-> jans:
Zkus ... Je podle ceny to bude klon, správný čip v tom nebude ...
Mám podobný klon doma a nějak to chodí, to ano ... Ale bál bych se s tím přepínat funkce atp. Pravda na zapnutí android auto v R-linku to šlo dobře ... Přepájel jsem piny Canu a už to jelo ... Trošku risk ale
Tady na githubu dává autor k dobru kompatibilní obd adaptéry github.com/cedricp/ddt4al
l
Zatím nemám ani jeden a jedu na BT Obd mobilly z alzy za 3kila co má zrovna docela dobře funkční emulaci elm327 v1.5 ... Na čtení hodnot to stačí ... Bohužel kupoval jsem jej před mnoha lety a jede ... Nedávno jsem zkusil koupit pár dalších ze zvědavosti a nešel ani jeden.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Renault
-> Jarda/felda: já mám delphi ds100 nebo tak nějak a zkoušel jsem to na kamarádovu Micru a fungovalo to normálně.
-> Borderer 02.09.24 09:14:50: taky jsem dlouho hledal Renault/nissan diagnostiku až jsem za necelou tisícovku koupil delphinu



-> Borderer:
Používám ddt4all , nejlepší bude googlit aktuální verzi .. je to ciste fanouškovská diag, volně dostupná.
Používám ddt4all , nejlepší bude googlit aktuální verzi .. je to ciste fanouškovská diag, volně dostupná.
www.daciaclub.cz/forum-te
ma/kontrolka-vymeny-oleja-
88135?kols=2
Možná tu najdeš pomoc, nějaké odkazy tam sou.
Možná tu najdeš pomoc, nějaké odkazy tam sou.
Neměl by někdo zdejší instalačky k diagnostice na Dacii/Renault? Otčík si pořídil Sandero II a furt mu tam žlutě svítí ta univerzální kontrolka, co může značit vše od nízké hladiny v ostřikovačích po hrozící destrukci motoru.
Koukal jsem, že by si auto mělo rozumět s klasickým ELM 327 v 1.5 s chipem PIC18F25K80. Ale potřeboval bych k tomu ještě ten software. Prý "PyRen v1.4" by byl ideální. Nemáte někdo?

Hm 1.2 16v čtyři cívky a ty se sem tam pokazí, rozvody principielně nastejno..
-> Jakub M. 15.08.24 19:12:12: To je prima, přesně takovýhle web s rozkreslenými díly jsem potřeboval. Díky.

-> jans:
Na čísla dílů zkus tohle: partsouq.com/en/.../locat e?c=Renault
Používám to už dlouho na různé gynekologické akce
vč. různých dodělávek ..
Rozhodně spolehlivější jak autovkelly a podobný cz ptákoviny kde jsi rád že mají vcajku katalog na škochtle.
Většinu aut to dokáže podle vinka... Pokud ne, typ auta najdeš na oválným štítku na B sloupku u spolujezdce, většinou je to první čtyřmístná skupina, např BT08 .. je tam i motorkod a kód převodovky.
Podle toho že máš 16V bude mít motor možná čtyři samostatný cívky.
Gynekologii zdar!
Na čísla dílů zkus tohle: partsouq.com/en/.../locat e?c=Renault
Používám to už dlouho na různé gynekologické akce

Rozhodně spolehlivější jak autovkelly a podobný cz ptákoviny kde jsi rád že mají vcajku katalog na škochtle.
Většinu aut to dokáže podle vinka... Pokud ne, typ auta najdeš na oválným štítku na B sloupku u spolujezdce, většinou je to první čtyřmístná skupina, např BT08 .. je tam i motorkod a kód převodovky.
Podle toho že máš 16V bude mít motor možná čtyři samostatný cívky.
Gynekologii zdar!

