Transit 2001-2007

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 13.03.2014 do 17.03.2014, založil/a krup
řadit dle data
21:21:38
17.03.2014
Hurdis
-> StepaNoFUN 16.03.14 19:25:13: Nebo kvalty (většinou liché - 1,3) začnou v záběru vyskakovat. Na to je dobrej ten kluk v Zadražanech, ten půlil skříně a měnil ty "mosazné"? vidličky docela levně.
upraveno 1x, naposled 17.03.2014 21:25:10
12:12:35
17.03.2014
krup
-> vhml: přesně to je ten důvod, proč jsem z tohodle krámu tak hotové. "nemusim totiž přeméšlet" a jedu pro cokoliv / kamkoliv / kdykoliv.



Sice pak jezdím za 8 nafty, ale za tu "svobodu" mě to stojí :)
upraveno 1x, naposled 17.03.2014 14:31:41
10:55:41
17.03.2014
vhml
-> Max 13.03.14 21:25:06: Sharan je fajn, ale dáš do toho buď lidi, nebo náklad. Obojí najednou ne. V tomhle se s dodávkou nemůže vůbec poměřovat.
10:50:03
17.03.2014
krup
Tákže "fórd moutr kampeny cézet" řiká:



Ad 2t smůla. Když dodáte TP se shodným typem + variantou + verzí (kde bude zapsáno 2t), pak vám dáme vyjádření, jinak ale pouze DEKRA / TýF.



chm :/
19:25:13
16.03.2014
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Klukům na jednom transitu zareznula ovládcí páka na převodovce (a to to stálo necelej měsíc) Ale celá kulisa jde vyndat bez větších potíží zvrchu. :-) Vyřešeno výměnou za jinou z bouračky, ale tu původní jsem pak rozchodil. Jinak ještě docela odcházej lana převodovky a nedořazuje to kvalty (jedno je v autorizáku kolem 6ti tis.)
19:04:57
16.03.2014
Pavel P@nkáč
-> krup: na prevodovku si taky pomatuju neslo radit ale bylo to jen v prepakovaní v prevodovce, ani se nemusela vyndavat jen jsme to nejak prepouzdrily...
15:50:37
16.03.2014
krup
-> dna69: ne, umřelo to na převodovce, je to foceny od servisu, kde to řešili :)
14:28:35
16.03.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> krup 13.03.14 16:10:18: To lano tam je místo pásu nebo připravený v pohotovosti na odtah? :)
13:11:13
16.03.2014
krup
-> Pavel P@nkáč: todle ma kód motoru FIFA. na budíku 300 (v roce 8 dovoz holandsko - od te doby najelo 110. Motor má repas vstriku a novou spojku.



..mě to zas přišlo jak mrtvola - kdyz to porovnam s transité 63kw l1h2 (oba prázdné), tak ta 92 nic moc teda (mam obavu o turbo).



Řeším s Fordem, jestli dostanu prohlášeni na přepis hmotností na tažnym.



.. ani bych todle konkrétní auto neřešil, ale je to přesně ta kombinace, kterou chcu a nikde ( Německo / Belgie / Holandsko..) jsem stejný auto nenašel :/
21:14:00
15.03.2014
Pavel P@nkáč
-> havlik: jo blok motoru je stejnej jak v novem ducatu a pribuznych, ale tdci casto trpi na vstrikovace a cerpadla....kolem drazkoveho remenu je taky hodne problemu co jsem resil spojky klimy, napinaci kladky ktere teda jdou opravdu svizelne vyndat, ale to se da jen se musi na ten zpravny postup prijit, potom taky hrozne cinkala remenice na klice atd. tesneni pod hlavou se obcas reší, jako co oprava na fordu to zaludnost:) taky z nej jdou zajimave zvuky, ten zvuk starteru a volnoběhu tohohle motoru je nezamenitelnej...ale vykonu ma tenhle motor dost to se musi uznat, moje T5ka zavidí:)
20:26:12
15.03.2014
havlik
-> Pavel P@nkáč: tam byl problém s tim že brali HDI spodky od PSA ale dělali si na to svoje hlavy to byly modely co se nejvíc sraly. Ale taky nevim jak přesně určit který to jsou
19:21:27
15.03.2014
StepaNoFUN
-> krup: Tenhle motor máme jenom v jednom autě, ale mimo drážkovýho řemene (již 2x, z toho 1x včetně kladek) a již zmíněný spojky se na něm co vím nic nedělalo... Nájezd okolo 300tis. (musel bych případně ověřit po telefonu, nevím teď jistě a jako jedno z mála nemá GPS, abych zjistil hned)...
18:09:35
15.03.2014
Pavel P@nkáč
-> krup: ono toho tdci je vice druhů nejaky jsou hodne sravé a nektere znam i s 400tisicema a s pouhejma vymenama oleje drazkoveho řemene:) urcite se odlišuje kw to z hlavy nevím, da se to poznat podle vstřikovačů ale za me je tdci peknej shit a nechtel bych v žadném případě78 ono celkově forda nebrat začíná to zámkama pokračuje čerpadlama, vstřikovačema, a nakonec totalní vyvářením 15 leteho vozu....
14:22:17
15.03.2014
krup
.. jaké máte reference na 2,0 tdci? (92kw)
18:24:17
14.03.2014
andyrs
-> Max:

