Ford Transit 2.0 Tdi

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 09.11.2011 do 16.04.2020, založil/a Shader
řadit dle data
19:39:13
16.04.2020
MISCHO
19:20:42
16.04.2020
Shader
-> MISCHO: Ano, je tam řetěz.
19:10:48
16.04.2020
MISCHO
-> Shader: 6mm koliky pouzijes . Ako na vačky tak aj na cerpadlo. Je tam v kolecku otvor . Teda pokial sa bavime o retazovom rozvode
18:35:47
16.04.2020
Shader
Nevíte někdo, jak je to s tou aretaci? Díky.
18:43:20
15.04.2020
Shader
Zdravím mechaniky od Fordu 3. Může mi někdo vysvětlit "princip" aretace palivové čerpadla u Fordu Transit 2.0TDDi. Díval jsem se na nějaká videa, ale nejsem z toho úplně moudrý. Dle videa se aretuje hnací kolo čerpadla, ale při stojícím voze, resp. motoru se přeci hnací kolo nemůže pohnout ne? Může mi to tady někdo vysvětlit co a jak se aretuje? Díky.
07:45:24
14.02.2020
Jirik_Tuňák1983
-> David29 14.02.20 07:35:15: Jo, tenhle jo, ale to je americkí. 1
07:35:15
14.02.2020
David29
-> Jirik_Tuňák1983: Mě Fordy nikdy moc nebrali. Divný interiéry, celkově nemastný neslaný auta... U hasičů máme toho předposledního Tranzita a prostě to auto nemám rád.

Jinak tohle je Ford, ne jako ten váš vyjebanej Focus 3
zvětšit Ford Transit 2.0 Tdi - obrázek od David29 vložen 14.02.2020 07:35:15
upraveno 1x, naposled 14.02.2020 07:35:24
00:25:45
14.02.2020
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 13.02.20 21:46:37: Jako po posledních osobních zkušenostech s několika Fordy bych měl s tou značkou fakt problém něco vlastnit a nebo pořídit. 3 Přijdou mi jako tak divně odfláknutá a nedotažená auta, že to nedokážu jinak pojmenovat. Už od dob čínských minivěží místo přístrojovky. Akorát snad to poslední Mondeo mi krom napuchlého designu úplně neuráželo.
upraveno 1x, naposled 14.02.2020 00:26:15
21:46:37
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Poslední starej model (2006-2014)... Pak už je tohle jinak.
Jako já mám Transit Custom z 2018, tištěnej návod k tomu prej neexistuje (protože předface, ale motor co se dával do face). Takže bouda "stará", technika nová - zasranej mezityp. :-D Ale byl za "nesmysl" a byl za 14 dní a ne za 4 měsíce.
upraveno 1x, naposled 13.02.2020 21:47:23
21:25:51
13.02.2020
Jirik_Tuňák1983
12:38:21
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: jojo. Zamknout to jde vzdycky jakymkoli fordim klicem. To jsem si zkusil asi pred 20ti lety, kdyz jsem u znamyho hledal nahradni klice od auta, ktery stalo v garazi. Samozrejme ty spravny klice byly jediny a byly v zapalovani.
12:31:15
13.02.2020
Milan 136
Tehdy tu kolega z bazaru fotil nějakýho nastartovanýho Forda a šel kolem druhej bývalej kolega s jinýma klíčema od Forda. A prej ukaž a cvak. Zamknout to šlo, ale odemknout nikoliv 3
08:26:33
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A kdyz to zrovna potrebujes, tak to nejde... Ale kolega si spletl klice a zastavil ho az imobilizer. Prdel je, ze jsme to pak nemohli nastartovat. Ani nahradnim klicem. Koho by napadlo, ze po nacteni spatnyho cipu musis 3x po sobe nacist spravnej, abys to mohl nastartovat.
-> Jirik_Tuňák1983: Posledni generace Transitu ma uz klicek podobnej koncernu a u Customu po face (2018->) je i otvirani kapoty zase pakou zevnitr.
07:15:20
13.02.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Tojo, jednak tam litaj sracky do zamku a druhak nemuzes otevrit s nastartovanym motorem... :-D

