skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moderní auta
-> U-Geen: kdo by to byl do Hyundaie řekl, zadokolka se samosvorem, nádrherně lineární atmosféra, která jede až do vrchu a ten zvuk... :)
-> Marra: jo, Genesis se mi dost libi :)
:) ale né, právě že zrovna v tahle zatáčka byla široká, tak si šlo hrát, spíš to druhé video a ten kyvadlové efekt jsem moc nepochytil, ale bylo to na štěrku a to auto jsem v tu dobu měl jen chvíli v ruce :) navíc to auto je fakt dobře ovladatelné
-> castrol: ja by som predkom nabral tu lampu 

-> Marra: hned v prvom videu by som zestrelil ten dom a uz by nebolo co natacat 

-> haso: proč? :D
-> Marra: asi by som sa zabil 

dnesny den bol tiez super
zistil som ze porsche cayenne je strasne "user friendly" vozidlo...ani za svet sme nevedeli presvedcit tu elektroniku, aby sa nam zvysila svetla vyska a to sme nad tym asi 10min spekulovali
zistil som ze porsche cayenne je strasne "user friendly" vozidlo...ani za svet sme nevedeli presvedcit tu elektroniku, aby sa nam zvysila svetla vyska a to sme nad tym asi 10min spekulovali

a taky nevypadá až tak zle, je docela velký.
sice nenavazuju na téma, ale z moderních aut se mi dobře jelo s genesisem V6. jako odchovanec škoda 130 a milovník mechanického přenosu pedálů a řízení musím uznat, že tohle auto po vypnutí veškeré stabilizace funguje slušně. má to samosvor, 300 koní na srandu stačí.. neduhy to má, ale víceméně si člověk může (samozřejmě zkušenější) ověřit, kde jsou jeho limity, anebo si jen tak zajezdit bokem. takovým autům dávám palec nahoru.
-> U-Geen: a ja som dneska studoval ten hillhoder a ma to normalne aktivaciu tlacitkom na automate u paky
-> Tampajs: Práve som si to po sebe prečítal a zmazal. my bad
-> FrenkyTT: Hele asi ne protože v práci máme tiguana hillholder má taky u ručky a assistovanej sjezd má před řadící pákou
-> haso:
Hlavně až se to začne srát.
Hlavně až se to začne srát.
-> haso: Podavače pásů měly Mercedesy před 20. lety.
K tématu:http://www.youtube.com/wa tch?v=AI3yVTDLiaY
K tématu:http://www.youtube.com/wa tch?v=AI3yVTDLiaY
-> Jirik_Tuňák: no, napriklad taka cuvacia kamera je super (vw touran), aj tie senzory by boli super, keby to nehlasilo uz pomaly naraz do prekazky s 50cm odstupom...
ale napriklad na 3kovom bmw coupe, sa mi paci to, ze clovek dojde do auta, zavre dvere, otoci kluc a ide startovat a auto mu "poda" pas...
to su brutalne vymozenosti a len cumim, ako to uz funguje...:-)
ale napriklad na 3kovom bmw coupe, sa mi paci to, ze clovek dojde do auta, zavre dvere, otoci kluc a ide startovat a auto mu "poda" pas...
to su brutalne vymozenosti a len cumim, ako to uz funguje...:-)
-> Jirik_Tuňák: lítal jsem s kombíkovým superbem po mosteckým okruhu a byla to docela prdel. Docela i větší než poněkud nezáživná Octávie RS. Ten superb se aspoň trochu nechal hrnout bokem :-)
-> Luky. 19.09.12 11:49:44: Ale jako náhradní díl to stojí balík. 
Jinak k tomu prvnímu. To je právě ono, mě už nějaké blbnutí ani nebaví. Naopak přemejšlím, jestli nerozprodám Tuňáka na díly a nepořídím nějakýho pěknýho skůtra s vyšším objemem motoru do práce, nějakou pěknou pištol, nebo kvalitní silniční kolo, protože mě už nebaví ani to.

