Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5786 příspěvků (zobrazeno 2751 až 2800) od 17.05.2013 do 01.04.2024, založil/a David29
řadit dle data
12:52:37
13.11.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
V6 turboo, moc se mi to v tom paketu líbí
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Apple STS Chvojkovice-Brod vložen 13.11.2019 12:52:37
22:43:47
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.11.19 21:07:13: Na druhou stranu, 3.2 atmo a T6 byly řadové šestiválce, což je docela zajímací. Většinou ostatní mívali V6.
Vychází to z toho pětiválcového moduláru a dokonce je ta R6 asi o 2 mm kratší.

-> Kocvin 12.11.19 21:04:03: Joooo, ta se mi taky moc leebee. 1
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 22:44:31
22:06:28
12.11.2019
castrol
21:07:21
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.11.19 20:52:14: To první fajn, to druhé je grc. 1
21:07:13
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Kocvin 12.11.19 21:04:03: Ta V8 je ale historicky u Volva spíš anomálie, obyčejně končili u šestiválců.

Co se rozměrů týká, tak jsem myslel druhou generaci (2010-2018), ty máš ještě první, ne?
21:04:03
12.11.2019
Kocvin
-> dragon_cb_cz 12.11.19 20:46:49: Já mám 186 cm a ve své S60 to ani nějak moc nepociťuji.. Je fakt, že sedadlo mám na úplně spodní pozici a vzadu jsem ještě neseděl.. 3

-> Jirik_Tuňák1983: Já to myslel spíš jako povzdech nad dobami, kdy se vyráběla S80 II 4,4 V8 po které teď koukám.. 1 Že jako dnešní Volvo sice moc supr, ale něco tomu chybí.. 4
20:54:55
12.11.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.19 20:38:44: ale ja nepotrebujem zabavne auto 1 ,vietnamcou na dedine nemame 2
20:52:14
12.11.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: jako toto? volvo.topautobratislava.s k/volvo-v40 musel by som si zvykat na tire krivky 1 ale totok je pekne www.johnscottivolvo.com/e n/.../53850
20:51:30
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.11.19 20:46:49: Mam v piči. Já mám 170. 3
20:46:49
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Prostě jsou ty auta uvnitř jak pro liliputy, když si tam sednu, tak mám pocit, že musím hlavu naklonit doprava, abych si jí neopřel o horní část "rámu" (myšleno "futer") dvěří... Strašně stísněný.
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 20:46:58
20:39:50
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.11.19 20:32:30: Mohu poprosit o překlad druhé části do natvrdlodštiny pro moji maličkost? 3
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 20:40:09
20:38:44
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.11.19 20:30:09: Ty jsi Mimoň, o to tady nejde, to má být auto pro zábavu a ne na ježdění pro rohlíky k Vietnamci. 3
20:32:30
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Pokud nejsi moc vzrostlej, tak současná V40 je ideální alternativa k Fábii. Já ale žádnej obr nejsem a už to pro mě není... S60 to samé 8
20:30:09
12.11.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: u nechcem stare aj ked mozno spolahlive auto
20:16:56
12.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Kdo máte? 1
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 12.11.2019 20:16:56
16:57:10
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.11.19 16:02:46: Ta C30ka je taky 13 let starý auto.
16:02:46
12.11.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: je to spravne ,necitim sa na to auto
14:28:39
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.11.19 12:21:03: Teď jde o to, jestli je to tak správně. 1
12:21:03
12.11.2019
castrol
11:04:12
12.11.2019
dragon_cb_cz
09:16:39
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Co jsem mluvil s klukem z autorizáku z Volva, tak minimálně v případě naftových je ta současná generace čtyřválců absolutně bezproblémová. Na benzíny se můžu přeptat.
08:42:24
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 12.11.19 08:27:00: Bobí, ty máš nějaké podložené informace o potenciální budoucí životnosti? 1
Já ani ne a už si úplně nemyslím, že mnoholitr = zaručeně vyšší životnost. Matriály taky pokročily, v takovém autě mám raději klid, než prdění motoru. Dnes je stejně všechno přeplňovaný, takže takový to čtyřválec a proti tomu charakterní osmiválec, to už taky víceméně padá. A prestiž, no. Tobě přijde prestižnější třeba vozidlo, které má 5,7 nebo 6,2 motor, ale uvnitř katastrofální slícování a hnusácký plasty? Očumoval jsem nějaké ameriky a to zkompletování těch plastů v interieru je fakt šílenost. 1

Podívej se vedle do tématu, jaxe nafoukla O4 a začíná to na litru, nejprodávanější budou určitě 1,0 až 1,5.
A ono to těm ostatním automobilkám taky dříve nebo později skončí. 4

