
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: Hezky, já myslel, že něco takového už nebude k sehnání a ani to nehledal, díky! 

-> Shader 05.05.19 13:46:26: Nahradit by to šlo tím samým, nevytrhaným od kuny

Trošku mi v motorovém prostoru řádila nějaká kun(d)a
. Vytrhal jsme to a teď přemýšlím, zda to nechat tak nebo to něčím nahradit. Máte nějaké tipy čím by to šlo nahradit?

-> Milan 136: Neviem čo to je za značka ,nevidel som takú , ale takéto disky kedysi predávali vo Forstinger , kým to nekrachlo
folie vpredu neboli , vzadu áno
folie vpredu neboli , vzadu áno
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.19 23:06:11: Je to jak říkáš. A burani tuzeři na tohle slyší a na hustosrazech u mekáče jsou s tím kingové...
-> U-Geen 04.05.19 23:11:43: Já přijdu do styku s velkým množstvím kol a přijde mi, že se někdy vloni nebo předloni všichni posrali a začali si posílat ty pouťový barevný kombinace. Jak říkal Castrolek, vypadá to lacině i u dražších kol. Ale věc názoru.
-> Jirik_Tuňák1983: hele me se vcelku kola s lestenou celni plochou libej... ne teda zrovna ty na superbu, ale klidne i levny Dezent V Dark nebo Ronal R61 BK ... konkretne treba na stribrny auto mi to prijde lepsi nez stribrny kola splyvajici s karoserii
-> Milan 136 04.05.19 22:57:33: Otevři si třeba nějaký eshop s alu disky a mrkni, kam až musíš jako kokot v základním zobrazení doklikat, abys našel stříbrný a nebo černý kolo. Celej začátek zabere záplava alobalovejch sraček.
-> Jirik_Tuňák1983 04.05.19 22:54:19: Přitom kdyby tam nechal origo disky, tak to tomu autu prospěje mnohem víc.
-> Milan 136 04.05.19 21:58:31: To bylo první, čeho jsem se všiml. Ale asi to frčí, ty černoleštěný hnoje má dnes v nabídce snad každá značka. Výrobci z Asie taky musí držet krok.
-> suri 04.05.19 20:06:47: Co koho vede dát na takový auto nějaký sračky RSW, nebo co to je? 
Folie tam taky nebyly ne?

Folie tam taky nebyly ne?
-> dragon_cb_cz: už asi mesiac-> castrol: bohužiaľ
-> suri: nejak mi tam tie kola nesedia ,posobia tak lacno
-> suri: Takže už je pryč?
-> Jirik_Tuňák1983: To je moje bývalé
-> suri 04.05.19 20:06:47: Podobné fotky bych ti dnes nastřílel tak čtyři.
-> Jarda:
Já zase včera musel na prase v obci předjet Renold Traffic. Ale tohle byl kouř zase černo-šedej.
Já zase včera musel na prase v obci předjet Renold Traffic. Ale tohle byl kouř zase černo-šedej.
-> Jarda - zrušená registrace 04.05.19 09:05:48: to nieje konstrukter ale kokot...
ak takto jazdi rok .

-> King 04.05.19 08:29:50: je to konstrukter...
a vypoctar pevnostnich parametru :)
ale todle fakt na silnici nema co delat

ale todle fakt na silnici nema co delat
-> Jarda: Otazka zni, jak moc musi clovek v palici nasrano, aby to v takovym stavu provozoval rok...
-> saskyn2 03.05.19 21:28:52: to rikal, ze uz se mu jednou stalo, ale na jinem aute

např prasklej píst
dnes kolega s O1, rotacka 66kW a brutalni modrocernej kour, felda nesepnula vnitrni okruh, to podtlakovy ovladani :/, tak jsem ho predjel, pak jsem se ho na vratnici ptal, co s tim ma a pry nevi, ale ze to jezdi uz pres rok a oleje to bere litr na sto, tak ze tam leje nejakej levnej olej
a hrozne nepravidelnej traktoroidni chod, co to muze byt? turbo asi ne, to byl litr oleje pryc ani ne za kilometr

-> Tuner#2: podľa mňa bude , na Octaviu sa mi viac hodí to audi vyklápacie www.google.sk/search?biw=
1280&a...
-> Nwkt 02.05.19 22:49:58: a něco co pasuje na b 5.5 passata nemáš ? 

-> Nwkt 02.05.19 22:49:58: Ja taky 

-> suri 03.05.19 06:49:29: Jo takhle, a ono to pasuje třeba i na Octavii?
-> Tuner#2: myslím prvý tu :D -> Milan 136: ja som jedno skusmo objednal ,ale ja som doteraz nedal ani to audinové vyklápacie takže tak :D
-> suri 02.05.19 12:02:35: Jak myslíš kdo bude první? Tohle už měli staré Renaulty.
-> Milan 136 02.05.19 22:46:31: Takže se to velmi rychle zasytí a stejně to přeteče?
-> Milan 136 02.05.19 22:46:31: Takže se to velmi rychle zasytí a stejně to přeteče?