Jinak k tomu prvnímu. To je právě ono, mě už nějaké blbnutí ani nebaví. Naopak přemejšlím, jestli nerozprodám Tuňáka na díly a nepořídím nějakýho pěknýho skůtra s vyšším objemem motoru do práce, nějakou pěknou pištol, nebo kvalitní silniční kolo, protože mě už nebaví ani to.
-> Jirik_Tuňák 19.09.12 10:33:19: tak to žiješ v zažitých předsudcích - když napadne sníh, tak jsem k neudržení a jsem schopnej vyjezdit půl nádrže jen tak. A kloužu se proto, že mě to baví, nikoliv proto, abych rajcoval dorostenky před základkou. Budeš se asi divit, ale je mě nepříjemný, když mě u toho někdo vidí, protože je mě jasný, že si myslí přesně to, co píšeš ty. Pak se třeba někde přetočím do hodin a tam zazní "vidíš, Máňo, já ti říkal že se ten magor zabije". Tak to teda pěkně děkuju...
Samozřejmě jsou auta, který se na to moc nehodí (i když vzpomínka na starýho Tranzita jdoucího i s přívěsem bokem na mokrých kostkách mě nenechává spát
), nicméně nepoužitelnou ruční brzdu (šlapací na nohu) mají třeba i Mercedesy. Ale takový Mercedes C nebo E na klouzání bokem - proč ne?
-> Jirik_Tuňák 19.09.12 10:35:25: tak zase vem si, kolik ty použitý technologie stály tenkrát a kolik stojí dnes. Tenkrát to byla drahá novinka, dneska je to výběhový a levný typ
Samozřejmě jsou auta, který se na to moc nehodí (i když vzpomínka na starýho Tranzita jdoucího i s přívěsem bokem na mokrých kostkách mě nenechává spát

-> Jirik_Tuňák 19.09.12 10:35:25: tak zase vem si, kolik ty použitý technologie stály tenkrát a kolik stojí dnes. Tenkrát to byla drahá novinka, dneska je to výběhový a levný typ
-> U-Geen 19.09.12 10:49:25: Mě teda dovádění s kombíkovým Superbem moc srandovní nepřijde. To spíš tak z A do B v kravatě.
-> Jirik_Tuňák 19.09.12 10:33:19: je divny, ze me s o 7cm kratsim autem nez je Superb Combi kraviny delat bavi :)
-> Luky. 19.09.12 10:24:34: Mě spíš drtí, že auto model 2007 stálo 550 000,- a totéž auto po FL stojí v roce 2012 od 299 000,-. To smrdí.... 

-> Luky. 19.09.12 10:07:59: Už tě vidim jak děláš takovýhle opičky ve městě s rozměrnou limousínou (třeba velikosti Superbu combi) nebo rodinným autobusem.
Ono u aut, která mají jisté komfortní prvky - nejedná se tedy o HB untertřídy, nemají majitelé potřebu kompenzovat nedostatek výkonu a výbavy zhovadilou jízdou, očekávaje pochvalné mručení.

Tak jako pěkný moderní silný auto s dobrými jízdními vlastnostmi a čupr výbavou je taky paráda. Ale něco mě přijde už trochu přehnaný a rád se svezu s nějakým starým strojem a moc si to užívám
-> palinator:
ja taky :D mě už se příčí jet s novou fabii :D este ze mi ji deda ani nechce pucovat :D


-> Jirik_Tuňák 19.09.12 09:43:34:
Ještě že jsem debil zamrznutý v pravěku u pazourku a pěstního klínu, uffff.
Ještě že jsem debil zamrznutý v pravěku u pazourku a pěstního klínu, uffff.

-> Jirik_Tuňák: to je v zimě trochu málo, ne? Já ty "volanty" vyžaduju dva
A vypínatelnou stabilizaci...
-> MATTESS: no právě, dokonce i kvalty už tam padají i bez počítání zubů, vůle v řízení už taky není co bývala, nemluvě o dostatečně brzdících brzdách....

-> MATTESS: no právě, dokonce i kvalty už tam padají i bez počítání zubů, vůle v řízení už taky není co bývala, nemluvě o dostatečně brzdících brzdách....

