skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford Transit mk4
21:10:23
23.09.2013
23.09.2013
Hurdis
-> Stepan FUN: Tenhle klokanrám jsem sundával z bouračky ještě já s Romanem. Myslel jsem ten červený výtvor co jezdí u Avantu, tam chtěli navařit ty shnilé lemy z lourajdra :-) jakoby nový nestál pětičento.
21:04:04
23.09.2013
23.09.2013
StepaNoFUN
-> Hurdis: Myslíš ten klokanrám, kterej se možná ještě válí na dílně (pokud už ho někdo nevyhodil - ale já to nebyl)? No z toho auta se nakonec vyřízlo boční okno, vyndal jsem si z toho jednu kliku na domácí fiestu (už je též v hutích) a zůstaly tam zadní dveře (půjdou asi tak příští týden - bude ISO)... Jinak z toho auta nešlo použít nic... :-D
20:58:03
23.09.2013
23.09.2013
Hurdis
-> Stepan FUN: Blue lowrider. Nejvíc mne dostal Ota, když poslal chlapa, jestli by si nemohl vyříznout lemy na vyvářku jejich kusu (s klokanrámem). To jsem se jen zašklebil, oblíknul si v kanclu péřovku se slovy pojď se mrknout na to uspořený kilo na všech čtyřech kusech :-)))
20:53:13
23.09.2013
23.09.2013
StepaNoFUN
-> Hurdis: koroze podlahy nákladového prostoru... Škoda že jsem odeslal do hutí bez nafocení. :-D To zadní pero cca 40cm v interiéru byl masakr. :-D
21:09:50
18.09.2013
18.09.2013
Hurdis
-> El_Burro: Jo a ještě co se týče koroze, tak mimo zadních vrat, což je po obvodu dobře vidět, jsou to kapsy pod stupačkami u řidiče a spolujezdce a jestli máš na zadní podlaze překližku, nebo gumu, tak to vyndej s tichou modlitbou.
21:05:51
18.09.2013
18.09.2013
Hurdis
-> El_Burro: Jinak co jsem měl možnost zažít ve flotile, z níž už jsou tuším dnes už všichni po smrti (možná ABB - Štěpán Fun by věděl) tak občas odcházeli altíky, ale ne tak často, jako u modelů 2000-2002.
A při prvních mrazících uvidíš, jestli Ti to trochu žhaví.
Pak klasická silná koroze středního a zadního dílu výfuku.
Lemy stojí nové tuším do 500 kus, zadní vč. DPH.
Nefungující zadní lampy jsou dány zkorodovanými konektory, nejjednodušší je ustřihnout patice z jiného kusu, samostatně bez lamp se neprodávají.
Zámky spínačky a předních dveří je bolest globální. Sada nových včetně šoupaček a zadních vyjde u soukromníka, kterých se na to pár specializuje, na pár tisícovek, když stačí jen vyrobit nový klíč, umí to bez starého jen podle vložky za pár stovek.
Dveře, kapoty, zrcátka, interiér, lampy přední, skla - to je odpad téměř za odvoz.
Problém s tyčkami řazení, kdy vyskakují klvalty 1,3 se týká až předokolek.
Víc mne teď z hlavy nenapadá.
Možná bych si po zkušenosti s Fordy při příležitosti rabování vzal pojistkovou skříň a relátka do foroty.
A při prvních mrazících uvidíš, jestli Ti to trochu žhaví.
Pak klasická silná koroze středního a zadního dílu výfuku.
Lemy stojí nové tuším do 500 kus, zadní vč. DPH.
Nefungující zadní lampy jsou dány zkorodovanými konektory, nejjednodušší je ustřihnout patice z jiného kusu, samostatně bez lamp se neprodávají.
Zámky spínačky a předních dveří je bolest globální. Sada nových včetně šoupaček a zadních vyjde u soukromníka, kterých se na to pár specializuje, na pár tisícovek, když stačí jen vyrobit nový klíč, umí to bez starého jen podle vložky za pár stovek.
Dveře, kapoty, zrcátka, interiér, lampy přední, skla - to je odpad téměř za odvoz.
