Auto do 150.000 - Diesel

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 26.03.2015 do 17.05.2015, založil/a Ultim
řadit dle data
21:20:46
17.05.2015
Ultim
-> Don Carlos: Diky, ale takto jsem to nemyslel. Myslel jsem, ze ten Sharan je strasne velky. Nepotrebuju vozit tolik "vzduchu" kazdy den do prace a zpet 4
13:43:06
17.05.2015
Don Carlos
-> Ultim: Golf plus 4206mm , octavia combi 4572mm, SAG 4634. Takže jako "nejmenší" ti vychází opravdu ten g plus...
21:38:52
14.05.2015
Ultim
Kluci, ma cenu si nechat delat od CEBIE ten autotracer balicek na kontrolu podle VIN ?

Me se totis zda, ze na kradene auta me to vyhledava i zadarno a ke "km" z STK se stejne musim dostat pomoci toho zaznamu z posledni prohlidky (coz asi Cebia neumi).

Co si o tom myslite?
20:38:29
11.05.2015
Ultim
-> saskyn2: 2006 ? To by mela byt ta verze s normalnima svetlama ze? (ne ty hnusy "korejske" 3
19:23:52
11.05.2015
saskyn2
-> Ultim: Kdybys chtěl koktu v 1.9tdi tak tu ted mam dvojkovou kombi moc pěknou se 6q je to 4x4, xenony, webasto, mf volant, vyhřívané sice, najeto nestáčených 250tkm, cena cca těch 150tis. Ted z hlavy nevím rok ale mam pocit že 2006. Akorát by sis musel tak tři neděle počkat až bude uvolněná k prodeji.
17:24:58
11.05.2015
Ultim
Diky vam vsem za rady, ale Galaxi opravdu nechci. Chce to neco mensiho, ale ne zase moc.

Co tak Golf Plus ? Ten ma 6Q pouze u 2.0

Focus C-max? 1.6 TDCi + 6Q



Nebo pak klasicky sedan/kombi. Bohuzel lidi nevi co by za ty ojete oktavky chteli a navic 6Q pouze jen s 2.0TDi 8

Skoda, ze tech M. Lancecu je tak malo..
15:52:37
08.04.2015
Čokin
-> Jarda/felda: Tak vyresena je oprava a moznost opravy po koupi, ale to nic nemeni na tom ze je to proste spatne.....takze k cene auta preventivne pripocitat tuto upravu.
15:45:13
08.04.2015
Čokin
-> Karel.: cepy, silenty, jedna pruzina , altik , starter , spojka , rozvody , komplet brzdy , polosa , hadice turba , kablik snimace imobilizeru , navijak rezervy , olej a komplet filtry.



Vse za tuto zimu.
14:14:59
08.04.2015
Petrson
-> Luky 08.04.15 10:11:34: JJ u 16 ventilu
12:27:42
08.04.2015
Jarda/felda
-> Čokin 08.04.15 09:26:30: šestihrany olejových čerpadel považuj za "vyřešený" www.vyvazovaky.cz/ 4
12:21:33
08.04.2015
Karel.
-> Čokin: tobě to dělali v servise že?
12:18:16
08.04.2015
Karel.
-> Čokin: cos všechno dělal? to he hafo peněz9
12:12:08
08.04.2015
Luky
-> vhml: já myslel že se řeší obecně koncernový 2,0 TDi a né něco konkrétního u Sharana

-> Karel.: ok, moje žena tedy bude chodit pěšky 1
12:05:54
08.04.2015
Čokin
-> Karel.: Ja to koupil za 132 a uz jsem do toho 65 nasypal, ale ted je to jak nove.
11:07:07
08.04.2015
Karel.
-> Luky: to nepopírám, ale kup si ty hujdy za 90tis kč, dost jsem toho projel než jsem koupil co jsem chtěl, navíc tady sednout a jezdit1 Ale neboj vím, že ta cena není nejnižší, kdyžtak auto zůstane ženě 5
11:05:04
08.04.2015
vhml
-> Luky 08.04.15 10:11:34: u Sharanovejch 2,0TDi ne. Tady je to víceméně jen PDčko s jiným objemem.
10:55:20
08.04.2015
Luky
-> Karel.: tyjo, nejdražší 2002 na trhu mít asi nemusím 36
10:52:06
08.04.2015
Karel.
-> Čokin: nemyslím si, jezdí to k nám dost často4



