-> Jarda - zrušená registrace 13.03.21 10:56:57: V té době bylo i dost dílů a nikdo to nechtěl. Ale já budu možná o něco starší než ty.
I kdybych to dnes chtěl prodat, byl by to zlatej důl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vaz Lada Zigulik
-> Jirik_Tuňák1983 13.03.21 07:48:11: jo 603 jsem taky mohl mit, kastle pekna, ale mela neco s motorem
-> Jarda - zrušená registrace 13.03.21 05:16:07: Mohl jsem mít za cenu té 105ky i Tatru 603 v ucházejícím stavu.
Ale v té době jsem v těch zmíněných 17 - 18 letech holt chtěl škodovku, kterou oblepím kravinama, naštětkuju vrtulky na pokličkách a z izolačky udělám mračítka. 
Teď, kdybych se mohl sám se sebou potkat, tak bych si vyřval do čuráků.


Teď, kdybych se mohl sám se sebou potkat, tak bych si vyřval do čuráků.

-> Jirik_Tuňák1983 12.03.21 22:40:50: jj, motor 1.7 z nivy do toho a mas celkem raketu
tata v nasi oranzove mel 1.6, skoda, ze ji prodal zednikovi a ten ji po 4 letech rozrezal na trakturek


-> Jarda - zrušená registrace 12.03.21 22:33:49: Kdybych na ni měl v 18 peníze a hlavně, kdyby zde Rusové a Ukrajinci nějaké Lady a Volhy tehdy nechali, koupil bych si 4 okou 1500 raději, než Škodovku. 
To byl dycky můj sen. Ale vědět, jak může i 01 vypadat, bral bych i tu, přestože ten výkon bych musel asi řešit nějakým swapem v rámci továrních motorů.

To byl dycky můj sen. Ale vědět, jak může i 01 vypadat, bral bych i tu, přestože ten výkon bych musel asi řešit nějakým swapem v rámci továrních motorů.
-> Jirik_Tuňák1983 12.03.21 22:24:56: hezka nulajednicka

www.autoforum.cz/tuning/u
pravce-luxusnich-aut-si-vz
al-do-parady-starou-ladu-z
menil-ji-k-nepoznani?utm_s
ource...
Mrkněte na galerii interiéru, to je nádhera. U exteriéru mám pouze výhradu k těm vyčnívajícím kolům, jinak hezky uhlazené a čisté.
Mrkněte na galerii interiéru, to je nádhera. U exteriéru mám pouze výhradu k těm vyčnívajícím kolům, jinak hezky uhlazené a čisté.
Nějaké povídání o nových Ladách, UAZech a KAMAZech a jejich užívání v ČR
www.garaz.cz/clanek/ruske -vozy-nejsou-pro-kazdeho-m odernizacim-navzdory-21005 613
www.garaz.cz/clanek/ruske -vozy-nejsou-pro-kazdeho-m odernizacim-navzdory-21005 613
-> darklord 12.02.21 09:28:04: tak v zigulu je o dost vic mista

-> Jarda - zrušená registrace 12.02.21 09:26:29: Moc pěkná práce. 

-> Jarda: divim sa ze tam davali malovalec, ked bezne sa do zigulakov pchaju V8 

-> stepan 17.01.21 08:57:10: to mi rika kazdej
, kdo me zna...

-> Jarda: Stejně bys žádný neprodal. 

-> SO545 17.01.21 08:39:39: jj, to bych vykoupil vsechna MTXa o kterych jsem vedel a az do smrti jsem nemusel nic delat... dokonce i ze srandy jsem to rekl a vsichni, ze jsem blazen... no naplnilo se to, jeste, ze mam alespon ty 2ks a to bylo reci, proc dve, tak alespon jedno mohu nekdy prodat, ale zas muze prijit poradna krize nebo uplne zakazou spalovaci motory a budu mit stejne hovno :)
-> Jarda - zrušená registrace 17.01.21 08:26:17: keby clovek videl co bude o par rokov ze ???
Tiez som prehajdakal par aut ale nevadi...snad bude este co kupit...len aby bolo zaco.
Tiez som prehajdakal par aut ale nevadi...snad bude este co kupit...len aby bolo zaco.
-> SO545 17.01.21 08:21:52: donedavna to bylo stejne, jako uaz 469 (to mela i ta buchanka v rakousku, jak jsem misto ni koupil funa :), ale ted davaji napravy timken, hlavni prednosti je, ze jsou tiche, ale o materialu nic nevim
Ja udelal chybu, ze nevzal tu za 87tis.kc 2015 motor patriot 2.7 16V euro 5, napravy timken, ale blbec jsem si rikal, kdyby mela alespon abs, tak jsem vahal a za chvilku byla pryc.
V tom rakousku to byl stejnej rok vyroby, ale asi predchozi modelovej rok, protoze motor 2.4 volha 8V doplnenej vstrikovanim, klasicke uaz napravy...
Dalsi prednosti tech timkenu budou asi i poloosy, ze narozdil od tech ruskejch tam najednou nebude chybet kus materialu nebo nebude nekde trhlina ci prelozka a pak to najednou nekde neulitne, takze by snad clovek nemusel s sebou vozi 4 rezervni poloosy :) to je taky nahovno, ze kazda je jina, u nivy staci jednu zadni a jednu predni a jeden predni odlisnej kloubek k tomu.