Problém s tyčkami řazení, kdy vyskakují klvalty 1,3 se týká až předokolek.
Víc mne teď z hlavy nenapadá.
Možná bych si po zkušenosti s Fordy při příležitosti rabování vzal pojistkovou skříň a relátka do foroty.
20:53:52
18.09.2013
18.09.2013
Hurdis
-> El_Burro: Opravuji spíše já, to markování je totiž dvojí, generačně a mezigeneračně. Mk3 to v tom širším a asi správném je. Do r. 2000. Kde už se zase technika T100 prolínala s hranatější boudou.
Při započítání "fejsů" a modernizací by to byl při modelu 98 spíše mezityp 4 - 5. 98-00 pětka, a první hranatý model 6ka. Je to trochu bordel.
Já raději značení to mezigenerační, lépe si představíš, o čem je řeč.
A zase tak moc v krvi to nemám, abych si dovolil na svém tvrzení trvat tváří v tvář klukům z FF nebo nedejbože z Everu.
Při započítání "fejsů" a modernizací by to byl při modelu 98 spíše mezityp 4 - 5. 98-00 pětka, a první hranatý model 6ka. Je to trochu bordel.
Já raději značení to mezigenerační, lépe si představíš, o čem je řeč.
A zase tak moc v krvi to nemám, abych si dovolil na svém tvrzení trvat tváří v tvář klukům z FF nebo nedejbože z Everu.
20:47:07
18.09.2013
18.09.2013
El_Burro
-> Hurdis: Ok opravuju díky nebyl sem si jistej na to uložení kouknu,jinak podvozek je ok koroze tam neni čepy a vše je ok auto nedělá žádný zvuky při přejezdu nerovností příjemně tlumí,kardan nemlátí jen co sem stim zkoušel hejbat tak ta guma uprostřed je vymačkaná tam už je vůle.Nikam netáhne volant akorát budu potřebovat lepší gumy zadek strašně ustřeluje když je mokro občas je to zajímavej driftík
20:42:51
18.09.2013
18.09.2013
El_Burro
Jinak piště jaké máte stímto zkušenosti klidně i jiné motory.Já sem zatim teda vyměnil olej,koupil jsem nový filtr a řemeny,těsnění výfukového potrubí (vůbec tam nebylo) a těsnění sácího.Asi časem udělám i rozvody radši.
20:41:48
18.09.2013
18.09.2013
Hurdis
-> El_Burro: Co se týče stavu a provozuschopnosti karoserie, zaměř se hned na uložení listových per zadní nápravy.
20:39:13
18.09.2013
18.09.2013
El_Burro
Potom bych chtěl poradit jak je to stou klapkou nejspíš tam bude nějaké táhlo ale nevím jak má vypadat.Tady je to zapáskovaný aby klapka byla furt otevřená.Chtěl bych poprosit někoho kdo má tento motor nebo stímto pracuje jestli by mi to mohl vyfotit jak to tam má být správně.Takhle to asi není dobře že je furt otevřená ale žere to fakt málo na ten obsah.Pak ještě kam má jít ta hadička stoho ventilu ikdyž to je asi jedno když pude pryč
20:31:10
18.09.2013
18.09.2013
El_Burro
Jinak je zvláštní že je to nízká a krátká verze a má zadní dveře dvoudílné,co takhle vidím po praze tak maj jednodílné otevírací nahoru
20:29:52
18.09.2013
18.09.2013
El_Burro
Zdravim chtěl bych tu rozpoutat diskuzi na tuto dodávku,pořídily sme to domu protože byl za dobrou cenu od kámoše a ve slušnym stavu.Motor 2.5D 51kW je to rv 1998 ,klasika koroze lemů ale nic hroznýho ještě to pude kitnout na nový lemy to ještě neni a místy orezlinky klasika pracovní auto. Je to teda prosklený a asi původně 9 míst teď tam je 6 což stačí.Byly prasklý parohy na vejfuk jedna příruba úplně odtrhlá,v práci mi to zavařily takže už je to ok jen mi to fičí u příruby hadice co jde k EGR ventilu není tam těsnění ale EGR stejně asi zaslepím po vyčištění klapky a sání snad to nezpůsobí paseku.