Seat Leon

prohledat
193 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.09.2017 do 24.06.2020, založil/a ogi
řadit dle data
08:39:09
24.06.2020
Milan 136
Tohle je jen o lidech a o tom chtít to řešit.
06:50:59
24.06.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: vždy je to o príjmacom technikovi ... ale nečudujem sa riešiť niekedy niečo na záruku v prípade importu porsche že je prístup aký je ...
20:49:02
23.06.2020
Jirik_Tuňák1983
-> kpt.Budha 23.06.20 20:43:30: Smutné, že kvůli tomuto musíš objíždět neznačkové servisy a nefunguje to stejně u zastoupení značky. 8
20:43:30
23.06.2020
kpt.Budha
-> suri: Díky, předám informace mechanikům a zkusíme to.
20:33:13
23.06.2020
suri
-> kpt.Budha: bude tam súvis s tým tlakom oleja určite ,,, zvyšok ako som písal , toto je robota na dajme tomu dve tri hodiny sa tomu povenovať a vieš na čom si ... máš konkrétne chyby v diagnostike , neviem čo jednoduchšie by ešte mohlo byť
20:30:42
23.06.2020
kpt.Budha
-> suri: Ono to omezí hlavně otáčky do 4 tisíc a plyn funguje jen po tu jakoby první zarážku, nevím, jak to nazvat. Jak to přetlačím až na podlahu, tak se to jakoby dusí, více méně to vůbec nepřidává. Jinak jak jsem psal, svítí pouze EPC a omezení otáček, jinak nikde nic.
20:23:16
23.06.2020
suri
-> kpt.Budha: stačí odskrutkovať kat od turba a dať trochu bokom a pozrieť do neho endoskopom , ja som to mal totál rozpadnuté vnútro , v strede rozdrolená diera a viem že to nebol prvý kat v prdeli na tomto motore

k tlaku oleja ako som písal , elsa pozrieť hodnoty aké majú byť v akých otáčkach a kontrola tlakomerom či to sedí , či funguje regulácia a potom prípadná výmena čidla alebo oprava káblov ... týmto by som začal ... obe chyby v diagnostike majú podobné popisované príznaky ako si spomínal ... pri tom obmedzení výkonu to nehodí na maxidote tlak oleja a maximálne otáčky ?
20:19:58
23.06.2020
kpt.Budha
-> suri: Já vím, že jsi to tu psal, bohužel já nejsem sám schopen takhle nové auto rozebrat, zkontrolovat, nic. Hledám informace, ty pak přednáším v autoopravnách a tam mě posílají do háje, není to sranda. Když to takhle přednesu v autorizáku, tak mi bezhlavě vymění půl auta, dám za to šílené peníze a výsledek může být nulový. Ale teď, když se mozaika trochu skládá, tak je na to zkusím přímo navést, ať to zkontrolují. Díky
20:13:28
23.06.2020
suri
a obmedzenie s tlakom oleja do 4000tis otáčok môže byť tiež , treba podľa ELSY zmerať tlak oleja v rôznych režimoch a riešiť opravu motora / výmenu čidla alebo kabeláže ... bez toho to nepôjde tiež
20:08:09
23.06.2020
suri
-> kpt.Budha: o katalyzátore som ti písal už dávno a nereagoval si , pritom som riešil auto ktoré robilo podobné veci a po výmene jazdí OK ... pol hodiny roboty skontrolovať ho
20:07:06
23.06.2020
kpt.Budha
Tak po návštěvě neautorizovaného servisu konečně drobný posun, přeci jenom na diagnostice něco svítí - P0420 Systém kat., řada 1 - účinek příliš malý, P164B Spínač tlaku oleje - chybná funkce. Nicméně co teď s tím, co a jak zkontrolovat případně vyměnit, to tedy nadále netuším.
15:13:16
10.06.2020
suri
-> Milan 136: ani toto sporadicky nešlo , kázali vymeniť turbo a nepomohlo , nakoniec totál rozpadnutý katalyzátor , očividne nie prvý prípad
14:51:12
10.06.2020
Milan 136
To by chtělo načíst v momentě, kdy svítí to EPC a nejede to. Tam něco musí být a je divný, že tan nezůstane nějaká závada sporadická, i když to pak jede.
EPC rozsvítí dost věcí kolem plynovýho pedálu, škrtící klapky atd.
14:12:00
10.06.2020
suri
-> kpt.Budha: kukni do kaťáku
14:05:28
10.06.2020
kpt.Budha
-> Jumbo: Jasně, já to na Googlu hledám už tak dva roky minimálně, jenže pod tím EPC jsou schované v podstatě jakékoliv chyby...často se píše o brzdovém spínači, o plynu, … Jenže popravdě i kdyby to byl jen uvolněný kabel, tak jak se v té změti mám zorientovat, po kterém jít? Pořád mi přijde, že takováhle chyba musí být nějak rozpoznatelná, že přeci ta řídící jednotka, která to vypne, musí tušit, který signál je špatně?
12:28:43
10.06.2020
suri
-> T: tých poznám aj ja ale neviem či niečo poradia , oni to majú od sériovky kdesi inde ... hlavne tá sivá
12:22:25
10.06.2020
Jumbo
-> kpt.Budha: A nemůže tam být jenom něco uvolněné? Kabeláž, čidlo, konektor, který se při projetí určité zatáčky na chvilku uvolní, hodí motor do nouzáku, ale proto že se hned zase spojí, tak se to vrátí do normálu a po restartu už tam nic není...

Edit: tak rychlý google našel tohle: forums.seatcupra.net/inde x.php?threads/epc-warning- light-is-it-important.1512 71/
upraveno 1x, naposled 10.06.2020 12:30:41
11:58:33
10.06.2020
-> kpt.Budha: a T2 by neměl kontakt na ty kluky ze slovenska ? ( jeden měl v Německu cupru myslím a nevím proč se mi tam motá Honza, že o nich snad něco věděl )
11:50:44
10.06.2020
Jarda
-> kpt.Budha: EPC bych hledal v kabelazi (i do RJ), klapce a plyn.pedalu
jinak je divne, ze to souvisi se zatackou, to mi k EPC nejak nejde
Kdyby tam chyba zustala, tak to i torque musi vypsat... a kdyz nedas smazat, tak to samo torgue nevymaze. Me se teda asi pri diagnostice nebo mazani pomoci torque meni kodovani na automatickou prevodovku - nechapu.
A nezustava Ti viset spinac brzdovek?, ale to zas nevim, ze by omezilo otacky.
11:22:33
10.06.2020
kpt.Budha
Diagnostiku při ještě stále puštěném motoru jsem zkoušel jen přes telefon a Torque, což asi mnoho neřekne, neukázalo to nic. To tam pak žádný záznam nezůstane? Nevím, jak to provést, mám to na oba okruhy dvě hodiny, pak jet dvě hodiny zpět s nefunkčním motorem, to bych musel sehnat někoho v místě.
Jestli jsem dobře hledal, tak ano, CJX.
Tak nevím, Fulínovci asi budou spíše na závodní auta...
09:44:48
10.06.2020
radekp
-> kpt.Budha: nepomohl by Fulín? V TCR je sice sekvence...
08:12:24
10.06.2020
suri
-> kpt.Budha: to je CJX ? posledne sa tam riešilo turbo a totálne rozpadnutý katalyzátor , auto ide ako má a zrazu stratí výkon , diag bez chyby ...
07:48:47
10.06.2020
Syny
07:35:03
10.06.2020
Jumbo
-> kpt.Budha: Tak hlavně by to chtělo udělat diagnostiku ve chvíli, kdy tam ta závada reálně je, nebo to už zkoušels? Podle mě pokud se ti ji povede vymazat restartem auta, tak už ji zpětně nikdo nenačte...
