golf variant Iv tdi nebo octavia combi I tdi

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 08.03.2015 do 25.03.2015, založil/a rakosnicek
řadit dle data
12:12:59
25.03.2015
jate-line
-> Syny: Jo ták, tak to je jiná 1
12:02:11
25.03.2015
Syny
-> jate-line: Ne ne, tyhle jsou tam od novoty a nebylo na ne sahnuto celou dobu. Srovnat je necham tedko prvne, protoze na vyhozeni jeste nejsou, ale zacinaj mit "dost". rovnou to spojim s malou udrzbou trmenu, cepu brzd atd. Snad to pak bude na nejakou dobu zase cajk.
upraveno 2x, naposled 25.03.2015 12:18:50
11:58:50
25.03.2015
jate-line
-> Syny: Jo to bude tim jestli necháváš pravidelně srovnat, tak ta vrstva už je pryč :) Já na nich mám sice teprve 20tis(uplně ta nejlevnější sada od ATE), ale pořád to nemá hranku nic (a to s tím najíždím při seznamovačkách), kdežto ty Feroda totální tragédie a hnus, přední pořád zvlněné po srovnání klid do první brzdy ze 140 do nuly...horší sráče kotouče jsem neviděl.

-> U-Geen: JJ 4
11:57:05
25.03.2015
U-Geen
-> Syny: to je vlastne fakt no. bys musel zaparkovat bez brzd aby to odskocilo. takze moje blbost.
11:46:45
25.03.2015
Syny
-> U-Geen: Pistek se vrati, ale desticka ne. Pridrzuje ji tam takovej plisek. Tlak na kotouc sice nevyvyji, ale neodskoci od nej (maximalne par desetin mm). Takze kdyz zaprsi, tak to kolem ohnije a kdyz to dyl stoji, tak to i prihnije. Ale podezrivam ty desticky od ATE, ze maj v sobe nejaky ocelovy pilinky, ktery prave za A velice rychle obrzdily kotouce a za B prave prirezaj celou plochou.
upraveno 1x, naposled 25.03.2015 11:59:56
11:42:59
25.03.2015
U-Geen
-> jate-line: no jako... ma ted na predku ATE s povrchovou upravou a vzadu TRW s povrchovou upravou... ATE furt jak novy, TRW total zrezly. Oboje davano ve stejnou chvili... + teda ty ATEcka naprosto krasne citlive brzdej
11:41:04
25.03.2015
U-Geen
-> palinator: me se na toledu totalne prihnil zadek. jinak asi trochu proti prilepovani pomuze aspon castecna repase - vycisteni a nakozervovani trmenu, ale se pistky rady vracely :)
11:15:05
25.03.2015
palinator
-> Syny:

Takhle se mi přilepujou brzdy na Toledu furt.. stačí přes noc, když přijedu z vlhka. Desky RoadHouse, kotouče nevim.
11:05:07
25.03.2015
Syny
-> jate-line: Taky mam na aute ATEcka a kupodivu tam to lemovani kolem desticek je, kdyz auto dyl stoji. Dokonce kdyz auto stalo 3 tejdny, tak jsem se malem nerozjel. Kdzy uz jsem mel spojku skoro uplne pustenou tak se ozvala rana jako krava, desticky se oddtrhly, ja vyskocil kupredu a tejden mi brzdy kopaly, protoze na kotoucich zbylo nejaky svinstvo rezavy - nez se to obrzdilo. Kotouce i desky ATE :) To ze mi zacina reznout i brzdna plocha (u prednich) a maj hranu jako svin ani neresim. Mam je na aute 5 let - tedy nejakych 40tkm, jelikoz s tim ted moc nejezdim. V lete je necham prejet na soustruhu.
upraveno 2x, naposled 25.03.2015 11:24:45
10:51:02
25.03.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo, pak mi to taky došlo, ale ta samotná pumpa už pak myslím nebyla nijak zásadní...
10:48:20
25.03.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

