-> dragon_cb_cz: Ono je ještě Delphi a Delhi... Ty klony co se tu houfně vyskytujou... :-/
Já proti tomu nic nemám. Jak jsem psal - na základ to stačí. Ale když to porovnám se specifickejma diagnostikama (VAG, F-COM), tak to umí tak půlku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Seat Leon
-> StepaNoFUN 08.07.22 20:29:46: Delphi je fakt o dost víc než OBD-2 uni diagnostika. To jen koncernisti (sorry -> Milan 136 08.07.22 20:10:29: ) se neradi smiřují s tím, že "univerzální" diagnostika na více značek holt těžko bude stejně specifická jako ta přímo koncernová. Ale chtěl bych je s těma jejich VAG zázrakama proti kterým to poměrujou vidět třeba na pre-OBD Saabu (kde Delphi v pohodě funguje) 
Hlavně mi ale přijde, že lidi nedokážou od sebe oddělit kvalitu hardware a software... ten krám co se píchne do zásuvky je nakonec jen kopice relátek a sériovej převodník...

Hlavně mi ale přijde, že lidi nedokážou od sebe oddělit kvalitu hardware a software... ten krám co se píchne do zásuvky je nakonec jen kopice relátek a sériovej převodník...
-> StepaNoFUN: Jo, určitě na základní funkce ok. Nicméně mám pořád nejraději Texu. Na Boschi mě vadí ty předražené roční aktualizace a SuperVAG pouze na koncerny (byť ta nejnovější umí i nějaké Peugeoty).
-> růža: Tak Delphi je de facto OBDII uni diagnostika. Ono to není úplně blbý. Na základní kontrolu asi OK. Ale když hledáš problém, tak chceš něco, co tě nasměruje...
A to nemáte strach, že až kolem vašeho auta půjde nějaký ožrala a ucítí závan lesa, tak bude mít potřebu se vylulat na kapotu auta?
-> Milan 136 08.07.22 20:10:29: Jsem rád, že mi tu "kvalitu" Delphi potvrzuješ. Jak jsme teď lítali po ojetinách, tak kolega navrhoval, že půjčí Delphinu pro kontrolu. Tak mu povidám, že ji může rovnou nechat doma.

-> Milan 136 08.07.22 20:10:29: Jsem rád, že mi tu "kvalitu" Delphi potvrzuješ. Jak jsme teď lítali po ojetinách, tak kolega navrhoval, že půjčí Delphinu pro kontrolu. Tak mu povidám, že ji může rovnou nechat doma.
-> StepaNoFUN: Asi je potřeba neparkovat u krmitka. :D.
Ale teď jsem si do Leona došel pod AKU schovat Bref kuličky, protože jsem na to předtím zapomněl.

Ale teď jsem si do Leona došel pod AKU schovat Bref kuličky, protože jsem na to předtím zapomněl.

-> Hurdis: Divný... Mám pole za zahradou a... ...nic... Zato na jednom Kundiaku v práci to bylo asi 3 měsíce po koupi... A asi před firmou (nahoře).
-> StepaNoFUN: V některých případech nepomůže nic. U kolegyně už si píšeme poslední roky termíny do diáře a jde se na podtlak hadicky najisto.
Vždycky když jede na jarnaky na chatu a týden odstavi v Destnem a pak když jsou u jejich krajního RD u pole žně. 2x ročně, letos počtvrté.
Spreje, kuličky..a to je trochu nestandardní kuni rozměr 2,0 TDi OIII.
Již vloni jsem přišel s brilantním nápadem. Nešlo by to zaparkovat jinde.
Ženská odpověď proč to vyřešila, takže příští diskoteka, pátý ročník bude kolem půlky srpna, dle toho jak dozraje pšenice, a pak kolem března, podle toho, jak královéhradecký kraj dostane prázdniny.
Asi na servise navrhnu sázky o basicku na číslo kalendářního týdne.
Vždycky když jede na jarnaky na chatu a týden odstavi v Destnem a pak když jsou u jejich krajního RD u pole žně. 2x ročně, letos počtvrté.
Spreje, kuličky..a to je trochu nestandardní kuni rozměr 2,0 TDi OIII.
Již vloni jsem přišel s brilantním nápadem. Nešlo by to zaparkovat jinde.
Ženská odpověď proč to vyřešila, takže příští diskoteka, pátý ročník bude kolem půlky srpna, dle toho jak dozraje pšenice, a pak kolem března, podle toho, jak královéhradecký kraj dostane prázdniny.
Asi na servise navrhnu sázky o basicku na číslo kalendářního týdne.
-> ogi 08.07.22 11:53:54: Rozhodně bych zajel na diagnostiku. Delphi je parodie na diagnostiku.
Může to být spousta věcí.
Může to být spousta věcí.
Kulicky do hajzlu mel kolega v Ducatu, ze prej to je tutovka a asi po dvou mesicich mel hadice stejne sezrany
Ale zase to tam fain vonelo pod tou kapotou 


