seřizování ventilů na motorech lada

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 07.07.2015 do 08.07.2015, založil/a Jarda - zrušená registrace
řadit dle data
07:23:29
08.07.2015
Jarda - zrušená registrace
-> darabos: no právě prý ne, protože je mín přesně nabroušená vačka, nusíš být přesně proti vrcholu palce, u škodovky, když jsi o kousek, tak to nevadí... alespoň tak jsem to pochopil z netu

včera jsem to nějak seřídil, v podstatě jsem jen zvětšoval vůle výfukových...

ale příde mi, že tam jsou o zub rozvody :( kontrolní důlek na vačkovém a kontrola na klice se nekryl
00:37:52
08.07.2015
darabos
-> Jarda: je to tak isto ako na skodovke, len steluje sa to s napnutim retazom samozrejme a stelujes volu priamo medzi vackou a vahadlami, nevidim v tom inak rozdiel.
00:33:14
08.07.2015
Bukaj
-> MOLSO: Fakt? Tak to jsem žil v nějakém omylu. Pamatuju si jenom, jak jsem u kamarádového žigula řešil zapalování a zjistil jsem, že odstředivá regulace je tak nějak součástí palce...9
23:29:06
07.07.2015
MOLSO
-> Bukaj: Lada je OHCčko 4
22:59:46
07.07.2015
Bukaj
-> Jarda: No, tak u škodovky nemusíš rozvoďák napínat, když tam nejni žádnej napínák... 3

Ale nebál bych se toho, přecijen je to stále klasické OHV4
11:05:12
07.07.2015
Jarda - zrušená registrace
má s tím někdo zkušenosti?, prý to nelze dělat jako u škodovky, kde stačí umět počítat do 5 (když je ve střihu 2., dělám 3. válec atd.)

něco jsem našel na netu a moc z toho moudrej nejsem, třeba, že se první 2 ventily seřizují po napnutí rozvodového řetězu.
Extreme Tyres