-> dragon_cb_cz 12.11.19 07:33:07: Taky se mi to líbí, musí to jet v tom prckovi pěkně, byť mi trochu vadí u toho vozu ten smrad z Fordu. 3
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 08:45:15
08:27:00
12.11.2019
Kocvin
-> dragon_cb_cz: Ale já netvrdím, že to nemůže jet.. 4 Mluvím spíše o prestiži a taky o projevu objemnějších motorů.. Nehledě na budoucí životnost..
08:15:32
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Nemám pocit, že by si kolega co to má stěžoval... a jiný kolega se nějakou dobu vozil v Norsku v té T8 variantě, tzn dvojitě přeplňovaný dvoulitr + elektromotor na zadní kola a jede to prý nehorázně 4
07:59:25
12.11.2019
Kocvin
-> dragon_cb_cz 12.11.19 07:33:07: Škoda jen těch motorů..8 Že je v takovém krásném a velkém autě maximálně dvoulitr, mi přijde smutné.. Když i navzdory downsizingu napříč značkami, si ty luxusní a řekl bych, že přímo konkurentní pro Volvo, velké motory zachovali...
07:33:07
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> castrol 11.11.19 21:40:32: S90 i V90 jsou nádherný... za mě absolutní top v současnej nabídce na trhu.

-> Jirik_Tuňák1983 11.11.19 18:49:08: Mě se hrozně líbí, ženě hrozně nelíbí - úplně ideální situace na to koupit. A jak říkáš, v T5 super, speciálně když to má R-design paket 4 Už jsem po nich párkrát koukal, ale drží si cenu hodně 8 A bohužel pro mě je teď třídvířko na prd no 8
22:06:30
11.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 11.11.19 21:40:32: To není chuť, to je diagnóza. 3 Mimochodem, kdo jednou okusí tu rozežranou T5, je většinou ztracen. Proto to furt mám, tento rok najela S60 jen asi 3000 km, ale kdykoliv do toho sednu, je to jako balzám na uši i duši. 4
upraveno 1x, naposled 11.11.2019 22:06:51
21:40:32
11.11.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: nemozem tomu volvu dojst nejak na chut ale co sa mi fakt paci je nove volvo s90 ,dnes ho doviezol sefko do prace
20:59:27
11.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 11.11.19 19:02:52: Je to pěkný a co se týká zadních partií, je tam odkaz na Volvo 480 z 80. - 90. let. 4
VOLVO 480 (1985-1995)
20:14:25
11.11.2019
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: krasny auto... tady u servisu stoji asi to same, jen v cerny metle. nevim, jesti to uz zprovoznili :)
19:02:52
11.11.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: tie zadne partie 36
18:49:08
11.11.2019
Jirik_Tuňák1983
Jako levný to úplně není, ale s tím motorem by to mohl být pro někoho pěkný základ pro ladění. 1
www.sauto.cz/osobni/.../1 8444307?goFrom=lis...
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 11.11.2019 18:49:08
11:25:34
08.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.11.19 11:11:51: Takhle nějak to tuším v tom článku bylo.
11:11:51
08.11.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Měl by tam být elektronicky řízený diferenciál. Je to schopný dělit moment mezi zadní kola tak, že to na jedno z nich dokáže poslat až 85% celkovýho momentu. Na předku to takhle dělit myslím neumí. Bržděním to nedělá.
upraveno 1x, naposled 08.11.2019 11:12:15
11:08:50
08.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 08.11.19 11:04:27: To jsem už poté, co jsem na netu neobjevil ani jeden kus nového blatníku, nárazníku a nebo kapoty, přestal zkoumat. 3
11:04:27
08.11.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 08.11.19 10:15:49: To bude mít asi elektronický uzávěrky ne? Že to přibrzdí kola? Nebo to má lamelový?
10:29:11
08.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 08.11.19 10:15:49: David říkal, že zatím vždy Kučera vše dodal, bylo to třeba až za týden, ale bylo. Někdo psal že 2x měnil čelní sklo a taky v pohodě.

Motor je v pohodě, málem jsem ho na jaře koupil v 9-3NG. U některých dřívějších ročníků byla slabší životnost rozvodů, které nejsou úplně levné, ale dnes už to také není zásadní problém myslím - a tohodle ročníku se to netýká určitě. Jinak o žádných zásadních problémech s motorem jako takovým nevím. Turbo má myslím jen jedno. U 9-3 trpí na to, že na něj není moc místo, všechno je tam natěsno - což je motoru jako takovému dost jedno, ale teplem prý trpí baterka, některé hadice a expanzky.