-> Hurdis: s těma kuličkama tam furt plaší Standa. Já je tam nikdy nedával a nikdy jsem neměl problém.
1,2 TSi snad mají obecně nějake specifické složení izolací. Těch motorů mám kolem mraky (asi proto, že jsem rozprodal zachovalé sluzebaky po okolí)
Antikundi opatření sprejem fajn, ale kuličky do hajzlu vesi všichni, někteří už 10let. Asi nejúčinnější finta.
Antikundi opatření sprejem fajn, ale kuličky do hajzlu vesi všichni, někteří už 10let. Asi nejúčinnější finta.
Od koupě 8/2019 mám v motoru plašič od Compassu a byl klid. Před měsícem jsem zaregistroval z něj chrčení a netrvalo dlouho, hadička k tubru nakouslá. Plašič přestal plašit. Už je tam nový.
Kuličky tam mám taky, ale na minulém autu úplně 100% nebyly
Kuličky tam mám taky, ale na minulém autu úplně 100% nebyly
JJ, už to tam dávám 14 dní... 

-> ogi: no to se mohlo stát znovu.
Jinak doporučuji toto:
A od kuny už rok klid.
Jinak doporučuji toto:
A od kuny už rok klid.
-> Jindas: No já tam před cca. 14 dny měnil nějaký hadičky nakousaný od kuny. Kontrolky svítily ty samý. Po výměně vymazáno a od tý doby OK. Až teď. Ničeho nakousanýho jsem si nevšimnul, ale ještě to projdu
-> ogi: hele, tohle jsem četl někde na fórum a borec měl podobný problém s tím, že mu kuny nakously kabel od lambdy a nebylo to vidět. (oplet od lambdy je v tomhle případě z myšiny a měli jsme podobný problém, ale u 1.2tsi)
Takže to hodí chybu, ale při tom žádná není, pač je to jen skřipnutý kabel od lambdy od zubů a jde tam blbě signál. Zkus to projít, třeba to pomůže
Takže to hodí chybu, ale při tom žádná není, pač je to jen skřipnutý kabel od lambdy od zubů a jde tam blbě signál. Zkus to projít, třeba to pomůže
Pánové, dotaz. Máma má trojkovýho Leona, rok 2016, 1,6TDi 81kW CXXB. Začala blikat kontrolka žhavení a svítí kontrolka motoru. Byl jsem s tím na diagnostice (Delphi) a vyhodilo to 005D9F-Neznámý chybový kod. A nelze to ani vymazat. Auto jede normálně, nepadá to do nouzáku... Patral jsem na netu. Přímo kod jsem nenašel, ale nasměrovalo mě to k Senzoru odchylky tlaku. Setkali jste se s tím někdo? Někde jsem četl, že dost odchází.
Ještě můžu zajet přímo do autorizáku na diagnostiku, jestli origo řekne víc.
Ještě můžu zajet přímo do autorizáku na diagnostiku, jestli origo řekne víc.
-> kpt.Budha 28.04.22 09:06:33: Bral bych to jako znameni, ze to ted lip sedi na silnici :-) Z tech preposilovanejch dnesnich mrdek nejsem nadsenej, takze za me posun spravnym smerem :-)
Díky. Asi mi zeslábly ruce, že jsem si toho všiml poprvé 

-> kpt.Budha 26.04.22 18:26:45: Rozhodně ano.
-> kpt.Budha 26.04.22 18:26:45: Ano, je to možné. Měl jsem to tak vždycky bez ohledu na značku pnojmatiki.
Nemají ty letní třeba zesílenou bočnici ?
Pánové, dlouho jsem tu nebyl s pitomým dotazem, tak zase jeden zkusím. Je vůbec nějak technicky možné, aby po výměně pneu (zimní za letní, ráfky totožné, rozměry stejné), bylo výrazně těžší řízení? U relativně moderního auta? Je možné, že to udělá pouze takřka slikový dezén oproti zimnímu? Nebo je něco špatně...
Předem se omlouvám, že se opět ptám jako pako
Předem se omlouvám, že se opět ptám jako pako

Tohle je jen o lidech a o tom chtít to řešit.
-> Jirik_Tuňák1983: vždy je to o príjmacom technikovi ... ale nečudujem sa riešiť niekedy niečo na záruku v prípade importu porsche že je prístup aký je ...
-> kpt.Budha 23.06.20 20:43:30: Smutné, že kvůli tomuto musíš objíždět neznačkové servisy a nefunguje to stejně u zastoupení značky. 

