skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaz Lada Zigulik
-> růža: JJ Autostyl má dobrú reklamu no ...
-> suri: Děkuji. Je to pro mě trochu zklamání. Vždycky jsem ho bral, jako jediného, trochu schopného redaktora.
Jinak teda v článcích o Škodovkách často zmiňuje Autostyl Trutnov, ale netuším, jestli od nich čerpá všechno, nebo jenom část informací.
Jinak teda v článcích o Škodovkách často zmiňuje Autostyl Trutnov, ale netuším, jestli od nich čerpá všechno, nebo jenom část informací.
-> růža: čo ma napadá , vymyslený kod motora ktorý v Scoute nikdy nebol , potom o dvoch žhavičoch so snímačom tlaku - je tam jeden ... ja viem že mu to len niekto diktuje a on to prepíše , ale potom ak to nemám overené tak to nemôžem takto vehementne tvrdiť ... ja už to nečítam ale mal som pár špeciálov kde by som ti našiel kopec chýb a zavadzajúcich vecí
-> suri: Můžeš prosím zmínit aspoň něco, co psal o tom Scoutu a je to polopravda? Mě by to docela zajímalo, protože SM odebírám a na konci roku končí předplatné, tak že bych to rovnou zrušil 

-> suri 12.11.20 07:38:10: tady taky polopravdy treba k brzdam, vpredu je plovouci trojpistek - dva okruhy jako skoda 130 ( horni a spodni pistek je jeden okruh a prostredni a zadek okruh druhy, ikdyz s ABS to bude asi jinak, ale ten trojpistek tam stale je, mozna to bude klasicky a vsechny pistky na jednom okruhu)
-> Jirik_Tuňák1983: mne to je jedno , ja to beriem len v kontexte "moja pravda"
ja sa zbytočne ku kokotinám nevyjadrujem
ja sa zbytočne ku kokotinám nevyjadrujem
-> suri 12.11.20 07:38:10: Můžeš se přihlásit do konkurenčního plátku a zkusit napravovat křivdy, které napáchal. 

Ja tohoto Vaculíka moc nemusím , hlavne pri koncerne melie rôzne polopravdy a výmysly a potom ľudia sami nevedia čo je pravda . Teraz po roku ani neviem kto kúpil SM a bola tam Octavia Scout , tak viacero chýb a okolo toho kopa balastu ...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.20 22:41:31: Já to nečtu vůbec, jen když mi něco vyskočí na seznamu a chci se na to podívat. Ale já už to tak neprožívám.
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.20 22:36:46: No tak fakt to stejné není... Ale asi to bude tím, že tam mám pár známých novinářů a dneska každej nadává i na garáž.cz, kde přitom píše i skvělý Honza Červenka. Bohužel seznam chce vydělávat, tak holt je to proloženo i klikacíma článkama, ale to si zkušený autař snad umí odfiltrovat ne? Dneska už není nic co by bylo čisté a puristické... Bohužel... Lidi to chtí stejně jako ty automaty 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.20 22:20:29: Přijde mi to stejné, jen se to jinak jmenuje.
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.20 22:17:49: auto.cz není autoforum, to si trochu pleteš... 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.11.20 22:01:58: Já jsem dal přímý odkaz, ne přes fekálweb. Asi jsem to tady nesledoval dostatečně pečlivě... 

Já si pokaždé vzpomenu, jak Jyrka Babyca říká NYVA. 