Jinak jede moc hezky - není ale zásadně laditelný, přes 300 koní to moc nejde. Z GM produkce tam jsou jiné průsery - kvalita interiérových plastů atd. Jak je to lepší než před-FL 9-3NG, ale ty odrbaná tlačítka tam najdeš taky.

Paradoxně prý nejlépe laditelný motor je ta 1.6T nad kterou tehdá všichni ohrnovali nos. Viděl jsem Corsu, co z ní měla snad 500 koní 3
10:15:49
08.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.11.19 09:49:06: Včera jsem na to ještě kukal, má tam prý být upravený haldex. Co píšou, tak by to mělo umět nějakou uzávěrku a přenášení momentu na samostatná jednotlivá kola.
Karosařina bude průser, to ano. Zkoušel jsem něco najít a byla to fakt bída. Většinou vše použité. 3
Ten motor vypadá, že bude stejný jako je v Insignii OPC (nevím jen, jestli mají obé dvě turba), ale obecně nemám k věcem, ve kterých má prsty GM a jsou z té doby, moc důvěru.
Třeba jejich převodovky, kterou má čirou náhodou v 6q verzi i Cromaňonec, nejsou žádná hitparáda.
09:49:06
08.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 08.11.19 00:25:36: Šestiválec je GM LP9: en.wikipedia.org/wiki/GM_ High_Feature_engine

XWD je pokud vím stejný jako 9-3NG, tzn Haldex 4. generace. Stejný měla asi i Insignie první generace. Zrovna tyhle komponenty budou servisovatelné asi dobře, na 9-5NG je teoreticky největší průser plechařina a další pohledové díly, které nejsou shodné s Insignií. Technika je více méně společná. Myslím, že zatím všechno tak nějak je, ale ty auta jsou stejně dost předražený.... ale krásný 8
upraveno 1x, naposled 08.11.2019 09:50:32
00:25:36
08.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Video z 2010. Jaký je vůbec původ toho šestiválce a jakým systémem je vybaveno to XWD?
Je to vůbec nějak servisovatelné?
2011 Saab 9-5 Aero Turbo6 XWD Start Up, Engine, and In Depth Tour
upraveno 1x, naposled 08.11.2019 00:26:18
14:38:01
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> 1560: Věřím... je to prostě zajímavé auto, takových moc není.
12:41:44
30.10.2019
1560 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz:
Možná 200, už fakt nevím... Ale jelo to dost dobře 3
10:36:02
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No momentálně na cestě není žádný, ale největší smysl by to dávalo u té stříbrné Aerovky, reálně jezdí nejmíň. A to letos je to ještě celkem dobré a přes 2t km už od ledna má. A taky potřebuje nejvíc péče. Ale zase je to takový správně nevycválaný auto, motor předbíhá podvozek o 3 délky a tak, prostě je s tím sranda.
10:31:37
30.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.10.19 09:36:50: A který že to půjde do sjeta? 1
09:55:46
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> Syny: Njn ale s tím asi nepohnu 3 Leda by někdy odjely obě sousedky najednou - jedné patří to místo, kde stojí stříbrná aerovka, druhé to kde je to stříbrné Twingo. Naše je to uprostřed kde stojí brejlovec + si pronajímáme to za sloupem. Ale udělat rodinné foto někde venku asi bude jednodušší...
09:50:21
30.10.2019
Syny
-> dragon_cb_cz: Ted uz to kazi jen to oddeleni sloupem 3
09:36:50
30.10.2019
dragon_cb_cz
Ale neodolal jsem a fotku udělal znova 2
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 30.10.2019 09:36:50
09:36:17
30.10.2019
dragon_cb_cz
Jinak i když dva stojí v garáži, tak jsem stejně jel do práce Aerovkou, když byla po ránu ve švédském živlu:
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 30.10.2019 09:36:17
09:35:20
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> 1560: Má to tuším koníků 200, ale italských 1 A interiér mi přišel spíš komfortní než sportovní, ale to auto je prostě hezké...
09:18:35
30.10.2019
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, v tom jsem se jednou svezl. Byl to horkej kandidát na "nový" auto, ale nakonec to vyhrálo Volvo, přeci jen je trochu "lidštější" a "reprezentativnější& quot;, tedy rozuměj, levnější na provoz, protože v něm člověk nebude dělat kraviny 3 Těch tuším 240 koní bylo velmi mile ochotných a po zkušenostech s italama mě překvapila převodovka. A neskutečně příjemý a přitom sportovně vyhlížející interiér, no, dokázal bych si to doma představit.
Extreme Tyres