
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hyundai
prohledat
439 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.12.2014 do 17.02.2025, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> palinator: bezmotorová H1 alias flinstoun Hjondeeee H1, alias ekologicky vůz nové generace s nulovou produkcí motorových spalin 

Gazella
-> palinator 17.02.25 10:40:40: Ta H1 ne? 

-> venni 14.02.25 19:24:31: Ano
A koukám, že to umí vypadat i celkem k světu, když to není nemytá stříbrná metalíza, omlácená ze všech stran, spravovaná Gafou a se zašlými kryty předních světel...

A koukám, že to umí vypadat i celkem k světu, když to není nemytá stříbrná metalíza, omlácená ze všech stran, spravovaná Gafou a se zašlými kryty předních světel...

-> ajok: jo, ta prvni H1 se jako 4x4 L400 dost podoba :)
-> venni 14.02.25 19:24:31: predtim byla ta docela podobna L400, ze? o teto nevejsi mi vypravel jeden technik, ze s tim jeli do Svedska, najeto okolo 70tis.km a spadl rozvodovej reminek, pry kvuli tomu menili celej motor tam v servise
-> venni 14.02.25 19:24:31: jj, tohle mam na mysli. Ale ono to ma i predchozi generaci a to jsem ani nevedel :)
-> Jirik_Tuňák1983 14.02.25 20:18:56: Jo, todle uz designove vypada k svetu, ale ty jsou jeste drahy :)
-> Jirik_Tuňák1983 14.02.25 20:18:56: Jo, todle uz designove vypada k svetu, ale ty jsou jeste drahy :)
Ale facelift je popiči dobrej parník. Třeba tuleten s nástavbou na sautu.
www.sauto.cz/osobni/.../2 06139477
www.sauto.cz/osobni/.../2 06139477
-> Milan 136: Jo, koukal jsem, ze ono to ma vic generaci a ta jeste starsi je od 2001. To jsem ani nevedel, ze je H1 

-> Syny: No, tuším, že se vyrábějí od 2007, tak skoro 20 let. Ale dle designu a zpracování, co jsem tak koukal, to vypadá na levné auto z doby krize po roce 2000, technika (motorový prostor) zase vypadá jako půlka devadesátek...

-> Syny 14.02.25 18:27:22: To bych řekl že je. Řekl bych, že jsem to v provozu registroval někde kolem roku 2000.
-> Bukaj 14.02.25 17:55:31: No jestli je to jeste ta stara H1, tak tam je pravda 300 tKc dneska uz asi dost. Ale oproti multivanu jsou obecne o dost levnejsi. Sam jsem po nich driv koukal, ale ty stary jsou strasne hnusny a je to proste Hyundai, no... Nicmene 20 jim jeste neni ani tem nejstarsim myslim...
-> Syny: Netuším. Info mám od souseda tak, jak jsem psal, víc nevím.
A 20 let staré auto je špatně? Vždyť to bude pomalu i ta H1, ne?
A 20 let staré auto je špatně? Vždyť to bude pomalu i ta H1, ne?
-> Bukaj 14.02.25 17:36:01: Multivan za 400? Tak ten bude mit na tachu 400 a jeste bude 20 let starej, ne?
-> Syny 14.02.25 13:20:24: No, nevím. Furt je to stará šlupka, na které se může cokoli znovu podělat a to auto bylo 1/5 času, od doby, co ho pořídil, v servise...
Ještě si soused posteskl, že nějaký jeho kamarád teď koupil Multivana za 400 - vše vyvoněný, v kůži, krásný a spolehlivý. No, uvidíme, jestli H1 vydrží a jestli příště soused nepřijde s historkou, že se kámošovi Multivan rozsypal...
Ještě si soused posteskl, že nějaký jeho kamarád teď koupil Multivana za 400 - vše vyvoněný, v kůži, krásný a spolehlivý. No, uvidíme, jestli H1 vydrží a jestli příště soused nepřijde s historkou, že se kámošovi Multivan rozsypal...