07:23:13
10.06.2020
kpt.Budha
Pánové, omlouvám se, pravděpodobně sem tento dotaz vůbec nepatří, ale bohužel jiné autaře moc neznám. Už jsem s tím zde asi i otravoval, ale jsem dost bezradný. Leon Cupra mi při okruhovém ježdění vždycky vyhodí chybu - EPC a motor se může točit jen do 4000 otáček. Zastavím, vypnu motor a po pár minutách zase jakoby nic. Bohužel v autorizáku umí zřejmě jen opravit to, co jim diagnostika řekne, zde prý nic nehlásí, já připojoval také dvě amatérské a žádná chyba vypsána nebyla. Já podezřívám elektrický "samosvor" neb se tak stane vždycky v delší zatáčce, která se celá jede v mírném prokluzu kol. Na sevřené trati, třeba v Mýtě, můžu jezdit celý den, včera v Brně už ani jedno kolo. Přehřátý olej by to být neměl, dle teploměru se to stalo jak při 136°, tak včera při 110°C. Nedokážete, prosím, někdo nasměrovat na někoho, kdo by se zabýval relativně moderními vozy a dokázal by poradit / vyřešit? Já tu neznám v okolí nikoho, kdo by buď dělal s novými auty nebo u nových aut řešil něco nestandardního. Moc díky
13:10:15
27.12.2019
SO545
-> lateralus 27.12.19 11:23:56: a to si kde pocul ??? mal si niekedy leona odstrojeneho ?
to auto je fajn ale podla mojho usudku je hlucne dost...
11:23:56
27.12.2019
lateralus
-> Syny 20.06.19 10:30:14: Leon má prý lépe řešené odhlučnění. Octa a fobie chtějí dodělávat a domontovávat, v ideálním případě - vyhodit a dat jiné. I u trojkové je také vhodné to udělat komplet - www.2din.cz/skoda-montaze /skoda-octavia-iii-odhlucn eni-podbehu--dveri--mezimo toru-a-kapoty
05:42:49
21.06.2019
bouchy
-> Syny: Minimálně v létě bohžel chcípá hned, první křižovatka, tepl. vody lže, teplota oleje se dostane na min. 50 až za pár km, takže o min. teplotě chcípání nelze mluvit. Aspoň ten olej kdyby byl nad pade.
-> Jirik_Tuňák1983: Třeba jen tam nějakej problém, tenhle motor v jeho x evoluci nesleduju, ale vstřiky, sání, karbon (EGR, pokud je) a tak furt dokola.
-> darklord: No, ty TSI - btw doufám, že je s vnucováním downsizingu konec, když už se ká kamkoliv objednat (od Oct přes Sup, Kar, Kod,..) 2,0 140kW až 206 u superba. To snad nikdy nebylo. Kdo si chce koupit litr, klidně, ale podle statistik (který oficiálně moc nejsou), to tak nevypadá. Pak Japonci, Mazda atm. Skyactive. Jinak ani tam moc ne, všude turba, hybridy. Např Mitsubishi se podle mýho nakouknutí zaseklo tak před 10 lety, ale mezitím třeba přišly nový modely, FL, motory. No a pak už P911 GT3 a tahle sorta5
edit ještě k 1.0 - dost olidí si začalo stěžovat, že nejsou schopni se rozjet, pokud mají zaplou klimu a je to třeba proti kopečku, šotolina, vyrazit z vedlejší... buď chcípačky (motor to nedává), nebo hrabačky, což dělá dobře spojce.
upraveno 1x, naposled 21.06.2019 08:39:14
00:45:43
21.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 20.06.19 23:05:17: Jj, zrovna porovnání aktuální Mazdy 3 a Leona je asi bez komentáře. Ale to chce bohužel něco přisypat.

Jinak zajímavé ceny má ještě Peugeot 308 s motory Puretech a Renault Megane v různých motorizacích. Kamarád koupil letos skladovku Megane Grandtour na 17" s moc pěknou výbavou a pěknou cenou.
upraveno 4x, naposled 21.06.2019 01:04:58
23:11:05
20.06.2019
michael
-> darklord: 2.0 TSI EA 888 140 - 221kw
23:05:17
20.06.2019
U-Geen
-> darklord: koukni treba na japonce... :)
23:03:46
20.06.2019
darklord
Jeden offtopic, len tak zbezne som to tu precital a natiska sa mi jedna otazka: to uz dneska neexistuje nejake rozumne nove auto s benzinakom o objeme aspon 2 litre? 9 lebo tieto trojvalcove vysavace,...41
22:28:30
20.06.2019
palinator
-> Milan 136:
Omlouvám se, opraveno. Docela mě překvapuje, že ten motor tedy z ničeho nevychází. Kor v dnešní době.
22:03:55
20.06.2019
Milan 136
-> palinator 20.06.19 21:57:49: tak předně EA 211 je benzín.
