![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
citroen xm 2,5 td
-> Bagrr- máma mele Emu: Mě se nejvíc líbí, že maj koule..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: Mě se nejvíc líbí, že maj koule..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Sejki: jo každý auto má svoje :-D 742 má torpéda atp... Ale nevím proč u frantíků jsou samý zvrhlý názvy :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: ja kdyz sem s nima zacinal tak jsem taky cucel kdyz se me ptali, jestli mam v poradku klobouky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> marra_rwd: ono když se houpačkáři baví o podvozku, tak je to pro nezainteresované sprostý rozhovor :-D třeba u hbv je manžeta označovaná jako dudlík atp :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: přečíst tvoje dvě poslední věty bez kontextu předtím, tak celkem sranda :D :D -> Bagrr- máma mele Emu 03.02.15 19:52:16:
Xantie, nebo Xara v kombíku mě taky napadly, nebo C5, ale mě se to XM líbí, to je asi hlavní problém.
OK, mrknu na to a vyzpovídám majitele na vyjmenované závady. Proto jsem to sem dával, protože tu jsou lidi, kteří Citroenům rozumí :)
OK, mrknu na to a vyzpovídám majitele na vyjmenované závady. Proto jsem to sem dával, protože tu jsou lidi, kteří Citroenům rozumí :)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.02.15 16:34:19: Ty jsi fakt debil.
-> Jirik_Tuňák1983: kdybych nebyl trotl, tak mi na nápravě stačilo vyměnit silenty ramen a tyčky stabíku a to to auto má odhadem 235t km... Ale když už jsem v tom byl, tak mám všechny čepy, gumový součástky, ložiska a tyčky nový :-D na předku... No a díky dlouhý době odstávky budu muset s koulema k doktorovi do brna... Už aby to bylo...
-> Jirik_Tuňák1983 03.02.15 10:51:26: Hlavne ze o me pise jak protezuju to svoje, kdyz uvedu Q8 na druhem miste ve vyctu oleju co bych doporucil... Kdyz uz kazes, zamet si napred pred svym prahem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Sejki - zrušená registrace 03.02.15 15:09:46: Měkoty.
Je teda pravda, že mi ani ve skoro 190 000 km nekleplo od náprav ani ťuk, takže to asi pobralo z těch nerovností opravdu hodně. Sám jsem s ní najel skoro 70 000 km. Říkám to pořád, nejlepší auto co jsem měl. ![150](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: jojo kdyz to funguje jak ma tak vetsinou zadni cestujici blijou :-D
Hlavně si s autem zacvičit, jak se zvedá, jestli fungujou všechny polohy, poslechnout interval cvakání přetlak ventilu, neměl by být míň jak minutu, jinak je prázdná přední centrkoule... V horní poloze kouknout na olejoznak, kolik je náplně v nádržce hydrauliky... Kouknout co je tam za náplň (měla by být křiklavě zelená), když bude jiná barva, připravit se na to, že se bude muset udělat proplach a výměna... Když to bude hydraktiv, zkusit za jízdy, jestli reaguje na tlačítko přitvrzení... Auto nesmí skákat, musí příjemně, skoro až k mořský nemoci (někomu je z toho na blití :-D ), pružit...
-> Kloggie: Hlavně až ho budeš kupovat, tak musí vypadat jako můj bývalý Xantík. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kloggie: Hlavně až ho budeš kupovat, tak musí vypadat jako můj bývalý Xantík. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kloggie: Hlavně až ho budeš kupovat, tak musí vypadat jako můj bývalý Xantík. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kloggie: Hlavně až ho budeš kupovat, tak musí vypadat jako můj bývalý Xantík. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jak už zde bylo řečeno zjistit jestli už byla dělaná hlava, koroze celkově a hlavně podlaha u prahu, elektrika a hlavně je problém sehlat el. stahovačky do předních oken, tata sháněl asi 2 nebo 3 měsíce řidičovu, jinak kdyby tomu ve 300 tisících nepraskali hlavy tak by to byl super motor dá se s tím jezdit i pod 5l když má člověk lehkou nohu a když se tomu šlápne tak to letí jak z praku.
-> ZdeněkH: to jo, na xmko myslim stoji jeden klobouk 7 tisic a ten druhej uz se stejne nevyrabi
-> Bagrr- máma mele Emu: tak dnes už přitlač.