U táty v práci měli dlouhé roky H1 a byla skvělá nekazivá.
V práci měli H1, neměla platnou STK, protože nechtěli investovat do oprav, takže několik let jezdila jen na rozvoz po areálu firmy. Za 20 tisíc ji odprodali zaměstnanci, který si spravil, co bylo potřeba.
-> Bukaj 14.02.25 11:41:50: Tak jestli ho porizeni H1 vcetne vsech oprav vyslo na 300, tak to bych rekl ze je furt dost slusna cenovka...
-> Bukaj 13.02.25 17:25:36: Tak teď jsem mluvil se sousedem (měnil jsem mu na tré H1 žárovku před cestou do Itálie) a uvedu na pravou míru některá svá předchozí tvrzení:
Tu H1 koupil před necelými 3 lety už s padlým motorem, ale jinak v krásném stavu a za dobré peníze. Motor mu servisák sehnal za 60, s dalšími díly a prací to bylo, jak jsem psal - těch 90.
Za rok byla ta příhoda s tou hlavou a ty další věci, do toho nějaké ťukance, auto stojí na ulici v Praze a údržbu zná jen, když se něco podělá a dá to do servisu. Takže po těch 3 letech to vypadá dost jetě...
...dohromady ho to zatím vyšlo sakumprásk (pořizovací cena plus opravy) na cca 300 tisíc.
Jinak když jsem teď koukal do motorového prostoru při výměně žárovky, tak na motoru z KIA je řemenice čtyřdrážková a ostatní řemenice mají drážek 6, takže je tam nasazen řemen s odřezanými 2 drážkami
Asi motor pocházel z auta bez klimošky nebo tak něco... 
Tu H1 koupil před necelými 3 lety už s padlým motorem, ale jinak v krásném stavu a za dobré peníze. Motor mu servisák sehnal za 60, s dalšími díly a prací to bylo, jak jsem psal - těch 90.
Za rok byla ta příhoda s tou hlavou a ty další věci, do toho nějaké ťukance, auto stojí na ulici v Praze a údržbu zná jen, když se něco podělá a dá to do servisu. Takže po těch 3 letech to vypadá dost jetě...
...dohromady ho to zatím vyšlo sakumprásk (pořizovací cena plus opravy) na cca 300 tisíc.
Jinak když jsem teď koukal do motorového prostoru při výměně žárovky, tak na motoru z KIA je řemenice čtyřdrážková a ostatní řemenice mají drážek 6, takže je tam nasazen řemen s odřezanými 2 drážkami


