tam PTC a topí to za chvíli 

-> Jumbo:
A Pavel P. ti na to řekne že máš v prdeli termostat že on má při plným topení po 4 km auto na 90°C
A Pavel P. ti na to řekne že máš v prdeli termostat že on má při plným topení po 4 km auto na 90°C

-> palinator: Nějaké přihřívání vzduchu v topení tam myslím je, ale pak už se ti auto na krátké trase nezahřeje vůbec...
-> Jumbo:
To nový škodovky nemaj přímotop?
To nový škodovky nemaj přímotop?

-> Jirik_Tuňák1983: tak ji to po par prerusenych vypalovanich filtru nazene na nucene vypalovani, kdy ji auto zahlasi "ted budeme vypalovat, drz vetsi otacky otacky a nevypinej motor"...
Jinak dneska venku 8°C, cesta pres vesnice, po 6 km voda 70°C, po 7 km voda na 80°C, po 8 km voda 85°C a olej 65°C, celou dobu s vypnutým topením, pouze výhřev sedačky...
Jinak dneska venku 8°C, cesta pres vesnice, po 6 km voda 70°C, po 7 km voda na 80°C, po 8 km voda 85°C a olej 65°C, celou dobu s vypnutým topením, pouze výhřev sedačky...
-> Jumbo 03.03.20 06:37:55: To si nejsem jistý, zda ohlídají, že se to zrovna děje. Ségra s malou na palubě nikde kroužit nebude. Myslím, že mají zažito, že to stačí projet jednou za čas někam dál, to ale jak víme, se nerovná regeneraci. Akorát že nevím, jak to funguje u koncernu a co jim případně doporučit.
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud si nedají pozor, tak za chvilku odpálí filtr pevných částic. Jezdím se služební O3 se stejným motorem 8 km do práce a domů a když s ní chvilku nejedu nikam dál, jenom do práce, tak umí zapnout regeneraci i než dojedu do práce, takže pak kroužím jak tydýt, než se vypálí. A to s ní minimálně jednou týdně tahám 20+ km a jednou za 3 až 4 týdny služebky (2000+ km za týden).
Každopádně jestli to nemá bufíka, tak ať v zimě nepočítají s topením...
Každopádně jestli to nemá bufíka, tak ať v zimě nepočítají s topením...
Hele kucí, co se dá očekávat?
S3 konby, 2017, 2.0 TDI, man., 110 kW. Najeto v době koupě 2019 kolem 137 000 km, původně na operák, takže standardní servisní plán.
Provozováno převážně město, často krátké trasy, tzn. i 5, 6 km, u nákupů i méně. Max. 1x za jeden až dva týdny trasa cca 12 km tam a pak večer 12 km zpět. Cesta někam dál tak 1x za měsíc, ale jen kolem 20 km plus mínus, ve druhém případě delší cesta (výlet) 1x za měsíc až čtvrtletí.
Prý benzíňáky v inzerátech moc nebyly. Jsem sice laik, ale podle mého je to poukázka do automobilního záhrobí.
S3 konby, 2017, 2.0 TDI, man., 110 kW. Najeto v době koupě 2019 kolem 137 000 km, původně na operák, takže standardní servisní plán.
Provozováno převážně město, často krátké trasy, tzn. i 5, 6 km, u nákupů i méně. Max. 1x za jeden až dva týdny trasa cca 12 km tam a pak večer 12 km zpět. Cesta někam dál tak 1x za měsíc, ale jen kolem 20 km plus mínus, ve druhém případě delší cesta (výlet) 1x za měsíc až čtvrtletí.
Prý benzíňáky v inzerátech moc nebyly. Jsem sice laik, ale podle mého je to poukázka do automobilního záhrobí.
Ty OCU jsou taky kapitola sama. Na to je takových různých TPI a TK... 

-> Milan 136: Tak hlavně, že si vymysleli že to OCU bude používat infotainment, aby se nenudilo a nezarezlo
a s mikrofonama na AB CANu bude taky sranda

-> Nwkt 28.02.20 22:06:45: Tak mně je to celkem jedno. Když chce fabrika platit takový akce, tak je uděláme... Hele to si nepamatuju z hlavy. Ale dokážu to najít v protokolu případně. Jediný co vím, tak tam bylo MIB standard Amundsen a nahrál se tam SW 478.Beztak to skončí výměnou OCU.
-> Milan 136: To bych mu poděkoval
jen tak ze zvědavosti co přesně tam je za jednotky infotainmentu a zesilovače?



-> Nwkt 27.02.20 22:03:37: Výpadky OCU. Tam byla klasika závada omezení kvůli chybějící odezvě.
Do tý se nahrál nový SW podle TPI, do MIB také.
Plus byla v MIB sporadická závada na přerušení MOST.
Tak napsali, ať tu optiku vyměníme. Ale podle mě to byla zbytečná akce. Tahle závada bývá v těch autech docela často a fungují...
I mobilní technik z MB říkal, že to je asi zbytečný
-> dragon_cb_cz 27.02.20 22:05:10: O tom byla tehdy dost velká reportáž v Top Gearu. Jak je v ničem neposlechli a vyvíjeli za dlouhý peníze své systémy atd.
Tak ona ta optika není zase neřešitelná. 10m vedení stojí cca litr.
Do tý se nahrál nový SW podle TPI, do MIB také.
Plus byla v MIB sporadická závada na přerušení MOST.
Tak napsali, ať tu optiku vyměníme. Ale podle mě to byla zbytečná akce. Tahle závada bývá v těch autech docela často a fungují...
I mobilní technik z MB říkal, že to je asi zbytečný

-> dragon_cb_cz 27.02.20 22:05:10: O tom byla tehdy dost velká reportáž v Top Gearu. Jak je v ničem neposlechli a vyvíjeli za dlouhý peníze své systémy atd.
Tak ona ta optika není zase neřešitelná. 10m vedení stojí cca litr.
-> Milan 136: to je radosť tieto nové elektriky , v prdeli káble aj piny na nových autách , som zvedavý o pár rokov ... a stále ma prekvapí predratý kábel pod baterkou kde to trasujú už 10 rokov a furt im to poriadne nejde
-> Milan 136 27.02.20 22:01:47: Tak snad to jednou pro majitele ojetin nebude podobná lahůdka, jako v předfaceliftových 9-3 druhé generace. Tam je audio a ještě nějaké další funkce taky optikou a po těch skoro 20 letech už to není úplně ono.
Mimochodem další z důvodů, proč Saab dopadl jak dopadl. Protože z GM řekli "použijte koncernový systém", ale švédští inženýři řekli "ale my chceme něco lepšího" a utopili šílené peníze ve vývoji toho vlastního optického... který ve výrobě vydržel asi 5 let
Mimochodem další z důvodů, proč Saab dopadl jak dopadl. Protože z GM řekli "použijte koncernový systém", ale švédští inženýři řekli "ale my chceme něco lepšího" a utopili šílené peníze ve vývoji toho vlastního optického... který ve výrobě vydržel asi 5 let

-> Milan 136: A v čem je konkrétně problém? Kdyžtak soukromě