-> suri: Díky, předám informace mechanikům a zkusíme to.
-> kpt.Budha: bude tam súvis s tým tlakom oleja určite ,,, zvyšok ako som písal , toto je robota na dajme tomu dve tri hodiny sa tomu povenovať a vieš na čom si ... máš konkrétne chyby v diagnostike , neviem čo jednoduchšie by ešte mohlo byť
-> suri: Ono to omezí hlavně otáčky do 4 tisíc a plyn funguje jen po tu jakoby první zarážku, nevím, jak to nazvat. Jak to přetlačím až na podlahu, tak se to jakoby dusí, více méně to vůbec nepřidává. Jinak jak jsem psal, svítí pouze EPC a omezení otáček, jinak nikde nic.
-> kpt.Budha: stačí odskrutkovať kat od turba a dať trochu bokom a pozrieť do neho endoskopom , ja som to mal totál rozpadnuté vnútro , v strede rozdrolená diera a viem že to nebol prvý kat v prdeli na tomto motore
k tlaku oleja ako som písal , elsa pozrieť hodnoty aké majú byť v akých otáčkach a kontrola tlakomerom či to sedí , či funguje regulácia a potom prípadná výmena čidla alebo oprava káblov ... týmto by som začal ... obe chyby v diagnostike majú podobné popisované príznaky ako si spomínal ... pri tom obmedzení výkonu to nehodí na maxidote tlak oleja a maximálne otáčky ?
k tlaku oleja ako som písal , elsa pozrieť hodnoty aké majú byť v akých otáčkach a kontrola tlakomerom či to sedí , či funguje regulácia a potom prípadná výmena čidla alebo oprava káblov ... týmto by som začal ... obe chyby v diagnostike majú podobné popisované príznaky ako si spomínal ... pri tom obmedzení výkonu to nehodí na maxidote tlak oleja a maximálne otáčky ?
-> suri: Já vím, že jsi to tu psal, bohužel já nejsem sám schopen takhle nové auto rozebrat, zkontrolovat, nic. Hledám informace, ty pak přednáším v autoopravnách a tam mě posílají do háje, není to sranda. Když to takhle přednesu v autorizáku, tak mi bezhlavě vymění půl auta, dám za to šílené peníze a výsledek může být nulový. Ale teď, když se mozaika trochu skládá, tak je na to zkusím přímo navést, ať to zkontrolují. Díky
a obmedzenie s tlakom oleja do 4000tis otáčok môže byť tiež , treba podľa ELSY zmerať tlak oleja v rôznych režimoch a riešiť opravu motora / výmenu čidla alebo kabeláže ... bez toho to nepôjde tiež
-> kpt.Budha: o katalyzátore som ti písal už dávno a nereagoval si , pritom som riešil auto ktoré robilo podobné veci a po výmene jazdí OK ... pol hodiny roboty skontrolovať ho
Tak po návštěvě neautorizovaného servisu konečně drobný posun, přeci jenom na diagnostice něco svítí - P0420 Systém kat., řada 1 - účinek příliš malý, P164B Spínač tlaku oleje - chybná funkce. Nicméně co teď s tím, co a jak zkontrolovat případně vyměnit, to tedy nadále netuším.
-> Milan 136: ani toto sporadicky nešlo , kázali vymeniť turbo a nepomohlo , nakoniec totál rozpadnutý katalyzátor , očividne nie prvý prípad
To by chtělo načíst v momentě, kdy svítí to EPC a nejede to. Tam něco musí být a je divný, že tan nezůstane nějaká závada sporadická, i když to pak jede.
EPC rozsvítí dost věcí kolem plynovýho pedálu, škrtící klapky atd.
EPC rozsvítí dost věcí kolem plynovýho pedálu, škrtící klapky atd.
-> kpt.Budha: kukni do kaťáku
-> Jumbo: Jasně, já to na Googlu hledám už tak dva roky minimálně, jenže pod tím EPC jsou schované v podstatě jakékoliv chyby...často se píše o brzdovém spínači, o plynu, … Jenže popravdě i kdyby to byl jen uvolněný kabel, tak jak se v té změti mám zorientovat, po kterém jít? Pořád mi přijde, že takováhle chyba musí být nějak rozpoznatelná, že přeci ta řídící jednotka, která to vypne, musí tušit, který signál je špatně?
-> T: tých poznám aj ja ale neviem či niečo poradia , oni to majú od sériovky kdesi inde ... hlavne tá sivá
-> kpt.Budha: A nemůže tam být jenom něco uvolněné? Kabeláž, čidlo, konektor, který se při projetí určité zatáčky na chvilku uvolní, hodí motor do nouzáku, ale proto že se hned zase spojí, tak se to vrátí do normálu a po restartu už tam nic není...
Edit: tak rychlý google našel tohle: forums.seatcupra.net/inde x.php?threads/ep...
Edit: tak rychlý google našel tohle: forums.seatcupra.net/inde x.php?threads/ep...
-> kpt.Budha: a T2 by neměl kontakt na ty kluky ze slovenska ? ( jeden měl v Německu cupru myslím a nevím proč se mi tam motá Honza, že o nich snad něco věděl )
-> kpt.Budha: EPC bych hledal v kabelazi (i do RJ), klapce a plyn.pedalu
jinak je divne, ze to souvisi se zatackou, to mi k EPC nejak nejde
Kdyby tam chyba zustala, tak to i torque musi vypsat... a kdyz nedas smazat, tak to samo torgue nevymaze. Me se teda asi pri diagnostice nebo mazani pomoci torque meni kodovani na automatickou prevodovku - nechapu.
A nezustava Ti viset spinac brzdovek?, ale to zas nevim, ze by omezilo otacky.
jinak je divne, ze to souvisi se zatackou, to mi k EPC nejak nejde
Kdyby tam chyba zustala, tak to i torque musi vypsat... a kdyz nedas smazat, tak to samo torgue nevymaze. Me se teda asi pri diagnostice nebo mazani pomoci torque meni kodovani na automatickou prevodovku - nechapu.
A nezustava Ti viset spinac brzdovek?, ale to zas nevim, ze by omezilo otacky.
Diagnostiku při ještě stále puštěném motoru jsem zkoušel jen přes telefon a Torque, což asi mnoho neřekne, neukázalo to nic. To tam pak žádný záznam nezůstane? Nevím, jak to provést, mám to na oba okruhy dvě hodiny, pak jet dvě hodiny zpět s nefunkčním motorem, to bych musel sehnat někoho v místě.
Jestli jsem dobře hledal, tak ano, CJX.
Tak nevím, Fulínovci asi budou spíše na závodní auta...
Jestli jsem dobře hledal, tak ano, CJX.
Tak nevím, Fulínovci asi budou spíše na závodní auta...
-> kpt.Budha: nepomohl by Fulín? V TCR je sice sekvence...
-> kpt.Budha: to je CJX ? posledne sa tam riešilo turbo a totálne rozpadnutý katalyzátor , auto ide ako má a zrazu stratí výkon , diag bez chyby ...
-> kpt.Budha 10.06.20 07:23:13: Napis Nwktmu 