ve fabrice to máme (resp.měli sme ted tu sou Starie).
Nevím o tom že by některá ta H1 co tu byly (nějakých 5 kusů +/-) padla na motor, resp. že by měla zásadní závadu.
Starexem v automatu sem byl několikrát na služebce Německo a byl sem z toho docela nadšenej, cestování docela v pohode, dá se s tím jet 200 po dálnici, trochu se mi nelíbila spotřeba (což u škatule s automatem 6kvaltem je pochopitelné), umí to pěkně driftovat na vlhku a specialně na kruháči je to zábavná dodávka, umí to uváznout na vlhké louce (po prázdnu uplně nejvíc).
Všecho s čím sem tu jel mělo ale poměrně malý nájezd v řádech nižších desitkách tisíc, po odsloužení doby účetní to rozprodali zaměstnancům a dealerům.
Kamarád správce vozového parku ale nikdy nříkal že by na tom byla jakákoli fatální závada.
Starie máme v naftě 4 a ty protokolární co jezdí prahu atp. to žere močovinu skoro 1:1 s naftou..hrozný je to, malý motor ze Santa Fe se zvráceně navrženým cákáním močoviny, přitom kdyby zachovali systém jako má Santa, tak je to uplně napohodu..
celkově vzato bych asi spíše šel cestou Trafica případně Tranzita, minimálně pro kulturu a pohodlí kabiny..malou výhodou H je manévrovatelnost na malém fleku díky zadohrabu..jinak sou na to drahý díly a leckdy málo dostupný..
btw. jestli se nepletu tak H100 měla motory jakoby mitsubishi (asi kopie) a ty naopak fungovaly poměrně spolehlivě (většinou se uplně rozpadla karoserie ale motor běžel), jestli tyhle H1 mají jen evoluční kopie to uplně nevím..
Nevím o tom že by některá ta H1 co tu byly (nějakých 5 kusů +/-) padla na motor, resp. že by měla zásadní závadu.
Starexem v automatu sem byl několikrát na služebce Německo a byl sem z toho docela nadšenej, cestování docela v pohode, dá se s tím jet 200 po dálnici, trochu se mi nelíbila spotřeba (což u škatule s automatem 6kvaltem je pochopitelné), umí to pěkně driftovat na vlhku a specialně na kruháči je to zábavná dodávka, umí to uváznout na vlhké louce (po prázdnu uplně nejvíc).
Všecho s čím sem tu jel mělo ale poměrně malý nájezd v řádech nižších desitkách tisíc, po odsloužení doby účetní to rozprodali zaměstnancům a dealerům.
Kamarád správce vozového parku ale nikdy nříkal že by na tom byla jakákoli fatální závada.
Starie máme v naftě 4 a ty protokolární co jezdí prahu atp. to žere močovinu skoro 1:1 s naftou..hrozný je to, malý motor ze Santa Fe se zvráceně navrženým cákáním močoviny, přitom kdyby zachovali systém jako má Santa, tak je to uplně napohodu..
celkově vzato bych asi spíše šel cestou Trafica případně Tranzita, minimálně pro kulturu a pohodlí kabiny..malou výhodou H je manévrovatelnost na malém fleku díky zadohrabu..jinak sou na to drahý díly a leckdy málo dostupný..
btw. jestli se nepletu tak H100 měla motory jakoby mitsubishi (asi kopie) a ty naopak fungovaly poměrně spolehlivě (většinou se uplně rozpadla karoserie ale motor běžel), jestli tyhle H1 mají jen evoluční kopie to uplně nevím..
-> Jirik_Tuňák1983: měl jsem půjčenou naftu, když vyšla. Fajn auto, slušně sedí a rozumně řadí. Na fotkách působí menší než reálně je. Je o chlup větší než Custom. Bohužel civilní verzi zabíjí variabilita interiéru, což bohužel doteď nedali dohromady. Sestava interiéru 3/3/3 ještě "celkem" ok. Druhé 2 řady mají společné kolejnice, tak se lavice dají šoupnout úplně dopředu a dá se udělat prostor. Demontáž ofiko nelze - nemají rychloupínací systém. Snad se musí vytáhnout včetně vodících kolejnic komplet, což je naprd. Sestava 2/2/3 má skvělý komfort cestování, ale sólo sedačky ve druhé řadě mají kolejnice v jiné rozteči oproti trojce vzadu. A kolejnice jsou pouze v prostoru dané řady. Takže bohužel nejde udělat sestava 2/3, která by pro většinu cest postačovala.
Jo, to že se ty motory se.ou, vím. Pak je taky otázka, jak moc na to ty lidi ohledně servisu dlabou. Nebo jestli je tam moc potencionálních problémů, které se projevi při te zanedbané údržbě .
Ale děkuju za odpovědi.
Ale děkuju za odpovědi.
-> Jarda... 13.02.25 16:52:34: paradox je že D4CB je označeno x variant kw ale ve finale to záměnný pořádně není....kamarád tu sračku měl,půl roku to jezdilo,byl.nadšenej a vychvaloval to kudy chodil....pak to padlo asi na mazání.Jinej motor v polsku komplet holej bez rozvodů 30tkč,nastrojenej 70tkč... nechal si párkrát něco poslat tady z ČR za par šušní,prodělal na tom prdel protože nic nefungovalo a pokaždy to byl rozkuchaný motor na díly.Pak si nechal od Hrošáka (FB) přivézt za asi 60 motor.Bylo to D4CB ,ale méně KW.V servisu tehdá neměli čas,vrhli se na to po měsíci,zjistili jiný typ ale už mu vypršel čas na vrácení.Nechal od Hrošáka přivézt další,kde byly zaručeny správné Kw.Při sundaní vany se zjistily špony (reklamace neuznána protože se do motoru šahalo.Kluk si málem hodil mašly protože projel snad 200tkč.Auto šlo ze servisu už z vyvrženým motorem.Když jsem to odtahoval k němu donů,natočily jsme tažné oko do zadní výztuhy,natahuju na odtahovku a najednou šup,vyztuha venku,nárazník dole.Ta výztuha byla schnilá jak brambory a celý se to utrhlo z kastle.Autorizak Hyundai si taky něco naúčtoval,protože práci s tím měli.Nakonec to asi za 20tkč prodal bez motoru.
Jinak v sorentu je ten samý motor,ale většinou ty co maj míň kw.Za ty leta jsem jich přivezl do šmelce cca 15 kusů a asi jeden je teď po dlouhý době pojizdný.Jinak vše KO na kliku/vstřiky.
Podle mě kdo si takové auto koupí,je opravdu zoufalec.
Jo a jednu H1 mam vlastně teď dotáhnout šrotu taky,nečekaně asi s padlým motorem
Jinak v sorentu je ten samý motor,ale většinou ty co maj míň kw.Za ty leta jsem jich přivezl do šmelce cca 15 kusů a asi jeden je teď po dlouhý době pojizdný.Jinak vše KO na kliku/vstřiky.

