my máme firemní Fiat Doblo Cargo a tam je zase problem že když rozsvítíš vzadu stropní světýlko tak se na palubce rozsvítí výstraha že jsou otevřený dveře
jinak to je rok 2008 a už tomu zevnitř kvete celá spodní hrana zadních vrat... a to má najeto 130tis.km a jinak je všude jinde zdravý a spodek jak novej.... prostě italská pomsta na 4 písmena
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford Transit V problém zadní světlo
20:09:42
18.10.2014
18.10.2014
Pavel P..
16:31:40
18.10.2014
18.10.2014
Bukaj
-> Mr._Nosferatu: Solný důl mne také napadl, ale to by asi nenajelo za 4 roky 180 tisíc. Jinak u toho Ducata nefunguje čidlo bočních vrat, ale to považuji za výhodu - když někde stojím a auto plné rostlin, nebo jiného materiálu, tak mohu zamknout kabinu a zadní vrata a nechat otevřen boční vrata pro vykládku
Horší bylo, kdy se rok po koupi u těch vrat ulomil pojezd a vrata při otevření vypadla
Po neúspěšném shánění po vrakovištích jsem tu kladku svařil a funguje bezproblému dodnes
Horší bylo, kdy se rok po koupi u těch vrat ulomil pojezd a vrata při otevření vypadla
Po neúspěšném shánění po vrakovištích jsem tu kladku svařil a funguje bezproblému dodnes
12:50:10
18.10.2014
18.10.2014
Tomaso435
-> Bukaj: jak vidíš asi jo :D
12:44:36
18.10.2014
18.10.2014
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: nejeudilo v nějakým solným dole ?
Jinak s téma novým a dodávkami má jsou jen problemy. Kamarád ma služebního jumpera 2 roky starý 60tis najetí a už zlobi turbo. A senzory na dveře pro centrál začali blbnout už po pul roce ....
Jinak s téma novým a dodávkami má jsou jen problemy. Kamarád ma služebního jumpera 2 roky starý 60tis najetí a už zlobi turbo. A senzory na dveře pro centrál začali blbnout už po pul roce ....
18:33:30
17.10.2014
17.10.2014
Bukaj
-> Tomaso435: Kokain je tak korozivní?
18:24:05
17.10.2014
17.10.2014
Tomaso435
-> Bukaj: normální kokain no :D
17:58:26
17.10.2014
17.10.2014
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983:
No, dovoz z D, do firmy koupeno (leasnuto) z bazaru jako 4 roky staré.
Se šéfem jsem se v tom byl projet v bazaru, bylo mi podezřelé, že je blok a další věci podvozku tak orezlý, poznal jsem, že to mělo stříkaný vnitřek boudy a pravozadobok (plechy ale původní, takže spíš nějaký větší škrábanec), jinak bylo auto umyté, naleštěné, vše fungovalo, najeto (stav tacho) 180 000, takže to nakonec šéf koupil. A až na tu vanu (vyměněna) a zarezlý mechanismus stěračů (opraveno) s tím moc problémy nebyly. Ale všechny kovové díly, které nebyly dobře povrchově ošetřeny, jsou zoxidované. Kastle je zdravá, ale třeba panty zadních dveří, brzdiče, hliníkové kostry zrcátek, páky stěračů, hlava a blok atd orezlé, zarezlé, zoxidované...
...a v interiéru v méně přístupných místech (kde to v bazaru nevyluxovali) je vše pokryto vrstvou bílého prachu. Nevím, k jakým účelům auto sloužilo v Německu, ale chápu, proč šlo po 4 letech do světa...
No, dovoz z D, do firmy koupeno (leasnuto) z bazaru jako 4 roky staré.
Se šéfem jsem se v tom byl projet v bazaru, bylo mi podezřelé, že je blok a další věci podvozku tak orezlý, poznal jsem, že to mělo stříkaný vnitřek boudy a pravozadobok (plechy ale původní, takže spíš nějaký větší škrábanec), jinak bylo auto umyté, naleštěné, vše fungovalo, najeto (stav tacho) 180 000, takže to nakonec šéf koupil. A až na tu vanu (vyměněna) a zarezlý mechanismus stěračů (opraveno) s tím moc problémy nebyly. Ale všechny kovové díly, které nebyly dobře povrchově ošetřeny, jsou zoxidované. Kastle je zdravá, ale třeba panty zadních dveří, brzdiče, hliníkové kostry zrcátek, páky stěračů, hlava a blok atd orezlé, zarezlé, zoxidované...
...a v interiéru v méně přístupných místech (kde to v bazaru nevyluxovali) je vše pokryto vrstvou bílého prachu. Nevím, k jakým účelům auto sloužilo v Německu, ale chápu, proč šlo po 4 letech do světa...
