-> Milan 136 18.03.18 15:24:27: ale tak vse ma svoje, nova auta nejsou delana, aby je nekdo jentak lehce cela rozdelaval a zase skladal, vim, ze Ty to dokazes, ale normalni clovek ne

tady je blbe, ze se soli a obcas i neco napadne, bydlet nekde vic na jihu, kde se nesoli, tak jezdim cely rok stale rapidem, klidne LUXem :)
-> Pavell 18.03.18 07:46:43: jj, dalo by se rict, ze bavi, ale musi se trochu darit... ikdyz radeji jezdim, ale zas sve auto chci znat, aby me neco nezaskocilo
-> Nwkt: tak mlhovky mi sviti normalne, kontrolka predni mlhovky je jen na otocnem spinaci

(pres akcni cleny nejde zkontrolovat vsechny kontrolky :(), to zhnuti bylo - se mi zdalo, protoze tam byly spatne nasazene zarovky H3, proste nebyly v tom zamku a musel jsem napruzit pruzinky, protoze byly unavene, jak to tam rval a kdyz jsem tam dal spravne zarovky, tak byly volne...
Ve vybave nemam kontrolku otevrenych dveri :), tak jsem si alespon nakodoval kontrolku ostrikovacu, brzdoveho oblozeni a pasu jsem tam nechal, protoze to stejne stale gonga, jde vypnout jen kontrolka pasu, stejne jako u naftove, ta ma navic tu kontrolku otevrenych dveri :)
Ten trojblik tam mam, vyndal jsem spinac s prerusovacem a jsou na nem nejake kabely napajene, trojblik se chova naprosto debilne, kdyz jen brnknu o packu, tak to 3x blikne - v dost dlouhem intervalu mezi sebou, kdyz blikam a vypnu packu, tak si to jeste 3xblikne :(, kdyz ve vyssi rychlosti prudce dupnu na brzdu, tak si trikrat bliknou vsechny blikny, ale neni slyset zadne cvakani, takze myslim, ze to spina nejaky polovodic jenom.

U prednich blikacu jsem nasel nejakou hlinikovou zlate eloxovanou kostku a je na ni napsano 2x50W max. nevim co to je, ale jsou tam denni svetla v blikacich, tim nesvitim radeji a v blikacich jsou diodove zarovky, ktere maji na preskacku bile a oranzove diody

.