Nepotřebuje někdo zdejší literaturu? Kolega hlásil nález - jestli jsem pochopil správně, tak Mototechna katalog VAZ 2101 pravděpodobně.
-> Sita 09.11.20 07:55:22: asi cifam, mam brzdovej valec a drzi, spojkovejvvalec jsem jen vycistil a pracovni pregumickoval nejakema nekvalutnima gumickama na UA, spojkovou kapalinu mam total cernou, ale funguje to
-> Jarda: na jednom mym aute mi odeslo ovladani spojky, predelal jsem to uz kdysi na komponenty z Lady 2101 (jde o Toyotu RT40, ale to neni podstatny). Potrebuju ted koupit novej hlavni i pracovni spojkovej valec a potreboval bych poradit vyrobce. METELLI, CIFAM, DELPHI, FERODO, BREMBO, A.B.S, proste cca co vzit treba z tyhle nabidky: www.autokseft.cz/Nahradni
-dily/.../Spojkova-hydraul
ika-1000255?page=2 ?
auto.bazos.cz/inzerat/...
/lada-niva-practik-16i-65k
w.php
Kupte to nekdo, nez ji koupim :) Pred rokem za ni chtel 80, trochu ji ohlonejzdal a trochu se asi zacla srat... A uz za 20. Bude to 1.7 mpi E4. Tendle motor miva problemy hlavne s hydrodrostely, jednoradym rozvodakem avhydronapinakem, ktery se necha resit tim mechanickym samostavovym.
Jinak hrozna kola, ktera na todle auto nempatri a jeste zarucuji ohnuti zadni napravy a nasledne ulomeni poloosy.
Kupte to nekdo, nez ji koupim :) Pred rokem za ni chtel 80, trochu ji ohlonejzdal a trochu se asi zacla srat... A uz za 20. Bude to 1.7 mpi E4. Tendle motor miva problemy hlavne s hydrodrostely, jednoradym rozvodakem avhydronapinakem, ktery se necha resit tim mechanickym samostavovym.
Jinak hrozna kola, ktera na todle auto nempatri a jeste zarucuji ohnuti zadni napravy a nasledne ulomeni poloosy.
-> Jarda: Vylepšili to. 

-> Milan 136 08.11.20 21:44:47: takhle se ale u lady kapota neotevira
ja ji teda obcas sundavam celou jardaj.rajce.idnes.cz/BiH _-_test_auta_pred_Marokem_ 2016/1221655680 koukam, tam mam jeste obute vranik eco tranp

ja ji teda obcas sundavam celou jardaj.rajce.idnes.cz/BiH _-_test_auta_pred_Marokem_ 2016/1221655680 koukam, tam mam jeste obute vranik eco tranp
-> Jarda: Sice jsem ho nevážíl, ale řek bych že když v něm může bez deformace podlahy stát vzrostlej dospělej chlap, tak to byť litonovej motor unese snad s přehledem. 

-> Tom Troll 06.09.20 20:09:13: Trochu tezkej na ten kufr...
-> Tom Troll 03.09.20 12:51:59: Taky mám pocit, že si ho pamatuju ještě z doby kdy jsem tu pracoval (což je víc jak 6 let). Teď jsem na svojí starý židli zpátky, ale jen jako dočasný azyl 

-> dragon_cb_cz: Ten tu parkuje od jak tě živa, posledních pár let jsem kolem něj chodil skoro denně. Nedávno měl ještě retro turbo poklice. 

Jeden pražskej. A dle původní značky a toho že tu parkuje v modrej bych tipnul, že celkem běžná provozka... takhle jsem ho vyfotil včera ráno, odpoledne pak jel kolem mě, když jsem šel pro dceru do školy. A dneska ráno tu stojí zase o kousek dál...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Dneska jsme je potkali kdyz jsme jeli stovkou do Malesova pro pivko. Najizdeli na hlavni od Kresetic a v Policanech jeli smer Hory Kutne. Zigul jak novej. 