pravda4 vw t5 by som asi nebral ani ja, tam už bude drahý servis, ale t4ka je stále dosť dobrá, my máme dve v práci a ako každý deň dostávajú tie autá na na piču.. a vždy ráno sa sadne nažhaví a všetci vedia že sa ide robiť. Obe sú 2.5 tdi a zatiaľ absolútne bez hrdze.
22:02:11
13.03.2014
krup
-> Stepan FUN: díky :)



zitra to snad dostanu na dílen skeč zvedák a ve fordu chcu podle VINnka probrat táhačku..
21:34:37
13.03.2014
StepaNoFUN
-> krup: Můžu se Ti kouknout do techničáku největšího "nákladního" (jedny šoupačky, byť 9ti místnýho, zvýšenýho, prodlouženýho) transita se stejným motorem (2.0 TDCi 125kw) co v práci máme, kolik to má na tažný. U tohohle to může bejt snížený jenom TZ jako takovým a moho by to mít víc...

Jinak při tý kontrole je nejlepší sundat ten plast na stupačce. Je zespoda na 2 matkách M6 (jejich utržení už značí případný problém, ale většinou i na hodně zrezlým autě se vyšroubujou z plastu a pak tam jdou vrátit) a 3 čudlech zvrchu vedle sedačky. Pak ideálně vyndat sedačky (pokud je tam jenom jednosedadlo spolujezdce tak 5 torxů zvrchu pro sundání sedáku + 1 na pás a pak vyšroubvat přes dlouhej nástavec skrz díry z vrchu ten podstavec sedačky, u řidiče je to ještě zpestřený o baterku, ale jinak stejný, pokud je to ve předu pro tři (mimochodem ta lavice je tam "za trest" a nechtěl bych na ní jet dál jak pár km, o pohodlí se tam rozhodně mluvit nedá, i když tam sedí jeden), tak je to jenom 5 šroubů do podlahy a pás. Pak asi 10 čudlů pro sundání zadní plastový lišty a odhrnout koberec. A pak uvidíš jak to auto na tom je. Dost to rezne i pod tou plastovou lištou a hlavně v napojení tý podlahy (jsou tam 3 plechy přes sebe).

Edit: Na ty spodní šrouby sedaček si vezmi nějakej slušnej ořech... Ten origo ze sady (a ne úplně sračkový) jsem přetrhnul...

Jo a zkoukni si jak je na tom spojka. Hlavně dvouhmota... Ve fordu to stálo docela balík (cca 250tis. najeto)
upraveno 2x, naposled 13.03.2014 21:47:16
21:33:57
13.03.2014
krup
-> Max: hele ja to mam podobně, ale do tohodle (v me ideální konfiguraci) na skládám pohodlne šest lidi, kola a bagaze pokot, dlouhý věci naštěstí moc nevozim a kdyz najdu auto "se správně vyplněným tp", pak bez potíží i táhám.