-> Jakub M. 10.08.24 00:07:56: -> 11mAjA11 14.08.24 11:03:34:
Díky, kluci, za tipy.
Na tu diagnostiku kouknu
Motor má objem jen 1,2 a výkon 55 kW; ty výkonnější 1,4 72 kW jsem viděl hlavně u 1. generace, u té 2. gen. jsem na ni v inzerci vůbec nenarazil.
Rozvody jsou v plánu v nejbližší době, ten blbý přístup se týká i 1,2? Svěřil bych je svému mechanikovi, věřím, že to zvládne (poptával jsem v autorizáku, nacenili je na 18 tisíc, což mi přijde nesmysl, ale už jsem se pak neptal, jestli se nesekli
).
Dívám se na tu cívku, je to teda tenhle modul, viď?
Dál bychom se chtěli podívat na vůle ventilů.
Díky, kluci, za tipy.
Na tu diagnostiku kouknu

Motor má objem jen 1,2 a výkon 55 kW; ty výkonnější 1,4 72 kW jsem viděl hlavně u 1. generace, u té 2. gen. jsem na ni v inzerci vůbec nenarazil.
Rozvody jsou v plánu v nejbližší době, ten blbý přístup se týká i 1,2? Svěřil bych je svému mechanikovi, věřím, že to zvládne (poptával jsem v autorizáku, nacenili je na 18 tisíc, což mi přijde nesmysl, ale už jsem se pak neptal, jestli se nesekli

Dívám se na tu cívku, je to teda tenhle modul, viď?
Dál bychom se chtěli podívat na vůle ventilů.
Co sem servisoval jednu tak to dlouhodobě nikdy nic nechtělo, diag sem dělal Delphinou a ten základ se více méně dal v pohodě (nějaké výpadky zapalování atp.).
Jako jestli je to ta 100konska tak to jede velice příjemne, blbě se na tom dělá altik a rozvody taky nic moc ale jinak ok. U rozvodu pozor na přepnutí řemene, když je to moc tak to hrozně hudruje na volnoběhu.
A co odejde sou cívky to je vcelku jistá věc, v případě potřeby výměny kup Valeo sou za dobrou cenu a fungují. A svíčky jen to co tam má být , žádné experimenty.
Jako jestli je to ta 100konska tak to jede velice příjemne, blbě se na tom dělá altik a rozvody taky nic moc ale jinak ok. U rozvodu pozor na přepnutí řemene, když je to moc tak to hrozně hudruje na volnoběhu.
A co odejde sou cívky to je vcelku jistá věc, v případě potřeby výměny kup Valeo sou za dobrou cenu a fungují. A svíčky jen to co tam má být , žádné experimenty.
-> jans:
Existuje pěkná diag na rencky, hledej ddt4all ... Nebo pyClip
Oboje jede dobře i na klonech elm327 obd adaptéru, ale u ddt4all je třeba umět francouzsky
Existuje pěkná diag na rencky, hledej ddt4all ... Nebo pyClip
Oboje jede dobře i na klonech elm327 obd adaptéru, ale u ddt4all je třeba umět francouzsky