Právě opustil výrobní linku, dobová osádka
-> Milan 136: Cesta domov je vždy náročná, vlani pri návrate z dovolenky po južných Čechách sme sa vracali z Plzne domov na západné Slovensko. Samozrejme, cesta po DDDDDDDDD1
Večer som mal dosť 


-> francomk 17.07.20 23:03:47: Tak nakonec proběhl Jahňací, relax v Thermal park Vrbov a poslední den Kriváň.
Asi nejhorší túra byla včera cesta domů
Asi nejhorší túra byla včera cesta domů

-> Milan 136 17.07.20 16:44:16: Už len z prečítania zoznamu som unavený

-> Milan 136: Pekný zoznam tak nech vám to vyjde 

-> francomk 17.07.20 09:03:09: Byli jsme v Muráňské planině okruh na Syslí louce, Muráňský hrad atd, pak Kôprovský štít, pak Starý Smokovec, Hrebienok, Zamkovského chata, Skalnaté pleso a Tatranská Lomnice na vlak, pak Kráľova hoľa, včera odpočinek, ale ten se mi úplně nepovedl
Běžel jsem z Horného Slavkova na Hrebienok a zpět (15km, převýšení cca 450...
A dnes z Tatranské Polianky na Sliezsky Dom, pak na Batizovské pleso a zpět Vyšné Hágy na vlak.
No a podle počasí chceme ještě Kriváň/Jahňací štít/možná Slavkovský štít. Uvidíme

Běžel jsem z Horného Slavkova na Hrebienok a zpět (15km, převýšení cca 450...
A dnes z Tatranské Polianky na Sliezsky Dom, pak na Batizovské pleso a zpět Vyšné Hágy na vlak.
No a podle počasí chceme ještě Kriváň/Jahňací štít/možná Slavkovský štít. Uvidíme

-> Milan 136:
kade ešte máte naplánovanú trasu?


-> Milan 136: ešte stále u nás na Slovensku? 

-> Jarda: Ok, dík za tip. 

-> Tom Troll 15.07.20 13:33:56: to snad jsou vse 8 kanaly a i hlava by mela byt stejna s 1.7
1.7 nebyla jen v nive, ale i v hranatci 21073 (ja z neho mam v dlouhe motor a je uplne stejny, lisi se jen cislem) doporucil bych tendle 1.7 motor (puvodne s spi GM vstrikovanim, je stale bez debilit jako hydrostely, hydronapinak a ma duplex rozvod, narozdil od vsech mpi) osadit ho karbem, s dobrym serizenim tam budes mit cca 70kW a 150Nm.
1.7 nebyla jen v nive, ale i v hranatci 21073 (ja z neho mam v dlouhe motor a je uplne stejny, lisi se jen cislem) doporucil bych tendle 1.7 motor (puvodne s spi GM vstrikovanim, je stale bez debilit jako hydrostely, hydronapinak a ma duplex rozvod, narozdil od vsech mpi) osadit ho karbem, s dobrym serizenim tam budes mit cca 70kW a 150Nm.
Otázka do pléna, kámoš má žigula, 2107, motor origo 2103 1500 jednovačka řetěz, 4q, a koumá jak nejsnáz udělat nějaký koně. Asi jako ve škodovce je výchozí sehnat libovolnej 8kanál a od toho se odpíchnout.
Na začátku miléna s bráchou tunili obvykle tim, že se tam dal kus za kus motor z Mirafiori nebo Lancie Delty z vrakovišť kde jich bylo plno, ale doba se trochu posunula a všechny tyhle možnosti jsou pryč, spolu s autama a známostma.
Chtěl by něco málo přez 100 koní, tak jestli na to stačí jenom vačka a webry, nebo je potřeba větších zásahů, nebo rovnou sehnat 1.7 z nivy atd.
p.s. A auto provozovatelný pravidelně v běžnym provozu bez zešílení.
Na začátku miléna s bráchou tunili obvykle tim, že se tam dal kus za kus motor z Mirafiori nebo Lancie Delty z vrakovišť kde jich bylo plno, ale doba se trochu posunula a všechny tyhle možnosti jsou pryč, spolu s autama a známostma.
Chtěl by něco málo přez 100 koní, tak jestli na to stačí jenom vačka a webry, nebo je potřeba větších zásahů, nebo rovnou sehnat 1.7 z nivy atd.
p.s. A auto provozovatelný pravidelně v běžnym provozu bez zešílení.