Podle mě kdo si takové auto koupí,je opravdu zoufalec.
Jo a jednu H1 mam vlastně teď dotáhnout šrotu taky,nečekaně asi s padlým motorem

Jsem zahlédl, že se Hundaj Staria dělá nově i v hybridu s benzínem. Přišlo mi to docela zajímavé. Už jste s tím někdo jel?
-> Jarda...: Má to soused. Je to hnusný, omlácený, ale má to rád. Za posledních pár let do toho nasypal asi 200 tisíc.
Před lety mu klekl motor - dle jeho servisáka se oprava nevyplatí (nejspíš prý prasklý blok a KO hlava), tak mu sehnal stejný motor z KIA, ale byly tam nějaké rozdíly, takže auto tři měsíce v servisu.
Motor z Kia za 50, nová spojka, nějaké další díly a práce - celkem cca 90 tisíc.
Vloni koncem léta zase problém s motorem (dojel domů s hrozným rachotem a pak mi druhý den volal, že nedojel do servisu). Prý asi prasklý blok. Tak mu říkám, že je to blbost, aby bloky praskaly, že to bude nejspíš něco s hlavou...
Repas hlavy (30 tisíc), nějaké další díly a práce a byl v tom za 50. Auto zase několik měsíců nepojízdné. Před Vánocemi mu auto vrátili ze servisu po opravě. Motor fungoval, ale auto vůbec netopilo. Navíc nebrzdila ruční brzda. Tak reklamace, generálka brzd, nové tlumiče a nějaké detaily (zámek bočních dveří atd.) a zase 60 tisíc v tahu. Ale už to zase jezdí, topí a brzdí, tak uvidíme, jak dlouho...
Ale je to praktický rodinný vůz, to zase jo.
Navíc soused není autař, takže dle toho vypadá jeho údržba a otázka, o kolik ho servisy natáhnou. Já mu nafťáky odmítl opravovat, kromě nouzových situací (odtah apod.)
Před lety mu klekl motor - dle jeho servisáka se oprava nevyplatí (nejspíš prý prasklý blok a KO hlava), tak mu sehnal stejný motor z KIA, ale byly tam nějaké rozdíly, takže auto tři měsíce v servisu.
Motor z Kia za 50, nová spojka, nějaké další díly a práce - celkem cca 90 tisíc.
Vloni koncem léta zase problém s motorem (dojel domů s hrozným rachotem a pak mi druhý den volal, že nedojel do servisu). Prý asi prasklý blok. Tak mu říkám, že je to blbost, aby bloky praskaly, že to bude nejspíš něco s hlavou...
Repas hlavy (30 tisíc), nějaké další díly a práce a byl v tom za 50. Auto zase několik měsíců nepojízdné. Před Vánocemi mu auto vrátili ze servisu po opravě. Motor fungoval, ale auto vůbec netopilo. Navíc nebrzdila ruční brzda. Tak reklamace, generálka brzd, nové tlumiče a nějaké detaily (zámek bočních dveří atd.) a zase 60 tisíc v tahu. Ale už to zase jezdí, topí a brzdí, tak uvidíme, jak dlouho...

Ale je to praktický rodinný vůz, to zase jo.
Navíc soused není autař, takže dle toho vypadá jeho údržba a otázka, o kolik ho servisy natáhnou. Já mu nafťáky odmítl opravovat, kromě nouzových situací (odtah apod.)

