VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
19:28:40
01.11.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: Takže nakonec přežije? Já už myslel, že ho nakonec sežral kovošrot a jsou z něj už konzervy na rybičky. :-D
19:21:13
01.11.2020
suri
-> Nwkt: si celý traktor nemusel rozoberať
18:48:08
01.11.2020
Nwkt
Není naftovej filtr, tak snad zítra 3
zvětšit VW Passat - obrázek od Nwkt vložen 01.11.2020 18:48:08
18:47:41
01.11.2020
Nwkt
19:21:28
11.10.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: No to je to, že to jde a občas nejde
12:30:28
11.10.2020
Jarda/felda
-> Nwkt 11.10.20 11:26:47: no ted už to zase startuje normálně tak já nevim, asi erupce na slunci 3 3
11:27:13
11.10.2020
Nwkt
-> Kuladmin: Občas mají problém s dlouhýma studenýma startama, řeší se to výměnou VVT
11:26:47
11.10.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: Myslím že sis odpověděl 3
20:38:12
09.10.2020
suri
-> saskyn2: miznúca chladiaca a problémy že to netopí nemáte?
20:33:39
09.10.2020
Jarda/felda
může odeít podavačka u PD po cca půl roce ? sice jsem nekoupil originál ale i tak se mi to zdá málo 8
20:22:53
09.10.2020
saskyn2
-> Kuladmin: Jedině biturbo, kdo v tom jel tak pochopí3
Hele žádný extra problémy to nemá, snad akorát často vržou silentbloky na přední nápravě. Záleží jak moc je závodník, ta 110kw verze většinou nemá močovinu, 140kw a 176kw ano. Někdy jsem řešil nějaký vadný termostat, el. clonku na pumpě, vyteklý tlumič, chcíplej zámek, shořelý čidlo g450 i s konektorem a podobný drobnosti. Na tý 176kw jde celkem rychle do prdele dvouhmota(cca kolem 200-220tkm). Motory jsou v podstatě stejný se škodovkou.
20:18:09
09.10.2020
Jirik_Tuňák1983
Zase se bude někdo koupat. 3
20:04:33
09.10.2020
Kuladmin
Zeptam se poraďte na co si dát pozor při koupy passata rv 2016-17 nafta. Jaký motor atd. atd.
Prostě největší špeky u tohodle modelu z tehle let. Sestra chtěj něco pořídit z důvodu cca 60km cesty do práce. Díky za info.
21:06:30
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 18.08.20 20:28:01: Držím palcáty. 4
20:28:01
18.08.2020
Nwkt
-> Milan 136: Dle Etky ne, ale prý je normálně zaměňujou a jediný podle čeho rozlišujou jsou ty díry na šrouby
-> Jirik_Tuňák1983: Ano budu, resp. se sousedem v jeho dílně
upraveno 1x, naposled 18.08.2020 20:28:10
19:42:21
18.08.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt: Opravuješ sám?
19:35:23
18.08.2020
Milan 136
-> Nwkt: Vůbec netuším. Dával jsem při výměně jen to co tam patří.
Dle etky nejsou záměnné?
19:18:37
18.08.2020
Nwkt
19:18:31
18.08.2020
Nwkt
19:18:25
18.08.2020
Nwkt
19:18:17
18.08.2020
Nwkt
-> suri: -> Milan 136: Asi dotaz na vás dva, vyznáte se v CR čerpadlech, je možný dát tyhle dvě místo čerpadla bez indexu z první generace? Jedno je druhou generaci CFxx a druhý je Golf, liší se v dírách na šrouby ze zadní strany
zvětšit VW Passat - obrázek od Nwkt vložen 18.08.2020 19:18:17
22:13:56
01.08.2020
suri
-> saskyn2: tam bolo blokovanie zboku a niekto to prerobil na blokovanie zhora ? inak to veľmi nemá prečo prasknúť ... však núdzovo to odistíš a ideš ...
22:01:21
01.08.2020
Nwkt
-> saskyn2:
Hunt won the Title - Rush (2013)
3 3 3
21:38:04
01.08.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Tramvaje neznám, takže co že co se tomu stalo?
20:50:25
01.08.2020
saskyn2
Tak hotovo. Fakt jsem tam navrtal dirku to samé do horního kusu plastu našrouboval samořez bez hlavy a cajk. Rovnou jsem dal neosahanou řadičku. Sice je to prasárna ale kupodivu funguje3
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 01.08.2020 20:50:25
upraveno 1x, naposled 01.08.2020 20:50:59
20:06:06
01.08.2020
saskyn2
Aspoň teda že to jelo. Ale poslední co potřebuju je řešit svoje auto. Navíc tohle je rozebrat půl lakatoše. Nebo se na to vyseru vyvrtam tam dirku samořez a čau.