To cos dal za odkaz je ale bez pumpy. Jinak ano, neorigo se dá sehnat kolem 4t i s pumpou... Ale stejně - zlatě motory co maj pumpu na řemenu příslušenství.1
20:20:16
24.03.2015
dragon_cb_cz
-> rakosnicek: www.skoda-dily.cz/eshop/0 38198119e-rozvody-1-9-tdi- 1-9-sdi.html tady máš na výběr rozvodové sady, za kolik ti to kdo vymění pochopitelně netuším...
20:18:52
24.03.2015
dragon_cb_cz
-> rakosnicek: Rozvodová sada i s vodní pumpou je originál okolo 4 tisíc pokud se pamatuju... i s prací jsem to měl za 5500? Už nevím... není to žádná strašná raketa.
20:11:13
24.03.2015
rakosnicek
na kolik to cca vyjde??
20:09:46
24.03.2015
Nwkt
-> rakosnicek: Nebo 5 let
20:08:14
24.03.2015
rakosnicek
aha díky tak že je načase je udělat
20:07:35
24.03.2015
dragon_cb_cz
-> rakosnicek: 90 tisíc km.
20:06:49
24.03.2015
rakosnicek
neví někdo jaky je interval vyměny rozvodu na octavii tdi 66 kw?? rok 1999?? ted je tam najeto 240 tisic a dle servisky byly rozvody naposledy dělány při 150 tisícich.díky
11:42:34
10.03.2015
jate-line
-> palinator: Ano asi tím i jak je to vysoce nauhličeno.
11:33:01
10.03.2015
palinator
-> jate-line:

Ale to je asi daný legováním materiálu ne?
11:14:10
10.03.2015
jate-line
Tak z vlastní zkušenosti můžu říct, že po výměně shitů od Feroda za ATE s povrchovou úpravou, pozoruju max při uplně totální nasolené sračce jemně vyznačené destičky po tři dny stojícím autě v hnusu zimním v létě uplně vůbec. V zadu to je tragédie, protože tam byly kotouče ještě dobré a to je úplná hrůza proti předním. Kámošovi jsem ted dával dozadu před zimou taky ATE a vůbec to nerezne. Ten jev když auto stojí a vyznačuje to okraje destiček tam vůbec není plocha vždycky chytne jenom jemnou povrchovou lišku, ale při prvním brždění to krásně celé zmizí.4
11:08:58
10.03.2015
dragon_cb_cz
-> jate-line: No povrchovka těžko zabrání korozi v třecí ploše ne? Tam totiž asi moc dlouho nevydrží...
11:07:26
10.03.2015
Petr98
-> jate-line: stejne zrezavi 4
11:02:46
10.03.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo tak, jako že na víceprvek buben jinde nebyl - už chápu... fakt netuším, prostě tam jsou 4
11:02:34
10.03.2015
jate-line
-> Jirik_Tuňák1983: A proč tady tyto nesmysly jako ESP apod, když stačí kotouče s povrchovkou a je po rezavění :)
10:49:17
10.03.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tak já to dedukoval z toho víceprvku, jestli by se jim vyplatilo předělávat konstrukci na bubny. Nevim teda jak to má 1,9 TDI-PD 74 kW v Tource, ale 1,6 75 kW měly ještě bubny, 1,8 už kotouče, a TDI od 81 kW taky kotouče. Na výbavě nezáleží - dneska se dá za kotouče dozadu připlatit na Rapida, možná i na další modely. Nevim.
10:43:56
10.03.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Netuším, jestli to má něco společnýho s víceprvkem, ale ano prosím, máme zadní kotouče... jsem měl nějak pocit, že je maj všechny nesociální oktávky (usuzoval jsem z toho co máme v rodině a moje přirozená skromnost velela posuzovat obě jako nesociální - v rámci možností 1 Asi jsem fakt zmlsanej a nevděčnej...