Tatka si poridil Thalii II. Docela ten benzinovy 16V prijemne jede, do mesta rekl bych idealni.
Spis se zeptam do budoucna, jaka je k tomu diagnostika, kdyby bylo treba?
Spis se zeptam do budoucna, jaka je k tomu diagnostika, kdyby bylo treba?
-> ajok:
Nejspíš viskóza ... : www.km77.com/coches/.../r enault-scenic-rx4-dci-el-s istema-de-traccion-total?a mp=1 - s překladačem se to asi dá přeslouskat...
Nejspíš viskóza ... : www.km77.com/coches/.../r enault-scenic-rx4-dci-el-s istema-de-traccion-total?a mp=1 - s překladačem se to asi dá přeslouskat...
auto.bazos.cz/inzerat/...
/renault-scenic-rx4.php
do tohodle auta ted kolega dal cca 40, kaslal na rozvody a potkalo se mu to, tak to pry mel za 20 a pak teda jeste musel udelat brzdy a neco na napravach...
Ja o tomdle taky kdysi uvazoval, kdysi jsem v tom jel do Jihlavy a ty jizdni vlastnosti mi tenkrat proti rapidu prisly sileny a to to bylo skoro nove auto, dnes uz jsem zvyklej na ledacos :). Jak to ma resenou tu 4 kolu? kolega ma jeste nivu travel a rika, ze to je nesrovnatelny, ta ze ta proti tomu jede jak tank, ze necekal, ze ve 4 kolkach bude takovy rozdil.
do tohodle auta ted kolega dal cca 40, kaslal na rozvody a potkalo se mu to, tak to pry mel za 20 a pak teda jeste musel udelat brzdy a neco na napravach...
Ja o tomdle taky kdysi uvazoval, kdysi jsem v tom jel do Jihlavy a ty jizdni vlastnosti mi tenkrat proti rapidu prisly sileny a to to bylo skoro nove auto, dnes uz jsem zvyklej na ledacos :). Jak to ma resenou tu 4 kolu? kolega ma jeste nivu travel a rika, ze to je nesrovnatelny, ta ze ta proti tomu jede jak tank, ze necekal, ze ve 4 kolkach bude takovy rozdil.
-> jans: tak s bolavejma zadama s vejskou ke dvoum metrum se mi do thalie nastupovalo spatne, tak to bych pro rodice volil spis ten fusion teda.
-> Matsoft: Jasne, rozumim. Jizdni vlastnosti verim jsou podobne, mozna o neco horsi nez favorit. Ale na jejich popojizdky je to v pohode.
Problemy s elektrikou si dovedu predstavit, porad je rec o Francouzovi
, ale s tim bychom si snad poradili.
Problemy s elektrikou si dovedu predstavit, porad je rec o Francouzovi

-> jans: Ja nevim, meli jsme je na firme 6ks Thalia 1.2, rok 2010..... do 80000km to chtelo jen desticky a olej... pak se to tomu zacala sypat elektrika... nicmene uz jsem videl i kusy s najezdem 500000.... Jen ty jizdni vlastnosti jsou tragicke.... v kazde zatacce ma clovek pocit, ze ho nutne musi predjet zadek....
-> 11mAjA11 26.01.24 21:52:03: "Je to low cost ale dříč který nechce žádné extra náklady. Fusion by byl asi lepší na nastupování a výhled. Doporučuji aby si do obou aut někde sedli a porovnali jak jim to bude sedět do ruky."
Jo, právě z toho důvodů je to pro rodiče jeden ze žhavých kandidátů. Fusiona mají známí, tak si i posez v něm dovedou představit; jak píšeš, jeho kladem je kromě jiného i lepší nastupování a dobrý výhled, rozměry podobné jako fáčko, takže by si taťka lehce zvykl.
Ty Thalie se ale vyskytují v inzerci trochu častěji. Dívám se, že občas lze narazit na Thalii i za vyloženou hubičku, např. auto.bazos.cz/inzerat/... /thalia-rv-2009-1-majitel- najezd-80-tis-nova-stk.php
Jo, právě z toho důvodů je to pro rodiče jeden ze žhavých kandidátů. Fusiona mají známí, tak si i posez v něm dovedou představit; jak píšeš, jeho kladem je kromě jiného i lepší nastupování a dobrý výhled, rozměry podobné jako fáčko, takže by si taťka lehce zvykl.
Ty Thalie se ale vyskytují v inzerci trochu častěji. Dívám se, že občas lze narazit na Thalii i za vyloženou hubičku, např. auto.bazos.cz/inzerat/... /thalia-rv-2009-1-majitel- najezd-80-tis-nova-stk.php
-> ajok 28.01.24 08:19:44: Tak tohle vysvětluje všechno
Ten bude dobře chycenej
Nás instruktor akorát vždycky tvrdil o bábě, co stála na přechodu, že teprve dochází. Takže nemám zastavovat
-> Tomaso435 28.01.24 10:23:03: hale, nech si ten kraj jo
když už, tak jenom oblast. U nás "dole" nepocituji tyhle problémy


Nás instruktor akorát vždycky tvrdil o bábě, co stála na přechodu, že teprve dochází. Takže nemám zastavovat

