skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dpf u Tdci
prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 51 až 61) od 01.04.2013 do 29.01.2014, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
22:11:15
01.04.2013
01.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: No pochybuju, ze by tam byla nejaka slozita elektronika. To bych si tam spis predstavil tenzomtr nebo nejakej haluz, kterej proste meni odpor vzhledem k tlakum... To napeti se ridi prave odporem, zejo...
22:03:29
01.04.2013
01.04.2013
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to senzor, takže bych spíš čekal nějskou změnu výst. napětí v závislosti na tlaku...
22:00:53
01.04.2013
01.04.2013
King
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Čím dál víc se k tomu kloním taky - čuchat každej den ty sračky ze starejch vražd i tzv. "moderních dieselů" mě už nebaví. Kdyby naše firma neměla debilní car policy, že služebák musí bejt chrochták, už dávno mám mondeo palivově kompatibilní se soukr. povozem :)
21:53:53
01.04.2013
01.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Borci nevite jak funguje ten diferencialni snimac tlaku? Vedou do nej 3 draty a dve hadicky z pred a za filtrem. Kdyz sme do nej zkouseli fouknout, nic se nedelo, necvakalo. Ani se nemenil odpor mezi piny. To asi bude rozbity, co? :-D
11:35:43
01.04.2013
01.04.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
nafta patří do kamen !!!
10:40:29
01.04.2013
01.04.2013
jerrom
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevím jestli je to přímo v tomhle článku, ale někde to tam rozebírali, ono těch systémů, kdy se zahájí regenerace je myslím víc.
www.auto.cz/rozhovor-odst raneny-filtr-poznam-hned-r ika-odbornik-diagnostiku-6 6388
www.auto.cz/rozhovor-odst raneny-filtr-poznam-hned-r ika-odbornik-diagnostiku-6 6388
09:22:58
01.04.2013
01.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tu regeneraci by prave mela spoustet az pri velkym rozdilu tlaku...
-> Alenka: To je otazka jestli na to soudruzi mysleli. Pokud jo, tak je potreba se srat i se sw :( A nebo to vymyslet zase mechanicky. Ale aby to nebylo vetsi srani... Na to SW vypnuti nemam vybaveni a firmy za to chtej bura, coz mi prijde dost.
-> Jarda/felda: Netusim, vsude se psalo jen o tlaku.
-> Alenka: To je otazka jestli na to soudruzi mysleli. Pokud jo, tak je potreba se srat i se sw :( A nebo to vymyslet zase mechanicky. Ale aby to nebylo vetsi srani... Na to SW vypnuti nemam vybaveni a firmy za to chtej bura, coz mi prijde dost.
-> Jarda/felda: Netusim, vsude se psalo jen o tlaku.
07:15:36
01.04.2013
01.04.2013
Alenka
DPF je obrovsky spunt, takze i kdyz je 100% volny, porad je rozdil v tlaku pred nim a za nim.
Pokud ho vykuchas, jednotka dotane z obou cidel stejne hodnoty, vyhodoti to jako chybu a rozsviti vrtulnik.
Pokud ho vykuchas, jednotka dotane z obou cidel stejne hodnoty, vyhodoti to jako chybu a rozsviti vrtulnik.
01:30:47
01.04.2013
01.04.2013
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Není to taky kvůli regeneraci?
Není to taky kvůli regeneraci?
01:19:55
01.04.2013
01.04.2013
Jarda/felda
neměří ty čidla i teplotu výfukových plynů ?
00:53:31
01.04.2013
01.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Pokud ecu zjistuje stav dpf jen merenim tlaku pred a za dpf, proc se pri jeho vykuchani prehrava sw? Dyk ta cidla by stale merila dpf jako 100% volny a bylo by to ok. Ne?