-> castrol 30.12.13 21:25:27: zatim jsem našel jen toto a moc moudrý z toho stále nejsem.
jaky spony jaký šroubek poloha G ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
R5 1.6d
-> Bucin: a co nejaky manual ?
www.mario-horak.ic.cz/R5m anual/R5_manual1.pdf
www.mario-horak.ic.cz/R5m anual/R5_manual2.pdf
www.mario-horak.ic.cz/R5m anual/R5_manual1.pdf
www.mario-horak.ic.cz/R5m anual/R5_manual2.pdf
-> castrol: nedestruktivně prosím .
-> Bucin: od casu 3:11 http://www.youtube.com/wa
tch?v=d2rGGAb86tw 

Jak se demontuje spínací skříňka ?
Zrovna jsem na vrakaci vykuchal GTE se sotva polovicnim najezdem a stalo me to 700,-. Nejvic mi da zabrat vyvařit záplaty a projit stk pak je to heppy.
1.-8.-zahodit do kovošrotu.
Nic ve zlým, ale co očekáváš od takovýho stroje s nájezdem půl mega?
Nic ve zlým, ale co očekáváš od takovýho stroje s nájezdem půl mega?
3. volil by som nejaky klasicky olej do stareho dizla .. v predajni poradia viac
4. ak to dostanes do dveri a zapojis, nevidim problem
6. pokial das motorcek do dveri, nemal by byt problem zapojit to na vypinac/tlacitko aj mimo centralu
7. velka krytka v strede na bubnu - vydlubnes, povolis velku maticu a stiahnes bubon aj s loziskami (su nalisovane v bubnu)
8. prejst kabelaz, ta kravina na hladinu oleja ma ukazovat len pred startom pri zapnutom kluci, tzn. pri nastartovanom motore neukazuje. Cidlo je v blizkosti vane v bloku(alebo priamo vo vani, uz neviem
Btw. vsetko co si tu vypisal su take kraviny na ktore myslim si neni problem prist pri chvilke rozmyslania ..
4. ak to dostanes do dveri a zapojis, nevidim problem
6. pokial das motorcek do dveri, nemal by byt problem zapojit to na vypinac/tlacitko aj mimo centralu
7. velka krytka v strede na bubnu - vydlubnes, povolis velku maticu a stiahnes bubon aj s loziskami (su nalisovane v bubnu)
8. prejst kabelaz, ta kravina na hladinu oleja ma ukazovat len pred startom pri zapnutom kluci, tzn. pri nastartovanom motore neukazuje. Cidlo je v blizkosti vane v bloku(alebo priamo vo vani, uz neviem
Btw. vsetko co si tu vypisal su take kraviny na ktore myslim si neni problem prist pri chvilke rozmyslania ..
Hi Renault fórum je nějak mrtvý (týden a žádná odezva) tak zkusím štěstí tady.
dostal se ke mě na denní provoz Renaultík R5 1.6D s nájezdem přes pul mega a je to na něm znát.
Tak bych prosil o informativní pomoc ohledně tohoto modelu. Ve výbavě mě překvapila především el. okna a centrální zámky.
Za 3 dny jsem s tim najel cca 400km a jsem plný nadšení a zároveň obav z nutné STK (propadla v srpnu).
Měl bych několik základních dotazů o technických údajích a o záludnosti různých oprav.
1. Kolik čítá rezerva pokud začne blikat hladové oko. Nádrž je cca na 40l.
2. Rafička palivoměru nerada klesá se stavem nafty. Pohybuje se dost pomalinku a tak nějak divně.
3. Co za olej do motoru stávající je černej jak bota.
4. Zasekává se mi spirála stahování oken v plastovém oku na motorku, mohu jej nějak nahradit motorkem z R19 který to má z kovu a nehrozí zaseknutí? Promazání pomohlo jen mírně, ale neodstranilo problém se zaseknutím.
5. Co se pokazilo na topení, že ze středových výdechů jde pouze ledový vzduch i když jinde okolo fouká teplý. Je to snad normální ?
6. Dá se na zámek dveří kufru napojit motorek centrálu. (Nepasuje mi klíč a nejdou zamknout.)
7. Jsou nějaká záludnosti na sundání zadních bubnů. Nejde ruční brzda.
8. Neukazuje teplota vody a ta divná věc na hladinu a tlak oleje. Co kde zkontrolovat.
Pro úplnost ještě dopíšu další závady s kterými si myslím že si v klidu poradím. ale autí jimi trpí:
-Nulování denního počítadla km.
-Nastavení digitálních hodin.
-Velice špatně jdou zavřít spolujezdcovi dveře.
-Zadní okno nevyhřívá.
-Opěradlo sedadla řidiče se naklápí podle toho jak se o něj opřu. (cvaká to v něm)
-O ulámaných a prasklých plastech raději ani psát nebudu.
dostal se ke mě na denní provoz Renaultík R5 1.6D s nájezdem přes pul mega a je to na něm znát.
Tak bych prosil o informativní pomoc ohledně tohoto modelu. Ve výbavě mě překvapila především el. okna a centrální zámky.
Za 3 dny jsem s tim najel cca 400km a jsem plný nadšení a zároveň obav z nutné STK (propadla v srpnu).
Měl bych několik základních dotazů o technických údajích a o záludnosti různých oprav.
1. Kolik čítá rezerva pokud začne blikat hladové oko. Nádrž je cca na 40l.
2. Rafička palivoměru nerada klesá se stavem nafty. Pohybuje se dost pomalinku a tak nějak divně.
3. Co za olej do motoru stávající je černej jak bota.
4. Zasekává se mi spirála stahování oken v plastovém oku na motorku, mohu jej nějak nahradit motorkem z R19 který to má z kovu a nehrozí zaseknutí? Promazání pomohlo jen mírně, ale neodstranilo problém se zaseknutím.
5. Co se pokazilo na topení, že ze středových výdechů jde pouze ledový vzduch i když jinde okolo fouká teplý. Je to snad normální ?
6. Dá se na zámek dveří kufru napojit motorek centrálu. (Nepasuje mi klíč a nejdou zamknout.)
7. Jsou nějaká záludnosti na sundání zadních bubnů. Nejde ruční brzda.
8. Neukazuje teplota vody a ta divná věc na hladinu a tlak oleje. Co kde zkontrolovat.
Pro úplnost ještě dopíšu další závady s kterými si myslím že si v klidu poradím. ale autí jimi trpí:
-Nulování denního počítadla km.
-Nastavení digitálních hodin.
-Velice špatně jdou zavřít spolujezdcovi dveře.
-Zadní okno nevyhřívá.
-Opěradlo sedadla řidiče se naklápí podle toho jak se o něj opřu. (cvaká to v něm)
-O ulámaných a prasklých plastech raději ani psát nebudu.
