Vidlák dostal nový auto a neví, jak ho ovládat... Radši se zeptám, než abych rovnou volal do servisu:
i30 1,6 CRDi DCT (automat), najeto 3300 km
Když jedu po dálnici 130 a chci trochu zrychlit, abych například nezavřel někoho, kdo jede v pravym a bude potřebovat předjet kamion, tak přidám plyn - takovým stylem, že to není tolik, aby převodovka podřadila na šestku, ale zase dost na to, aby auto citelně zrychlilo... Všiml jsem si, že velmi často při onom sešlápnutí plynu trochu vyletí otáčky motoru (cca o 300 - 500), ale auto nezrychlí - ani se nehne rychloměr. Toto trvá třeba 0,5 - 1 s, pak se otáčky vrátí zpět a auto citelně zrychlí a pak už zrychluje normálně dokud se víc drží plyn. Na displeji pořád svítí D7. Nevím, jestli je to normální nebo zda se jedná o závadu, kdy při záběru motoru proklouzne spojka. Říkal jsem si, jestli třeba převodovka při tom přidání plynu nemyslí na podřazení, trochu nepovolí spojku očekávajíc podřazení, ale pak se na to podřazení vysere a nechá tam 7?
Video zde: