VW Passat

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 08.04.2014 do 11.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
20:32:56
04.02.2018
krtik
-> krtik 23.01.18 12:20:32: Tak to vypadá, že Passata opravovat nebudeme. Děkuju všem zúčastněným za podporu :).



Dám tady do vlákna rychlonabídku. Tak se prosím nezlobte za pár řádků 140.
18:59:45
23.01.2018
Nwkt
-> krtik: V SZ máš telefon
16:09:02
23.01.2018
krtik
Děkuju kluci, jsem rád za každou možnost 6.
15:45:57
23.01.2018
saskyn2
-> Nwkt: Kterýho myslíš? Santika? Může ho zkusit.
14:37:01
23.01.2018
Nwkt
-> saskyn2: Jirka by to zvlád taky? Mám se ho zeptat? 1
13:20:33
23.01.2018
krtik
-> Nwkt: 47

-> saskyn2: No nechtěl jsem Tě uhánět, ale dobře, že jsi se tady ukázal :-D. Nechtěl by si zamontovat některý z tvých kamarádů mechošů?



Jinak tedy stále prosím o pomoc. Nechci auto trápit cestou k nám. Děkuju :).
13:01:20
23.01.2018
saskyn2
-> Nwkt: Já jsem ted nachcípanej a práce mám nad hlavu.
13:00:18
23.01.2018
Nwkt
-> krtik: Zeptej se saskyna
12:20:32
23.01.2018
krtik
Otázka na passatáře v okolí Prahy. Máte někdo prosím čas na výměnu těsnění pod hlavou na B5 81kW?
06:16:05
16.12.2017
Kocvin
-> Milan 136: jj face..
20:22:05
15.12.2017
Milan 136
-> Kocvin: něco takovýho jsem měl někde schovaný. To je na face ne?
20:03:51
15.12.2017
Kocvin
-> Nwkt: To bylo první co jsem udělal, bezvýsledně.. 1
16:57:21
15.12.2017
Nwkt
-> Kocvin: Zevnitř bude číslo dílu, tak si ho opiš a objednej
15:33:44
15.12.2017
Kocvin
Nikde jsem tu téma o supech nenašel tak to střelím tady.. Jde někde objednat zvlášť spodní část zrcátka na supa 1 s osvětlením nástupního prostoru, nebo se musí koupit celé zrcátko?
zvětšit VW Passat - obrázek od Kocvin vložen 15.12.2017 15:33:44
upraveno 1x, naposled 15.12.2017 15:33:57
20:54:32
05.12.2017
růža
-> Jarda/felda: Děkuji. Hledal jsem všude možně, ale mám pocit že tuto vychytávku má snad jen Passat a A4.
20:41:09
05.12.2017
Jarda/felda
-> růža 05.12.17 20:36:14: měl by být šroubovací jako olejovej filtr 4
20:36:14
05.12.2017
růža
Prosím o radu. Nevíte někdo, jakým způsobem demontovat "horní dekl" na palivovém filtru (1.9 tdi AFN)?

Po odšroubování všech šroubů pořád drží jak přibitý. Takže netuším jestli je to jen nasazený, nebo je v tom něco víc.

Díky za rady.
zvětšit VW Passat - obrázek od růža vložen 05.12.2017 20:36:14
20:49:31
22.11.2017
RadovanSkodovkar
-> suri 22.11.17 09:43:33: Sakra 8 Tak to neviem čo s tým ideme robiť.. Rozťah to prežilo, aj keby nie tak až taká škoda by to nebola..

-> MB_CML 22.11.17 14:00:33: Práve, že ako keby to zdochlo po určitom čase chodu motora alebo keď sa zohreje na nejakú teplotu. Včera keď sme to mali navrčané tak len na mieste stál a zdochol sám od seba..
14:00:33
22.11.2017
MB_CML
-> RadovanSkodovkar: jhestli to zdechne při přejetí nerovnosti, tak po diagnostice, která stejně nejspíš nic nepoví, nezbyde, než jít po kabelech...
09:43:33
22.11.2017
suri
-> RadovanSkodovkar: diagnostika napovie minimálne výpadky zapalovania alebo niečo viac ... rozťahovať VR5 nie je dobrý nápad
22:41:59
21.11.2017
RadovanSkodovkar
Ahojte, riešime s kamarátom jeden problém.. Jedná sa o Passata B5 2.3VR5 Syncro 1999. Auto sa pred 4 rokmi odstavilo z dôvodu nefunkčnosti zapaľovania, boli odpálené cievky. Toto leto sme na ňom vymenili cievky spolu s modulom (no neviem akým) ktorý je na podbehu pri ABSku (idú do neho 2 svorkovnice, taká malá plochá krabička). Založili sme baterku, auto normálne chytilo. Šli sme sa previezť po sídlisku, otočili sme sa a cestou nazad po prejdení retardéru motor zdochol akoby došiel benzín. Naliali sme benzín no nie a nie naštartovať, roztiahli sme ho, chytili no zase po prejdení toho istého retardéra zdochol. Odtiahlo sa to teda na miesto a dodnes stál zase bez pohnutia. Dnes sme založili baterku, motor zase chytil na šupu bez problému. Bežal na mieste asi 10 minút a potom zase zdochol (benzín je, funguje aj čerpadlo). Nepodarilo sa nám ho znova naštartovať. V aute je aj nejaký dodatočný alarm, ktorý sme aj skúšali vypnúť/zapnúť no nepomohlo.. Pôjde to aj na diagnostiku len neviem kedy tak sa pýtam tu ak sa s týmto niekto stretol a ak by vedel pomôcť.. Napadlo ma čidlo teploty vody, ten alarm no neviem..
00:11:59
05.11.2017
saskyn2
-> Bukaj 04.11.17 13:40:41: Srovnávám, abych ti odpověděl na tvůj dotaz, proč někdo začal dělat 13kolík4

Máš pravdu, že ty levné zástrčky/zásuvky jsou příšerné, ale Sport Yacht taky není žádná výhra. Na starém vozíku jsem ho měl a tam to tak nějak fungovalo(nebo si to už nepamatuju) ale tam ta zásuvka byla nová. V práci máme plato, zásuvka Sport Yacht, ale už trochu víc jetá a je to taky příšernost. Ono to totiž na tý škodovce ani nepoznáš, u mě to hned hlásí vadnou žárovku, kolikrát za jízdy, pak to zase chvíli funguje, chvíli ne. Kdyby to bylo moje plato, tak už letí do koše a dávám 13kolík.

-> StepaNoFUN 04.11.17 14:01:11: Přesně tak4

-> palinator 04.11.17 19:07:07: Jj ve většině případů za to může kontakt v kolíkách. Napružíš, prostříkáš a další dvě jízdy to funguje dobře3 3 Když teda nemáš smůlu a ten kolík už není napružovanej tolikrát, že praskne, to je pak radůstka3 3 3
19:07:07
04.11.2017
palinator
-> Bukaj 04.11.17 10:45:33:

Máme asi jiné zkušenosti, protože zatím krom prasklejch žárovek jsem řešil jen a jen kolíky.
14:01:11
04.11.2017
StepaNoFUN
-> Bukaj: Vidíš to. A já jsem jak na autě, tak na karavanu překopával na 13ti pin. S vypínáním mlhovek na autě. U toho karavanu to mám hlavně kvůli lednici (provoz za jízdy a nevybíjení si baterky v karavanu), ale když bych koupil vlek, tak chci už jedině s 13ti pinem.
13:40:41
04.11.2017
Bukaj
-> saskyn2: Tak netvrdím, že je to mechanicky blbý systém, ale srovnáváš tady normu z let šedesátých (nebo kdy se běžně začala používat klasická 7 pinová zásuvka na vlek) s normou z přelomu století...

Spíš je tragédie v provedení a kvalitě zpracování některých levných zásuvek a zástrček - zlatej Sport Yacht...4

Ten bajonetový systém je fajn, ale nekompatibilita celkem zásadní. A že se to řeší redukcema, které jsou příčinou dalších problémů s funkcí osvětlení...

Jinak klasiku 7kolík mám na všech mnou provozovaných a servisovaných přívěsech a pokud někdo něco nevyrve, nebo jinak mechanicky nepoškodí, tak není problém. Spíš bývá často problém v elektroinstalaci k tažnému - třeba kamarád, kterému půjčuji často vlek má na T5 půl roku namontované tažné (v servise) a už mu v zásuvce nefunguje pravá obrysovka a levý blinkr...8
11:30:05
04.11.2017
saskyn2
-> Bukaj 04.11.17 10:45:33: Asi myslíš 13ti kolík. No je to hlavně kvůli karavanům, stálému a spínanému plus. Jinak je to mnohem lepší systém než 7mi kolík. Ten 7kolík je tragedie, celý je to blbě vymyšlený a bez napružování kontaktů to nemá pořádně kontakt. Soused to měl na novém vleku a zlobilo ho to už po roce používání. Já na vozejku hned 7kolík vyhodil a dal 13 a ještě se mi nestalo že by na vozejku někdy něco nesvítilo.
10:45:33
04.11.2017
Bukaj
-> Tom Troll: No, naposledy jsem na STK viděl, že by použili zkoušečku na zásuvku TZ cca v roce 2006, kdy jsem montoval tažné na poslední rodinnou škodovku, která jej neměla4 Jediné, co na TK ohledně TZ kontrolují je, zda je v papírech, když je na autě a naopak (tedy běžná EK)...

