Dření od levého předního kola Vw Vento tdi.

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 25.10.2013 do 27.10.2013, založil/a czechino
řadit dle data
17:02:54
27.10.2013
Edisek
muze byt rozhozeny stred kola a tim padem kolo jezdi po elipse, muzou byt ohle tycky rizeni, celkove geometrie, tlumic vs. tehlice muze byt pohnuta.... a samo vrchni ulozeni, rameno...
17:54:28
26.10.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> czechino: a proč upadlo kolo???
15:23:50
26.10.2013
czechino
Tak to byl dekl za kotoučem, ale auto stejnak hazí jako svin, vůle v horním uložení tlumičů + si myslím že kolo se zkurvilo tím jak upadlo 8
12:03:25
25.10.2013
czechino
Až se k tomu dostanu tak zkusím, bohužel po složení nebyl čas na zkoušku a hned jsem pospíchal domů 8
11:58:03
25.10.2013
Majki
-> czechino: jen zvedni zatoč s kolem a zlus plech ohnout.... kdyby ložisko dřelo kov na kov tak bude mit hodně velkou vůli a to taky zjistíš na zvedáku...
11:39:34
25.10.2013
czechino
Na 100% to nevím, ale nějak zdeformován není při výměně kotoučů bych to zaregistroval, ovšem kolo sundám a zkontroluji ho pořádně. Spíše mám strach aby to nebylo ložisko, přotože auto používám každodenně a nemám čas v nejbližší době na výměnu.
11:30:54
25.10.2013
Majki
-> czechino: krycí plech za kotoučem je v jakem stavu?
11:19:13
25.10.2013
czechino
Zdar,

pořídíl jsem si vento a po pár jízdách mi odpochodovalo kolo za jízdy, auto spadlo na kotouč asi při 10km rychlosti, hrůza no 149



Druhý den po výměně blatníku a předních brzd auto vydává hrozné zvuky od kola které upadlo, je to jakoby kov o kov, jakoby byli sjeté desky až na kov, ale brzdy jsou úplně nové.



Takže co to může dělat? Je jasné že se tam asi něco zkurvilo pádem bez kola na zem.

Napadá mě ložisko, nebo homokineťák?



Co vy?
Extreme Tyres