-> Luky.: blbě, srandy s novými auty je méně a méně
-> Nwkt 18.09.12 22:01:34: Elektronicky rizeni? Ono uz neplati, ze mezi volantem a ridicimi koly musi byt mechanicky prevod, jak nas to ucili ve skole? Nemluve tedy o vyjimce pro vojaky a zemedelsky stroje.
-> Luky. 19.09.12 09:45:09: Zatáčíš volantem ne?
-> Jirik_Tuňák: a jak se s tou čudlíkovou ručkou zatáčí? 

-> haso 18.09.12 22:22:47: Spíš nejsou pro některé debily zamrznuté v pravěku u pazourku a pěstního klínu.
-> Michal N 283 18.09.12 21:50:30: Náhodou je el. parkovací brzda dost příjemná pomůcka. Buď zabrzdíš / odbrzdíš ručně tlačítkem, nebo můžeš jen po příjezdu chcípnout auto a ono se samo zabrzdí, totéž při rozjezdu - můžeš se zvolna rozjet a auto se samo odbrzdí. Většinou jde funkce nastavit v diag. Výhodou je rovná podlaha mezi sedačkama u MPV (na odložení věcí, osobní tašky atd.), u limuzín apod. možnost dalších úložných prostor (někdy i chlazených) nebo rozměrnější loketní opěrky. Jediný mínus je asi ta nutnost stoupnout na brzdu při ručním odbrždění. Člověk si zvykne rychle a dnes mě už tahání za ráhno celkem obtěžuje.
-> Michal N 283 18.09.12 21:50:30: Náhodou je el. parkovací brzda dost příjemná pomůcka. Buď zabrzdíš / odbrzdíš ručně tlačítkem, nebo můžeš jen po příjezdu chcípnout auto a ono se samo zabrzdí, totéž při rozjezdu - můžeš se zvolna rozjet a auto se samo odbrzdí. Většinou jde funkce nastavit v diag. Výhodou je rovná podlaha mezi sedačkama u MPV (na odložení věcí, osobní tašky atd.), u limuzín apod. možnost dalších úložných prostor (někdy i chlazených) nebo rozměrnější loketní opěrky. Jediný mínus je asi ta nutnost stoupnout na brzdu při ručním odbrždění. Člověk si zvykne rychle a dnes mě už tahání za ráhno celkem obtěžuje.
-> haso: hej chcel som v blahovom zachvate montovat original pdc na spotrebaka, ale ked som si to skusil na vlastnej kozi tak som rad ze som usetril kopec prachov. Len by ma to sralo pri parkovani, a kedze to ma staly ton uz od pol metra tak sa s tym vlastne neda zaparkovat ani v garazi 

a ked uz je to presunute, tak este pridam skusenost s parkovacimi senzormi od VW
idem dopredu a zrazu to zacne jak blaznive pipat ze reku tam je prekazka, tak zastanem, ohlusujuci staly ton, na displayi svieti secko cervene, vystupim von, ze co tam je...a tam 50cm este medzera...
fakt, tieto moderne auta, to je pre debilov vyslovene
idem dopredu a zrazu to zacne jak blaznive pipat ze reku tam je prekazka, tak zastanem, ohlusujuci staly ton, na displayi svieti secko cervene, vystupim von, ze co tam je...a tam 50cm este medzera...
fakt, tieto moderne auta, to je pre debilov vyslovene

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> vhml: Tak když jenom na řízení blinkrů potřebujou asi 6 řídících jednotek, tak hádej jak dopadne tohle
-> vhml: Tak když jenom na řízení blinkrů potřebujou asi 6 řídících jednotek, tak hádej jak dopadne tohle

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> Nwkt: by me zajimalo co na tom vyvíjí kdyz to ma 90% vysokozdviznejch vozíků :-D
-> Nwkt: by me zajimalo co na tom vyvíjí kdyz to ma 90% vysokozdviznejch vozíků :-D
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
a teraz to vazeni a mili adminy, prosim vas presunte do odpadu, alebo hadok, proste nech to odtialto zmizne, nechcel som tu takyto OT spravit
a teraz to vazeni a mili adminy, prosim vas presunte do odpadu, alebo hadok, proste nech to odtialto zmizne, nechcel som tu takyto OT spravit
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> Nwkt: to robi aj BMW, to nas ucili v skole a aj s videom a schemou...ale to som nemal v ruke este
-> Nwkt: to robi aj BMW, to nas ucili v skole a aj s videom a schemou...ale to som nemal v ruke este