-> palinator 04.11.17 10:15:06: Tak kolíky jsou na vině asi tak u 1% případů dysfunkce osvětlení přívěsného vozidla. Nejčastěji jsou zoxidované a nebo uklepané vodiče pod červíkama v zásuvce/zástrčce, dost bordelu v provozu také dělá redukce z jedenáctikolíku na klasiku sedmikolík (to jsem dodnes nepochopil, proč začal někdo dělat ten jedenáctikolík - kvůli zpátečce, nebo? - akurát jsou z toho zmatky, beztak jsem zatím snad nikdy nepotkal přívěs s tou jedenáctikolíkovou zástrčkou - možná to mají nové karavany?)...
10:15:06
04.11.2017
palinator
-> Bukaj 02.11.17 23:54:41:

Když ono nevim co bys na zásuvce chtěl kontrolovat. Většinou jde jen o málo rozevřený kolíky v zástrčce a z toho blbej kontakt (nejčastěji navíc kostra). Tedy nutno zkoušet daný vůz s daným vlekem. Na jiné kombinaci to třeba funguje.
09:38:07
04.11.2017
saskyn2
-> bouchy 04.11.17 05:16:28: Jo, jasně že pozná. Zkus se nad svým příspěvkem ještě jednou zamyslet a napiš nám jak pozná 12V od 12V3 3 3

To je to samý jako kdyby si tvrdil že na válcích poznaj když máš prohozený trubičky od kol3 3 3
05:16:28
04.11.2017
bouchy
-> saskyn2: Jasně, že pozná L od R, no problem to tak v testeru zapojit: www.google.cz/search?q=te ster+z...

Jinak u nás maj Teslu, tak nějak odloženou bokem, max. ji asi použijou, když někdo dělá TZ doma a nemá na to papír.
17:13:33
03.11.2017
saskyn2
-> Tom Troll: Tak jasně že když se fotí tak se řeší věci co se kdysi neřešili, ale prohozený světla fakt žádná zkoušečka nepozná, jde tam 12v z leva nebo z prava, dyt je to jedno. Ale teda taky zapojuju jak to má být.
14:10:51
03.11.2017
Tom Troll
-> saskyn2: -> Bukaj: Nevim kam jezdíte na STK, ale většinou co znám z praxe a slyšim z okolí zásuvky kontrolujou a na tažný jako takový jsou dost háklivý. Známej nedal STK protože neměl zrovna namontovaný vyndavatelný koleno z tažnýho (to s čtvercovým průřezem). To že samotkný tažný, zásuvka a uchycení na koleno s kolíkem bylo v pořádku jim bylo jedno.

Jinak na STK maji zkoušečky na zásuvky, ty na ně blikaj, a podle toho viděj, suveréní kompletní kontrola při běžné dvouleté STK u aut s tažným zařízením. Vim o někom kdo opakoval STK protože tažné deset patnáct let nepoužil a shnily kontakty/vodiče tak to musel propojovat znova jenom kvůli nim. Jinak abych nelhal, nejsem si jistej jestli přídou na prohozený 58L a 58P, to jsem se možná nechal unést, ale kdyby na to nějak přišli tak by se jim to asi nezamlouvalo.

Možná to bude tim že v posledních pár letech se na to dost přitlačuje, dost věcí co procházelo dříve už teď neprojde a co se dříve nekontrolovalo se teď kontroluje. To samé s emisema.
upraveno 1x, naposled 03.11.2017 14:23:21
23:54:41
02.11.2017
Bukaj
-> Tom Troll: Já se spíš divím, že zásuvku tažného při TK nekontrolují - když vidím (dys)funkci této záležitosti u většiny aut...7

Aspoň kostru, brzdy a blinkry bych navrhoval kontrolovat při pravidelné TK a ne jen při montáži tažného, případně když někdo veze vlek na TK...
23:43:11
02.11.2017
saskyn2
-> Tom Troll 02.11.17 23:31:26: Jak technik na STK pozná co je levá a co pravá strana když to normálně svítí najednou? Myslím u aut který tuhle funkci nemaj.
23:31:26
02.11.2017
Tom Troll
-> Bukaj: No konec konců to jedno je, ale je to vymyšleno tak aby se to tak dělalo, a tak by se to podle mě dělat mělo. Je tam systém a ten by se zkrátka měl dodržovat.