-> kpt.Budha: Tak hlavně by to chtělo udělat diagnostiku ve chvíli, kdy tam ta závada reálně je, nebo to už zkoušels? Podle mě pokud se ti ji povede vymazat restartem auta, tak už ji zpětně nikdo nenačte...
Pánové, omlouvám se, pravděpodobně sem tento dotaz vůbec nepatří, ale bohužel jiné autaře moc neznám. Už jsem s tím zde asi i otravoval, ale jsem dost bezradný. Leon Cupra mi při okruhovém ježdění vždycky vyhodí chybu - EPC a motor se může točit jen do 4000 otáček. Zastavím, vypnu motor a po pár minutách zase jakoby nic. Bohužel v autorizáku umí zřejmě jen opravit to, co jim diagnostika řekne, zde prý nic nehlásí, já připojoval také dvě amatérské a žádná chyba vypsána nebyla. Já podezřívám elektrický "samosvor" neb se tak stane vždycky v delší zatáčce, která se celá jede v mírném prokluzu kol. Na sevřené trati, třeba v Mýtě, můžu jezdit celý den, včera v Brně už ani jedno kolo. Přehřátý olej by to být neměl, dle teploměru se to stalo jak při 136°, tak včera při 110°C. Nedokážete, prosím, někdo nasměrovat na někoho, kdo by se zabýval relativně moderními vozy a dokázal by poradit / vyřešit? Já tu neznám v okolí nikoho, kdo by buď dělal s novými auty nebo u nových aut řešil něco nestandardního. Moc díky