-> suri 02.05.19 12:02:35: Já ne. Je to odporný a úplně k hovnu. Udělali tam průser, když ta trubka má asi 10 mm průměr a navzdory tomu simply clever trychtýři to tam stejně vůbec neteče...
Už udělali inovaci a do toho sítka dali odvzdušnění
Už udělali inovaci a do toho sítka dali odvzdušnění

-> suri 01.05.19 20:45:51: jestli to je podle dulciku, tak to na te nafte mohlo byt dobre... (jeden nahore a druhy dole, potom teda nechapu vyznam) ale na tech drzacich uz nikdo zadnej dulcik nenajde, mozna tak po opiskovani
U moji bych ten dulcik najit mohl, drzaky jsem opiskoval, pak Zn epox a nakonec jsem to strikl barvou na litaky, tak mozna by mohl byt videt.
U moji bych ten dulcik najit mohl, drzaky jsem opiskoval, pak Zn epox a nakonec jsem to strikl barvou na litaky, tak mozna by mohl byt videt.
-> Jarda: forum.skodahome.cz/topic/
127566-vod%C3%ADc%C3%AD-%C
4%8Depy-dr%C5%BE%C3%A1ku-z
adn%C3%AD-kotou%C4%8Dov%C3
%A9-brzdy tiež na to neprišiel
-> Milan 136: OII má dole dlhý
-> Milan 136 01.05.19 20:38:17: jj, v ETce to neni a googlem se mi taky zatim nepovedlo :/
-> Jarda - zrušená registrace 01.05.19 19:58:33: Z hlavy ne. Když jsem dělal brzdy sobě, tak jsem ty čepy vytahal bezmyšlenkovitě a pak taky nevěděl který kam. O2 má také rozdílné.
Pomohl mi až Google a obrázky, naštěstí je vidět rozdíl i zvenčí. V Else ani Etce jsem to nenašel.
Pomohl mi až Google a obrázky, naštěstí je vidět rozdíl i zvenčí. V Else ani Etce jsem to nenašel.
-> Milan 136: Milane, taky nevis, kam prijde to stupnovite voditko zadniho trmenu?, udelal jsem zadni brzdy na naftove a na jedne strane bylo dole a na druhe nahore
prohledl jsem vsechny trmeny a ta valcova s mazacima ploskama jsou vic orezle, z toho jsem usoudil, ze byly asi niz :) takze stupnovita jsem dal nahoru

-> palinator: nezlepší , ale poslednú 1,2TSI čo som dal na ultrazvuk tak išla krásne , fajný motor , aj zachovalé nezhnité auto to bolo
-> suri:
Známej co dělá na zkušebně pro VIF tak taky říká, že to dělaj vstřiky. Ale myslel jsem, že by na nich byla vidět nějaká větší korekce. Chybu to žádnou související nevypisovalo, jen sporadickou zkrat na plus snímač teploty nasávanýho vzduchu, ale to je tam nejspíš z doby kdy se dělala spojka. Teď jsem tam dal pořádnou dávku VIFu tak uvidíme jestli se to zlepší.
Známej co dělá na zkušebně pro VIF tak taky říká, že to dělaj vstřiky. Ale myslel jsem, že by na nich byla vidět nějaká větší korekce. Chybu to žádnou související nevypisovalo, jen sporadickou zkrat na plus snímač teploty nasávanýho vzduchu, ale to je tam nejspíš z doby kdy se dělala spojka. Teď jsem tam dal pořádnou dávku VIFu tak uvidíme jestli se to zlepší.
-> Jumbo: njn , FAB II detto ... -> palinator: zoberieš vstreky na ultrazvuk a test , vyčistíš sanie , zmeráš tlaky a uvidíš , teda ak tam nie sú iné chyby aj okolo turba alebo prestavovania vačiek ... ak tomu dáš sodu , prípadne nejaké aditívum a lepší sa to tak budú vstreky
Zkusím ještě jednou:
1,4 TSI CHPA - při vysoké zátěži, nejčastěji v rozsahu 2500-3500 otáček občas vynechává. Vynechává 4. válec podle VAGu. Někdy jeden výpadek, jindy několik najednou. Většinou když se autu dá pořádná čočka, tak se situace zlepší. Svíčky originály (myslím že NGK) měněny dle pokynů od škodovky asi před 10 tkm. Cívky šly dolů blbě, jedna echt špatně, ale nepamatuju si, na kterým to bylo válci. Stav se zhoršuje. Napadá mě zkusit prohodit cívky na 3. a 4. válci, jestli se problém nepřesune tam.
1,4 TSI CHPA - při vysoké zátěži, nejčastěji v rozsahu 2500-3500 otáček občas vynechává. Vynechává 4. válec podle VAGu. Někdy jeden výpadek, jindy několik najednou. Většinou když se autu dá pořádná čočka, tak se situace zlepší. Svíčky originály (myslím že NGK) měněny dle pokynů od škodovky asi před 10 tkm. Cívky šly dolů blbě, jedna echt špatně, ale nepamatuju si, na kterým to bylo válci. Stav se zhoršuje. Napadá mě zkusit prohodit cívky na 3. a 4. válci, jestli se problém nepřesune tam.
-> suri: To doufám, už je ve Škodovce, aby tam dali nový, ale moje oprava vydržela až do dnešního rána, i když jsme ty dveře museli používat...
-> Jumbo: to je normálne , novší zväzok už väčšinou vydrží