Ahoj, mám otázku na Hyundai H-1 od roku 2007 do cca 2015, kód motoru d4cb, jestli to tady někdo servisuje, anebo nevíte, proč na tom relativně často padaji motory? A na co si případně při koupi dát pozor.
-> Milan 136 28.12.24 13:19:55: To nechceš
ani ty nový eMacany a eQ6, do kterých dělá SW Cariad
viz. jejich únik dat teď
mashable.com/article/volk
swagen-ev-data-leak



-> palinator 28.12.24 12:33:29: Tak třeba Taycan nevypadá zle. A e-tron GT taky ujde.
-> palinator 28.12.24 12:33:29: Je, ale většinou ta nejdražší luxusní.
Ono celkově moc hezkejch EV není...
-> Syny 21.12.24 19:24:39: proporcne des....dizajner musi mat iny matros.
-> Syny 21.12.24 19:24:39: trochu sverazne, ale jsou i osklivejsi

-> Syny: škoda, že se nedrželi konceptu, ten byl pecka. Tohle je jak parodie na panameru.
-> ajok 12.12.24 10:37:22: nezájem trvá vždy jen do příjezdu čoi.
-> Tomaso435 12.12.24 06:25:24: jj, starline mely vzdy prave 3r, ja si kolikrat priplatim, kdyz je delsi zaruka nebo me to presvedci ke koupi, ale jednou jsem koupil vahu hitachi, na krabicce 5 year warranty a odesla tesne pred 2 roky, reklamoval jsem ji a prodejce, ze ho vubec nezajima, co je napsane na krabicce, ze mela zaruku 2 roky a ze jsem to stihl jen tak tak... pritom na eshopu se tenkrat temi 5 lety chlubil, to jeste aby si clovek ukladal screeny
-> ajok 12.12.24 02:40:52: t9 je slušný ne? Na to ze v novém supu zdechla po ani je roce a půl.....
Nejlepší baterky sou ty co maj 3 roky záruku. Z pravidla stihne chcípnout před koncem. A když ne, drží dál.
Nejlepší baterky sou ty co maj 3 roky záruku. Z pravidla stihne chcípnout před koncem. A když ne, drží dál.
tak mi vcera uz octa neotocila starterem, baterku 60Ah jsem dal na chytrou nabijecku a kapacitu ma uz jen 20Ah :/ starline, necelych 7 let stara, kupoval jsem ji tenkrat hned po koupi auta, tak premyslim jestli ji dojezdit ve fabii a do octy dat tu z fabie 2 roky starou, ale v te mam jen 45Ah nebo koupit novou
V Kelly ted maji todle www.autokelly.cz/Product/ .../12840654?path=39849... nejake zkusenosti? dekuji
V Kelly ted maji todle www.autokelly.cz/Product/ .../12840654?path=39849... nejake zkusenosti? dekuji
-> Jakub05 11.12.24 13:56:45: U motorky bezna vec.
-> David29 10.12.24 11:48:18: OIII 2014 má ještě hloupé dobíjení bez SS. Ale tohle se mi stalo s motorkou. Nastartoval jsem normálně v garáži, vyjel ven, umyl a už ani ťuk, teda jen ťukalo startovací relé.
Kamarád nedávno s Olll (takže taky chytrý dobíjení) dojel bez problémů na pumpu, tam to chcípnul... A už neodjel 
Auto úplně mrtvý a baterka měla asi 10,5V - prostě se zhroutil článek

Auto úplně mrtvý a baterka měla asi 10,5V - prostě se zhroutil článek
-> jans 10.12.24 10:02:18: Nedávno jsem taky měnil origo (po 10 letech, bez inteligentního nabíjení), sice na oktávce, ale symptomy by mohly být podobné. Nejdřív při startu začaly podivně poblikávat kontrolky, jednoty měly nízké napětí a byly z toho divoké. S příchodem zimy pak začala hůř a pomaleji startovat, tak jsem do zapalovače vrazil měřák napětí a při žhavení to spadlo na 9v. Dál testovat už jsem neměl odvahu a koupil novou

-> David29 10.12.24 09:24:39: hin sa hukáže 

Uvidím, jestli pomůže došťouchnout baterku, nebo budu muset koupit novou.
První mráz a budeš to vědět hned
První mráz a budeš to vědět hned

-> palinator 10.12.24 07:56:13: Inteligentní dobíjení to má. Taky jsem si uvědomil, že poslední měsíc to chytlo asi dvakrát až na druhý pokus. Nepřikládal jsem tomu důležitost. Uvidím, jestli pomůže došťouchnout baterku, nebo budu muset koupit novou.