-> Jirik_Tuňák1983: A co to je za rok? Kamos ma posledni generaci a ta uz ma placatej klic s bocnim vyrezem jak jiny auta... Jinak to bylo dobry u tech starejch. Tata mel ten kulatej klic u focusu a jednim mohl startovat a druhym otevirat kapotu :-D zase ti stacil jeden klic a mel si moznost otevrit vetsinu jinych transitu :-D
06:24:37
13.02.2020
David29
Mě nejvíc fascinuje, to otevirání přední kapoy klíčkem. To prostě může napadnout jenom idiota
00:54:10
13.02.2020
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsem jel Transitem a když jsem dostal klíčky, tak jsem si říkal krom NO NE NÉÉ 3, jestli to tím dokulata oleštěným břitem vůbec nastartuji. 3 " To se fakt za tu dobu nepoučili?
16:29:01
02.10.2019
Tom Troll
Pro kohokoli kro má v novym tranzitu drahý nářadí, doporučuje se mít vzlášť zamykání zadku... Člověk by řek že tohle dneska už nebude možný. 9

Van driver shows two-second trick used by thieves to break into Ford Transits
23:08:03
18.07.2019
StepaNoFUN
-> Shader: normalne pod ventildeklem. Nedavno jsem tohle resil na TDCi. Proste vacka stala... Proc zjistim po dovoleny...
21:33:49
18.07.2019
Shader
-> StepaNoFUN: Kterou vačku? Normálně pod ventil deklem nebo kterou myslíš? Jaký je důvod toho, že by se vačka netočila?
20:16:34
17.07.2019
StepaNoFUN
-> Shader: 100HP TDDi. Taky 2vacka. Zkoukni, jestli se ta vacka co je ma ni tandem toci. Pokud ano, tak jestli z tandemu jde nejaka nafta.
20:07:43
17.07.2019
Shader
Takže jedná se o motor 2.0 Duratorq DI ABFA/ 74kW. Rok výroby 2001.
21:55:11
16.07.2019
StepaNoFUN
-> Kocvin: nevim. Jelo to, najednou nejelo. Rozkaz znel - zjisti proc to nejede. Kdyz to bude mejaka pikacovina, tak oprav, jinak odvoz do autorizaku.
Zjisteno, ze v tom neni zrovna moc oleje (na sopodni rysku chybel asi litr) a nasledne podle pocitace signal z vacky a nulovej tlak railu. Fyzicky overeno, ze z toho nejde zadna nafta a nasledne ze se netoci vacka (i podle zvuku pri startu to tak vypadalo)...
Tak to odvezli ve ctvrtek do autorizaku. Dalsi info nemam . V patek jsem odjizdel ..
21:22:10
16.07.2019
Shader
-> StepaNoFUN: -> palinator: Zítra mrknu do papíru, ale pokud se nepletu je to 2.0 DI, 74kW (Dura torq?). Rok 2001. Zítra ověřím.
21:05:23
16.07.2019
Kocvin
2.0 se montovalo jen do FA 00-06.. A bylo tam jak TDDI tak TDCI..

-> StepaNoFUN: Že by očesané kolo ? Nějak si tam jinou závadu, kvůli které by se netočila vačka, nedokážu představit.. Zrovna minulý týden jsem dělal na 2.4 H9FD hlavu..
20:00:33
16.07.2019
StepaNoFUN
-> palinator: proto se ptám... treba na 2vackovym TDCi (myslim 2.4, ale vic jsem nepatral) jsme ted meli zavadu netocici se vacky... Co tomu je zjistim po dovoleny. Ja mel jen diagnostikovat, jestli to neni nejaka blbost, proc to nejede.
Btw- prej tech transitu mame v soucasny dobe 28. Takze ksem byl donucen si koupit diag a pomalu se ucim.
22:40:13
15.07.2019
palinator
-> StepaNoFUN:
Hlavně je to blbost. 3 Buď TDDI nebo TDCI.
20:47:09
15.07.2019
StepaNoFUN
-> Shader: 2.0 TDI je velkej pojem. Rok, presnej typ motoru...
19:51:39
15.07.2019
Shader
Zdravím chlapi. Tátovi klekl Transit 2.0TDi... měl to na diagnostice a údajně se jedná o poruchu čerpadla, prý je to u nájezdu okolo 300 tis. běžná věc. Jde to nějak ověřit? Kde začít, čeho se chytit než půjde čerpadlo ven? Má někdo zkušenosti s tímhle? Díky za rady.
upraveno 1x, naposled 15.07.2019 19:57:40
20:30:43
01.07.2019
StepaNoFUN
Vylovím jednu mrtvolu.... Jelikož mi bylo z práce "nařízeno" koupit si diag na Forda (vzal jsem www.motordiag.cz/produkt/ fcom), tak bych asi potřeboval DP... Nemá někdo přístup? Ideálně všechny transity 2006 -> + custom a connect...
08:13:43
29.07.2016
Karel.
-> Shader: new.autokelly.cz/Manuals/ MF_CU3649.pdf