-> Tomaso435 28.01.24 10:23:03: hale, nech si ten kraj jo

-> Tomaso435 28.01.24 10:23:03: jaky matice? a to je hazeji cyklisti?
ja jen zvedam svetlo na riditkach proti
-> Jarda/felda 28.01.24 10:58:13: ale zas na druhou stranu, ja uz musel kvuli idiotovi v aute na kole i do prikopu


-> Jarda/felda 28.01.24 10:58:13: ale zas na druhou stranu, ja uz musel kvuli idiotovi v aute na kole i do prikopu
-> ajok 28.01.24 08:19:44: zkusit to s to tyčkou tak mu jí asi omotám okolo krku 

-> ajok 28.01.24 08:19:44: vy ste ale divnej kraj poslouchej :) tady se házejí jen matice od cyklistů na auta co netlumí dálkový:-D
-> dragon_cb_cz 27.01.24 10:57:14: ten, co jsem daval odkaz taky uci (nebo ucil) na strojirenskem ucilisti v Chotebori
-> růža 27.01.24 10:42:43: to nevim...
ale kamos bydlel primo naproti nemu a slysel jsem par zajimavych historek, treba jak prijel a za nim policajti, ze jel zeleznicni prejezd na cervenou, tak jim rikal, ze svetla zacaly blikat, az kdyz byl na prejezdu, tenkrat policie v aute kamery nemela, no a autoskola a on si nechal dat pokutu a pak rikal zakum, ze to neni, jak to je ve vyhlasce, ze policie pokutuje i kdyz uz jste na prejezdu - proste pry smula
nebo chodil behat po silnici s tyckou a kdo ho podle neho ohrozil, ze jel moc blizko, tak pry dostal tou tyckou ranu do auta
Jednou jsme tam rozebrali favomotor (nekdy na prelomu tisicileti) a on se prisel podivat, jak to vlastne v tom mutoru vypada a rikal, ze nekoho vyhodil od autoskoly, ze nevedel, ze svicka hazi jiskru.

-> růža 27.01.24 10:42:43: to nevim...
ale kamos bydlel primo naproti nemu a slysel jsem par zajimavych historek, treba jak prijel a za nim policajti, ze jel zeleznicni prejezd na cervenou, tak jim rikal, ze svetla zacaly blikat, az kdyz byl na prejezdu, tenkrat policie v aute kamery nemela, no a autoskola a on si nechal dat pokutu a pak rikal zakum, ze to neni, jak to je ve vyhlasce, ze policie pokutuje i kdyz uz jste na prejezdu - proste pry smula


Jednou jsme tam rozebrali favomotor (nekdy na prelomu tisicileti) a on se prisel podivat, jak to vlastne v tom mutoru vypada a rikal, ze nekoho vyhodil od autoskoly, ze nevedel, ze svicka hazi jiskru.
-> Vojťas: rovnou celou rodinku na výlet
-> dragon_cb_cz 27.01.24 10:57:14:
Tak našemu instruktorovi jsme taky s Liazkou postavili na střední barák, ale neočekávám, že by zrovna instruktoři chtěli učit vystreslou maminu s miminem vzadu.
Ale dobře, uvedl jsem blbej příklad, proč tam zmiňuje např, el. okna, nebo handsfree? Jako že si při výcviku můžeš zavolat domů?
Nejdřív jsem si myslel, že ty auta inzeruje.

-> dragon_cb_cz 27.01.24 10:57:14:

Ale dobře, uvedl jsem blbej příklad, proč tam zmiňuje např, el. okna, nebo handsfree? Jako že si při výcviku můžeš zavolat domů?

Nejdřív jsem si myslel, že ty auta inzeruje.
-> růža: Hele klidně si dovedu představit případ, kdy si řidičák dělá ženská s malým dítětem a prostě ho tam vozí sebou
Já takhle třeba díky autoškole vyřídil ošetření kočky - naši byli někde na dovolenej, kocour se někde porval a co s ním... instruktor z autoškoly zároveň učil na střední zemědělské, takže nejen že jsme vyřešili dopravu, ale i poradil kam 


-> růža: ze muze brat na vycvik i maminy s detmi ne? 