Taky když se technik STK probudí na špatnym boku a má chuť zkoušet zásuvky tak za to samozřejmě vyhazujou.
23:10:55
02.11.2017
Bukaj
A není nakonec úplně jedno, jestli se 58 a 58L prohoděj? Čemu by to vadilo? Naopak by mi přišlo logické, aby při poruše (např prasklá pojistka, nebo poškozený vodič) svítilo u přívěsu obrysové světlo na druhé straně, než u tažného vozidla - u většiny přívěsů za OA je přes korbu vidět na osvětlení tažného vozu (pokud má normální světla a ne třeba jako Land Rover...)3
17:49:40
02.11.2017
Tom Troll
-> Sita: Nevim co myslíš, zkrátka a jednoduše abys, mohl zkontrolovat správné zapojení dle napětí na pinu při zaplém členu.
16:11:09
02.11.2017
Sita
Tom Troll: muzes popsat jak to pomuze pri zapojovani zasuvky/zastrcky/osvetlen i privesu?
19:51:30
31.10.2017
suri
-> Milan 136: nie ale malo to aj reostat na budíky aj cyklovač , čo potom dlho nebolo
18:27:04
31.10.2017
Milan 136
-> suri: ale gong negongoval 1
10:21:31
31.10.2017
suri
-> saskyn2: jj 100 to mala
08:56:41
31.10.2017
saskyn2
-> StepaNoFUN 31.10.17 07:29:59: JJ, máš naprostou pravdu, SPZ jsem do toho už motat nechtěl a na palubku jsem úplně zapomněl.
08:34:06
31.10.2017
Nwkt
-> Jarda: Tak to zapoj opačně 3



mladou to vytrestalo minulej tejden, mi volá mě pípá auto jako bych měla puštěný světla, ale ty jsou vyplý 3
07:59:13
31.10.2017
Jarda - zrušená registrace
Si tp udelam i u feldy, protoze u octy jsrm to vyuzivsl dost casto, jen je blbost, ze clovek blika do prava, zastavi a sviti mu ta prava strana, kdyz pitrebuje levou...
07:29:59
31.10.2017
StepaNoFUN
Já bych řekl, že o hodně míň než poloviční spotřeba. Protože jdou jenom ty 2 venkovní žárovky a ne palubka, osvětlením RZ si nejsem jistej...

Ale jednou mě to dostalo. Někde jsem zastavil a čekám u auta. Vůbec mi nebylo divný, že mi svítí jedna žárovka vzadu. Ale začal jsem zkoumat, že mám asi prasklou žárovku, protože nesvítí ta druhá strana. :-D
20:16:40
30.10.2017
Syny
-> Pavel P..: Normalni parkovaci osvetleni. Mas na pacce blinkru takovy to "P". Funguje to jen s vytazenym klickem (alespon myslim, ale mozna staci jen vyple zapalovani). Pouzivam to velmi casto - treba vcera jsem v noci potreboval z auta vyhazet nejaky veci do vchodu, tak jsem zustal stat na ulici (zaparkovat neslo - fullhouse na sidlisti) a prave roznul jen levou stranu :) Auto bylo videt a spotreba polovicni oproti obrysovkam :)
upraveno 1x, naposled 30.10.2017 20:21:26
19:24:23
30.10.2017
saskyn2
Jinak to okoukali ze š100 tam to bylo taky3
19:21:28
30.10.2017
saskyn2
-> Tom Troll 30.10.17 17:26:32: Já zase nevím na co kontrolovat 58L a 58R. Dyt je to jedno, když to zapojíš opačně tak holt bude značka připojená k druhému světlu. Blinkr by byl horší3 Asi jsem si svou prací jistý, protože tohle jsem nikdy nekontroloval.

No málo lidí to používá, protože lidi jsou kokoti a nechaj stát neosvětlený auto kdekoliv. Já to párkrát někde takhle stát viděl. O tom že poloviční odběr energie baterce prospěje je myslím zbytečný polemizovat.
18:23:58
30.10.2017
Milan 136
-> Pavel P..: mám Octávku rozbitou úplně stejně taky1
18:23:33
30.10.2017
Pavel P..
Tak to jsem rád že to neni nějaká chyba....1
Extreme Tyres