16:41:29
17.10.2014
17.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 17.10.14 15:32:54: Tak to je něco nestandartního. Nicméně podívej se na dodávky obecně. Záruka na karoserii se dává jen kolem 6ti let. I kámoš už vyvařoval tátovi drobný místa u Boxera starýho tehdy 8 let. Ono se u dodávky většinou počítá, že se s tím narajtuje v krátkém časovém horizontu XY kilometrů a pak se pošle do prdele. Pokud je tam něco opravdu do hloubky, tak je otázka kde to jezdilo, popř. odkud je to dovezené.
15:32:54
17.10.2014
17.10.2014
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: No, hele, když prorezla vana u 20 let staré 105s, tak jsem to jakžtakž chápal, ale u 4 roky novýho Ducata jsem to moc nepobral
Ale to auto se muselo před dovezením do ČR v Německu válet v haldě soli, jinak si neumím vysvětlit ta zkorodovaná místa (kastle a vše, co bylo lakováno OK, ale nápravy, blok motoru, brzdy atd s opravdu hloubkovou korozí...
Ale to auto se muselo před dovezením do ČR v Německu válet v haldě soli, jinak si neumím vysvětlit ta zkorodovaná místa (kastle a vše, co bylo lakováno OK, ale nápravy, blok motoru, brzdy atd s opravdu hloubkovou korozí...
15:27:20
17.10.2014
17.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 17.10.14 14:00:41: Prorezlá vana motoru signalizuje, že to nikde nechčije. To by se ti na 105ce nestalo, tam je vše pravidelně promašťováno.
14:33:54
17.10.2014
17.10.2014
castrol
-> Bukaj:
14:00:41
17.10.2014
17.10.2014
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pro mne je nové cokoli po roce 1999...-> Tomaso435: Ten muj má najeto cca 220 tisíc a je v pohodě (až na detaily, jako byla prorezlá vana motoru), ale druhej, kterej má najeto necelejch 100 tis. má nějakej divější zvuk motoru a teď se mu prej rozsvítila kontrolka motoru, ale řešit to někdo bude asi až se to podělá totálně - a že s ním nejezdím, tak je mi to fuk
-> castrol: Ono spíš obecně u všech moderních vozů se šetří a když vidíš konstrukci a materiál těch konektorů, tloušťku vodičů atd, tak je jasný, že to moc dlouho nevydrží.
To, co dřív bývalo masivní a mosazné, to je dnes subtilní a většinou je pozink, nebo ponikl ocel...
-> castrol: Ono spíš obecně u všech moderních vozů se šetří a když vidíš konstrukci a materiál těch konektorů, tloušťku vodičů atd, tak je jasný, že to moc dlouho nevydrží.
To, co dřív bývalo masivní a mosazné, to je dnes subtilní a většinou je pozink, nebo ponikl ocel...
13:13:58
17.10.2014
17.10.2014
castrol
-> Bukaj: chcel som napisat no jo fiat klasika ale ze aj nissan ...
12:58:32
17.10.2014
17.10.2014
Tomaso435
-> Bukaj: je divný že to odešlo až po sedmi letech.... mimochodem už začal klepat motor ? nebo ste jetě nenajeli 180 000km ? :-D
12:51:20
17.10.2014
17.10.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: 7 let a nové? Takovej kepl starej...
11:23:58
17.10.2014
17.10.2014
Bukaj
Na novém (7 let) firemním Ducatu mi u zadních světel odcházejí konektory - oxidace - přechoďák - vyhřátí pinů v konektoru - dysfunkce světla.
Asi bych šel po tomto - není to první moderní plečka, u které jsou problémy s konektorama...
(Sousedův Fiat zase konektory u hlavních světel, kamarádův Nissan taktéž)...
Asi bych šel po tomto - není to první moderní plečka, u které jsou problémy s konektorama...
(Sousedův Fiat zase konektory u hlavních světel, kamarádův Nissan taktéž)...
08:50:22
16.10.2014
16.10.2014
Pavel P@nkáč
-> El_Burro: nebo udelej novou kostru
08:23:10
16.10.2014
16.10.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> El_Burro: Vycisti konektor u svetla. Sroubek na karoserii vyndej, vem to tam kartacem, namaz a zasroubuj. Pokud to nepomuze bude vada v to svetle - nekde vohnila cesta nebo nalomena atd...
02:54:53
16.10.2014
16.10.2014
El_Burro
Zdravím mám už nějakou dobu takový problém na mém Transitu,už mě kvůli tomu stavěly i policajti.Když stojím na brzdě nebo brzdím a blikám doleva tak mi vzádu bliká střídavě brzda/blinkr/obrys.světlo
,prostě to bliká nějak všechno,pokud na brzdě nestojím tak problikává jen lehce blink s obrys.světlem.Na vině bude nejspíš špatná kostra jenže bych potřeboval poradit po vyndání lampy jsem narazil na kostru hned tam tak sem to povolil,očistil a zas utáhl,jenže problém pořád stejný.Prosím nevíte kde to je ještě kostřené to světlo? Potom co může být ten modrý drát co je tam dobytčácky zaizolovaný lepenkou?Díky