Ja udelal chybu, ze nevzal tu za 87tis.kc 2015 motor patriot 2.7 16V euro 5, napravy timken, ale blbec jsem si rikal, kdyby mela alespon abs, tak jsem vahal a za chvilku byla pryc.
V tom rakousku to byl stejnej rok vyroby, ale asi predchozi modelovej rok, protoze motor 2.4 volha 8V doplnenej vstrikovanim, klasicke uaz napravy...
Dalsi prednosti tech timkenu budou asi i poloosy, ze narozdil od tech ruskejch tam najednou nebude chybet kus materialu nebo nebude nekde trhlina ci prelozka a pak to najednou nekde neulitne, takze by snad clovek nemusel s sebou vozi 4 rezervni poloosy :) to je taky nahovno, ze kazda je jina, u nivy staci jednu zadni a jednu predni a jeden predni odlisnej kloubek k tomu.
-> Jarda - zrušená registrace 17.01.21 07:14:09: nebude to ocelolatina ? Ta vydrzi aj ohnutie nie ?? A zvarat ide v nudzi toez.
Ale tieto auta vobec nepoznam...nieco malo z vojny ale to bolo asi ine.
Ale tieto auta vobec nepoznam...nieco malo z vojny ale to bolo asi ine.
-> SO545 16.01.21 20:40:59: vsak to taky chci jako takovej kompaktni hotel na koleckach :), kterej dojede vsude, ale ma i sve nevyhody... osobne se mi nejvic nelibi/mam strach z prevodovek.
No a jeste mam strach z litinovejch napravnic, kdyz urazim uchyceni tlumice, tak to nikdo neprivari, o tomdle problemu jsem teda nikde necetl, ale to ani u nivove plechove napravy, tam to varit slo (jenze ja to urazel pri kazdem vyletu), ale pak jsem to premistil vys a byl pokoj :) jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko,_Madarsko,_Rumunsko ,_Bulharsko,_Turecko,_Reck o,_Albanie,_Monte_Negro,_H R_NIVOU_-_8_000_km/9610902 01 To bylo jeste v konfiguraci, jak jsem ji koupil, pak v te albanii jsem udelal o sutr zlabek do zadniho diferaku, vytekl mi vsechen olej do reky, kdyz zastavim, tak pod auto koukam, nic z toho neteklo, protoze tam uz nic nebylo a v cerne hore po 135km jsem to zadrel.
Kdyz na to koukam, tak mam uz takovej cestovatelskej abstak. Po smrti netere me nejvic pomohla ukraina, pak nekonecny vrtani se v nive a pak Afrika, tam uz me to vrtani v nive teda sralo, tam jsem chtel jezdit a ne se v tom vrtat a ted po smrti mamky jsme byli jen v Chorvatsku, coz byla trochu nuda a musel jsem na to moc myslet, ono kdyz clovek si musi sahnout az na dno, aby prezil, to auto jelo, tak nema moc casu premyslet o nicem jinym a fakt to pomuze.
No a jeste mam strach z litinovejch napravnic, kdyz urazim uchyceni tlumice, tak to nikdo neprivari, o tomdle problemu jsem teda nikde necetl, ale to ani u nivove plechove napravy, tam to varit slo (jenze ja to urazel pri kazdem vyletu), ale pak jsem to premistil vys a byl pokoj :) jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko,_Madarsko,_Rumunsko ,_Bulharsko,_Turecko,_Reck o,_Albanie,_Monte_Negro,_H R_NIVOU_-_8_000_km/9610902 01 To bylo jeste v konfiguraci, jak jsem ji koupil, pak v te albanii jsem udelal o sutr zlabek do zadniho diferaku, vytekl mi vsechen olej do reky, kdyz zastavim, tak pod auto koukam, nic z toho neteklo, protoze tam uz nic nebylo a v cerne hore po 135km jsem to zadrel.
Kdyz na to koukam, tak mam uz takovej cestovatelskej abstak. Po smrti netere me nejvic pomohla ukraina, pak nekonecny vrtani se v nive a pak Afrika, tam uz me to vrtani v nive teda sralo, tam jsem chtel jezdit a ne se v tom vrtat a ted po smrti mamky jsme byli jen v Chorvatsku, coz byla trochu nuda a musel jsem na to moc myslet, ono kdyz clovek si musi sahnout az na dno, aby prezil, to auto jelo, tak nema moc casu premyslet o nicem jinym a fakt to pomuze.
-> Bukaj 15.01.21 19:18:18: -> Bukaj 15.01.21 19:18:18: skus spocitat vnutorny priestor
To nema previs...v podstate.