A na dálném východě nevím, mě stačí jezdit po městě, ale případně by to určitě třeba Votičák řešil 4
upraveno 2x, naposled 10.03.2015 10:44:41
10:36:16
10.03.2015
palinator
-> dragon_cb_cz 10.03.15 09:03:25:

Ten víceprvek vzadu má kotouče i u 66 kW? A můžeš mi poradit nějakej delší kopec na Polabský rovině? 3 Já to řešim tak, že brzdim ručkou. 1
upraveno 1x, naposled 10.03.2015 10:36:31
09:24:50
10.03.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Střídavě oblačno 1
09:07:22
10.03.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.03.15 09:03:25: A ty jsi koulenovrt? 1
09:03:25
10.03.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No mě se to nestává ani u oktávky a ta pokud vím žádnej takovejhle nesmysl nemá 4
07:57:23
10.03.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 09.03.15 21:00:07: U aut s ESP a vysoušením brzd se to většinou nestává.
22:17:45
09.03.2015
jate-line
-> palinator: No to já ted po zimě pozoruju taky, kde to chceš probrzdit když tu máš 3 měsíce kompletně s.ačky že 3
21:00:07
09.03.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Nesmíš bejt takovej kolenovrt a prostě občas taky brzdit... stačí jednou za čas sjet nějakej delší kopec a brzdit brzdama místo motorem a je vyřešeno.
18:29:08
09.03.2015
palinator
-> jate-line 09.03.15 09:51:34:

Zjistil jsem, že pro moje běžný ježdění jsou zadní kotouče tak akorát pro zlost... dřív, než z nich půl milimetru sjedu, tak shnijou.
16:44:26
09.03.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a zase rakoviny 40 21
10:47:33
09.03.2015
jate-line
-> Petr98: Kámoš má Varianta r.v.99 a tam je taky problém nasoukat dozadu tři lidi a to má sedáky Recaro a řidičovu dal zpět původní, ale ony jsou dvojnásobně tlusté oprotí mým právě v r.v.04. A to jsou co se týče bočního vedení téměř nastejno u mě už je to o o dost lepší. A ve služebních OI po faceliftu je to hrůza, jak je to prosezené a co to je zač materiálově, sedíš jak na nevim čem :)
10:18:48
09.03.2015
Petr98
-> jate-line: nejspis mas pravdu, ale co jsem jel vzadu v nejake kokte i treba ve trech lidech, tak nasoukat ke mne do mojeho varianta dozadu tri lidi a jeste mit nejakou solidni pohohu za volantem, se rovna umeni. Treba v porovnani s thalii, co mam jako druhe auto, tak thalia je vzadu premiova limuzina.
09:51:34
09.03.2015
jate-line
A taky se musí porovnávat poslední verze IV Variant, která má vybrané sedačky jak píše Evžen např rv.04 s OI po faceliftu a místa je nastejno a dovolím si říct že Golf je materialově a vůbec designově sedačkou ohodně líp na tom než OI.(neberu li verze comfort a tak prostě klasika) Všechny Varianty mají oproti O vzadu kotouče, ale každý bude stejně chválit svoje 3
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 09:55:03
09:37:09
09.03.2015
U-Geen
-> havlik: tak staci udelat jiny vybrani sedacek a problem je na svete :)
09:05:20
09.03.2015
Petr98
-> havlik: to nevim, ale mam to doma, tak vim o cem mluvim.
08:08:41
09.03.2015
minno
-> havlik: 3
07:58:26
09.03.2015
havlik
-> Petr98: a jak se to stane když podvozková platforma je stejná? A sedačky jsou záměnný?
22:40:39
08.03.2015
Petr98
-> rakosnicek: V golfu je málo místa oproti koktě a na tažné mám 1400kg.
22:01:01
08.03.2015
Nwkt
-> vhml: Si mohl říct dřív. Mohl mít jedno v celku na nd 3
22:00:25
08.03.2015
vhml
-> Nwkt 08.03.15 21:56:03: to neřeš. Tchán nechce Toledo, protože prej na Seata neseženeš žádný díly 3
21:56:03
08.03.2015
Nwkt
Dyť je to stejný, akorát v jiný kastli
21:52:27
08.03.2015
rakosnicek
zdravim

co je lepši? jak na spotřebu,náhrad dily.. kolik maji tyto auta na tažném? díky
Extreme Tyres