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 01.08.2020 20:06:06
upraveno 1x, naposled 01.08.2020 20:06:38
20:02:53
01.08.2020
saskyn2
20:01:57
01.08.2020
saskyn2
Jsou to mrdky starý vyjebaný všechno. Takhle jsem dojel z Jizerek. Tvl to snad rozeberu na díly, jak nwkt3
10:27:53
29.07.2020
suri
-> Syny: to sú presne tie prípady odvdušnenia kedy to dostane poriadne napiču ... dám cez ODIS odvetranie a štartujem na šupu
09:34:08
29.07.2020
dragon_cb_cz
-> Milan 136: -> saskyn2: Díky.
23:56:45
28.07.2020
Luky
-> havlik: 3
Poloosy snad vyndavat nebudou
23:04:42
28.07.2020
saskyn2
-> Syny: Krev jedině když se jebneš při vyškubávání vstřiku, jinak všude poteče jen nafta3
23:00:47
28.07.2020
Syny
-> havlik: -> darklord: Z ciziho krev prece netece, ne 3
22:55:50
28.07.2020
saskyn2
Něco od Bubáků(všimněte si velkého B) z Václaváku a bude to za den hotový3
22:46:42
28.07.2020
darklord
-> Syny 28.07.20 22:25:15: a bude druhy legendarny pribeh z opravy? 3 3 3
22:46:02
28.07.2020
havlik
-> Syny: Hlavně mu nikde neopravuj závit 40
22:25:15
28.07.2020
Syny
-> Nwkt 28.07.20 22:02:45: Sezen dily a pivo a za vikend to mame 3
22:20:09
28.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: To máš hezký, byla by ho škoda. Ale fakt že bys pak konečně místo poloauta mohl koupit plnohodnotný model(čti kombi)3 3
22:02:45
28.07.2020
Nwkt
-> Milan 136 28.07.20 18:46:05: Opravit nebo rozprodat do hutí, ale spíš to první 3
21:13:34
28.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Filtry u průmyslovejch motorů jsem vždycky odvzdušňoval, ať už mechanickou podávací pumpičkou (John Deere u slabších motorů používá podobné čerpadlo jako je u škodovky :-D) nebo elektrickým čerpadlem. Hlavně když objem obou filtrů byl třeba 2 litry :-D Některý kolegové na to srali a nikdy se jim čerpadlo nekouslo, ani neodešlo. Když už byl s CR čerpadlem problém, tak to bylo vždy vodou v palivu, nečistotama (nekvalitní náhrady palivových filtrů), nekvalitní palivo (chemicky vázaná voda atd.).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.

Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
upraveno 1x, naposled 28.07.2020 21:15:57
21:05:06
28.07.2020
Syny
-> saskyn2: To se mi povedlo, kdyz jsem palivak menil poprve. Sice jsem se na to nevyprd a cerpadlo u motoru spustil pres diag., ale asi ne na dost dlouho - po otoceni klickem to tocilo jak divy, ale nechytlo. Tak jsem to cerpadlo spustil znovu, zkusil znovu nastartovat a furt nic. To uz jsem zacal mit bobky. Tak jsem to odvzdusnil jeste asi 3x a pak uz to chytlo normalne. Kdyz jsem to menil podruhy, tak jsem to cerpadlo spustil rovnou asi 5x a chytlo to hned bez vahani. Tak doufam, ze neskoncim jako Tomas...
20:18:43
28.07.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2 28.07.20 20:14:57: Právě že vím, že u PD to jde... S CR jsem zatím (naštěstí) neměl tu čest. Každopádně díky za info. ;-)
20:14:57
28.07.2020
saskyn2
Hlavně PD má jen jedno čerpadlo v nádrži který jede 3s po zapnutí klíčku, takže tam si s tím není vůbec potřeba lámat hlavu.
20:13:29
28.07.2020
saskyn2
VCDS to má normálně přes akční členy. U PD to myslím ani diagnostikou většinou nejde, tam to dělám přes klíček. CR přes klíček nejde.
20:05:36
28.07.2020
Milan 136
-> StepaNoFUN 28.07.20 19:57:10: Ne. A i na PD je položka odvzdušnění4
19:57:10
28.07.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: CR jsme nikdy nedělal... Ale jako u PD třeba 10x zapnout zapalování nefunguje?
19:52:21
28.07.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 28.07.20 19:31:06: V origo diagnostice ODIS je přímo funkce odvětrání palivové soustavy /aktivace palivového čerpadla. A třeba na 240 s ho to aktivuje.
19:31:06
28.07.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 28.07.20 19:00:58: A na to je nějaký speciální diagnostický postup? Nebo jak vy koncernisti říkáte přes "test akčních členů" nebo jak to je?
19:00:58
28.07.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: Ne jen v nádrži, tady je ještě druhý elektrický u motoru, já vždy protáčím obě dvakrát, pak to chytne hned na drc.
18:46:05
28.07.2020
Milan 136
-> Nwkt: Co s tím budeš tedy tvořit?
Extreme Tyres