-> Luky: cca 130-140tis dle domluvy. Ještě jsem zapomněl, že je měněn PZ třmen atd3 Jen zimáky mě letos stály 8tis, Continetal TS850
10:45:22
08.04.2015
Luky
-> Karel.: co za něj? 1
10:45:13
08.04.2015
Čokin
-> Karel.: Abys pak nezaplakal....
10:34:07
08.04.2015
Karel.
Můžu ti nabídnout svoje auto. Ford Galaxy 1.9Tdi 85kW po chipu na 110kW, auto nekouří. Je tam spousta nových věcí, brzdy atd. Teď budu dělat spojku, chladič teče, nový přídavný čerpadlo na bufík, prodlouženou poloosu, L poloosa měněna, nový náplně, olej po 10tis km, je toho spousta, ale nebudu vypisovat. R.v.2002 235 tis km, lak, interiér atd "jak nový" mám to po prvním majiteli, nechci se toho zbavovat, protože vše je nově udělaný, ale láká mě Galaxy III1
10:11:34
08.04.2015
Luky
-> Čokin 08.04.15 09:26:30: u těch 2,0 TDi taky nějak praskaly hlavy, ne?
09:28:26
08.04.2015
Čokin
-> palinator: Ja mam 1,9 tdi pd bez dpf a 6 kvalt
09:26:30
08.04.2015
Čokin
-> Ultim: No urcite nebrat prvni koncernove 2,0 Tdi tusim ze zacinali 2007 jsou tam problemava olejova cerpadla.



Jinak jak pise VHML tak za me Alhambra 1,9 Tdi 96kw 6kvalt. Za 150 tis. mas z nemecka nadherny kousek.
10:42:53
07.04.2015
palinator
-> Nwkt:

Když by byl odstupňovanej víc do těžka, tak to beru, ale takhle mi na 6q ty skoky přijdou zbytečně malý.



E: nevim jak je to u novějších dieselů nebo u 2,0 TDI. Je pravda že třeba 5q 1,6 TDI 55 kW je zpřevodovaná do rychla snad víc, než kdejakej starší 6q 3
upraveno 2x, naposled 07.04.2015 10:44:03
12:11:22
06.04.2015
Nwkt
-> palinator: Já ti nevím Karle. 6q je super věc 4
12:07:25
06.04.2015
vhml
Tak za mě jednoznačně Sharana 3
12:40:52
26.03.2015
palinator
Z hlediska provozních nákladů a spolehlivosti bych co se týče koncernu VW volil 1,9 TDI-PD bez DPF. Sice nemá 6q, ale on tam zas tak velkej rozdíl na posledním stupni už není (zkušenosti z 6q Passata B5.5 1,9 TDI 96 kW).
11:47:56
26.03.2015
Ultim
Ahoj, poslední dobou se dívam po novějším spotřebáku.

Hledám, pořád hledám, ale nic zajimavého nemůžu najít.

Moje představa je:

1. Sedan nebo 2.kombi

a k tomu nějaký nafotvý motor:

A. okolo 1,6l (6 stupnova prevodovka) neob B. okolo 2l



Z cenou bych se rád vlezl mezi do 150 tisíc. A nejlpépe aby to auto mělo najeto max 150.000km 1 Ješte bych rád dodal, ze AAA, Auto ESA a jiným podobným stáčečům kilometrů nevěřím, takže jejich nabídky mě nechávají opravdu klidné.



Co jsem zatím našel:

Octavia II (pred faceliftem) 2.0 TDi

Hyundai i30 1.6

Kia Ceed 1.6

a pár podobných...



Poud bude mít tip na zajímavé auto (ani ne tak na inzerát, jako spiše abych věděl co mám hledat), tak bych vám byl vděčný. Díky
Extreme Tyres