Jinak na 1.4TDI je všechno jinak.
21:57:49
20.06.2019
palinator
-> suri 20.06.19 18:37:43:
A co je na tom tak jinak oproti zbytku EA288? Myslel jsem, že prostě vzali geometrii starý 1,9, sebrali tomu válec, naházeli na to krávoviny z 1,6 a 2,0 a čus. I když to Delphi na mě nedělá furt dobrej dojem.
upraveno 1x, naposled 20.06.2019 22:27:40
21:02:53
20.06.2019
castrol
-> Syny: tak ten zvuk je inaksi to hej ale nejak nic strasneho
20:26:31
20.06.2019
Tomaso435
-> Syny: věčina řidičů si ho vypíná protože sou zvyklý na starý normální auta a tomuhle nevěřili už když jim firma dala katalog at si vyberou další auto. :-D
19:35:55
20.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 20.06.19 19:19:11: Nám vibrují skoro všechny 1.2 Tsi v F3 a Rapidech. Některé starty po dvoudenní odstávce jsou taky zajímavý, to se otřásá chvíli celý auto. Největší nájezd asi 33 000 km, bych se musel podívat do knihy jízd té poslední. Možná je to záměr, auto si tě před odjezdem natřepe, abys cestou nezachrápal a soustředil se na jízdu. 3
19:19:11
20.06.2019
Syny
Tak je to ta 81kW verze. Musim tedy uznat, ze kdyz jsem dal stranou sve (zlo)zvyky z nafty a dneska cestou z prace to trochu vytocil, tak to celkem jede i v tech vyssich rychlostech. Nerikam, ze to je nejakej zazrak, ale chce to proste otacky (na ktery uz nejsem zvyklej) a pak to neco dela, z tech nizsich (treba 2000) se to sbira hur. Co je ale uplnej nezvyk, je to, ze to vubec nebrzdi motorem. To co jsem byl zvyklej dobrzdovat motorem s timhle autem musim dobrzdovat brzdama. Coz je vyhoda i nevyhoda. Zase tam kde se svym autem vyrazuju, tak tady muzu mit kvalt a jedu za 0. Taky mi moc nesedi ta reakce na plyn, to mi prijde takovy nejaky necitlivy, ale jak rikam, takhle to pusobi na me. Verim, ze plno lidi s tim mit problem nebude a kdyz se nebudou bat to bezne tocit i v posledni tretine pole tockomeru, tak asi v pohode. I pres to, ze jsem to dneska docela vytacel, tak spotreba 5,7 a to tam bylo i castecny cukani po meste.


-> castrol 20.06.19 16:25:25: Hele to chveni motoru a auta mi prijde taky divny, to si myslim, ze v poradku uplne neni. Nemam to s cim srovnat, treba to je normal, jen to nekdo nepovazuje za problem a ja jo. Treba tam je neco spatne, tezko rict. Ale ten zvuk toho motoru je fakt des a to mi nerikej, ze nepozorujes. Ja nikdy zvuk motoru fakt neresil, ale todle mi prijde desny.

-> Tomaso435 20.06.19 18:39:21: Tak ono kdyz to ma ten uzasnej start/stop, tak se neni cemu divit. Baterka tam bude predpokladam nejaka mala a kdyz pozapinas vsecko mozny a jeste te to kazdou krizovatku startuje, tak je problem na svete. Jak na to nejsem zvyklej, tak to zapominam vypinat a po studenem startu, kdy ujedu 300m k prvni krizovatce to motor hned vyplo. Myslel jsem, ze to funguje az kdyz je motor v provozni teplote, nebo alespon trochu ohratej, ale ne, chcipa to hned.
upraveno 1x, naposled 20.06.2019 19:25:16
19:13:50
20.06.2019
bouchy
-> TTomas: Podařenej, celkem i úspornej a hlavně doporučovanej motor.-> Tomaso435: Záležitost ynteligentního dobíjení, kiksnout může (resp. kiksne) i jakákoli větší kubatura, navíc tam jsou potřeba trochu jiný proudy. Ale jde to netriviálně vypnout, nebo aspoň poslat do háje.