-> Bagrr- máma mele Emu: o dvou firem vim co dela trubky ty se budou delat jeste dlouho...
-> Sejki: právě přemýšlím nad tím, že kritický si nechám vyrobit do zálohy...
-> Bagrr- máma mele Emu: jo trubky je problem, prumery 3.5 a 4.5mm moc lidi nedela...
-> Sejki: jj víme, PaM... A na trubky mám v J.H. pána, co vyrobí trubky přímo na míru.. A odvádí velmi kvalitní práci, mám od něj u zadních brzd...
-> Bagrr- máma mele Emu: tak hydraulika se da furt jeste opravit... dela to kluk v Brne a jezdej za nim z cele CR
-> Jirik_Tuňák1983: tak jasný no, každopádně xm bych se nebránil... Ale dobrej kus se asi bude blbě hledat...
-> ZdeněkH: právě že co jsem koukal asi 4 roky zpátky, tak jedno stalo asi 3500...
-> Bagrr- máma mele Emu: Zkus napsat nebo zavolat sem: citroen.carling.cz/servis dole je telefon a nebo formulář na který dokonce i reagují i když nevím jak s posláním jestli by byli ochotni. Byl jsem tam naposledy někdy na podzim (asi) a mluvil jsem s technikem i o nedostupnosti určitých dílů a já zmínil právě kulopéra a on na to, že prý je mají. Jen ta cena je šílená jak jsem se s ním shodl.
-> Bagrr- máma mele Emu 02.02.15 15:19:37: To jo, ale na normální ježdění je lepší X, už jen kvůli antikor. úpravě hydraulického okruhu. Ta už netrpěla na proreznutí trubek. Nehledě na lepší dostupnost dílů.
Podle mě je to docela loterie se jít podívat na takhle specifické auto a nemít dopředu něco načteno. Já jsem šel tehdy najisto a zrovna v tématu Citroeny se toho napsalo hodně a dost věcí jsem nasypal do hlavy před koupí i Větéfkovi.
Podle mě je to docela loterie se jít podívat na takhle specifické auto a nemít dopředu něco načteno. Já jsem šel tehdy najisto a zrovna v tématu Citroeny se toho napsalo hodně a dost věcí jsem nasypal do hlavy před koupí i Větéfkovi.
-> ZdeněkH: čoveče poslední mi právě chybí vyměnit ty kulopera, jinak mám už všechno vyměněny :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele v Brně ve Slatině je Citroen a tam by je snad měli mít co jsem se na to jednou ptal. Hele nechtěl bys nějaké díly z Xantie co mi zbyli?
Jinak jestli by mělo být to XM na denní provoz tak bych se na to vybodl. To je spíš už veterán.
Jinak jestli by mělo být to XM na denní provoz tak bych se na to vybodl. To je spíš už veterán.
-> Jirik_Tuňák1983: tak do xm se ti xanťa vejde dvakrát :-D
Volal jsem tam, ve čtvrtek se na to jedu podívat.
Z mého pohledu bych se spíše poohlédl po X2 v kombiku, než po XM. Ale nevím, zda do toho můžu plkat. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sejki: a zkoušel si Boba v Hulíně?
-> Bagrr- máma mele Emu: shanej se uz hodne spatne, na xmko skoro uz nic nedelaj:(
-> Sejki: no já doufám, že se mi podaří sehnat obě na xantii, protože ty moje už začínaj nějak podezřele kvést...
-> Bagrr- máma mele Emu: jen bych dodal ze na jednu stranu se horni ulozeni uz nevyrabi a ani nebude...
Další slabý místo jsou kulopera... Horní uchycení předních pistnic... Rádo to hnije a pak hrozí, že pistnice se podívaj skrz kapotu na venkovní svět...
-> Kloggie: a uz si tam volal? je to vubec na papirech?
-> Kloggie: bývají problémy s hlavami motoru, pokud byla dělaná, tak OK, pokud ne, tak s tím počítej do budoucna, pry jpp...
Hydraulika,a vzhledem k tomu že je to Citron tak i elektrika,ta si většinou dělá co chce.
Hlavne hydraulika, co to je za rok? ma to hydraktiv?
Zdravím. Na co si dát pozor při koupi Citroenu Xm Break 2.5 diesel? Auto má najeto cca 250 tis. Km.
Dík
Dík