
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
New Beetle
-> Venca.: SZ 

-> Nwkt: Kdybys chtěl new beetla, můžu ti prodat toho svýho, nějak už se do toho nemůžem vejít
Je celkem pěknej.

Je celkem pěknej.
-> vhml: určite hej, je to na nové TSI hlavne , rozpúšťa to karbon na vstrekoch , preventívne píšu max 2x ročne
-> suri 06.03.17 10:31:49: to je nějakej větší zázrak než VIF?
-> Milan 136:
98 má kámoš předepsanou do 1,6 16v což to pasuje do kategorie "motor k hovnu". 77 kW oproti 74/75 kW osmiventilu, kde ta 77 začne nějak jet až kolem 4000-4500 a na ecorally to taky není ani náhodou.
V 75 kW Golfu V ještě k tomu plně naloženým a na LPG jsem absolvoval pár jízd. Nejede to teda v tomhle případě ani dole ani nahoře, ale jako auto mi bylo příjemný, byl jsem překvapen.
98 má kámoš předepsanou do 1,6 16v což to pasuje do kategorie "motor k hovnu". 77 kW oproti 74/75 kW osmiventilu, kde ta 77 začne nějak jet až kolem 4000-4500 a na ecorally to taky není ani náhodou.
V 75 kW Golfu V ještě k tomu plně naloženým a na LPG jsem absolvoval pár jízd. Nejede to teda v tomhle případě ani dole ani nahoře, ale jako auto mi bylo příjemný, byl jsem překvapen.
-> Syny: já myslím, že je předepsaná 98. 95 se myslím může taky použít, ale sníží se výkon a osobně bych jí tam nedával
-> Milan 136: Vsak 95ka je vyrobcem taky povolena jako alternativa, ne?
-> suri: hlavne ten benzin 98. Lidi tam lejou 95 a divi se, ze to nejede
-> suri: Prevody tomu vychazi cca stejne jako u moji Cordoby, takze jsem na to tak nejak zvyklej :) Po dalnici moc nejezdim (spis vubec), takze mi to nikdy nejak moc netrapilo, ale jinak mas pravdu. Kdyz uz se s tim na dalnici najede, tak je to tragicky. Ale jinak mi to prijde jako uplne bezproblemovej a bezudrzbovej motor (i kdzy tedy nasi maj tu E4 myslim - je to r.v. 2007).
-> Syny 06.03.17 10:37:46: 1,6MPi hlavne BSE EU5 je zdochliak neskutočný , a krátka prevodovka čo mi ide na nervy vždy keď do toho sadnem . Ale na mesto a blízke okresky stačí .
Nerikam, ze to nestaci. Me by stacila i ta 1,6 MPI , na to moje jezdeni, ale trhace asfaltu ty bezturbe benziny holt nejsou :)
-> Syny: hlavne ak to má zarastené sanie , vstreky a ventily tak to nepôjde nikdy , ako 90% FSI , nalej tam aditívum G001780M3 , 98 benzín , sviečky a filtre a bude to o inom , ak nie hneď časom určite
-> Milan 136: Prave, jede to normalne. Jsem cekal ze to bude trochu zivejsi. V porovnani s autem co mam (stara 1,8 jednobod 66kW - 1005kg) to FSI jede v Octavii zhruba uplne stejne. Nerikam, ze to je malo, ale raketa to neni :)
-> Syny: nic. Jede to normalne, ale musis s tim jezdit v jinych otackach nez s TDI
-> Nwkt: 2,0 85kW jede? :) Tak pak je mi zahadou co je spatne s tim 2,0 FSI 110kW 

Kdo říká, že ten dvoulitr nejede, tak s tím nikdy nejel
o víkendu jsme viděli pár aut a motorově to je pohoda. Výhled z toho je teda na píču, ale není to taky tak hrozný.
Horší je třeba prodej evidentně zbořenýho a lakovanýho auta jako "NEBOURÁNO - top stav"

Horší je třeba prodej evidentně zbořenýho a lakovanýho auta jako "NEBOURÁNO - top stav"

-> Jirik_Tuňák1983 27.02.17 21:21:17: měl jsem ho asi 2 měsíce, v modré metle 

Prej pojede jak felda, ten byl fakt dobrej
Jinak Beetla zatím ještě máme, spotřeba cca 8,5 l ale spíš couračky, ten motor má moc příjemnej charakter. Žere to hodně jenom když odejde lambda, ale bohužel to nerozsvěcí kontrolku, proto to hodně lidí ani neví. Hnije to jak octavie, celkem bez problémů.