Dle dokumentace mi to ukazuje jak říká Štěpán
21:32:59
28.07.2016
StepaNoFUN
-> Shader: Prosím foto místa... ;-)
16:24:45
28.07.2016
Shader
Jen pro info! Pylový filtr tam je! Je uprostřed, nahoře v motorovém prostoru! 4
22:10:33
15.07.2016
Shader
-> StepaNoFUN: Ok... díky. Zkusím se podívat pod ten plast 4
21:55:16
15.07.2016
StepaNoFUN
-> Shader: Není. Teda alespoň na žádnym z našich cca 20ti aut z týhle doby (ať s klimou, nebo bez ní) není instalován... nicméně pokud by byl, tak je pod plastem pod stěračema...
21:27:03
15.07.2016
Shader
Chlapi... nevíte, kde je umístěny v Transitu pylový filtr? rok výroby 2001! Díky.
21:43:42
09.11.2011
jarda.u1
-> Shader: tak v prvni rade potrebujec 50-ku dlouhej torx a hlavne kvalitni a ne nejaky blato a potom budes potrebovat poradnej pajsr.Nejdriv si sundas brzdic s trmenem a povolis matku na poloose (to vidim na obrazku,ze uz jsi udelal).Potom zaklepni kousek poloosu smerem dovnitr,aby se ti uvolnila na drazkach a povol zkrz tech 5 otvoru 5 torxovych sroubu.Az je budes mit zcela vysroubovane,tak vloz pajsr mezi vnitrni strany kotouce a tehlici a pac s nim jak na horni tak u na dolni strane,az se ti uvolni lozisko s kotoucem i s nabojem a vypadne to cele ven.Nekdy to byva dosti zarezle a mozna se ti povede stary zeslabeny kotouc zevnitr vystipnout.Az to budes mit cele venku,povol 5 sroubu na 13 klic,postav to cele na zem loziskem k zemi,stoupni si obema nohama na kotouc a kladivem uhod zezhora na ten kotouc a mel by spadnout dolu.Potom vsechny plochy dobre ocisti a popripade namaz....
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 21:44:25
21:14:04
09.11.2011
Milan 136
-> Kuladmin: tak je to jasný. zkrz díry sundat, povolit ložisko a celý sundat
20:53:12
09.11.2011
Kuladmin
20:33:29
09.11.2011
Milan 136
-> Shader: proti poloose bych to nelisoval. Předpokládám, že se usí vylisovat náboj i s kotoučem z ložiska...
Takže nejspíš demontáž těhlice a pak lis...?
Můj odhad dle fotky...
18:27:04
09.11.2011
Shader
-> Šulda: Tak mělo by, jenže nevím jestli bych to udělal zrovna tím stahovákem co používam, bych musel asi tu hřídel něčím nadstavit, jinak bych to asi nestáhl... drží to jako kráva.
upraveno 1x, naposled 10.11.2011 06:50:13
18:03:36
09.11.2011
Šulda
jak muže jít poloosa dovnitř tak to zvíhni ramena aby poloosa byla rovně a někde se musí opřít né ?
17:57:32
09.11.2011
Shader
Hoši, mám takový problém. Dnes jsem se pustil do výměny brzdových kotouču, obložení, silentbloku atd. na svém transitu. V čem je problém, snažil jsem se na přední nápravě sundat náboj, abych následně sundal brzdový kotouč ( podotýkám, je to náhon na předek), ale nevím jak náboj stáhnout. Klasickým stahovákem to nejde, protože osa kola se vytlačuje směrem k převodovce (nevím proč), takže když začnu šroub stahováku přitahovat, osa mi uteče dozadu. Prostě nevím jak ten náboj dostat pryč... neví někdo jak na to, nějaké zkušenosti, rady, nápady?? Předem dík. Zde ještě foto.
zvětšit Ford Transit 2.0 Tdi - obrázek od Shader vložen 09.11.2011 17:57:32
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 18:06:49
Extreme Tyres
pá 10. - ne 12.07. 2.Valašský Škoda Sraz | Čt 16. - ne 19.07. Stretnutie majiteľov legendá.. | další akce...