T5tka sice dokáže i 2,5t, ale t5tka je draha a do sharana/galaxy/alhambry nenaložím tolik bordelu odděleně od posádky, což občas potrebuju a navíc se chystám (snad uz konečně) opravovat starej barák a budu tahat spoustu spinavejch věci - interiér sharana bych furt pucoval, tady to "vyplachnu vodou" a nasrat :)
21:25:06
13.03.2014
Max
vím že to slyšet nechceš, ale forda bych domu nechtěl. Já jsem maximálně spokojenej se sharanej.

V pátek jsem domu vezl 2metrový fošínky, nedávno vezl 7 lidí na bowling a běžně tahám podval 2tunovej. To mi stačí ;o)
20:53:51
13.03.2014
krup
-> Jožynek : asi jo, ale byť je to "civilní verze" - ma to malí nosnost, tak na táhačku jen 1850 :/
20:52:54
13.03.2014
krup
-> Stepan FUN: hmm, zvěře a rezerva - tam jsem moc nekoukal, díky za echo :)
20:52:24
13.03.2014
Jožynek
-> krup: Tá 92kw je najsilnejšia verzia na predok?
18:32:56
13.03.2014
StepaNoFUN
Nejčastějc zkorodovaný místo, který není vidět je podlaha u řidiče/spolujezdce vpředu. A asi nejnáchylnější na korozi sou místa předních stupaček. Hlavně u spolujezdce, kde je uložený nářadí a pak práh na šoupačkách. Pak jsou to klasicky zadní lemy, rám v místě zadních kol (u uchycení dorazů), přední blaníky a přední lemy shnijou zevnitř (jedna viditelná puklička znamená po očištění plech jak řešeto)...

Loni touhle dobou jsem jednoho transita resuscitoval do provozuschopnýho stavu co se týče karosařiny. A ač to na pohled vypadalo jako sranda (jedna díra v zadním podběhu, shnilej práh na šoupačkách, vyměnit blatníky a PP lem), tak to byl po odstrojení neskutečnej mazec. :-/ To auto nemělo prakicky podlahu, kam jsem dloubnul, tam jsem byl skrz. :-/

Jo ještě si vyzkoušej houpačku na rezervu. Dosta často bejvá v pr... a nová stojí docela balík. A když už budeš mít to kolo dole, tak pod ním to taky bejvá shnilý...
17:30:58
13.03.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
Je hezkej a motor pekne chrochoce...
zavěšení II
17:28:33
13.03.2014
krup
-> andyrs: t4 nechci a t5 je v průměru cca 100 nakladnejsi - navíc kdyz pomineme t5 long (kterou nechci), tak mnou uvazovany Transit uveze vic - je to o kousek větší auto - jak pro posádku, tak pro náklad :)



(a Transit je hezčí :p)
17:16:10
13.03.2014
andyrs
toto bolo dobré auto keď bolo nové, ale teraz? Veď stále je tu ešte predsa vw caravelle / multivan T4. Toť môj názor, do transita by som nešiel, jedine že by bola veeeeľmi dobrá cena..
16:48:58
13.03.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
Casto hnijou predni lemy, prahy, zadni traverza za naraznikem, podlaha v kabine (hlavne u ridice), vyztuha a okoli predniho narazniku. Pak to chce celkove mrknout na nosniky zespoda...



Prdel je, ze obcas hnije plech v mistech kde by to nikdo necekal, ale to je vec kazdyho konkretniho kusu :-D
upraveno 1x, naposled 13.03.2014 16:49:59
16:10:18
13.03.2014
krup
Přátelé,



Mám zálusk na L1H1, šestimístné s pevnou přepážkou. Chci zadni dvojdveře, ideálně dvoje šoupačky. Nezbytná je klima a táhačka na 2t. Bonusem ESP.



Zcela ideál je verze tourneo (tedy nejcivilnější možná) - lukr.rajce.idnes.cz/Trans it



Bohužel verze 125 t280 (2,0 tdci 92kw) ma bržděnou jen 1850kg :/



Jaká jsou na těchto karoseriich nejběžnějšími "neviditelná" korodovaná mista?



Jaký je do této konfigurace nejideálnější motor?



(cílem je universální pomocník: na. dlouhé cesty / aktivní dovolené a zároveň občasný tahač podvalu )
zvětšit Transit 2001-2007 - obrázek od krup vložen 13.03.2014 16:10:18
Extreme Tyres