Jinak Beetla zatím ještě máme, spotřeba cca 8,5 l ale spíš couračky, ten motor má moc příjemnej charakter. Žere to hodně jenom když odejde lambda, ale bohužel to nerozsvěcí kontrolku, proto to hodně lidí ani neví. Hnije to jak octavie, celkem bez problémů.
-> Jirik_Tuňák1983: ale měl

-> Jirik_Tuňák1983: já měl 2.0 85kW v octavia combi a taky jezdil cca za 8l, mimo město klidně za 6,5l a beetle nebude těžší než octavia, navíc jsou na stejným podvozku

-> maca 27.02.17 18:10:53: Ty jsi ale neměl Ňuf Beetla, pokud si dobře vzpomínám. Porovnával bych spíše stejná auta. 2.0 bude žrát jinak v Broukovi, Passatu, Fabii a Sharanu.
-> Nwkt: měl jsem 2.0 85 kw a jezdil za 8 litrů
-> palinator: to je hudba, skoro jak z bit.ly/2lMEtew
-> palinator 27.02.17 12:44:20: Jenomže tohle by mělo v autě vibrace, že by tě to na semaforech vyhodilo oknem. 

-> vhml: hlavně má krouťák. Srovnávat to s feldou je trochu mimo
-> Jarda/felda 27.02.17 11:20:41: mám ho ve Fabii a i 1,6 feldě by to hravě ujelo. Pořád je to atmo benzíňák, tak ho prostě musíš točit k 5500 pokud má fakt ject.
-> palinator 27.02.17 11:53:09: Proč bys nemohl jet třeba se šestiválcem kolem 1500 rpm? Ty i v otáčkách lehce pod vůbec neprotestují. 

-> Syny:
Tos mi připomněl, když jsem kupoval Toledo. Původní majitel mi o tom autě hodně říkal zkušenosti a jedna z nich byla jak se chovat ke dvouhmotě. Já to tak nějak znal, ale on říkal, že prostě pod 1500 v tahu nejezdí a že vždycky může vykvíst, když jede jeho manželka a on slyší, jak to auto duní.
Tos mi připomněl, když jsem kupoval Toledo. Původní majitel mi o tom autě hodně říkal zkušenosti a jedna z nich byla jak se chovat ke dvouhmotě. Já to tak nějak znal, ale on říkal, že prostě pod 1500 v tahu nejezdí a že vždycky může vykvíst, když jede jeho manželka a on slyší, jak to auto duní.

-> palinator 27.02.17 11:25:36: Jen spojky se meni po 25 tkm, ne? 

-> Jarda/felda: to bych teda netvrdil
-> Jarda/felda:
Ale prej jsou v Broukovi parádně zachovalý TDIčka.
Ale prej jsou v Broukovi parádně zachovalý TDIčka.

-> Jirik_Tuňák1983 27.02.17 11:09:37: on ten 2.0 85kw je horší než se zdá podle čísel
tohle těžký auto s nim bude na úrovni felicie co se týká dynamiky

-> Nwkt 27.02.17 10:52:49: Nová doba! Děvčata se učí na dvoulitrech! 

-> Jirik_Tuňák1983: Aby se na tom naučila řídit
-> Nwkt 27.02.17 10:21:26: A k čemu je to tedy dobré? Já to právě chápu ze svého pohledu, páč si dycky vypěstuji vztah k vozidlu a pak se mi to moc dobře nemění jak fusekle.
-> Jirik_Tuňák1983: S tím se počítá, že pude brzo pryč 
-> Milan 136: Jop, měl tam dva, dotažený z CH. Jeden 85kW a druhej 92kW tak tipuju chip

-> Milan 136: Jop, měl tam dva, dotažený z CH. Jeden 85kW a druhej 92kW tak tipuju chip
-> Nwkt: AQY má 85kW
Je to sice pro holku, ale i tak mi přijde srandovní pořizovat auto s cca 200litrovým kufrem, které má kapacitu jen na malý nákup a může být za nějakou dobu zase malé a bude se znovu prodávat.
Tady to měla jedna kolegyně a docela si stěžovala na ne zrovna příznivou spotřebu.

-> Nwkt 26.02.17 20:24:15: Venca Bosek ma Beetla s dvoulitrem... Se u něj zastav na exkurzi.
-> Milan 136: Tak už je prodanej asi. Dle popisu 2,0 92kW, ale motor AQY
-> Nwkt: odkaz mi nejde
-> Nwkt: v tom cupu jezdili VR6
-> krtik 26.02.17 20:40:03: Hele je to stříbrný, mám už druhý auto stříbrný a na každý fotce vypadá jinak, flekatě
rozdíl je taky plast/plech

-> Jožynek : Obecně jsou ty ceny slušnej chaos 

-> havlik: www.vw-club.cz/viewtopic.
php?f=52&t... 

-> Nwkt: ten druhý čo má v ponuke má o 100tis km viac a rozdiel v cene je len 15tis? to je nejaké divné..110tis / 220tis..
-> Nwkt 26.02.17 20:24:15: ...všímáš si na fotce rozdílnýho odstínu víčka nádrže a jeho okolí?
Ale ty brouci jsou moc pěkný auta. Interiér jsem ale neznal - ta váza tam je standardní vybavení?
www.google.cz/url?sa=i&am p;r...
Ale ty brouci jsou moc pěkný auta. Interiér jsem ale neznal - ta váza tam je standardní vybavení?

www.google.cz/url?sa=i&am p;r...