-> ajok: nedá mi to, abych se nezeptal. Proč má proboha vypsanou výbavu u auta pro výcvik? Pochopím ještě zmínit třeba ABS, ale k čemu je žákovi informace, že má auto isofix?
Stejne me prekvapujete s tim, ze to nerezne, jako z venku jo... kamarad byl na ucnaku u Krehlika na praxi a uz u renaultu zustal, no a naposled se teda zbavoval laguny kvuli korozi. Ale thalii tu mel ucitel autoskoly a je fakt, ze rikal, ze to je jak felda, ktera nerezne. Prave to tenkrat vymenil za dojezdenou feldu. A koukam, ze k renaultu se zase vraci... autoskola-honzik.webnode.
cz/vozovy-park
-> charon 25.01.24 06:08:47: svetla vyska je v pohode, ale kdyz za to dam vozejk s 700 kg pisku tak si to dost sedne, ale neni to tak hrozny jak u nejakejch aut co obcas vidis ze tahnou prdel po zemi
do pruzin by se treba daly nacpat tenisaky nebo neco. ale bylo by jich dost
jinak pripadny zvyseni si myslim ze by slo udelat stejne jako u toho facka.


-> jans 25.01.24 06:28:43: to startovani uz pak prestalo delat problem, co se tyce toho chodu motoru tak sem se na to vysral. po meste to nepoznam, a ted sem s tim jinde mesic nebyl, tak vlastne nevim jestli to dela, menil sem tam baterku, stara byla ko, uz dlouho byla mela i pri plnym nabiti problem otocit motorem. testeni fouklo asi pri 230 tisicich, asi voda do valce, uz nevim. A nevim co mu bylo. rovnou sem s tim delal rozvody, byly tam uz dlouho 

