skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,8t odfukuje turbo
Tak BOV vyměněn. Jakékoliv odfouknutí je špatně. Teď s tím můžu dělat co chci a nepískne to ani trochu.
-> vhml: spotrebni zboží

-> vhml 13.10.12 10:41:27: nesmie sa dať voľne prefuknúť..
-> Pavel P@nkáč: už jsem našel schémetaa a podle chování je fakt prasklá. A trubka ke cooleru je promačklá, vyměním, narovnám a teprva to bude lítat. Nebylo by na čase vymáhat nějakou slevu za termostat, BOV a trubku? :-)
-> vhml: ja ted nevim jak je to udelane asi podtlakem ale jestli nasavas bez odporu tak je praskla membrana, vymen! a vzroste vykona tak 20procent

Rychlej dotaz prosím. Pokud pusou jen nasaju z hadičky co se vrací do sání, má to držet nějakej tlak nebo ne? Foukám, saju a je to bez odporu, při vypnutým motoru
-> vhml: sériový ventil sa volá DV ventil a zvuk nesmie vydávať vôbec pretože odfukuje späť do sania, takže máš pretrhnutú membránu nový diel napr. tu www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/06a145710g-vypinaci-
ventil-deceleracni-1-8t-de
-8349.html
Na mojej 1.8T som ho tiež menil. Ak chceš môžem ti odfotiť starý rozobratý s dierou v membráne.
Na obrázku je znázornené, ako si môžeš svoj DV ventil skontrolovať.
Na mojej 1.8T som ho tiež menil. Ak chceš môžem ti odfotiť starý rozobratý s dierou v membráne.
Na obrázku je znázornené, ako si môžeš svoj DV ventil skontrolovať.
-> Jirik_Tuňák: další cíl je Multivan :-D
-> Pavel P@nkáč: s tou opravenou hadicí to jede o hodně líp, neškytá atd, vše se tváří naprosto v pořádku. Jen bez ráia slyším jak odfoukne. Projdu to a jestli nic nenajdu tak to asi řešit nebudu.
-> Pavel P@nkáč: s tou opravenou hadicí to jede o hodně líp, neškytá atd, vše se tváří naprosto v pořádku. Jen bez ráia slyším jak odfoukne. Projdu to a jestli nic nenajdu tak to asi řešit nebudu.
-> vhml: trochu to slyset je od toho tam ten ventyl je aby prepoustel velkej tlak...ale kazdej unik je na vykonu hrozne znat...tak hledej smudlo

-> vhml: A jak se ti jinak jezdí s krabicó?
Už by se blbě zvykalo na malej osobák, že?

-> vhml: a nemáš děravou membránu v tom ventilu?
-> Pavel P@nkáč: jo je to slabý, musíš mít vyplý rádio jinak to neslyšíš vůbec. Jednu hadičku jsem dneska opravil, jede to o hodně líp, ale odfukuje pořád stejně. Projdu to pro jistotu celý, ale nevím jestli to mám hledat až do nuly, nebo je slabý fouknutí normální.
-> vhml: projdi pro jistotu hadice ale slabe odfouknuti je normalni:)
-> vhml: Při normální jízdě do 3 tisíc to neni slyšet, ale při větším vytočení a nebo zatížení, kdy turbo více plní, je odfouknutí slyšitelné. A pokud ti turbo hodně hvízdá tak ti někde profukuje nějaký spoj hadic, nebo je turbo na odchodu.
"tuning" bow sem prodal...
-> vhml: todle je serie bow ..
-> exwrcteam: jo, tenhle klasickej zvuk odfuku ( samozrejme min nez na videu, je slyset az s vyplym radiem) Ale série s closed loop by to nemela delat vubec ne?
Klucí poradťe. Nevím jestli už to mám dýl a všiml jsem si až dneska, nebo to dneska začlo. Na 1,8T při ubrání plynu odfoukne turbo jak kdyby byl BOV otevbřený do atmosféry. Je to slyšet jen při vypnutém rádiu. Je to normální, nebo to nemá být slyšet vůbec? Pokud to normální není, tak předpokládám že bude v prdeli hadička mezi BOV a sacím potrubím? Ta byla totiž u sacího potrubí upadlá, tak jsem jí nasadil zpátky, nasponkoval, ale píská to pořád. Leda že by byla i jinde prasklá.