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> Nwkt: to vies skodovkar je na nove veci a este elektronicke fajnovka
-> Nwkt: to vies skodovkar je na nove veci a este elektronicke fajnovka

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
A až na Slovensku zjistíte, že Mercedes vyvíjí technologii elektronickýho řízení, protože kus tyče je jim moc obyčejnej, tak si evidentně stříknete do textilu
A až na Slovensku zjistíte, že Mercedes vyvíjí technologii elektronickýho řízení, protože kus tyče je jim moc obyčejnej, tak si evidentně stříknete do textilu

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> U-Geen: tak toto bol automat, takze nechapem naco tam ten hillholder vobec je...
-> U-Geen: tak toto bol automat, takze nechapem naco tam ten hillholder vobec je...
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> haso: aha... to mi prijde pitomy. me to u suba funguje tak, ze pokud je auto v kopci, zabrzdim a zmacknu spojku, je zabrzdeno, dokud ji nepustim. Nic navic nezapinam :)
-> haso: aha... to mi prijde pitomy. me to u suba funguje tak, ze pokud je auto v kopci, zabrzdim a zmacknu spojku, je zabrzdeno, dokud ji nepustim. Nic navic nezapinam :)
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> U-Geen: tak to neviem, ale skor sa mi zda, ze sa to da aktivovat stlacenim, pretoze to nebolo ze hillholder off (vtedy by som chapal, ze je to automaticke a ked to stlacim, sa to vypne)..ale neviem, a skusat som to nemal kde
-> U-Geen: tak to neviem, ale skor sa mi zda, ze sa to da aktivovat stlacenim, pretoze to nebolo ze hillholder off (vtedy by som chapal, ze je to automaticke a ked to stlacim, sa to vypne)..ale neviem, a skusat som to nemal kde

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> haso: tak ja ako zarytý odporca zbytočnej a prehnanej elektroniky v autách by som to nechcel ani omylom!!!...niektoré mechanické veci v aute sa proste nikdy nedajú 100%-ne nahradiť elektrikou...nehovorím už ani o tom ak to samé začne blbnúť volakde v 150-tke na diaľnici...to už je iný katapult potom
-> haso: tak ja ako zarytý odporca zbytočnej a prehnanej elektroniky v autách by som to nechcel ani omylom!!!...niektoré mechanické veci v aute sa proste nikdy nedajú 100%-ne nahradiť elektrikou...nehovorím už ani o tom ak to samé začne blbnúť volakde v 150-tke na diaľnici...to už je iný katapult potom
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> haso: to nema automatickej hillholder? :-O
-> haso: to nema automatickej hillholder? :-O
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> afro100: ale u passata som nevedel, ci to ide cez elektromotory
a to ze to ma, to viem, dneska som to skumal...aj hillholder to ma pri saltpake...tie auta, to je uz pre retardovanych ludi vyrabane
-> afro100: ale u passata som nevedel, ci to ide cez elektromotory

Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> haso: aj normalny Passat to ma ..
akurat je to napikacu, s tym uz v zime nezablbnes, lebo musis stat na brzde ked to mackas, inac nezapnes ..
-> haso: aj normalny Passat to ma ..
akurat je to napikacu, s tym uz v zime nezablbnes, lebo musis stat na brzde ked to mackas, inac nezapnes ..
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> Michal N 283: klasika...nie ze kam spejeme...ty stlacis tlacitko a nejako cez elektromotor (teda co je mne zname) sa kusnu brzdy, teda aspon CC to ma takto riesene...
-> Michal N 283: klasika...nie ze kam spejeme...ty stlacis tlacitko a nejako cez elektromotor (teda co je mne zname) sa kusnu brzdy, teda aspon CC to ma takto riesene...
Přesunuto z tématu Zadna naprava rapid kotuce a disky...
-> haso: ručná cez tlačítko?!....no dopč!!!...to už de spejeme?!

-> haso: ručná cez tlačítko?!....no dopč!!!...to už de spejeme?!