Servisoval sem dlouho dvě naThalie a obě úplně v pohodě.
Jedna FL byla 74kw 1.4 a to jelo neskutečně, postupně pošly zapalovací cívky (běžná závada) jinak nic, standart servis, olej, brzdy, filtry - koroze žádná.
Druhá byla 8v slabší před FL tam umřelo těsnění pod hlavou, což si myslím že bylo laksnosti majitelu předešlých a degradaci chladící kapaliny která se postupně pustila do těsnění, jinak taky běžný servis a žádná koroze. Je to low cost ale dříč který nechce žádné extra náklady. Fusion by byl asi lepší na nastupování a výhled. Doporučuji aby si do obou aut někde sedli a porovnali jak jim to bude sedět do ruky.
Jedna FL byla 74kw 1.4 a to jelo neskutečně, postupně pošly zapalovací cívky (běžná závada) jinak nic, standart servis, olej, brzdy, filtry - koroze žádná.
Druhá byla 8v slabší před FL tam umřelo těsnění pod hlavou, což si myslím že bylo laksnosti majitelu předešlých a degradaci chladící kapaliny která se postupně pustila do těsnění, jinak taky běžný servis a žádná koroze. Je to low cost ale dříč který nechce žádné extra náklady. Fusion by byl asi lepší na nastupování a výhled. Doporučuji aby si do obou aut někde sedli a porovnali jak jim to bude sedět do ruky.
-> charon: rikaji 140mm, to si asi moc nepomuzes: ia801306.us.archive.org/1
6/.../20075.jpg
-> Vojťas 24.01.24 20:43:25: Díky za zkušenosti. Myslel jsem na Tebe v souvislosti s tímhle problémem -> Vojťas 30.08.23 08:06:57: - podařilo se vyřešit?
Jak píšeš o fouklém těsnění pod hlavou, to bylo nějakou výrobní vadou? V kolik km se to stalo? Zatím jsem při zběžném čtení recenzí na toto nenarazil.
EDIT: Jinak jestli tomu dobře rozumím, u 1,2 55 kW se vůle ventilů seřizují ručně?
Jak píšeš o fouklém těsnění pod hlavou, to bylo nějakou výrobní vadou? V kolik km se to stalo? Zatím jsem při zběžném čtení recenzí na toto nenarazil.
EDIT: Jinak jestli tomu dobře rozumím, u 1,2 55 kW se vůle ventilů seřizují ručně?
A propos - já se přiseru s dotazem - jak je na tom jedničková Thalie se světlou vejškou zhrba? Koukám se po nějakým pracovním autě místo peugeota, požadavky na auto jsoui co nejjednodušší s tažnym a se světlou vejškou aby to projelo horší polňačku a ideálně i odtáhlo vlek s kubíkem dřeva.
P106 má světlo výšku cca 12 cm a ro je kurde málo na takovýhle trachtace ... Potřeboval bych minimálně světlou vejšku seriovýho Favorita nebo aspoň Felicie
P106 má světlo výšku cca 12 cm a ro je kurde málo na takovýhle trachtace ... Potřeboval bych minimálně světlou vejšku seriovýho Favorita nebo aspoň Felicie
Já mam thalii 2003, 1,4 8V. s tou korozi to muzu potvrdit. Rok sem mel neosetreny odreny zadni blatnik a ani kapka rzy. Kdyz sem montoval tazny pred tremi lety na nekterych mistech vzadu koroze pod plastizolem byla, vetsinou to slo od hrany. Predni blatniky jsou plastovy. Zavady ktery ty novejsi uz to maj treba vyreseny lepe. Predni svetla rozpraskaly do nerozlestitelnyho stavu, motor ventilatoru piskal, jedine vymena, nekde kapka chladici kapalina z radiatoru, to me asi jediny sere, ale nechce se mi rozebirat palubka, natoz menit celej koberec aby to melo smysl. Jednou fouklo tesneni pod hlavou. A jednou sem menil zamek u ridice, protoze nemam central, ani okna v elektrice, tak ze to nemuzu hodnotit. Jinak spotrebni veci typu olej, brzdy, vyfuk. Znam auto od novoty, ted ma 250 tisic a puvodni spojku.
-> růža: -> dragon_cb_cz: -> Sita:
Velmi rad slysim takove ohlasy, dekuji. Vypada to, ze Thalia II je vhodny adept vedle Fusiona. Potesilo me, ze z hlediska koroze je na tom tenhle vuz podle vseho velmi dobre. Dovedu si predstavit i tu jednoduchost, o ktere pise -> růža 24.01.24 18:06:19: .
Velmi rad slysim takove ohlasy, dekuji. Vypada to, ze Thalia II je vhodny adept vedle Fusiona. Potesilo me, ze z hlediska koroze je na tom tenhle vuz podle vseho velmi dobre. Dovedu si predstavit i tu jednoduchost, o ktere pise -> růža 24.01.24 18:06:19: .
-> jans: Bratr měl, po důchodkyni, první generaci s 1.4i 8V a to byl nezmar. Omlácený ze všech stran, ale koroze žádná. Jediný, co trochu haprovalo, tak elektrika (ve smyslu různých šotků s centrálem, ventilátorem topeni atp.) Jenže tohle auto je tak jednoduché, že se dalo vše spravit, nahradit nečím za pár korun a půl hodinou práce. A všeobecně už je plno dílů dostupných od poláků a číňanů, za pár korun (dřiv to tak bohužel nebylo, to pak vycházel třeba výfuk na 9litrů v originále).
-> jans: Mám na to stejný reference jako píše Sita, ale vše jen z druhé ruky, osobně jsem čest neměl. Teda myslím, že tím chvíli jezdila sestřenice a nestěžovala si, ale jsme v kontaktu velmi občasném a bylo to tenkrát dost nový.
-> jans: tak tohle auto je nejvetsi pecka co znam (z hlediska pomer cena:sluzba). Nabidl bych ho i ve vedlejsim vlakne Bordererovi, ale pozadavek byl vyssi nastup... Korozi to netrpi, renault v tyhle dobe delal nejkvalitnejsi kastle (aspon teda v ramci beznejch aut, ktery ja znam :D). Je az neskutecny co to vydrzi. Zadny ani nahnily jsem zatim nepotkal a to ani kdyz to nekdo odrel na plech a budu rad kdyz me nekdo vyvede z omylu :D S motorama presne nevim, ale nikdy jsem neslysel o zadnym ze by v tom byl vylozene pruser...
Jak píšu v jiném vlákně, přemýšlím o autě pro rodiče (doteď měli favorita).
Kromě fusionu jsem natrefil i na Thalii II. Svého času to bylo snad nejlevnější auto, co se dalo pořídit (výbava, nebo spíš nevýbava tomu samozřejmě odpovídala). Dívám se, že lze natrefit i na v podstatě zajeté vozy, viz např.
auto.bazos.cz/inzerat/... /renault-thalia-12i-55kwcr 13tis-kmdve-sady-kol.php
Jaká úskalí skýtá tohle vozítko? Trpí na korozi? Často se objevuje právě v motorizaci 1,2 55 kW, dle testů je to překvapivě vhodná, spolehlivá pohonná jednotka. Máte s ní nějaké zkušenosti?
Kromě fusionu jsem natrefil i na Thalii II. Svého času to bylo snad nejlevnější auto, co se dalo pořídit (výbava, nebo spíš nevýbava tomu samozřejmě odpovídala). Dívám se, že lze natrefit i na v podstatě zajeté vozy, viz např.
auto.bazos.cz/inzerat/... /renault-thalia-12i-55kwcr 13tis-kmdve-sady-kol.php
Jaká úskalí skýtá tohle vozítko? Trpí na korozi? Často se objevuje právě v motorizaci 1,2 55 kW, dle testů je to překvapivě vhodná, spolehlivá pohonná jednotka. Máte s ní nějaké zkušenosti?
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, gonby jsou bezva :) ... Ale nějak nebyly málo ojeté.. (coondičky) .. tak je to aspoň gt liftback s 2^2 kontrolou .. jen to nemá gt motor 131kW .. je tam 110tka, ke konci výroby už ji asi nedávali - proto tomu nejspíš říkali gt-line.
Jo, gonby jsou bezva :) ... Ale nějak nebyly málo ojeté.. (coondičky) .. tak je to aspoň gt liftback s 2^2 kontrolou .. jen to nemá gt motor 131kW .. je tam 110tka, ke konci výroby už ji asi nedávali - proto tomu nejspíš říkali gt-line.
-> Jakub M. 06.09.23 16:34:18: Tohle je dobré auto. Taky mám slabost pro Lagunu, ale konby v GT vzhledu se 4x kontrolou. 

