skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba a volnobeh octavia/toledo 1.6sr 100k
22:52:10
07.11.2011
07.11.2011
WhiteFox
Samožřejmě si to nemyslím.. Bylo to spíš "rýpnutí" do nesmyslně drahé sazby i za některé relativně jednoduché úkony. Dneska se totiž automobilky neživí tolik prodejem aut, jako jejich servisováním. :-) S tou klapkou teda nic nezmůžu a budu muset jet na servis aby mi to nastavili - takže polohy klapky musej nastavit po napojení na PC v dané ŘJ ikdyž jde o mechanické ovládání ? (moc v tomto znalý nejsem) Diky
21:38:16
07.11.2011
07.11.2011
Milan 136
-> WhiteFox: proč myslíš k vydřiduchům? myslíš si snad, že je vybavení sevisu atd zdarma?
Až ji vyčistíš tak uvidíš ty divy co to bude dělat. a stejně pojedeš udělat základní nastavení
Až ji vyčistíš tak uvidíš ty divy co to bude dělat. a stejně pojedeš udělat základní nastavení
21:33:23
07.11.2011
07.11.2011
WhiteFox
jj, máš pravdu volnoběh to nepřepíná.. je tam stále L/100km. Mě spíš vrtá hlavou ta klapka. Díky
17:44:21
07.11.2011
07.11.2011
Nwkt
-> WhiteFox: Přepíná se ti palubák z l/100 km na l/h ? Pokud ne, tak ti to volnoběh prostě neukazuje
23:17:13
06.11.2011
06.11.2011
WhiteFox
Díky, takže asi zkusím vyčistit tu klapku a snad budu mít od všech problémů pokoj :-( Klapka si "samonastavení" asi neudělá po odpojení a vyčištění, když je mechanická ? (polohy atak). Něco jsem totiž četl o postupu: odpojední baterie a potom nechat hodinu stát. Pripojit, nechat zapalování asi 5 minut zaplý a že si to nastaví sama.. to se jednalo o tu elektonicky řízenou že ? servomotorek mechanická sice má .. ale jinak to je přes lanko přímo na plynový pedál.. jak u toho udělat nastavení ? Do servisu se mi k vydřiduchům nechce.
22:44:43
06.11.2011
06.11.2011
palinator
-> WhiteFox:
U benzinovýho motoru okolo 1.6 obsahu je spotřeba za tepla bez zapnutých spotřebičů cca 0,7 l/hod
U benzinovýho motoru okolo 1.6 obsahu je spotřeba za tepla bez zapnutých spotřebičů cca 0,7 l/hod
22:07:26
06.11.2011
06.11.2011
WhiteFox
takže když se mi na volnoběh (než vyjedu někam) zvyšuje průměrná spotřeba (např. mám 6,4l za posledních 5km) tak než po chvíli zařadim a vyjedu mám už 6,7l .. jen proto že "jedu" na volnoběh? To si to auto bere tolik na volnoběh? Myslel sem že si auta berou tak 1l/hod... kdyžtak mě opravte ale je mi to holt divný. Otáčky mám v normálu cca 800/900. Nikdo neví co s tou klapkou ? Dík
13:28:04
02.11.2011
02.11.2011
Nwkt
Máš starší palubák, ten neukazuje spotřebu na volnoběh
11:17:47
02.11.2011
02.11.2011
WhiteFox
Zdravím, :)
Mám toledo 1M r.v. 99 s motorem 1.6SR 100k najeto 111tkm.
Palubní počítač mi při zastavení na křižovatce ukazuje okamžité spotřeby (bludy): 5,5L 14,2L .. nebo jednou i 42L (po vytočení motoru to zůstane stejné) .. při jízdě se však ukazatel projevuje reálně (zrychlím - zvýší se spotřeba..) Spotřeba se mi pohybuje ve městě průměrně kolem 10litrů a víc (v závislosti na délce) a mimo město cca 7-7,5l.. musím jezdit ale furt úsporně. Jeden dotaz bych směřoval co s tim palubním počítačem? (jestli to vůbec je chyba ty hodnoty?) či mě něco jednotka prozradí po napojení na noťas). Koukal jsem do motoru a mám tam mechanicky ovládanou škrtící klapku... (lanko).. Druhá otázka, která s klapkou myslím souvisí je nepravidelné kolísaní volnoběhu a při akceleraci v nízkých otáčkách to občas škubne a chvíli trvá, než se tomu chce zrychlit. Může za to ta škrtící klapka? (i za tu poměrně vysokou spotřebu?) .. Díky moc za rady
Mám toledo 1M r.v. 99 s motorem 1.6SR 100k najeto 111tkm.
Palubní počítač mi při zastavení na křižovatce ukazuje okamžité spotřeby (bludy): 5,5L 14,2L .. nebo jednou i 42L (po vytočení motoru to zůstane stejné) .. při jízdě se však ukazatel projevuje reálně (zrychlím - zvýší se spotřeba..) Spotřeba se mi pohybuje ve městě průměrně kolem 10litrů a víc (v závislosti na délce) a mimo město cca 7-7,5l.. musím jezdit ale furt úsporně. Jeden dotaz bych směřoval co s tim palubním počítačem? (jestli to vůbec je chyba ty hodnoty?) či mě něco jednotka prozradí po napojení na noťas). Koukal jsem do motoru a mám tam mechanicky ovládanou škrtící klapku... (lanko).. Druhá otázka, která s klapkou myslím souvisí je nepravidelné kolísaní volnoběhu a při akceleraci v nízkých otáčkách to občas škubne a chvíli trvá, než se tomu chce zrychlit. Může za to ta škrtící klapka? (i za tu poměrně vysokou spotřebu?) .. Díky moc za rady