To nema previs...v podstate.
-> Jarda: Takže je to o 16 cm delší, než škodovka

-> palinator 15.01.21 16:40:11: ale fabie neni trambus, a nesedis nad motorem :)
-> Tom Troll:
Jestli se nepletu tak v reportáži o buchance říkali že je dlouhá 4 metry, tj. jako krátká Fabie
Jestli se nepletu tak v reportáži o buchance říkali že je dlouhá 4 metry, tj. jako krátká Fabie

-> Jarda: Nēco udēlá vysokej podvozek, ale rozhodnē širší a vyšší, dýlkou si jistej nejsem. vedle toho je ta O3 fakt maličká.

-> Tom Troll 15.01.21 13:19:03: pekne, ze je vetsi, nez 1203? Nekdo ji dokonce velikosti prirovnaval k samurajovi a kdyz jsem to rozporoval, tak jsem tu dostal vynadano :)
-> Milan 136 15.01.21 12:04:23: -> dragon_cb_cz 15.01.21 12:17:19: ja nekde myslim slysel 110kW, ale tak treba to byla jen poladena atmosfera nebo novinarska chyba
-> Milan 136: Nemám tvé cvičené oko, vidím prd, ale věřím ti 

-> dragon_cb_cz 15.01.21 11:48:40: Vidím tam sání AGN. To byl 20V atmosféra.
-> Nwkt: No to jsem našel taky, ale musel by to být nějaký předprodukční kus, protože v té době se pokud dobře hledám prodávala jen atmosféra, turbo přišlo až další rok. A z fotky to taky nepoznám.
-> Jarda: Byla určitě s turbem? Jinak ta značka na tom autě stejně nejspíš neměla co dělat, ale tak 90ky byla trochu jiná doba 

-> King 15.01.21 10:22:36: driv byla na F neomezena rychlost, to teda uz zrusili, asi proto, kdyz se sef skodovky zabil v turboovci, ktera mela f nevim proc, ikdyz tenkrat na zacatku vyroby 1.8t v ovci asi bezne nebylo...
-> Jarda: Jeste ze tak :-) Ono staci co predvadej nektery ty umelci z Boleslavi s "F " na D10 a D11.
-> Hurdis 15.01.21 06:50:07: mozna, ale nikdy jsem jejich auta nevidel na F kach

-> Tom Troll: To bude asi z AMC Radíkovice. madeinrussia.cz
-> Tom Troll 14.01.21 19:44:21: jj, to je ta obytna, ze? sakra bral bych ji, ale jedine koupit z Ruska, tady za ni dat 2,5 nasobek ruske ceny je hruza.... ja podelal, ze jsem nekoupil tu obyc. 2015 za 87tis. mela ko brzdy a nejakou kosmetiku, ale to by se udelalo, od te doby jsem nic tak zajimaveho nevidel.
Todle je teprv obr nomadem.cz/wp-content/... /expedicni-obytne-auto-1-6 50x488.jpg no neveril jsem, ze je vyssi, nez patrol, ale vcera jsem okukoval, co ma eon a brutus teda.
Ale to i stary bude drahy a s mojema fin. moznostma nerealny dat do stavu, aby objelo treba afriku :/. A prodat kvuli tomu treba MTX se mi nechce. Ikdyz kdybych vedel, ze mi zbyva treba 4-5 let zivota (coz neni vubec nepravdepodobne) tak bych to mel udelat...
Todle je teprv obr nomadem.cz/wp-content/... /expedicni-obytne-auto-1-6 50x488.jpg no neveril jsem, ze je vyssi, nez patrol, ale vcera jsem okukoval, co ma eon a brutus teda.
Ale to i stary bude drahy a s mojema fin. moznostma nerealny dat do stavu, aby objelo treba afriku :/. A prodat kvuli tomu treba MTX se mi nechce. Ikdyz kdybych vedel, ze mi zbyva treba 4-5 let zivota (coz neni vubec nepravdepodobne) tak bych to mel udelat...
-> Jarda: Náhodou na ulici v praze. Homologační auto?
A je teda obrovská, na fotkách vypadaj menší.
A je teda obrovská, na fotkách vypadaj menší.

-> Jirik_Tuňák1983 22.12.20 13:23:29: Hele ta měla víc parádních věcí, snad ten akorát xicht by mohl být lepší
-> Jirik_Tuňák1983 22.12.20 13:23:29: a co je spatnyho na sirokych kolech? :) ja rad siroka kola a hodne gumy, zadny nizkoprofilace :)
-> saskyn2 22.12.20 13:03:17: Ta blíž sem má sice silnější nožky, ale zadeček má parádní. 

-> Jarda/felda 15.12.20 21:57:35: nalepek tam ma pekne

-> Milan 136 15.12.20 19:01:04: Kraken z buschcraftshopu, určitě jel kempovat na šumavu 

-> Milan 136: Zvečera to taková mela nebývala - ale vlastně nevím, kdy jsi fotil, u nás byla takováhle tma lehce po 16h..
-> Milan 136: Na tý Nádražní to vypadá, že bys jí stihl i namalovat..

-> charon 01.12.20 07:08:21: jo, to znam uz dobryho pul roku