19:05:18
20.06.2019
TTomas
1.0Tsi mi taky nesedlo, ale 1,4Tsi v Golfu jezdí hezky a od novoty za těch 16tis km mám průměrnou spotřebu pod 6L.
18:39:21
20.06.2019
Tomaso435
1,0 tsi - po roce odešla už dvou služebáků tohoto modelu baterie... dle měření servisu nedostatečně dobíjená. prostě chytrej altík.
a spotřeba ? v jednom člověku normální jízdou se s tim fakt dá jezdit pod hranicí 5L. za předpokladu že jezdíš 30km trasu mimo města na tah. nikde nejezdíš po městě v kolonách a necukáš s tím s puštěnou klimou 2km popojíždky. pokud s tim jedeš ve dvou třech lidech, a nebo pokud něco vezeš v kufru (třeba čtyři pět cementů), pod 7 se s tim nedá dostat. A pokud vyjedu tady z tej naší roviny praha hk svitavy kde je to fakt dobrý na tu 6ku šudlat, tak ta spotřeba de do hajzlu uplně. 6ka je na jízdu z kopce, nebo až na dálnici.. na normálních silnicích ji nejde použít protože otáčky padnou pod hranici kde funguje turbo a auto zastavuje. to stejný se děje když auto spatří kopec.
vlastně oproti tej mojí feldě 40kw to má jedinou výhodu to celý auto - klimu. ale nebejt tehlech veder, ani tu bych nevypíchnul.
a zvuk jak motokára na autodromu no :-D
ale jako vodpich jedna dva tři pořád s podlahou tak jako joo, z tej křižovatky vyletíš asi nejrychleji ze všech.
18:37:43
20.06.2019
suri
-> Milan 136: vidíš dlho sa tváril ok , potom milion prehriatych kusov , na niektorých tretia štvrtá pumpa aj po preplachu KO , potom zdochýnajúce a výmeny zotrvákov za pevné a poloosy za dutú , zopár alternátorov kde motor nemal výkon , zopár vstrekovačov a čerpadiel kde to ráno nešlo , alebo nešlo vôbec , alebo chuťovky čo raz za pol roka vyjdu na dialnicu a v pripajáku skočia do núdzáku na nízky tlak paliva kde sa potom mesiac s tým laboruje
18:29:44
20.06.2019
Milan 136
-> palinator 20.06.19 17:33:55: tenhle motor nechceš
18:09:47
20.06.2019
suri
-> palinator: nebyť poruchovosti toho motora tak by to bolo ok
17:33:55
20.06.2019
palinator
-> suri 20.06.19 11:39:24:
A já jsem asi jedinej na světě komu se líbí projev 1,4 TDI-CR. 3
16:25:25
20.06.2019
castrol
-> Syny 20.06.19 10:08:13: nic co popisujes na tom aute-motore nepozorujem
12:21:34
20.06.2019
suri
-> bouchy: neviem , osobne ma ani jeden ten motor nijako svojim chodom ani prejavom neoslovil , ale vravím , komu smrdí koncern nech si kúpi niečo iné , výber je obrovský , kapitalizmus a voľný trh robí svoje , sto výrobcov vyrába sto sračiek a predháňajú sa kto väčšiu
12:16:41
20.06.2019
bouchy
-> suri 20.06.19 11:52:54: Tím mám rozumět, že 1..5-2.0 by jela špatně, resp. ne tak dobře k poměru výkonu/objemu jako 1.0? Ono na vyšší krouťák a výkon se snadno zvyká..
-> Syny: Sice nejsem Milan136, ale nemá no.... ani jsem nepátral, jestli by to šlo HW dodělat. Holt chtěj se auta nejlíp za 299000.- - dřív byly za stejnou cenu švihadla.
12:07:46
20.06.2019
suri
-> Syny: vidíš , tu lietajú autá z emisií len taký fukot , PDčko legálne prejsť v podstate ani nevie a podobne , tak nebude na výber ... a ľudia plačú lebo Rapid za 15tis v dobrej výbave , 6q a normálnymi brzdami nahradila Scala rádovo o 5tis eur inde
Extreme Tyres
pá 10. - ne 12.07. 2.Valašský Škoda Sraz | Čt 16. - ne 19.07. Stretnutie majiteľov legendá.. | další akce...