-> David29: Možná ano .. spíš jsem zvědavej .. nez že bych byl přeborník na Rencky ... Ale mám pro ty picaauta zvláštní slabost 

-> Jakub M.: Nechci kecat, a 4válec 2.0 benzin - je to možný?
-> Vojťas 06.09.23 13:50:11: www.motora.cz/ngk/94340.h
tml?KTypNr=165... ale bacha na konektor byli 2x druhy.
Ale když napíšeš na borkovec@motora.cz VIN tak ti vytáhne přímo pro tvoje auto.
Jo a ještě mě napadla jedna věc, auto se v pohodě ohřívá a drží teplotu ohřáté?
Ale když napíšeš na borkovec@motora.cz VIN tak ti vytáhne přímo pro tvoje auto.
Jo a ještě mě napadla jedna věc, auto se v pohodě ohřívá a drží teplotu ohřáté?
-> Jindas: nojo jak prosté, a od koho by si ji vzal? motor K7J 700
-> Vojťas 06.09.23 13:31:34: Mi neříkej, že tam někde nemáš nějaký autopotřeby s vykousnutým vořechem?
JJ úplně v pohodě stačí, ale fakt hodně to nahřej. Ať si nevytáhneš závit

JJ úplně v pohodě stačí, ale fakt hodně to nahřej. Ať si nevytáhneš závit

-> Jindas: a pujde to horak s malou pb lahvi?
Jenze abych mohl pouzit klasickej orech musel bych ustrihnout kabel, coz uz neni cesty zpet 

